Znalci Vectry B?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Znalci Vectry B?

Příspěvek od ARMAN » 09. 04. 2012 02:16

Bracha nechce bawo, chce vectru b auto ktere měl fotr a on s nim dlouho jezdil :? je tu někdo kdo se orientuje v motorech a celkem pozna neduhy a byl by ochotny zajet se podivat na nějaky to auto v Praze?
Obrázek

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 14. 04. 2012 15:40

nikdo nezna vektru b? měli jsme v rodině dvě ale na nich jsem neměnil ani olej ani vodu ani jedinou žarovku bylo mi tehdy 18 uměl jsem maximalně kroutit volantem a šlapat na pedaly :?
Obrázek

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2814
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 14. 04. 2012 16:23

at si kopi po faceliftu, ta uz nechnije a ma spoustu inovaci... ale furt je to vopl
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
georgij.d
Příspěvky: 410
Registrován: 18. 07. 2008 10:16
Bydliště: Rychvald

Příspěvek od georgij.d » 14. 04. 2012 22:35

no po fejs je dobrý ale jaké inovace myslýš? Hladké (celolak) nárazníky, přední světla s blinkrem v jednom kuse? Mám před fejs a kamarád po fejs a nějaké velké rozdíly jsme nenašli, jen to že mu 2.2 žere míň než moje 2.0 :cry: ale na druhou stranu on nemůže vypnout TC a já jo :twisted: např. tempomat je stený a plno z výbavy taky, jen velký rozdíl je v palubáku (bc), ten po fejsu se dá celkem upravit, jinak nic moc rozdíly.
Btw: mám r.v. 97 on 02 a shnílé jsou zhruba nastejno 8)
E30 325i wait for renovation
E30 325i Mt1 maybe for rescue - fuck it, Rest In Pieces
Felicia pick-up briketa power renovation in progres
Opel vectra b daily use

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 15. 04. 2012 07:39

Když Vectru tak 2,5 v6,jedině :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 15. 04. 2012 18:39

DVORIS píše:Když Vectru tak 2,5 v6,jedině :wink:
no ale pokud chce spolehlivost, tak jedine 1,6 8v :wink:
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 15. 04. 2012 20:07

no je tam poměrně drahá i spojka , na to že to je taková stará kurva tak to stojí pěkný love teda :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Marosh
Příspěvky: 842
Registrován: 21. 02. 2004 09:50

Příspěvek od Marosh » 15. 04. 2012 21:26

Já nevim jak Opel Vectra, ale Vauxhall Vectra je hujka hujkovatá. Naštěstí nebyla moje, ale podle majitele to byl za 700£ moc smutnej příběh... volant namontovaný na špatné straně (v té fabrice snad chlaščou hned od rána?) byla jedna z prvních chyb, kterých jsem si všimnul a to ani nejsem žádný velký znalec.

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2814
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 15. 04. 2012 21:28

Hanzz píše:
DVORIS píše:Když Vectru tak 2,5 v6,jedině :wink:
no ale pokud chce spolehlivost, tak jedine 1,6 8v :wink:
8)
nesmrtelnej motor...
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 15. 04. 2012 21:47

Prolez jsem net ohledně spolehlivosti motorů a moc toho jsem nenašel s naši komunitou se to neda srovnavat, podle informaci se doporučovalo spiš 1,8 ecotec nebo 2l přip 2.2 benzin, dizly pry nejhorši, 1,6 slaba a žere olej a 2,5 se prodalo malo takže se na ni blbě shani dily v připadě problemů. Bracha ji potřebuje v kobajnu jako pracovni povoz takže spolehlivost je prioritou.
Obrázek

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2814
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 15. 04. 2012 22:06

jo 1,6 16v zrala olej 8v ne
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 15. 04. 2012 22:18

Vectra B by nebyla zlá, kdyby tu už nebyly snad všechny vy- a přebydlený.
K motorům mě napadá jen:
V zásadě nemůžu doporučit V6 motor po zkušenostech z Omegy...ta věc nijak zázračně nejede a rozežrat se teda umí dost nechutně...

A Ecotec, tak to je ultrasráč. Tato zkušenost je teda zase z jedné firemní flotily Aster 1,6 16V Ecotec, ale došlo to na všechny: v důsledku papání oleje a následného nuceného přežvykování skrz EGR ventil se EGRo ucpalo a většinou po 200km souvislé jízdy přehřálo, vyhodilo chybu motoru a po chvíli prostě zdechlo motor, po vychládnutí se dalo pár km ujet do opakování... Z toho co si pamatuju už jen namátkou, nějak moc osrat to EGR možný nebylo...

Náhodou ještě ta stará dýzlová 1,7ma od isuzu je taky držák... Aspoň se to traduje, ale když jsem po pár z málo koukal, tak povětšinou prasklý palice, tak nevím... A stejně je to zoufalá slabota.

Takže jak ses dočetl, tak ideálně ten 2litr +- 2 decky :) a nasral bych do teho plyn, ať ten sopl aspoň jede za málo, když už nic...
Naposledy upravil(a) WilD dne 15. 04. 2012 22:22, celkem upraveno 1 x.

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 15. 04. 2012 22:20

8v s vektrou snad nevyjede ani kopec :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 16. 04. 2012 08:13

ARMAN píše:8v s vektrou snad nevyjede ani kopec :D
nahodou v pohode, je to takovej pohodar no...ale hlavne 300 400 tis. bez problemů...

a pak 1,7 nafta, ale ne D ani TD, ale jedine TDS! (Isuzu)
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 17. 04. 2012 07:02

Mám v Zafiře 1,8 16 V a taky chlastá olej jak zběsilá.Ceny nd jsou taky hustý.Třeba zadní ložisko náboje kola nejde samostatně vyměnit a musíš koupit celej náboj za asi 4000,.Dále praskají kabely v průchodkách dveří,váha vzduchu taky má svoji slabiny.Příště bych Opla už nebral.Já musel kvůli šesti sedačkám,jelikož mám neposlušný brko. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 17. 04. 2012 13:26

rikam, 8v nebo TDS :wink:

jako ceny dilu, spotrebnich, jsou ok, pokud uz se zacinaj delat loziska a takovy, tak kolik to musi mit na hrbu...

Ja jsem lety i kilometry proveril 2 teda astry 1,6ky a za servis se dalo fakt malo... tu novejsi jeste ma bracha a aktualne ma neco pres 300 000km a krom spotrebnich veci ( brzdy, ramena, svicky, naplne atd.) se na tom nikdy nic neposralo. Na ty druhy jsem ve 200 000km delal tesneni pod hlavou...asi za 2000,- vč.materialu... :lol:
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 17. 04. 2012 16:47

zrovna nam utekla 2,2 benzin :( 2,5le pry muže žrat jak 3,5le m30 :shock: :lol:

na v8 a tds jsem zatim v inzeratech nenarazil třeba se nějaka objevi
Obrázek

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 18. 04. 2012 10:32

nechces privezt neco z nemecka? neni problem :wink: jsou tam :)
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

widowmaker
Příspěvky: 17
Registrován: 29. 10. 2011 02:07
Bydliště: Plzeň - jih

Příspěvek od widowmaker » 20. 04. 2012 10:25

Hanzz píše:
DVORIS píše:Když Vectru tak 2,5 v6,jedině :wink:
no ale pokud chce spolehlivost, tak jedine 1,6 8v :wink:
mel sem, spolehlivost super ale radsi nechat repasovat hlavu...
ex e30 318i M10 Coupe chromák; ex 316i m40 sedan; ex e36 318i M43 M-packet; E36 320i M52B20 Vanos - momentalně pod kudlou


Tak bacha mladej, já mam BMW!!!

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 20. 04. 2012 12:28

Hanzz píše:nechces privezt neco z nemecka? neni problem :wink: jsou tam :)
to se nevyplati u těhle aut za par šupů :) + několik aut uteklo z pražskych bazarů protože bracha byl liny tam vůbec dojet :roll:
Obrázek

Odpovědět