Jaký auto jako pracanta
Jaký auto jako pracanta
Potřebuju si koupit nějaký auto jako pracanta - na jízdy po městě, po okreskách, nezpevněnjech cestách atd. Auto bude dostávat jen tu nejnutnější péči, prostě abych dojel z bodu A do bodu B s kombinovanou spotřebou max do 8l/100km. Samozřejmě bych nejradši zůstal věrnej značce, ale nemůžu se rozhodnout - e30 316i, 318i, 324d, 324td nebo e36 316i, 318i? S pořizovací cenou bych se rád vešel do 20tis, jak říkám má to být jen pracant, jaká karosářská verze to je mi fuk, výbava taky. Do čeho byste šli vy?
e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
Na jakej druh prace to ma byt pracant?
Ptam se kvli velikosti zavazadlovyho pripadne nakladniho prostoru.
Me by se libila E30 touring. Nejakej 4val. Kozenkovy tapeciry at to de obcas umyt.
Ptam se kvli velikosti zavazadlovyho pripadne nakladniho prostoru.
Me by se libila E30 touring. Nejakej 4val. Kozenkovy tapeciry at to de obcas umyt.
Naposledy upravil(a) Gangsta dne 16. 02. 2011 14:36, celkem upraveno 1 x.
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- dvermanapred
- Příspěvky: 582
- Registrován: 12. 10. 2007 14:43
- Bydliště: Praha
Zas uplnej šrot jako favorit to bejt nemusí, občas mám schůzky s různýma lidma, tak tam nemůžu přijet ve fakanovi
Typ "práce" - dojet z místa A do bodu B, věci nevozím, proto jsem psal že karosářská varianta mi je fuk, jde o to že jezdím po ČR a hledám různý místa, občas se ale jezdí polníma cestama atd.. do teď na to tahám e39, ale tam se to projeví docela na spotřebě když za den odhadem 30x někde zastavím a po pár minutách opět startuju a jedu dál, většinou na jedničku nebo na dvojku, proto bych chtěl nějakej maloválec se kterým budu tyhle pojížďky zvládat bez toho aby mi to nějak rvalo žíly.. ale zároveň jak říkám bych se chtěl vejít max do 8 litrů na sto.
Takže 316i - 318i? Nebo nafta?
Vzhledem k tomu častýmu startování a chcípání motoru spíš benzín, co?

Typ "práce" - dojet z místa A do bodu B, věci nevozím, proto jsem psal že karosářská varianta mi je fuk, jde o to že jezdím po ČR a hledám různý místa, občas se ale jezdí polníma cestama atd.. do teď na to tahám e39, ale tam se to projeví docela na spotřebě když za den odhadem 30x někde zastavím a po pár minutách opět startuju a jedu dál, většinou na jedničku nebo na dvojku, proto bych chtěl nějakej maloválec se kterým budu tyhle pojížďky zvládat bez toho aby mi to nějak rvalo žíly.. ale zároveň jak říkám bych se chtěl vejít max do 8 litrů na sto.
Takže 316i - 318i? Nebo nafta?
Vzhledem k tomu častýmu startování a chcípání motoru spíš benzín, co?
e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
to tak kolo
ne, ale takovej rezim nedela dobre asi zadnymu autu a maloktery bude zrat pod 8. ja bych koupil filetu v rope, ta spase vsechno co je mastny a dily se vsude vali za par slupek

ne, ale takovej rezim nedela dobre asi zadnymu autu a maloktery bude zrat pod 8. ja bych koupil filetu v rope, ta spase vsechno co je mastny a dily se vsude vali za par slupek
e30 327i Z4.45 touring
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
Počítej k té pořizovačce ještě minimálně rozvody u té 318i. Já osobně bych ale s tímhle rozpočtem do E30 na denní jezdění asi nešel, nevím.
Na tohle jezdění stále používám Micru, dneska ročník 96-97 pořídíš okolo 25tis, nevím, nakolik zrovna tebe trápí ekodaň, ale je to Euro 2, spotřeba na to, že je to litrovej motor, nic moc, ale pořád se do osmi vejdeš určitě. To auto je naprosto tuctový, nikoho neurazí (snad jen že by se ti smáli, ale proti favoritu je to lepší), nikdo se do něj ani nepodívá. Nechal jsem ji jednou týden odemčenou před barákem a nikdo se nenamáhal do ní podívat.
Na tohle jezdění stále používám Micru, dneska ročník 96-97 pořídíš okolo 25tis, nevím, nakolik zrovna tebe trápí ekodaň, ale je to Euro 2, spotřeba na to, že je to litrovej motor, nic moc, ale pořád se do osmi vejdeš určitě. To auto je naprosto tuctový, nikoho neurazí (snad jen že by se ti smáli, ale proti favoritu je to lepší), nikdo se do něj ani nepodívá. Nechal jsem ji jednou týden odemčenou před barákem a nikdo se nenamáhal do ní podívat.
E39 535i sedan
No jasně... Já myslím, že jde hlavně o to, vychytat něco s rozumnýma nákladama na koupi, přepis, prvotní náklady na servis i následně provoz...
Podle mě na tohle je ideál malej hatchback - stačí malej motor, malý ručení, v případě Micry rozvod řetězem, nenákladný opravy, všude zaparkuješ.
Ale zas na delší cesty je to vyloženě nepříjemný auto, není to nijak hezký, sedíš v tom jak na pařezu, má opravdu HODNĚ malej rejd - neotočíš se na čtyřproudovce bez couvání, E36 je o hodně obratnější v tomhle.
Podle mě na tohle je ideál malej hatchback - stačí malej motor, malý ručení, v případě Micry rozvod řetězem, nenákladný opravy, všude zaparkuješ.
Ale zas na delší cesty je to vyloženě nepříjemný auto, není to nijak hezký, sedíš v tom jak na pařezu, má opravdu HODNĚ malej rejd - neotočíš se na čtyřproudovce bez couvání, E36 je o hodně obratnější v tomhle.
E39 535i sedan
Kamarádi z jedné advokátní kanceláře jeli zařizovat něco pro klienta mimo Prahu a řízením osudu jeli "zeleňákem" jednoho z asistentů. "Zeleňák" je notně se rozpadající předrevoluční fáčko. Nabrali po cestě stopaře, ten vlezl dovnitř, všiml si drahých obleků a bílých límečků a ptá se kluků čím se zabývají... odpovědi že jsou advokáti se prý zdráhal uvěřit po následujících čtyřicet kilometrů.Albert píše:Zas uplnej šrot jako favorit to bejt nemusí, občas mám schůzky s různýma lidma, tak tam nemůžu přijet ve fakanovi![]()

Jinak za sebe bych při těchto požadavcích zvážil třeba něco většího v plynu, než vyloženě litrový miniauta - jestli toho najezdíš víc, tak komfort, bezpečí,... i to má svojí cenu. A hlavně bych zvážil jestli ti ty náklady navíc za to stojí a není lepší odjezdit to pětkou.