origo hever vs prace pod autem
Já to zvedám origo heverem ale mám doma i hydraulickej, akorát se mi ho nechce moc používat... Za jaký místo to s ním zvedáte?
E30 3.5 turbo wannabe M3 - e30-m3-3-5-turbo-t102783.html
sou to prekvapive odolny mista. akorat je to opruz u e46, ktera ma pod napravnici takovej hlinikovej bazmek, kterej drzi na 8mi sroubech a jeste se musi sundat plast pod motorem.pragdejf píše: a zvedam vepredu za napravnici/vzadu za diferak.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
jj ten bude asi bude mujadam320 píše:ja kdyz pouzil origo hever naposledy tak se ohnula ta patka co to na ni stoji a hever se mi zasekl do zadnihlo blatniku asi ho nekdo predemnou pouzival na servisovani sveho vozu a lehce ho unavil, jinak to nechapu, pac bytelny me to celkem prijde...mozna ho mel nekdy Arman
- Jech
- Příspěvky: 1070
- Registrován: 18. 05. 2008 13:46
- Bydliště: Východní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
No já byl pod naposledy autem asi před 3 lety a spadlo samozřejmě na mě (nástřik podvozku). Jenže jsem tomu naštěstí vůbec nevěřil, tak jsem měl asi 3 hevery, cihlu, kolo a další věci, takže se to jen posunulo na jiné hevery a držáky. I tak velmi nepříjemná zkušenost a pod auto od té doby nelezu a asi už nikdy nevlezu.
Teď na podzim jsem píchnul a musel jsem za deště a větru měnit kolo. Na origo hoveru mi auto 2x! spadlo, naštěstí tam vždy bylo kolo, nicméně mít tam ruku, moc z ní nezbude. Nakonec jsem zjistil, že hever to neustál a dopadl takto: - ten vpravo
Uploaded with ImageShack.us
Od té doby si odmítam měnit kola s méně jak dvěma hevery a plánuji koupit kvalitní hydraulický, i tak mi si radši kola budu nechát asi někde měnit.
Jinými slovy origo hever nikdy více.
Teď na podzim jsem píchnul a musel jsem za deště a větru měnit kolo. Na origo hoveru mi auto 2x! spadlo, naštěstí tam vždy bylo kolo, nicméně mít tam ruku, moc z ní nezbude. Nakonec jsem zjistil, že hever to neustál a dopadl takto: - ten vpravo
Uploaded with ImageShack.us
Od té doby si odmítam měnit kola s méně jak dvěma hevery a plánuji koupit kvalitní hydraulický, i tak mi si radši kola budu nechát asi někde měnit.
Jinými slovy origo hever nikdy více.
e46 330d, e46 325i cabrio, e46 320i LPG
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html
Já jednou měl auto na dvou origo heverech. Každej na jedný straně a celej zadej zvedlej. Měl jsem to podepřený, ale když jsem chtěl sundat s bráchou obě strany najednou, tak se nám to sesunulo do strany. §nevěřil bych, že dokážu odtlačit to auto zpátky na hevery. V tu chvíli jsem měl sílu jak kráva. Zůstala mi po tom jen dírka ve dveřích po heveru.
BMW E39 528i touring
ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i
ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i
tak ja v servise na kamiony nedovolim chlapcom vliezt pod kabinu pokial nie je celkom preklopena....x-krat sa stalo ze pri dvihani praskla hadica a kabina sla supom nazad.... raz kokotovi skoro zrobilo z ruky placku, ked to padlo nazad, skakal ako cap a nevedel ani hlaska zo seba dostat.... bo to len na sekundu nieco pozriem....lenivec....
alebo ked robime brzdy na navese , a je nalozeny tak max jedna naprava dole kolesa..
osobak ked robim len na jame a na hydraulickom a aj to este radsej polozim na klat a zvihak povolim... alebo kanalovy zdvihak na napravnicu a pod...
origo hever je ozaj na nudzove zdvihnutie pri defekte...
alebo ked robime brzdy na navese , a je nalozeny tak max jedna naprava dole kolesa..
osobak ked robim len na jame a na hydraulickom a aj to este radsej polozim na klat a zvihak povolim... alebo kanalovy zdvihak na napravnicu a pod...
origo hever je ozaj na nudzove zdvihnutie pri defekte...
e34-tds-t67740,start,15.html
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td
Já mám už pár let obyčejnej hydraulickej hever a kolečkách z obi, ale nelezu pod to bez dalšího zajištění (co je po ruce - kolo, dřeva, trojnožky...).
Kdysi když jsem si koupil první auto - třícu a šel řešit zadní bubny, neměl jsem žádnej hever a jedinej doma k dispozici byl máti z favorita (podobně stabilní jako origo bmw). Samozřejmě jak mi bubny nešli sundat a bouchal jsem do nich, tak se auto sklouzlo z heveru a bylo dole. Dost mě to vyděsilo, protože jsem neměl žádný zkušenosti s ničim kolem aut, ale asi se nic lepšího nemohlo stát, protože buben byl rázem dole . Od tý doby jsem takovej problém s heverem neměl.
