Škoda 100L

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Škoda 100L

Příspěvek od Záchvat » 18. 08. 2010 20:11

Nepíšu sem jen tak ledajaké lejno, ale dnes musím.

Dnes jsem se svezl s tímto:

Obrázek
Obrázek


Mechanik od nás z práce celkem dlouho mluvil a pak pracoval na přeplnění motoru Škoda. Má k tomu hodně moc informací a je opravdu mechanicky zručnej a prostě " pintlich " :-). Postupně sehnal potřebné věci ( turbo, karbec, pumpu, regulátor tlaku paliva z R5 turbo ) a pomalu začal upravovat motor Favorit 136. V praci jsme si z něho dělali prdel, když jsme viděli, jak snižuje kompresi ubíráním materiálu ze spalovacího prostoru hlavy a objem ubrání kontroluje injekční stříkačkou naplněnou olejem. Ostatní věci taktéž velmi pečlivě připravoval ( sání, výfuk, intercooler atd .. ).

Dnes přijel se zachovalým veteránem s platnou STK, jestli chci svézt se slovy" jede to ale míň vole, protože jsem musel dát menší turbo, bo to větší mělo v prdeli wastegate, pyčo ".

Vůbec jsem netušil, jak to může jet, ale jede to jak kretén. Bál jsem se jak hovado, když jsem si uvědomoval, jaky brzdy má 100ka v sérii ( později budou upraveny, stejně jako bude 5tistupňová převodovka atd .. ). to zrychlení opravdu stálo za to a nedá se to popsat. Jelo to sice kvůli převodům tak cca do 150-160ti, ale bylo to tam bleskurychle, kam se hrabeme s M20B25. Auto jěště čekají dodělávky, byla to " předprodukční jízda ", ale stejně, klobouk dolů, Martine :wink:

Obrázek

Mimochodem, ten klučina má na kontě i Š 1000MB s motorem Audi 2.2 20V turbo nyní 300PS

http://skoda-virt.cz/cz/auta/mb/4285-matezzzz/

A to je asi vše :P
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Fusion
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 904
Registrován: 14. 11. 2004 23:11
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fusion » 18. 08. 2010 20:31

Fandím a hlavně ať do budoucna nedává žádný nesmyslný plasty a křídla.
Takto to vypadá jak pěknej veterán a lidi nebudou chápat když on tomu šlápne a ten "pomalej starej veteránek" jim ukáže zadnici :D
Obrázek
Sleeper status advocate

Uživatelský avatar
curich
Příspěvky: 1681
Registrován: 06. 01. 2008 14:10
Bydliště: BRNO

Příspěvek od curich » 18. 08. 2010 21:38

krása ... no tak ať se daří i nadále ...
je to zvenku moc pěkný a zachovalý ... ještě k tomu ta ultras oldschool SPZ se zvěma písmenama :-)
Škoda Fabia 1.2TSI 12' :oops:

ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00' :|
Suzuki Swift 1.0 98' :roll:
BMW E30 318i M10 85' :D
///MHD Power :cry:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 08. 2010 21:46

my tady meli hundrta s motorem 110 turbo..hrozne veci to delalo

muj lakyra je zas maniak a ma na sprinty atmosferu starou 1000MB, aktualne neco kolem 170 PS, vaha 600 kilo..peklostroj
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 18. 08. 2010 22:47

I kdyz vice uznavam originalni stav veci a sam mam jednu zanovni SKODA 100/1969 tak tohle vypada jako poctiva smysluplna prace. Super.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Danster
sponzor E30.cz
Příspěvky: 667
Registrován: 12. 08. 2006 10:12
Bydliště: Rokycany u Plzně

Příspěvek od Danster » 19. 08. 2010 10:25

Taky uznávám víc origo stav.
Ale tohle když jsem viděl poprvé na Virtu tak se mi to dost líbilo hlavně že je vidět že ví co dělá
:)
ex E30 318iS 90", ex E30 318i M40 88", ex E30 318i M40 89"

Odpovědět