Hrochův Tynec

Info o všemožných akcích a srazech - hlavně BMW
Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 13. 06. 2003 14:40

Já to mám přes Poděbrady poněkud zajížďku (pojedu Hořice -> Hradec Králové -> Pardubice -> Hrochův Týnec), taže se srazíme až v místě. No jak tak koukám do mapy, možná by mohl být průsečík ještě v Chlumci nad Cidlinou.

To Ivo: Jedeš z Poděbrad na Chlumec a Pardubice nebo Kolín, Čáslav a Chrudim?

Odcházím na odpoledne od netu, kontakt až večer nebo tel. 608477400
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 13. 06. 2003 14:46

Já jedu Lázně Bohdaneč,Pardubice,Chrudim,Hrocháč

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 13. 06. 2003 15:10

Přes Lázně Bohdaneč bych mohl jet. V kolik tam budeš? A co navrhovaný Chlumec nad Cidlinou, v kolik budeš tam?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Dolik007
Příspěvky: 166
Registrován: 18. 02. 2003 19:34
Bydliště: Brno a okolí...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dolik007 » 13. 06. 2003 15:32

Kuwa, proc je to tak daleko od Brna? Se tam zase nedostanu :(

Snad priste... 8)

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 13. 06. 2003 15:37

Michal E21 píše:
Miguel píše:To co má MAO, je hroznej šnek. Je pravda že na rozjezdy je to lepší, tudíž i na sprinty. Ale ve dvou kilech jsem ho vyblikal a měl tam 4 kvalt a už mu to nejelo. :lol:
na rozjezdy to musi byt horsi...(leda, ze beres rozjezd jen na jednicku... bez razeni, takze pak dvojku radi pozdeji...) Dlouhy difer - tezsi prevod... zkus si to na kole... na nejtezsi prevod se rozjizdis spatne... Optimalni je kratsi... vyhodu by mel delsi, kdyby radil jen 1x... ale i na ten delsi differ bude radit 3... Jinak abyste me nechytali za slovicka... tak moc kratky je take spatny...
No nevim nevim, asi bych s tebou nesouhlasil, mám to přesně opačně než popisuješ - dával jsem si v Mimoni sprint s Leonem Cuprou ( cca 200 koní ) a stačil jsem mu. Převodovku máme zhruba stejně rychlou a tudíž to prostě nestihneš uřadit, na tom ti vzniknou slušný časový prodlevy. Naopak, netáhne mi to na 4 a na 5.
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 13. 06. 2003 15:37

Dolik007 píše:Kuwa, proc je to tak daleko od Brna? Se tam zase nedostanu :(
Ja to mam z Vrchlabi 110 km, Ivo z M.Boleslavi zhruba take tak, Z Brna je to asi 130 km. Tak proc ty to mas daleko? Mas to jen o 20 km vice nez my. Nevymlouvej se a koukej zitra prijet !!!
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 13. 06. 2003 23:57

