origo hever vs prace pod autem

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

origo hever vs prace pod autem

Příspěvek od ARMAN » 01. 08. 2012 18:13

http://www.nbc12.com/story/19152108/gle ... hpt=us_bn8 pro anglicky nemluvici e34 spadla na borce dcera ho našla pod autem nedychajiciho, odsunula auto na stranu(:shock:), udělala uměle dychani rozpumpovala srdce - vysledek fotr žije ma jen par zlamanych žeber a měnšich zloměnin

pod e30 na origo heveru jsem se valel furt, parkrat to bylo o hubu jednou jsem ho jen taktak udržel když se auto začalo posouvat zatimco jsem řešil "co je zas kura s tim vyfukem" - snižena třica, nikdo v okoli, žadne podpěry.. dement no :roll: naposledy mi e34 vyklozla z heveru ještě že kolo bylo na mistě, nějak jsem to blbě zahaknul bo co :shock: (ne nebyl jsem pod autem chystal jsem se sundat kolo)

par měsiců zpět na bimmerforumu takhle auto zabilo klučinu, otec pak ve forumu psal jaky to je :(

použivate origo hever při praci pod autem? :shock:
Naposledy upravil(a) ARMAN dne 01. 08. 2012 20:08, celkem upraveno 1 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
LuKyss
Příspěvky: 286
Registrován: 06. 09. 2009 10:46
Bydliště: Pardubicko

Příspěvek od LuKyss » 01. 08. 2012 18:32

Ahoj, já když používám hever, tak si to vždy jistím špalkem, či podpěrama, který jsem letos koupil...

Oldman
člen E30.cz
Příspěvky: 757
Registrován: 28. 07. 2006 15:01
Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574

Příspěvek od Oldman » 01. 08. 2012 18:41

ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: origo hever vs prace pod autem

Příspěvek od Venca » 01. 08. 2012 18:50

ARMAN píše:....naposledy mi e34 vyklozla z heveru ještě že kolo bylo na mistě, nějak jsem to blbě zahaknul bo co :shock:

použivate origo hever při praci pod autem? :shock:
Jen se pochlub!
:roll:
Pod auto nelezu, dokud není podložený pod nápravnicí a kola založený...

.

Uživatelský avatar
NEMO E30
člen E30.cz
Příspěvky: 658
Registrován: 24. 05. 2009 16:16
Bydliště: Vysočina (Nové Město na Moravě)

Příspěvek od NEMO E30 » 01. 08. 2012 18:54

Origo hever jsem snad ani nikdy nepoužil. Na výměnu kol to zvedám hydraulickým zvedákem předek/zadek. Když jsem pod autem něco dělal, tak bylo vždycky na 4 stojanech, jinak bych pod to nevlez (asi strach :lol:)
e30 forever - bez BMW to není život

Oldman
člen E30.cz
Příspěvky: 757
Registrován: 28. 07. 2006 15:01
Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574

Příspěvek od Oldman » 01. 08. 2012 19:02

NEMO E30 píše:Origo hever jsem snad ani nikdy nepoužil. Na výměnu kol to zvedám hydraulickým zvedákem předek/zadek. Když jsem pod autem něco dělal, tak bylo vždycky na 4 stojanech, jinak bych pod to nevlez (asi strach :lol:)
Na origo hever to chce mít v cajku prahy :D kolik tříc kromě té mojí se dá zvednout na origo heveru?
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 01. 08. 2012 19:35

Tak pod origo heverem jsem teda nikdy nic nedělal a ani dělat nebudu, na to se mám až moc rád :) Když už to musí být, tak jedině hydraulický hever a ten taky radši používám na výměnu kol než ten origo... S origo heverem jsem snad zvedal jenom jednu ze svých e28 (budiž k ní vrakáč milostiv) A to bylo taky hodně super - než se zmačkal práh do správné polohy pro zdvih auta, tak jsem byl s heverm skoro na konci :D Nicméně kolo se nakonec vyměnit povedlo 8)
No smoke, no fun...
Obrázek

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4294
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 01. 08. 2012 19:49

Ja na origo heveru menim kola, obcas se to teda kolibe, ale ... Jinak zasadne podkladam pod ramena nebo napravnice
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
icecold
Příspěvky: 734
Registrován: 29. 12. 2009 17:11
Bydliště: Měřín

Příspěvek od icecold » 01. 08. 2012 19:50

já jsem jednou a e36 měnil palivový filtr tak jsem to měl zvedlý na origo heveru a i tak jsem měl strach, teď origo hever nepoužívám, a nikdy pod to nevlezu pokud to není pořádně podepřeny a zabržděný...
e36 Lego Packet

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Re: origo hever vs prace pod autem

Příspěvek od ARMAN » 01. 08. 2012 20:12

Venca píše:
ARMAN píše:....naposledy mi e34 vyklozla z heveru ještě že kolo bylo na mistě, nějak jsem to blbě zahaknul bo co :shock:

použivate origo hever při praci pod autem? :shock:
Jen se pochlub!
:roll:
Pod auto nelezu, dokud není podložený pod nápravnicí a kola založený...

.
chystal jsem se sundat kolo na e34 pod autem jsem nebyl od doby co jsem prodal svou prvni třicu, radši jsem to tam dopsal
Obrázek

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 01. 08. 2012 20:25

ač nepoužívám origo hever ale panenku nebo nůžky, tak si pokaždý dávám pod práh nebo nosník asi pulmetrovej kus trámu
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 01. 08. 2012 20:47

Chuck47 píše:ač nepoužívám origo hever ale panenku nebo nůžky, tak si pokaždý dávám pod práh nebo nosník asi pulmetrovej kus trámu
Stejně by se ti ta tříca při případném dopadu na ten trám rozlomila a tebe by zavalila minimálně půlka auta... :twisted:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 01. 08. 2012 20:55

Míšánek píše:
Chuck47 píše:ač nepoužívám origo hever ale panenku nebo nůžky, tak si pokaždý dávám pod práh nebo nosník asi pulmetrovej kus trámu
Stejně by se ti ta tříca při případném dopadu na ten trám rozlomila a tebe by zavalila minimálně půlka auta... :twisted:
no ten pad z 1 cm by ji možná nerozlomil :D mám doma solidní výběr dřeva tak si vždycky najdu optimální výšku :D
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 02. 08. 2012 06:49

Pod auto na origo heveru bych nevlez, neni nic lehčího než si koupit za pár stovek kozičky a mít jistotu, že si člověk nebude hrát na zavaleného horníka...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 02. 08. 2012 07:06

Origo hever naštěstí nemám, měl jsem nějaký podobný opelácký... :roll:
Nelezu pod to, dokud to nemám něčím podepřené, zajištěné.
Ale ani kozy nejsou vždy 100%, před pár lety mého tatu poválel Range Rover, naštěstí si všiml, že jedna ta koza sklouzává, tak se stihl vykulit... 2 zlomené žebra a nějaké ty modřiny.
Obrázek

Uživatelský avatar
Marwes
Příspěvky: 195
Registrován: 25. 07. 2008 10:43
Bydliště: Brno

Příspěvek od Marwes » 02. 08. 2012 07:15

origo hever používám ale bez zajištění třeba špalkem pod to nevlezu. Jednou se mě stalo že jsem píchl s e34, ručka k.o. klínek jsem neměl, a po zvednutí auta a odmontování kola mi to couvlo a padlo na zem, naštěstí jsem byl o kousek dál ale od té doby si dávám velkej pozor a bez zajištění auta nevzedám
Ex E34 525i saloon
Ex E30 318i Tour
Ex E32 735i
Aktual non BMW

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 02. 08. 2012 09:45

ja kdyz pouzil origo hever naposledy tak se ohnula ta patka co to na ni stoji a hever se mi zasekl do zadnihlo blatniku :x asi ho nekdo predemnou pouzival na servisovani sveho vozu a lehce ho unavil, jinak to nechapu, pac bytelny me to celkem prijde...mozna ho mel nekdy Arman :lol:

kazdopadne neni nad koleckovej hever a vejde se i do ty kapsy v e30 :wink:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
PKQ
Příspěvky: 549
Registrován: 24. 08. 2011 21:46
Bydliště: Rudná u Prahy

Příspěvek od PKQ » 02. 08. 2012 09:58

Na tříce origo hever používám. Je to jedinej hever kterej dám pod sníženou třícu bez nustnosti použít nájezdy :) . A prahy mám nové, takže bych se nebál, že by projel do prahu. ( Staré prahy se mi při zvedání začly postupně promačkávat :-D )

Každopádně než vlezu pod auto tak podkládám špalkem. :?
F10 530d '10
Alpina B10 3.5/1 Nr.555 '92
E30 324d '86
E36 328i compact
E81 118d '08

EX: BMW 316i Delphin Metallic

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 02. 08. 2012 10:06

ja zvedam snizeny tricitky tim malym koleckovym co maj vsude v bauhausu a zvedam to za to oko co v sobe ma silentblok ramene...to dostanes mezi kolem a blatnikem po jakkkoli snizenou tricitku :wink:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 02. 08. 2012 10:14

tyvole hever v e34. znam jenom dva typy origo heveru. budto jdou kurva tezce, ale aspon to jde rychle, nebo jdou lehce ale zvednuti trva tejden. a v e34 se povedlo spojit oboji. jde kurva tezce a trva to tejden. a stabilita? o zivot. ja mam neco podobnyho jako tohle, ale stalo to asi 2500 s dani

http://www.uni-max.cz/hydraulicky-zveda ... rofilem/d/

a zvedam vepredu za napravnici/vzadu za diferak. rozhodne se nemusim bat, ze to spadne, drzi to jak turecka vira. a jeste sem si udelal do misky z 5cm tlusty gumy podlozku, abych nekurvil prahy ostatnim motoristum.

vzhledem k tomu, ze se bavime o castce, ktera se rovna jedne plne nadrzi v e34 a v autech se vetsinou hrabeme sami, tak bych to povazoval za rozumnou investici. teda je pravda, ze ho mam s kamosem napul.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Odpovědět