E28

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
ModraObloha
Příspěvky: 21
Registrován: 18. 04. 2010 14:40

E28

Příspěvek od ModraObloha » 24. 11. 2010 18:09

Ahoj, řěšim teď trochu dilema, jestli koupit jednu pětku nebo ne a zajímal by mě Váš názor, jestli se na ní radši nevykašlat :-) Uvažuju o ní jako o winterkáře..

Takže k věci, je to e28 524td, manuál, najeto bůhvíkolik, rok asi 85. Motor jde pěkně, to je ale bohužel poslední hezká věc na tom autě. Kastle je modrá, ale přední oboje dveře, přední blatníky a kapota jsou stříbrný. Zadní pravý dveře promáčklý-trochu. Plechy celkově sou takový otlučený, zašlý. Vejfuk už je načatej, je v něm lehká dirka. Pod motorem trůní špatný silentbloky, spojkový ložisko rachtá jak pominutý. Má lehčí vůli v řízení, žádná tragédie. Auto obsahuje horší kotouče vpředu i vzadu. Má zimáky, celkem použitelný- cca 5 mm. Přední mlhovky nesvítí- špatně zapojený, auto netopí- špatnej ventilátor a nakonec nefunguje ani jedno počítadlo km. V řadící páce je vůle, že neni poznat jestli je tam pětka nebo R.

Jediný zajímavost, co tohle auto má, je koplet sportsitze interiér z E34... Jinak výbavově nic moc, el okna, rádio, centrál.

Kolik byste byli ochotni za takovýhle auto dát?
Díky;)

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 24. 11. 2010 18:15

Ani zadarmo - starej diesel jako wintercar je téměř jistá kasička. Když nepočítám, že aby se v tom jen trochu dalo jezdit vyměníš půl auta.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 24. 11. 2010 19:14

Dan td píše:Ani zadarmo - starej diesel jako wintercar je téměř jistá kasička. Když nepočítám, že aby se v tom jen trochu dalo jezdit vyměníš půl auta.
No s tím si dovolím nesouhlasit - mně zatim ve většině případů (2 ze 3 :lol: ) diesel přes zimu sloužil. fakt je na druhou stranu ten, že diesely jsem si pořizoval hlavně pro to, abych po zimě díly z něj zužitkoval včetně motoru, jinak bych šel asi taky do benzinu. Nicméně popis tady tohoto auta je fakt "zajímavý" :D nevim no, do auta, na které nemám v garáži ND a hlavně netopí (což je v zimě trochu problém si myslim :D ) bych nešel ani hovno... Teď jsem si koupil na zimu další E28 TD a podle zvuku motoru si odvážím tvrdit, že minimálně do února určitě vydrží (co se teda motoru týče) :twisted: Než se posere něco jiného :D E34 tds co jsem měl přes minulou zimu sloužila výborně.. ..zhruba do druhé půlky ledna, kdy přestala brzdit a hlavně přestaly jít stěrače, což je celkem na hovno když prší no.. :D
Ale jak řikám, u mě hraje hlavní roli fakt, že konkrétně tento můj aktuální wintercar má dost dílů, které jsem dlouho na E28 sháněl a jsou (zatim) v dobrém stavu.
No smoke, no fun...
Obrázek

Alois
Příspěvky: 1387
Registrován: 04. 09. 2009 11:49
Bydliště: Ostrava

Re: E28

Příspěvek od Alois » 24. 11. 2010 19:56

ModraObloha píše:Ahoj, řěšim teď trochu dilema, jestli koupit jednu pětku nebo ne a zajímal by mě Váš názor, jestli se na ní radši nevykašlat :-) Uvažuju o ní jako o winterkáře..

Takže k věci, je to e28 524td, manuál, najeto bůhvíkolik, rok asi 85. Motor jde pěkně, to je ale bohužel poslední hezká věc na tom autě. Kastle je modrá, ale přední oboje dveře, přední blatníky a kapota jsou stříbrný. Zadní pravý dveře promáčklý-trochu. Plechy celkově sou takový otlučený, zašlý. Vejfuk už je načatej, je v něm lehká dirka. Pod motorem trůní špatný silentbloky, spojkový ložisko rachtá jak pominutý. Má lehčí vůli v řízení, žádná tragédie. Auto obsahuje horší kotouče vpředu i vzadu. Má zimáky, celkem použitelný- cca 5 mm. Přední mlhovky nesvítí- špatně zapojený, auto netopí- špatnej ventilátor a nakonec nefunguje ani jedno počítadlo km. V řadící páce je vůle, že neni poznat jestli je tam pětka nebo R.

Jediný zajímavost, co tohle auto má, je koplet sportsitze interiér z E34... Jinak výbavově nic moc, el okna, rádio, centrál.

Kolik byste byli ochotni za takovýhle auto dát?
Díky;)
To záleží na tobě..

Do 10.000,-, pokud je motor dobrý, si myslím že je to slušná nabídka, za polovinu, je to velice dobrá nabídka která se ti přinejhorším dvojnásobně vrátí při rozborce, což já sice nemám rád, ale každého věc. Nebo si auto oblíbíš a dáš ho dopořádku, jakš takš a může se stát že ho budeš mít radši jak summercar.. e28 je kouzelné auto v jakékoliv motorizaci, i když ti to teď v tom stavu třeba tak nepřipadá..
Dílu je vcelku ještě dost a to topení sehnat není složité, záleží z jakého důvodu to netopí...
Kdyby jsi se rozhodl do toho jít, ozvi se, díly mám, co nemám vím kde sehnat. Navíc budeš mít wintercar/youngtimer a pěkné 524td se prodávají za víc než si myslíš. Je to z mé strany zaujatost, měl jsem e28 6ks a stále mám 3.. :wink: e28 mám moc rád.
Do toho nepočítám ten interiér, což sice v e28 nenávidím ale nějakou cenu taky má, navíc jak píšeš s anatomama a zimáky.. Pokud to navíc dobře žhaví..
Auto jsem neviděl, je to na tvém zdravém rozumu ale pokud to je do deseti tisíc, myslím že není co řešit.

A některé věci co autu vyčítáš... :lol: Uvědom si že je to 25 roků staré auto...
M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual, Z3 2.8 M52TU Coupe manual, Alpina B6 #056 e63 4.4 Alpinablau… a pár dalších non BMW

ModraObloha
Příspěvky: 21
Registrován: 18. 04. 2010 14:40

Příspěvek od ModraObloha » 24. 11. 2010 20:29

Žhaví na jedničku, startuje na drcnutí studenej i teplej, zkoušel sem to včera.
Špatně sem formuloval závadu, že topení netopí. Ono topí, ovšem díky velice slabě foukajícímu větráku je v autě přijatelně až tak po 20-25 km jízdy.


Chce za ní 8..

Alois
Příspěvky: 1387
Registrován: 04. 09. 2009 11:49
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Alois » 24. 11. 2010 21:05

Pokud nehnije tak, že když razantněji zavřeš dveře a neleží na zemi kus blatníku, prahu, nebo auta, tak bych do toho bez váhání šel... :wink:

Nejhorší místa e28 na korozi:

-přední rohy podlahy (v dolních místech podběhu a skrz)
-za hrnci předních tlumičů
-přední blatníky (nové v náhradě typu ACI nestojí kasu a opravdu pasují)
-přední kostky (tam pak podlaha a prahy můžou být roztáhlé do půl auta)
-zadní lemy
-u osvětlení SPZ (někdy tam to osvětlení není vůbec, jen díry)
-pod rezervou v lavoru pod náhradním kolem
-rožky dveří, vrchní i spodní
-spodky přední a zadní kapoty
-šíbr, kolem šíbru a především pod šíbrem

Koukni, uvidíš..
M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual, Z3 2.8 M52TU Coupe manual, Alpina B6 #056 e63 4.4 Alpinablau… a pár dalších non BMW

Uživatelský avatar
Gangsta
Příspěvky: 2176
Registrován: 28. 12. 2006 20:38
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Gangsta » 24. 11. 2010 21:26

Za 8? Bez prihlaseni?
Obrázek

ModraObloha
Příspěvky: 21
Registrován: 18. 04. 2010 14:40

Příspěvek od ModraObloha » 24. 11. 2010 21:56

Dík za ten tip na rezatý místa, ještě jednou to zkouknu a uvidíme, ale určitě to nerezne nějak enormně- dveřma se bouchat dá a kolem šíbru tam neteče, to vim bezpečně :-)

Jinak nevim, jak je mysleno to za 8 bez prihlaseni- tim myslis, jestli pozaduje prepis ..? Jestli je to takhle, tak o tom sem se s nim ani nebavil, jelikoz sem sehnal cloveka, kterej by to na me prihlasil za 3 tisice s vyuzitim toho triku se ztp ;)

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 24. 11. 2010 23:28

myslim ze pokud je alespon na pohled nehlede na barvu hezka, tak bych do ni sel. Za chvili nebudou a i za vrak pak nekdo bude ochotnej dat nejakej peniz...

