S našima paštikama nebudem moci do centra? UPDATE str.2
S našima paštikama nebudem moci do centra? UPDATE str.2
Tuto plaketu nezískají vozy, které splňují pouze normu Euro 1 a starší. Z dieselových vozů to budou ty vyrobené před rokem 1997, z benzinových zase ty, které byly vyrobené před rokem 1993.
http://www.auto.cz/nizkoemisni-zony-se- ... dete-66861
typi*o to si dělaji prdel ne???
http://www.auto.cz/nizkoemisni-zony-se- ... dete-66861
typi*o to si dělaji prdel ne???
Naposledy upravil(a) ARMAN dne 16. 07. 2014 23:06, celkem upraveno 2 x.
At si picus z Klimkovic u Ostravy zavede co chce. Az mu vychcipaji skoro vsichni zivnostnici/podnikatele v centru tak bude rikat, ze to nemohl vedet. U dementu na radnici v Praze mi to neprekvapuje a zbytek se zatim nijak nevyjadruje krome Brna ktere je kategoricky proti.
Ja se zaridim po svem - az budu chtit jet Baurem na kafe do centra tak misto toho utratim "korunu" nekde za mestem v hospudce. Je potreba to pak patricne radnici a hlavne kavarne v centru pripominat...
Jen by me zajimalo jak to bude u aut ktere maji napr. veteranskou testaci. O tom jsem zatim nic nenasel.
to DC: v Mnichove do muzea BMW se lze dostat se vsim bez omezeni??
Ja se zaridim po svem - az budu chtit jet Baurem na kafe do centra tak misto toho utratim "korunu" nekde za mestem v hospudce. Je potreba to pak patricne radnici a hlavne kavarne v centru pripominat...
Jen by me zajimalo jak to bude u aut ktere maji napr. veteranskou testaci. O tom jsem zatim nic nenasel.
to DC: v Mnichove do muzea BMW se lze dostat se vsim bez omezeni??
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
sice to s tím až tak nesouvisí, ale také to má co dočinění s českou vládou:
zajímavé a pravdivé video
http://www.youtube.com/watch?v=CtzQDantj6A
zajímavé a pravdivé video
http://www.youtube.com/watch?v=CtzQDantj6A
Vozidla s veteranskym prukazem by meli mit vjezd bez omezeni. Alespoň tak to je v Nemecku,pokud se jim take budem ridit. U techto vozidel,se nepredpoklada kazdodeni provoz.
Sice nevim jaky euro splnuje me 1,8iso vyrobene v rece 89,když ten obdobny motor se pouzival v e36 i pres rok 93. To zase budou zmatky.
Sice nevim jaky euro splnuje me 1,8iso vyrobene v rece 89,když ten obdobny motor se pouzival v e36 i pres rok 93. To zase budou zmatky.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
Vzhledem k tomu že jsem s mojí paštikou najel za posledního 21/2 roku 300m po garáži a většinou když už jedu jsou mi města a náměstí u prdele,protože si spíš plánuji trasy náhodných jízd mimo tak mě tohle nařízení vůbec netankuje.Co mě bude spíše mrzet bude omezený průjezd přes CHKO naší země.Čekám kdy to nějakýho bambulu z naší vlády napadne a uvalí tohle omezení i sem
Na to se tahle "dan" vztahovat nebude - jezdi tam prilis malo lidi na to, aby tohle nekoho zajimalo.DVORIS píše:Co mě bude spíše mrzet bude omezený průjezd přes CHKO naší země.Čekám kdy to nějakýho bambulu z naší vlády napadne a uvalí tohle omezení i sem
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Aby jsme se nedivili.No nechtěl jsem s tím do budoucna vymrdat stylem postavím to na "vetoša" ale pokud to tak půjde dál tak se nebude dat svítitVasa píše:Na to se tahle "dan" vztahovat nebude - jezdi tam prilis malo lidi na to, aby tohle nekoho zajimalo.DVORIS píše:Co mě bude spíše mrzet bude omezený průjezd přes CHKO naší země.Čekám kdy to nějakýho bambulu z naší vlády napadne a uvalí tohle omezení i sem
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
co já vim, tak v DE na zelenou plaketu staci u benzina euro1. a u ropaka euro5. ale mozna se pletu. zda se mi trocu jako zhyralost u nas hazet do jednoho pytle stodvácy, a bmw s katem a lambda sondou, ktery se o emise zajimaly mnohem driv, ale jaksi chybela definice patricny normy, pripadne ji nemaj zapsanou v TP, protoze sou urednici lemplove. nebo se zase pletu?
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
Cim jsem starsi tim mam mene ochoty se prizpusobovat narizenim v rozporu se zdravym rozumem - posledni dobou nasi "zakonodarci" ani jine (normalni s nejakym prinosem) neprodukuji.
Z toho pro mne vyplyva, ze bud bude v dohledne dobe najaka forma revoluce (nutne jako sul) a veci se tak nejak vrati do akceptovatelneho normalu (nemyslim jen ty nase "automobilove") a mne nezavrou a nebo se v mem "lifetimu" nic nezmeni a ja budu driv nebo pozdeji perzekuovan.
Ty emisni zony minimalne udelat zkusi, ale pokud tam budu potrebovat jet tak tam stejne pojedu. Vzhledem k tomu, ze to na 99% budou "dozorovat" mestske policie kdyz si to mesta vyhlasi sama tak to bude zpocatku nepatrne jednodusi - mestkym kovbojum uz ani dnes nezastavuji.
Z toho pro mne vyplyva, ze bud bude v dohledne dobe najaka forma revoluce (nutne jako sul) a veci se tak nejak vrati do akceptovatelneho normalu (nemyslim jen ty nase "automobilove") a mne nezavrou a nebo se v mem "lifetimu" nic nezmeni a ja budu driv nebo pozdeji perzekuovan.
Ty emisni zony minimalne udelat zkusi, ale pokud tam budu potrebovat jet tak tam stejne pojedu. Vzhledem k tomu, ze to na 99% budou "dozorovat" mestske policie kdyz si to mesta vyhlasi sama tak to bude zpocatku nepatrne jednodusi - mestkym kovbojum uz ani dnes nezastavuji.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
problem je to, ze pokud se nesjednotime z Nemeckem do puntiku, tak tahle predelavka v CZ neplati. Tu prekopavku uznava nemecky TUV a ne vyrobce vozidla. A podobny institut jako nemecky TUV jaksi v CZ nemame. Kdyz delas dovoz z D a tahle UMBAU je zapsana jiz v origo D TP tak lze nase ignoranty ukecat. Jako samodomo dostavba to na 99% za soucasne "legislativy" bohuzel neprojde.ARMAN píše:na ebay jsem našel kity pro přestavbu na euro2 za 90-100€ v připadě že to fakt zavedou se bude muset využit tahle cesta
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm