origo hever vs prace pod autem

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
youwee
člen E30.cz
Příspěvky: 955
Registrován: 28. 11. 2005 07:26
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od youwee » 02. 08. 2012 10:40

Já to zvedám origo heverem ale mám doma i hydraulickej, akorát se mi ho nechce moc používat... Za jaký místo to s ním zvedáte?
Obrázek
E30 3.5 turbo wannabe M3 - e30-m3-3-5-turbo-t102783.html

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 02. 08. 2012 10:50

pragdejf píše: a zvedam vepredu za napravnici/vzadu za diferak.
sou to prekvapive odolny mista. akorat je to opruz u e46, ktera ma pod napravnici takovej hlinikovej bazmek, kterej drzi na 8mi sroubech a jeste se musi sundat plast pod motorem.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 02. 08. 2012 11:40

adam320 píše:ja kdyz pouzil origo hever naposledy tak se ohnula ta patka co to na ni stoji a hever se mi zasekl do zadnihlo blatniku :x asi ho nekdo predemnou pouzival na servisovani sveho vozu a lehce ho unavil, jinak to nechapu, pac bytelny me to celkem prijde...mozna ho mel nekdy Arman :lol:
jj ten bude asi bude muj :mrgreen:
Obrázek

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 02. 08. 2012 14:08


Uživatelský avatar
Jech
Příspěvky: 1070
Registrován: 18. 05. 2008 13:46
Bydliště: Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jech » 02. 08. 2012 16:04

No já byl pod naposledy autem asi před 3 lety a spadlo samozřejmě na mě (nástřik podvozku). Jenže jsem tomu naštěstí vůbec nevěřil, tak jsem měl asi 3 hevery, cihlu, kolo a další věci, takže se to jen posunulo na jiné hevery a držáky. I tak velmi nepříjemná zkušenost a pod auto od té doby nelezu a asi už nikdy nevlezu.

Teď na podzim jsem píchnul a musel jsem za deště a větru měnit kolo. Na origo hoveru mi auto 2x! spadlo, naštěstí tam vždy bylo kolo, nicméně mít tam ruku, moc z ní nezbude. Nakonec jsem zjistil, že hever to neustál a dopadl takto: - ten vpravo
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us


Od té doby si odmítam měnit kola s méně jak dvěma hevery a plánuji koupit kvalitní hydraulický, i tak mi si radši kola budu nechát asi někde měnit.

Jinými slovy origo hever nikdy více.
e46 330d, e46 325i cabrio, e46 320i LPG
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html

Uživatelský avatar
Doski
Příspěvky: 365
Registrován: 28. 05. 2010 13:59
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Doski » 02. 08. 2012 16:19

Já jednou měl auto na dvou origo heverech. Každej na jedný straně a celej zadej zvedlej. Měl jsem to podepřený, ale když jsem chtěl sundat s bráchou obě strany najednou, tak se nám to sesunulo do strany. §nevěřil bych, že dokážu odtlačit to auto zpátky na hevery. V tu chvíli jsem měl sílu jak kráva. Zůstala mi po tom jen dírka ve dveřích po heveru.
BMW E39 528i touring
ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i

Obrázek

fioro
Příspěvky: 165
Registrován: 11. 07. 2006 11:10
Bydliště: kosice

Příspěvek od fioro » 02. 08. 2012 20:21

tak ja v servise na kamiony nedovolim chlapcom vliezt pod kabinu pokial nie je celkom preklopena....x-krat sa stalo ze pri dvihani praskla hadica a kabina sla supom nazad.... raz kokotovi skoro zrobilo z ruky placku, ked to padlo nazad, skakal ako cap a nevedel ani hlaska zo seba dostat.... bo to len na sekundu nieco pozriem....lenivec....
alebo ked robime brzdy na navese , a je nalozeny tak max jedna naprava dole kolesa..

osobak ked robim len na jame a na hydraulickom a aj to este radsej polozim na klat a zvihak povolim... alebo kanalovy zdvihak na napravnicu a pod...

origo hever je ozaj na nudzove zdvihnutie pri defekte...
e34-tds-t67740,start,15.html
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 02. 08. 2012 20:54

Já mám už pár let obyčejnej hydraulickej hever a kolečkách z obi, ale nelezu pod to bez dalšího zajištění (co je po ruce - kolo, dřeva, trojnožky...).
Kdysi když jsem si koupil první auto - třícu a šel řešit zadní bubny, neměl jsem žádnej hever a jedinej doma k dispozici byl máti z favorita (podobně stabilní jako origo bmw). Samozřejmě jak mi bubny nešli sundat a bouchal jsem do nich, tak se auto sklouzlo z heveru a bylo dole. Dost mě to vyděsilo, protože jsem neměl žádný zkušenosti s ničim kolem aut, ale asi se nic lepšího nemohlo stát, protože buben byl rázem dole :-). Od tý doby jsem takovej problém s heverem neměl.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 02. 08. 2012 21:33

youwee píše:Já to zvedám origo heverem ale mám doma i hydraulickej, akorát se mi ho nechce moc používat... Za jaký místo to s ním zvedáte?
zadek za napravnici , predek pod autem za nosnik ...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Kwjety
Příspěvky: 141
Registrován: 13. 04. 2012 13:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kwjety » 03. 08. 2012 01:13

Používám origo hever na výměnu kol, ale pod auto bych si s ním netroufl.
Obrázek

Uživatelský avatar
youwee
člen E30.cz
Příspěvky: 955
Registrován: 28. 11. 2005 07:26
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od youwee » 03. 08. 2012 05:58

MattyX píše:
youwee píše:Já to zvedám origo heverem ale mám doma i hydraulickej, akorát se mi ho nechce moc používat... Za jaký místo to s ním zvedáte?
zadek za napravnici , predek pod autem za nosnik ...
No já právě vepředu tím heverem až k nosníku nezajedu :-(
Obrázek
E30 3.5 turbo wannabe M3 - e30-m3-3-5-turbo-t102783.html

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 03. 08. 2012 06:16

youwee píše:
MattyX píše:
youwee píše:Já to zvedám origo heverem ale mám doma i hydraulickej, akorát se mi ho nechce moc používat... Za jaký místo to s ním zvedáte?
zadek za napravnici , predek pod autem za nosnik ...
No já právě vepředu tím heverem až k nosníku nezajedu :-(
to asi nikdo :D prkynka , a nebo ti to nekdo prizvedne za blatnik ... mel jsem nizkoprofilovej hever kterym sem se tam dostal , ale ten zakukal ...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

rimpac
Příspěvky: 109
Registrován: 22. 05. 2012 18:06

Příspěvek od rimpac » 03. 08. 2012 07:19

Tak ono si to také chce uvědomit že když se auto zvedá vertikálně tak zároveň mění svojí polohu i horizontálně (většinou tam kde to zvedáme tak se posouvá na druhou stranu). Auto si vždy podložím ještě něčím a na heveru ho nenechávám, myslím že ty dvě trojnožky za 350kč není až taková rána z bauhausu:-)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 08. 2012 13:59

no jako si myslim, ze ten,kdo nema v hlave nasrano, tak musi videt tu "stabilitu" origo heveru, ostatne, je urcen opravdu jen k vymene kola. Spalky, ocelove kozy, ja osobne mam jeste cihly z gumy ze zelezaren, jinak pod auto nevlezu.

Ale od dob, co mam kamarada Fiora, kterej ma kamionovou dilnu, zvedaky neresim :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
BlueBeaR
Příspěvky: 595
Registrován: 29. 05. 2011 21:30
Bydliště: Most - Fox Hill

Příspěvek od BlueBeaR » 05. 08. 2012 23:04

Pod origo hever bych taky vživotě nelez :D ještě že mam v garáži jámu :wink: I když zvedam auto jen když něco dělam radši si to 3x zajistim podpěry hever + jestě položim kolo pod auto, origo fakt jen v nejnutnějších případech při výměně kola nekde venku. Ten kdo si to neumí pořádně zajistit tak ať radší nic nedělá :lol: :lol:
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d

Uživatelský avatar
jerzy_23
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 192
Registrován: 15. 07. 2010 18:29
Bydliště: Opava

Příspěvek od jerzy_23 » 06. 08. 2012 18:36

tak to jsem asi zabijak, protoze jsem na trice vytahoval hlavni spojkovy valec (ten u prevodovky) a auto jsem mel na dvore jen na origo heveru a zatazenou rucku :oops:

dalsi pripad, menil jsem olej v difu na e28 a auto bylo nad jamou (to uz jsem mel garaz) ale kousek couhalo z garaze a bylo z kopce, takze predek jsem hodil na 2 origo hevery at olej vytece :lol: ale tam zase nebylo nic nebezpecneho.

nicmene kola jsem dycky menil na origo heveru protoze jsem byl liny investovat a nikdy se mi nic nestalo.
ovsem jake bylo moje prekvapeni kdyz jsem pred mesicem hrabl do prahu a zjistil ze prave u mista na hever v zadni casti prahu je dira a mohlo to kdykoli prolezt skrz... :!:

ted uz zvedam zasadne na koleckovem hydraulickem

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 06. 08. 2012 19:06

tak to si dobrý magor bez pudu sebezáchovy. Japoncům by ses za 2. světové hodně hodil, ti by tvoje vlastnosti určitě dovedli náležitě ocenit :lol:
No smoke, no fun...
Obrázek

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 05. 09. 2012 19:37

za co zvedate, mimo ctyr bodu v prazich, e39? koleckovej hever si ode me nekdo pujcil z minulyho auta a uz nevratil :lol: ... takze nevyzkousim. takze jestli zvedat za prahy, ale nuzkovym, nebo poridit koleckovej, kterej se mi zda, ze s nim nedojedu k zadnymu bodu vhodnymu na zvednuti.
E+5 Obrázek

Odpovědět