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 25. 11. 2010 01:22

Alois píše:Pokud nehnije tak, že když razantněji zavřeš dveře a neleží na zemi kus blatníku, prahu, nebo auta, tak bych do toho bez váhání šel... :wink:

Nejhorší místa e28 na korozi:

-přední rohy podlahy (v dolních místech podběhu a skrz)
-za hrnci předních tlumičů
-přední blatníky (nové v náhradě typu ACI nestojí kasu a opravdu pasují)
-přední kostky (tam pak podlaha a prahy můžou být roztáhlé do půl auta)
-zadní lemy
-u osvětlení SPZ (někdy tam to osvětlení není vůbec, jen díry)
-pod rezervou v lavoru pod náhradním kolem
-rožky dveří, vrchní i spodní
-spodky přední a zadní kapoty
-šíbr, kolem šíbru a především pod šíbrem

Koukni, uvidíš..
takze krome strechy hnije vsechno :lol:
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 25. 11. 2010 08:15

Souhlasím s Danem td, nešel bych do toho. Podle toho jak to auto popisuješ tak do něj zahučíš penězma a najednou budeš na částce za kterou sis rovnou moh koupit nějakej slušnější wintercar.. 8000 cena + 3000 přihlášení, takže 11tis za e28 ve stavu v jakým popisuješ bych já, a to mám e28 hodně rád, nedal ani omylem. A co se týče blatníků z ACI tak ty opravdu seděj výborně, pokud ti nevadí nějakej centimetr sem, centimetr tam.. :roll: :lol:

A co se týče toho jak tu Alois psal že kdyžtak by se ti investice dvojnásobně vrátila při rozborce, tak tomu nevěř, resp si sám v hlavě představ kdybys to auto rozebral tak co za díly a za kolik by jsi z něj tady asi tak nabídnul.. 25 let starý přední okno? Vysvícený světla? Td motor? Vylítaný věci z podvozku? Po takových věcech je tady vážně sháňka, to by ti každej utrhnul ruce...
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Alois
Příspěvky: 1387
Registrován: 04. 09. 2009 11:49
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Alois » 25. 11. 2010 12:44

Jsem čekal, že se ozveš..

Centimetr sem, centimetr tam - ti možná lítá na tvé e28, ale co jsem k jednomu autu dostal blatník z ACI, tak seděl přesně, proto jsem schválně psal, že sedí.. :roll:
Já osobně bych koupil stejně radši starší a zrepasoval, každý máme jiný názor, mám rád origo věci..

Zahučí, jo? Tak do e39 člověk zahučí, to máš pravdu.

Jinak znám člověka co rozebral dvě e28 v ceně 2-3.000,- a dostal za díly dohromady o dost víc než 10.000,-Kč.. :wink:

A ty řeči o těch dílech.. jde vidět že víš o čem mluvíš... :lol: Jen se divím že ty sám máš e28.

Nechal bych na "Modré obloze" ať si z toho vybere co chce..
M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual, Z3 2.8 M52TU Coupe manual, Alpina B6 #056 e63 4.4 Alpinablau… a pár dalších non BMW

Uživatelský avatar
V6 blázen
Příspěvky: 2454
Registrován: 25. 06. 2006 11:58
Bydliště: Opava

Příspěvek od V6 blázen » 25. 11. 2010 13:02

Ja si myslím že když to je kolem těch 10tis tak je to super cena ...Ja rozebral už dvě e28 a nikdy jsem na nich neprodělal jak to pane Alberte protože e28 není e30 aby si vše sehnal za malo peněz takže asi pro to co jedine jsem z auta vyhodil do šrotu byly dveře ,pedaly a karoserie jinak vše jsem prodal tak my vysvětly proč by měl na tom autě prodělat :roll: To by mě fakt zajimalo ..Věřím tomu že když si koupi ted e39 třeba tds tak na tom proděla mnohem vic jak na e28
ex318 m10 karbec,325i m-tech 1 luxusní kára,2x 318i m10 kua to je nuda,nova 320i na 13kach to jede,new 525e/i e28 US ,520I e28 driftcar R.I.P.passat b4 tdi ,528i e28vrak,E28 eta mat delfín,Alpina E39 avusblau

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 25. 11. 2010 13:56

Alois píše:Jsem čekal, že se ozveš..

Centimetr sem, centimetr tam - ti možná lítá na tvé e28, ale co jsem k jednomu autu dostal blatník z ACI, tak seděl přesně, proto jsem schválně psal, že sedí.. :roll:
Já osobně bych koupil stejně radši starší a zrepasoval, každý máme jiný názor, mám rád origo věci..

