
http://82.192.74.142/~forumgsi/GSITURBO ... CBR_4e.wmv
http://82.192.74.142/~forumgsi/GSITURBO ... _V.Max.wmv
http://82.192.74.142/~forumgsi/GSITURBO ... _en_3e.wmv
http://82.192.74.142/~forumgsi/GSITURBO ... _en_5e.wmv
záleží dost na zpřevodování - pokud to nejni opravdová silnička, tak maj max právě kolem 200-220Fido píše:OK, v tom případě asi ten motorkář nejel nadoraz. Nicméně nám to tak připadalo. Situace: dojedeš motorkáře a problikneš ho, on zalehne a vyrazí, že ti ujede. No ale kolem 200 - 220 to vzdá a uhne. Otázka zní proč by uhýbal, kdyby mu to jelo víc?
jj s tadytou Suzuki 1400 jsme jeli po městě 180 a vim jakej je to pocit...bmwm3 píše:Jasně, a už jsi hlavně někdy jel na mašině 200? Klidně si troufám říct, že mohl frajer vyměknout a prostě to nedávat přes 200-220. Víš co zkus? Vem kámoše do auta a rozjeď to na 200, otevří šíbr, kámošovi nandej brejle a ať vystrčí hlavu ven a řekne ti jaký to je. A takovehle mazec to.. V autě měknu tak okolo 200, na mašině bych byl jak slimák okolo 150..