Hrochův Tynec
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Já to mám přes Poděbrady poněkud zajížďku (pojedu Hořice -> Hradec Králové -> Pardubice -> Hrochův Týnec), taže se srazíme až v místě. No jak tak koukám do mapy, možná by mohl být průsečík ještě v Chlumci nad Cidlinou.
To Ivo: Jedeš z Poděbrad na Chlumec a Pardubice nebo Kolín, Čáslav a Chrudim?
Odcházím na odpoledne od netu, kontakt až večer nebo tel. 608477400
To Ivo: Jedeš z Poděbrad na Chlumec a Pardubice nebo Kolín, Čáslav a Chrudim?
Odcházím na odpoledne od netu, kontakt až večer nebo tel. 608477400
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Přes Lázně Bohdaneč bych mohl jet. V kolik tam budeš? A co navrhovaný Chlumec nad Cidlinou, v kolik budeš tam?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
No nevim nevim, asi bych s tebou nesouhlasil, mám to přesně opačně než popisuješ - dával jsem si v Mimoni sprint s Leonem Cuprou ( cca 200 koní ) a stačil jsem mu. Převodovku máme zhruba stejně rychlou a tudíž to prostě nestihneš uřadit, na tom ti vzniknou slušný časový prodlevy. Naopak, netáhne mi to na 4 a na 5.Michal E21 píše:na rozjezdy to musi byt horsi...(leda, ze beres rozjezd jen na jednicku... bez razeni, takze pak dvojku radi pozdeji...) Dlouhy difer - tezsi prevod... zkus si to na kole... na nejtezsi prevod se rozjizdis spatne... Optimalni je kratsi... vyhodu by mel delsi, kdyby radil jen 1x... ale i na ten delsi differ bude radit 3... Jinak abyste me nechytali za slovicka... tak moc kratky je take spatny...Miguel píše:To co má MAO, je hroznej šnek. Je pravda že na rozjezdy je to lepší, tudíž i na sprinty. Ale ve dvou kilech jsem ho vyblikal a měl tam 4 kvalt a už mu to nejelo.
member of zewl crew
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Ja to mam z Vrchlabi 110 km, Ivo z M.Boleslavi zhruba take tak, Z Brna je to asi 130 km. Tak proc ty to mas daleko? Mas to jen o 20 km vice nez my. Nevymlouvej se a koukej zitra prijet !!!Dolik007 píše:Kuwa, proc je to tak daleko od Brna? Se tam zase nedostanu![]()
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Michal E21
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25. 03. 2003 13:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No jde o to, že když máš standarní differ a differ z ety, tak stejně řadíš při sprintu 400 m až za tři... akorád ty řadíš později... takže, když se řadí správně, tak není co nestihnout a oba ztratíte řazením stejně... jen na kratším differu řadím dříve... No na pětku ti to táhnout nemůže, neboť motor táhne nejvíce o 4000 tisíc a to na pětku ani nevytočíš...Mao píše:No nevim nevim, asi bych s tebou nesouhlasil, mám to přesně opačně než popisuješ - dával jsem si v Mimoni sprint s Leonem Cuprou ( cca 200 koní ) a stačil jsem mu. Převodovku máme zhruba stejně rychlou a tudíž to prostě nestihneš uřadit, na tom ti vzniknou slušný časový prodlevy. Naopak, netáhne mi to na 4 a na 5.Michal E21 píše:na rozjezdy to musi byt horsi...(leda, ze beres rozjezd jen na jednicku... bez razeni, takze pak dvojku radi pozdeji...) Dlouhy difer - tezsi prevod... zkus si to na kole... na nejtezsi prevod se rozjizdis spatne... Optimalni je kratsi... vyhodu by mel delsi, kdyby radil jen 1x... ale i na ten delsi differ bude radit 3... Jinak abyste me nechytali za slovicka... tak moc kratky je take spatny...Miguel píše:To co má MAO, je hroznej šnek. Je pravda že na rozjezdy je to lepší, tudíž i na sprinty. Ale ve dvou kilech jsem ho vyblikal a měl tam 4 kvalt a už mu to nejelo.
Jinak ten zátah není u 325i tolik znát, protože má docela dost výkonu, ale kdyby jsi chtěl mít lepší sprinty, tak dej kratší differ. Námět k zamyšlení: Proč má sport getribe 5 dlouhou jako je u normalni prevodovky 4. (Sport getribe ma delsi jednicku, coz koresponduje s tvym diff, ale ostatni by chtelo zkratit) Vzdyt mas vlastne tri rychlostni prevodovku se ctyrkou a petkou... Naopak u sportovnich aut se dela velmi jemne odstupnovani... - kvuli akceleraci...

To že to netáhne na 4 a 5 je proto, že motor ten dlouhý převod neutáhne... tudíž nemáš vyšší maximálku, protože to motor nezmákne... kdyby to zmáknul a vytočil jsi pětku na omezovač.... tak budeš mít vyšší maximálku než se standartním diff také na 5 a omezovači...
No mohl by se vyjádřit někdo fundovaný a říci, že mám pravdu...