Zahučí, jo? Tak do e39 člověk zahučí, to máš pravdu.

Jinak znám člověka co rozebral dvě e28 v ceně 2-3.000,- a dostal za díly dohromady o dost víc než 10.000,-Kč.. :wink:

A ty řeči o těch dílech.. jde vidět že víš o čem mluvíš... :lol: Jen se divím že ty sám máš e28.

Nechal bych na "Modré obloze" ať si z toho vybere co chce..
Tak zaprvý nevim jakou má s tímhle tématem souvislost jestli člověk zahučí do e39 nebo ne :roll:

Zadruhý tady píšeš že jsi z ACI dostal dobrej blatník k JEDNOMU autu, takže stejně jako já, a moje zkušenost s ním byla ta, že stál za hovno, takže v tomhle nemáš žádnou větší zkušenost než já.

Zatřetí se div čemu chceš, mám e28 už 7 let a jsi první kdo se tomu diví, holt jsi oproti jinejm lidem asi v něčem zvláštní, jiný vysvětlení nemám :)

Začtvrtý jsem tady akorát napsal svůj názor, že já bych si za 11tis vylítanou e28 524td nekoupil, to že ty to zase bereš jako nějakej útok na svojí osobu a hned se vztekáš je tvůj problém, on chtěl názory, tys mu napsal svůj, já sem napsal svůj.
Naposledy upravil(a) Albert dne 25. 11. 2010 14:04, celkem upraveno 1 x.
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 25. 11. 2010 14:03

V6 blázen píše: e28 není e30 aby si vše sehnal za malo peněz takže asi pro to co jedine jsem z auta vyhodil do šrotu byly dveře ,pedaly a karoserie jinak vše jsem prodal tak my vysvětly proč by měl na tom autě prodělat :roll: To by mě fakt zajimalo ..Věřím tomu že když si koupi ted e39 třeba tds tak na tom proděla mnohem vic jak na e28
Odpověděl sis sám :wink: Přesně tak, e28 není e30 aby jsi na ní vše sehnal za málo peněz, on tady uvažuje nad e28 jako winterkárou, takže předpokládám že s ní chce v zimě jezdit, a ne aby jí přes zimu dával dohromady, popř se s ní bál někam vyjet kdy a kde ho nechá.

Teď je 25.11., zima už začala, takže kdyby jí chtěl dát do aspoň trochu slušnýho stavu, tak z toho co tu popsal do toho buď zahučí v novejch dílech a nebo stráví pěknou dobu tím, než sežene použitý díly co potřebuje, ale v dobrým stavu. I tak ho to něco vyjde, navíc musí zaplatit někomu práci (předpokládám že automechanik není, jinak by se tu asi neptal) atd. Právě proto že sám e28 mám, tak moc dobře vim jakej je problém sehnat na ní použitý a funkční věci.

Tohle téma není o tom jestli koupit e28 za 11tis, hned jí rozebrat a rozprodat na díly, ale o tom jestli si jí má pořídit jako winterkáru která mu odjezdí zimu - a na to já říkám ať do toho nejde.

Už si rozumíme? :)
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Alois
Příspěvky: 1387
Registrován: 04. 09. 2009 11:49
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Alois » 25. 11. 2010 14:04

Však jo, tak to nehroť.. byl to příklad auta, do kterého se dá vážně zahučet.. nic víc.. :wink:

P.S: Neboj nevztekám se, piš svůj názor, nevyvracej ten můj, já tu taky netvrdím, že polovina z toho co píšeš jsou blbosti :wink:

Své už jsem řekl..
M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual, Z3 2.8 M52TU Coupe manual, Alpina B6 #056 e63 4.4 Alpinablau… a pár dalších non BMW

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 25. 11. 2010 14:06

pokud je to za desitku tak bych to koupil a jezdil dokud bych uz dal jezdit nemohl
----------------------:)

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 25. 11. 2010 14:09

And píše:pokud je to za desitku tak bych to koupil a jezdil dokud bych uz dal jezdit nemohl
OT : Tohle je opravdu ten And kterej myslim že to je? Aneb Andovo slavný "železářství" tady kdysi na foru? Schválně kdo si na to vzpomene :twisted: :D
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 25. 11. 2010 16:56

Albert píše:
And píše:pokud je to za desitku tak bych to koupil a jezdil dokud bych uz dal jezdit nemohl
OT : Tohle je opravdu ten And kterej myslim že to je? Aneb Andovo slavný "železářství" tady kdysi na foru? Schválně kdo si na to vzpomene :twisted: :D
jo
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět