Znalci Vectry B?
Znalci Vectry B?
Bracha nechce bawo, chce vectru b auto ktere měl fotr a on s nim dlouho jezdil je tu někdo kdo se orientuje v motorech a celkem pozna neduhy a byl by ochotny zajet se podivat na nějaky to auto v Praze?
at si kopi po faceliftu, ta uz nechnije a ma spoustu inovaci... ale furt je to vopl
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
no po fejs je dobrý ale jaké inovace myslýš? Hladké (celolak) nárazníky, přední světla s blinkrem v jednom kuse? Mám před fejs a kamarád po fejs a nějaké velké rozdíly jsme nenašli, jen to že mu 2.2 žere míň než moje 2.0 ale na druhou stranu on nemůže vypnout TC a já jo např. tempomat je stený a plno z výbavy taky, jen velký rozdíl je v palubáku (bc), ten po fejsu se dá celkem upravit, jinak nic moc rozdíly.
Btw: mám r.v. 97 on 02 a shnílé jsou zhruba nastejno
Btw: mám r.v. 97 on 02 a shnílé jsou zhruba nastejno
E30 325i wait for renovation
E30 325i Mt1 maybe for rescue - fuck it, Rest In Pieces
Felicia pick-up briketa power renovation in progres
Opel vectra b daily use
E30 325i Mt1 maybe for rescue - fuck it, Rest In Pieces
Felicia pick-up briketa power renovation in progres
Opel vectra b daily use
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
no je tam poměrně drahá i spojka , na to že to je taková stará kurva tak to stojí pěkný love teda
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Já nevim jak Opel Vectra, ale Vauxhall Vectra je hujka hujkovatá. Naštěstí nebyla moje, ale podle majitele to byl za 700£ moc smutnej příběh... volant namontovaný na špatné straně (v té fabrice snad chlaščou hned od rána?) byla jedna z prvních chyb, kterých jsem si všimnul a to ani nejsem žádný velký znalec.
Hanzz píše:no ale pokud chce spolehlivost, tak jedine 1,6 8vDVORIS píše:Když Vectru tak 2,5 v6,jedině
nesmrtelnej motor...
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
Prolez jsem net ohledně spolehlivosti motorů a moc toho jsem nenašel s naši komunitou se to neda srovnavat, podle informaci se doporučovalo spiš 1,8 ecotec nebo 2l přip 2.2 benzin, dizly pry nejhorši, 1,6 slaba a žere olej a 2,5 se prodalo malo takže se na ni blbě shani dily v připadě problemů. Bracha ji potřebuje v kobajnu jako pracovni povoz takže spolehlivost je prioritou.
Vectra B by nebyla zlá, kdyby tu už nebyly snad všechny vy- a přebydlený.
K motorům mě napadá jen:
V zásadě nemůžu doporučit V6 motor po zkušenostech z Omegy...ta věc nijak zázračně nejede a rozežrat se teda umí dost nechutně...
A Ecotec, tak to je ultrasráč. Tato zkušenost je teda zase z jedné firemní flotily Aster 1,6 16V Ecotec, ale došlo to na všechny: v důsledku papání oleje a následného nuceného přežvykování skrz EGR ventil se EGRo ucpalo a většinou po 200km souvislé jízdy přehřálo, vyhodilo chybu motoru a po chvíli prostě zdechlo motor, po vychládnutí se dalo pár km ujet do opakování... Z toho co si pamatuju už jen namátkou, nějak moc osrat to EGR možný nebylo...
Náhodou ještě ta stará dýzlová 1,7ma od isuzu je taky držák... Aspoň se to traduje, ale když jsem po pár z málo koukal, tak povětšinou prasklý palice, tak nevím... A stejně je to zoufalá slabota.
Takže jak ses dočetl, tak ideálně ten 2litr +- 2 decky a nasral bych do teho plyn, ať ten sopl aspoň jede za málo, když už nic...
K motorům mě napadá jen:
V zásadě nemůžu doporučit V6 motor po zkušenostech z Omegy...ta věc nijak zázračně nejede a rozežrat se teda umí dost nechutně...
A Ecotec, tak to je ultrasráč. Tato zkušenost je teda zase z jedné firemní flotily Aster 1,6 16V Ecotec, ale došlo to na všechny: v důsledku papání oleje a následného nuceného přežvykování skrz EGR ventil se EGRo ucpalo a většinou po 200km souvislé jízdy přehřálo, vyhodilo chybu motoru a po chvíli prostě zdechlo motor, po vychládnutí se dalo pár km ujet do opakování... Z toho co si pamatuju už jen namátkou, nějak moc osrat to EGR možný nebylo...
Náhodou ještě ta stará dýzlová 1,7ma od isuzu je taky držák... Aspoň se to traduje, ale když jsem po pár z málo koukal, tak povětšinou prasklý palice, tak nevím... A stejně je to zoufalá slabota.
Takže jak ses dočetl, tak ideálně ten 2litr +- 2 decky a nasral bych do teho plyn, ať ten sopl aspoň jede za málo, když už nic...
Naposledy upravil(a) WilD dne 15. 04. 2012 22:22, celkem upraveno 1 x.
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
nahodou v pohode, je to takovej pohodar no...ale hlavne 300 400 tis. bez problemů...ARMAN píše:8v s vektrou snad nevyjede ani kopec
a pak 1,7 nafta, ale ne D ani TD, ale jedine TDS! (Isuzu)
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
Mám v Zafiře 1,8 16 V a taky chlastá olej jak zběsilá.Ceny nd jsou taky hustý.Třeba zadní ložisko náboje kola nejde samostatně vyměnit a musíš koupit celej náboj za asi 4000,.Dále praskají kabely v průchodkách dveří,váha vzduchu taky má svoji slabiny.Příště bych Opla už nebral.Já musel kvůli šesti sedačkám,jelikož mám neposlušný brko.
rikam, 8v nebo TDS
jako ceny dilu, spotrebnich, jsou ok, pokud uz se zacinaj delat loziska a takovy, tak kolik to musi mit na hrbu...
Ja jsem lety i kilometry proveril 2 teda astry 1,6ky a za servis se dalo fakt malo... tu novejsi jeste ma bracha a aktualne ma neco pres 300 000km a krom spotrebnich veci ( brzdy, ramena, svicky, naplne atd.) se na tom nikdy nic neposralo. Na ty druhy jsem ve 200 000km delal tesneni pod hlavou...asi za 2000,- vč.materialu...
jako ceny dilu, spotrebnich, jsou ok, pokud uz se zacinaj delat loziska a takovy, tak kolik to musi mit na hrbu...
Ja jsem lety i kilometry proveril 2 teda astry 1,6ky a za servis se dalo fakt malo... tu novejsi jeste ma bracha a aktualne ma neco pres 300 000km a krom spotrebnich veci ( brzdy, ramena, svicky, naplne atd.) se na tom nikdy nic neposralo. Na ty druhy jsem ve 200 000km delal tesneni pod hlavou...asi za 2000,- vč.materialu...
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 29. 10. 2011 02:07
- Bydliště: Plzeň - jih
mel sem, spolehlivost super ale radsi nechat repasovat hlavu...Hanzz píše:no ale pokud chce spolehlivost, tak jedine 1,6 8vDVORIS píše:Když Vectru tak 2,5 v6,jedině
ex e30 318i M10 Coupe chromák; ex 316i m40 sedan; ex e36 318i M43 M-packet; E36 320i M52B20 Vanos - momentalně pod kudlou
Tak bacha mladej, já mam BMW!!!
Tak bacha mladej, já mam BMW!!!