Mao píše:
Michal E21 píše:
Miguel píše:To co má MAO, je hroznej šnek. Je pravda že na rozjezdy je to lepší, tudíž i na sprinty. Ale ve dvou kilech jsem ho vyblikal a měl tam 4 kvalt a už mu to nejelo. :lol:
na rozjezdy to musi byt horsi...(leda, ze beres rozjezd jen na jednicku... bez razeni, takze pak dvojku radi pozdeji...) Dlouhy difer - tezsi prevod... zkus si to na kole... na nejtezsi prevod se rozjizdis spatne... Optimalni je kratsi... vyhodu by mel delsi, kdyby radil jen 1x... ale i na ten delsi differ bude radit 3... Jinak abyste me nechytali za slovicka... tak moc kratky je take spatny...
No nevim nevim, asi bych s tebou nesouhlasil, mám to přesně opačně než popisuješ - dával jsem si v Mimoni sprint s Leonem Cuprou ( cca 200 koní ) a stačil jsem mu. Převodovku máme zhruba stejně rychlou a tudíž to prostě nestihneš uřadit, na tom ti vzniknou slušný časový prodlevy. Naopak, netáhne mi to na 4 a na 5.
No jde o to, že když máš standarní differ a differ z ety, tak stejně řadíš při sprintu 400 m až za tři... akorád ty řadíš později... takže, když se řadí správně, tak není co nestihnout a oba ztratíte řazením stejně... jen na kratším differu řadím dříve... No na pětku ti to táhnout nemůže, neboť motor táhne nejvíce o 4000 tisíc a to na pětku ani nevytočíš...
Jinak ten zátah není u 325i tolik znát, protože má docela dost výkonu, ale kdyby jsi chtěl mít lepší sprinty, tak dej kratší differ. Námět k zamyšlení: Proč má sport getribe 5 dlouhou jako je u normalni prevodovky 4. (Sport getribe ma delsi jednicku, coz koresponduje s tvym diff, ale ostatni by chtelo zkratit) Vzdyt mas vlastne tri rychlostni prevodovku se ctyrkou a petkou... Naopak u sportovnich aut se dela velmi jemne odstupnovani... - kvuli akceleraci... :)
To že to netáhne na 4 a 5 je proto, že motor ten dlouhý převod neutáhne... tudíž nemáš vyšší maximálku, protože to motor nezmákne... kdyby to zmáknul a vytočil jsi pětku na omezovač.... tak budeš mít vyšší maximálku než se standartním diff také na 5 a omezovači...

No mohl by se vyjádřit někdo fundovaný a říci, že mám pravdu... :)
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 14. 06. 2003 05:24

To Mao & Michal E21: Na sprintech, nejen těch našich amatérských (a vlastně na všech závodech) to je nejen o stroji, ale také o pilotovi.

- někteří řadí 1000rpm pod omezovačem, poctivě šlapou spojku až na podlahu a ubírají plyn,
- jiní to znají svůj stroj a točí to takřka k omezovači, spojku vyšlapávají jen napůl a řadí pod plynem.

S pilotem dle druhého příkladu může vyhrát i slabší auto proti o dost silnějšímu. Někteří neumí odstartovat a buď zaspí, nebo start "prohrabou" a progumují a nebo naopak startují "při zdi" a hodně ztratí.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 14. 06. 2003 20:30

Francis píše:To Mao & Michal E21: Na sprintech, nejen těch našich amatérských (a vlastně na všech závodech) to je nejen o stroji, ale také o pilotovi.

- někteří řadí 1000rpm pod omezovačem, poctivě šlapou spojku až na podlahu a ubírají plyn,
- jiní to znají svůj stroj a točí to takřka k omezovači, spojku vyšlapávají jen napůl a řadí pod plynem.

S pilotem dle druhého příkladu může vyhrát i slabší auto proti o dost silnějšímu. Někteří neumí odstartovat a buď zaspí, nebo start "prohrabou" a progumují a nebo naopak startují "při zdi" a hodně ztratí.
Jo v tom s tebou souhlasim... Ja jen rikam, ze kdyz bude mit nekdo standartni differ a nekdo differ z ety (delsi) a za teoretickeho predpokladu, ze se oba rozjednou stejne, s minimalnim prokluzem, bduou uplne stejne motory (teoreticky) a vsechno ostaní bude také naprosto shodné, tak ten s kratším differem bude v cili o nejakou desetinku drive... :) No a chtěl bych tuto moji téměř jistou :) domněnku potvrdit či vyvrátit... Nebo že bych si na to založil anketu? :)
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 15. 06. 2003 08:28

Je to tak Michale. Ja kdyz mel diferak z ety 2,7.. neco (2,75 nebo 279-byl to ten nejtezsi) tak jsem Ondrovi_m vLanove nad nim nevyhral. Bud sem prohral tim, ze jsem prohrabal a kdyz jsem odstartoval dobre tak jsme jeli presne spolu a po tom co jsem dal 3,73 samosvor tak jsem mu ujel jako prd, ale zase me dojizdel. Takze kdyz bych dal VELKEJ 4,10 a jezdilo by se na 200 m tak s mojim motorem porazil bych i M3-pokud on by mel tezsi. Je to jak psal Michal jako na kole.Na zacatku je pomalejsi a ve vetsich rychlostech je to rychlejsi.
A pokud to tak neni tak pak s Bawama koncim :D :D :D :D

A jeste musim dat za pravdu Francisovi. Je to o pilotovi.

P.S.: Na srazu minulej rok v Drnholci vyhral Petr s 327i a porazil i M3. Pilot versus auto. 8)

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 15. 06. 2003 12:19

Filip píše:Je to tak Michale. Ja kdyz mel diferak z ety 2,7.. neco (2,75 nebo 279-byl to ten nejtezsi) tak jsem Ondrovi_m vLanove nad nim nevyhral. Bud sem prohral tim, ze jsem prohrabal a kdyz jsem odstartoval dobre tak jsme jeli presne spolu a po tom co jsem dal 3,73 samosvor tak jsem mu ujel jako prd, ale zase me dojizdel. Takze kdyz bych dal VELKEJ 4,10 a jezdilo by se na 200 m tak s mojim motorem porazil bych i M3-pokud on by mel tezsi. Je to jak psal Michal jako na kole.Na zacatku je pomalejsi a ve vetsich rychlostech je to rychlejsi.
A pokud to tak neni tak pak s Bawama koncim :D :D :D :D

A jeste musim dat za pravdu Francisovi. Je to o pilotovi.

P.S.: Na srazu minulej rok v Drnholci vyhral Petr s 327i a porazil i M3. Pilot versus auto. 8)
Jo jo... Presne tak jsem to myslel... Díky. Jinak je to o pilotovi...
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 16. 06. 2003 08:32

Tak já bych to viděl jako zdařilou akci!!

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 16. 06. 2003 08:53

Rozhodne!

organizace = ok
pocasi = ok (az moc)
karky = ok
lidi = ok

motorky = &@ˇ^˘^°^˘°ˇ^´`˙˛`§?: :evil: :evil: :evil:
Obrázek

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Fotky zo Srazu - budú updateované

Příspěvek od SlimShady » 16. 06. 2003 09:19

Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 16. 06. 2003 09:31

tak fotky jsou na linku vejs...stranku delal shaddy (za to mu dik) ... jsou i videa a dalsi fotky tak to budem prubezne doplnovat...
Obrázek

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

RE:

Příspěvek od SlimShady » 16. 06. 2003 09:37

GeRoX píše:tak fotky jsou na linku vejs...stranku delal shaddy (za to mu dik) ... jsou i videa a dalsi fotky tak to budem prubezne doplnovat...
Shady je lama, tak nechal stranku urobit ACDSee-m :lol:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Andy

a

Příspěvek od Andy » 16. 06. 2003 09:39

jak sem řikal akce nr.1 !!!!! nemoc lidi počasi OK organizace supr .. mohla byt fotobuňka .... a vice metru na brždění (ubral sem kotoučum 1rok života :-)) )

@GeRoX
heheh 6 fotek :-) doufam že bude vice ...

@all ja teda furt kontroluju www.auto-tuning.cz prej tam budou vysledky .. ale zatim nic ... hmmm už 2 dny no doufam že to tam daji !

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Re: a

Příspěvek od GeRoX » 16. 06. 2003 10:07

Andy píše: @GeRoX
heheh 6 fotek :-) doufam že bude vice ...
no jo no...jak jsem rikal ted se to nejak ucime...a zbytek fotek a videa jsou na kompu co nema rychly net...takze chvily vydrz...:)
Obrázek

Andy

no

Příspěvek od Andy » 16. 06. 2003 10:19

@GeRox

ja mam modema .. a dycky .. ty fotky dam do 640x480 jpeg kvalita 35% a ma cca 90fotek 3MB což je za 15min na netu :-)

no nebudu prudit a budu poslušně čekat na zbytek .-) v praci mam 10Mbit/s takže juknu na videa jupííííí

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 16. 06. 2003 10:29

ty vole ty prudis... :twisted: 8)

...na pristim srazu budu muset vytahnout bavce a dat ti skolu...no a apk vratis rodny list a ridicak... :twisted: :lol: :lol: 8)

ps: fotky maj pres mega/kus a videa pres padesat/kus...takze tak... 8)
Obrázek

Odpovědět