------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
To Mao & Michal E21: Na sprintech, nejen těch našich amatérských (a vlastně na všech závodech) to je nejen o stroji, ale také o pilotovi.
- někteří řadí 1000rpm pod omezovačem, poctivě šlapou spojku až na podlahu a ubírají plyn,
- jiní to znají svůj stroj a točí to takřka k omezovači, spojku vyšlapávají jen napůl a řadí pod plynem.
S pilotem dle druhého příkladu může vyhrát i slabší auto proti o dost silnějšímu. Někteří neumí odstartovat a buď zaspí, nebo start "prohrabou" a progumují a nebo naopak startují "při zdi" a hodně ztratí.
- někteří řadí 1000rpm pod omezovačem, poctivě šlapou spojku až na podlahu a ubírají plyn,
- jiní to znají svůj stroj a točí to takřka k omezovači, spojku vyšlapávají jen napůl a řadí pod plynem.
S pilotem dle druhého příkladu může vyhrát i slabší auto proti o dost silnějšímu. Někteří neumí odstartovat a buď zaspí, nebo start "prohrabou" a progumují a nebo naopak startují "při zdi" a hodně ztratí.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Michal E21
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25. 03. 2003 13:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo v tom s tebou souhlasim... Ja jen rikam, ze kdyz bude mit nekdo standartni differ a nekdo differ z ety (delsi) a za teoretickeho predpokladu, ze se oba rozjednou stejne, s minimalnim prokluzem, bduou uplne stejne motory (teoreticky) a vsechno ostaní bude také naprosto shodné, tak ten s kratším differem bude v cili o nejakou desetinku drive...Francis píše:To Mao & Michal E21: Na sprintech, nejen těch našich amatérských (a vlastně na všech závodech) to je nejen o stroji, ale také o pilotovi.
- někteří řadí 1000rpm pod omezovačem, poctivě šlapou spojku až na podlahu a ubírají plyn,
- jiní to znají svůj stroj a točí to takřka k omezovači, spojku vyšlapávají jen napůl a řadí pod plynem.
S pilotem dle druhého příkladu může vyhrát i slabší auto proti o dost silnějšímu. Někteří neumí odstartovat a buď zaspí, nebo start "prohrabou" a progumují a nebo naopak startují "při zdi" a hodně ztratí.



------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
Je to tak Michale. Ja kdyz mel diferak z ety 2,7.. neco (2,75 nebo 279-byl to ten nejtezsi) tak jsem Ondrovi_m vLanove nad nim nevyhral. Bud sem prohral tim, ze jsem prohrabal a kdyz jsem odstartoval dobre tak jsme jeli presne spolu a po tom co jsem dal 3,73 samosvor tak jsem mu ujel jako prd, ale zase me dojizdel. Takze kdyz bych dal VELKEJ 4,10 a jezdilo by se na 200 m tak s mojim motorem porazil bych i M3-pokud on by mel tezsi. Je to jak psal Michal jako na kole.Na zacatku je pomalejsi a ve vetsich rychlostech je to rychlejsi.
A pokud to tak neni tak pak s Bawama koncim
A jeste musim dat za pravdu Francisovi. Je to o pilotovi.
P.S.: Na srazu minulej rok v Drnholci vyhral Petr s 327i a porazil i M3. Pilot versus auto.
A pokud to tak neni tak pak s Bawama koncim




A jeste musim dat za pravdu Francisovi. Je to o pilotovi.
P.S.: Na srazu minulej rok v Drnholci vyhral Petr s 327i a porazil i M3. Pilot versus auto.

- Michal E21
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25. 03. 2003 13:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo... Presne tak jsem to myslel... Díky. Jinak je to o pilotovi...Filip píše:Je to tak Michale. Ja kdyz mel diferak z ety 2,7.. neco (2,75 nebo 279-byl to ten nejtezsi) tak jsem Ondrovi_m vLanove nad nim nevyhral. Bud sem prohral tim, ze jsem prohrabal a kdyz jsem odstartoval dobre tak jsme jeli presne spolu a po tom co jsem dal 3,73 samosvor tak jsem mu ujel jako prd, ale zase me dojizdel. Takze kdyz bych dal VELKEJ 4,10 a jezdilo by se na 200 m tak s mojim motorem porazil bych i M3-pokud on by mel tezsi. Je to jak psal Michal jako na kole.Na zacatku je pomalejsi a ve vetsich rychlostech je to rychlejsi.
A pokud to tak neni tak pak s Bawama koncim![]()
![]()
![]()
![]()
A jeste musim dat za pravdu Francisovi. Je to o pilotovi.
P.S.: Na srazu minulej rok v Drnholci vyhral Petr s 327i a porazil i M3. Pilot versus auto.
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
RE:
Shady je lama, tak nechal stranku urobit ACDSee-mGeRoX píše:tak fotky jsou na linku vejs...stranku delal shaddy (za to mu dik) ... jsou i videa a dalsi fotky tak to budem prubezne doplnovat...

Faszom a seggedbe verem te buzi 

a
jak sem řikal akce nr.1 !!!!! nemoc lidi počasi OK organizace supr .. mohla byt fotobuňka .... a vice metru na brždění (ubral sem kotoučum 1rok života
) )
@GeRoX
heheh 6 fotek
doufam že bude vice ...
@all ja teda furt kontroluju www.auto-tuning.cz prej tam budou vysledky .. ale zatim nic ... hmmm už 2 dny no doufam že to tam daji !

@GeRoX
heheh 6 fotek

@all ja teda furt kontroluju www.auto-tuning.cz prej tam budou vysledky .. ale zatim nic ... hmmm už 2 dny no doufam že to tam daji !