Kdysi když jsem si koupil první auto - třícu a šel řešit zadní bubny, neměl jsem žádnej hever a jedinej doma k dispozici byl máti z favorita (podobně stabilní jako origo bmw). Samozřejmě jak mi bubny nešli sundat a bouchal jsem do nich, tak se auto sklouzlo z heveru a bylo dole. Dost mě to vyděsilo, protože jsem neměl žádný zkušenosti s ničim kolem aut, ale asi se nic lepšího nemohlo stát, protože buben byl rázem dole . Od tý doby jsem takovej problém s heverem neměl.
BMW 323i E36
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
zadek za napravnici , predek pod autem za nosnik ...youwee píše:Já to zvedám origo heverem ale mám doma i hydraulickej, akorát se mi ho nechce moc používat... Za jaký místo to s ním zvedáte?
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
No já právě vepředu tím heverem až k nosníku nezajeduMattyX píše:zadek za napravnici , predek pod autem za nosnik ...youwee píše:Já to zvedám origo heverem ale mám doma i hydraulickej, akorát se mi ho nechce moc používat... Za jaký místo to s ním zvedáte?
E30 3.5 turbo wannabe M3 - e30-m3-3-5-turbo-t102783.html
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
to asi nikdo prkynka , a nebo ti to nekdo prizvedne za blatnik ... mel jsem nizkoprofilovej hever kterym sem se tam dostal , ale ten zakukal ...youwee píše:No já právě vepředu tím heverem až k nosníku nezajeduMattyX píše:zadek za napravnici , predek pod autem za nosnik ...youwee píše:Já to zvedám origo heverem ale mám doma i hydraulickej, akorát se mi ho nechce moc používat... Za jaký místo to s ním zvedáte?
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Tak ono si to také chce uvědomit že když se auto zvedá vertikálně tak zároveň mění svojí polohu i horizontálně (většinou tam kde to zvedáme tak se posouvá na druhou stranu). Auto si vždy podložím ještě něčím a na heveru ho nenechávám, myslím že ty dvě trojnožky za 350kč není až taková rána z bauhausu:-)
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no jako si myslim, ze ten,kdo nema v hlave nasrano, tak musi videt tu "stabilitu" origo heveru, ostatne, je urcen opravdu jen k vymene kola. Spalky, ocelove kozy, ja osobne mam jeste cihly z gumy ze zelezaren, jinak pod auto nevlezu.
Ale od dob, co mam kamarada Fiora, kterej ma kamionovou dilnu, zvedaky neresim
Ale od dob, co mam kamarada Fiora, kterej ma kamionovou dilnu, zvedaky neresim
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Pod origo hever bych taky vživotě nelez ještě že mam v garáži jámu I když zvedam auto jen když něco dělam radši si to 3x zajistim podpěry hever + jestě položim kolo pod auto, origo fakt jen v nejnutnějších případech při výměně kola nekde venku. Ten kdo si to neumí pořádně zajistit tak ať radší nic nedělá
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d
tak to jsem asi zabijak, protoze jsem na trice vytahoval hlavni spojkovy valec (ten u prevodovky) a auto jsem mel na dvore jen na origo heveru a zatazenou rucku
dalsi pripad, menil jsem olej v difu na e28 a auto bylo nad jamou (to uz jsem mel garaz) ale kousek couhalo z garaze a bylo z kopce, takze predek jsem hodil na 2 origo hevery at olej vytece ale tam zase nebylo nic nebezpecneho.
nicmene kola jsem dycky menil na origo heveru protoze jsem byl liny investovat a nikdy se mi nic nestalo.
ovsem jake bylo moje prekvapeni kdyz jsem pred mesicem hrabl do prahu a zjistil ze prave u mista na hever v zadni casti prahu je dira a mohlo to kdykoli prolezt skrz...
ted uz zvedam zasadne na koleckovem hydraulickem
dalsi pripad, menil jsem olej v difu na e28 a auto bylo nad jamou (to uz jsem mel garaz) ale kousek couhalo z garaze a bylo z kopce, takze predek jsem hodil na 2 origo hevery at olej vytece ale tam zase nebylo nic nebezpecneho.
nicmene kola jsem dycky menil na origo heveru protoze jsem byl liny investovat a nikdy se mi nic nestalo.
ovsem jake bylo moje prekvapeni kdyz jsem pred mesicem hrabl do prahu a zjistil ze prave u mista na hever v zadni casti prahu je dira a mohlo to kdykoli prolezt skrz...
ted uz zvedam zasadne na koleckovem hydraulickem