Nevím jestli do pokecu, znalí dieslové techniky asi budou vědět.
VW LT 28 2,5sdi
Auto nestartuje kvůli naftě. Odpojili sme na čerpadle přepad, jde fouknout a slyšet bubliny v nádrži.
Přívod jde nasát pusou ale trochu spadne. Fouknout nejde asi protože je tam ventil, nafta spadne o cca 15cm. Když se napojí zpátky, je vidět v průhl. hadičce, že si naftu nenatahuje při startu.
Je v čudu čerpadlo nebo nějakej podtlak? Jestli sem správně viděl, do čerpadla jde hadice z brzdovýho posilovače.
Pak to má někde vývěvu, nevím k čemu je.
Asi zkusíme ještě hadičkou z petky s naftou nastartovat ale to asi nic nepomůže. V nádrži byl dost podlak, ale startovali sme s aji bez víčka.
Jo a pumpičku to nemá, nebo sem nenašel.
Nějakej nápad?
Diesel nesaje
Diesel nesaje

Sleeper status advocate
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
hele tyhle svine se tezko odvzdusnujou, obcas je potiz na naftovym filtru, tam je privod a pak odvod a jeste takova plastova picovina co na sobe dve hadice a potiz je v ty picovine, jsou opod ni dva okrouzku/ty zkontroluj a nebo ta picovina samotna, je v tom nakej ventilek a ten prave dela to ze se neudela v systemu podlak, jinak zkuste motor startovat na cistic brzd, kterej strikas do sani z dostatecne vzdalenosti, na ten cistic to chytne a pokud je cerpadlo ok, tak si i nasaje, moc cistice dela to ze se tomu nechce chytat, jakoby to ma protizapal, alke po chvilced to chytne vzdycky a pak si to nasaje, jinak jeste bych zkusil pokud nepomuze start cisticem, tak udeat externi "nadrz" z kanystru a at cerpadlo cuca primo z ty, aby se vyloucila potiz s vedenim paliva a nebo pricpanym sitkem v nadrzi, jo a u LTcka pokud se chces dostat do nadrze, tak musi nadrz ven/aspon ja to tak delal uz na dvou, ale obe byli sasi s nastavbou, pokud mas boudu, tak nevim
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

Do nádrže se mě fakt nechce 
Pomohlo by kdybych zalil čerpadlo a pak zalil tu přívodní hadici, pak spojil? Pomůže nechat chvilku odpojenou zpátečku a přepad vstřiků, aby se dostal ven vzduch?
Docela sem čuměl na ten podtlak když sem otevřel nádrž. Podle mě je ucpaný nějaký odvzdušnění. Měl sem podobnej problém na Partneru 1.9d, udělal sem do víka dírku a od té doby klid. Ale ten motor má aspoň tu blbou pumpičku.
Zkusíme asi prve udělat nádobku s naftou nad motorem a uvidíme jak pofachčí.

Pomohlo by kdybych zalil čerpadlo a pak zalil tu přívodní hadici, pak spojil? Pomůže nechat chvilku odpojenou zpátečku a přepad vstřiků, aby se dostal ven vzduch?
Docela sem čuměl na ten podtlak když sem otevřel nádrž. Podle mě je ucpaný nějaký odvzdušnění. Měl sem podobnej problém na Partneru 1.9d, udělal sem do víka dírku a od té doby klid. Ale ten motor má aspoň tu blbou pumpičku.
Zkusíme asi prve udělat nádobku s naftou nad motorem a uvidíme jak pofachčí.

Sleeper status advocate