BMW renovuje veterány

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
FaMart
Příspěvky: 456
Registrován: 27. 04. 2008 09:16
Bydliště: Trstená

BMW renovuje veterány

Příspěvek od FaMart » 23. 07. 2010 11:16


Jirzik
Příspěvky: 555
Registrován: 21. 01. 2010 19:58
Bydliště: Praha a u Kolína

Příspěvek od Jirzik » 23. 07. 2010 11:27

geniálníá myšlenka... schvaluju... cs nádherný z těch tří fotek... ale cena asi nebude nic pro nás:)

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 23. 07. 2010 12:44

jak ze ne....vydis toho dedka...tak ked budeme mat pleš a sediny tak hadam bude nasetrene :D ...ved ani on to skor nestihol :D
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

Jirzik
Příspěvky: 555
Registrován: 21. 01. 2010 19:58
Bydliště: Praha a u Kolína

Příspěvek od Jirzik » 23. 07. 2010 13:09

je fakt, ale já vždy když našetřim pár tisíc už hledám za co je utratit:) leda že by mě to bmw udělalo na leasing:)

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 23. 07. 2010 13:10

Nedávno jsem viděl podobný pořad o Ferrari. Shodou okolností se divize, která měla na starosti repas starých aut (nejvíce 60. a 70. léta), se jmenovala taky Ferrari Classice (nejsem si jist spelingem). Ke každému takovému autu pak dali certifikát, že je tam vše v dobrém stavu origo a ty auta se pak dražily a ceny byly krutý. Lidi to brali prostě jako aukci umění - aneb Ferrari z 60. let si zaslouží být vystavené v obýváku milionářů stejně jako obraz od Picassa...
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 23. 07. 2010 13:30

Prisla bida na kozaky...

je celkem logicky krok - vyrobce to stoji minimum usili, protoze vetsinu dilu bud nekde jeste maji (uz davno ucetne odepsane) nebo si je snadno nekde necha podle puvodni specifikace vyrobit. A hlavne - zakaznik je fanda s poradnym balikem ktery nebude licitovat kolik co stoji a "obihat dealery ve meste". Sice tech renovovanych aut bude zanedbatelne mnozstvi, ale o to na nich bude vetsi "vejvar" a reklama k nezaplaceni.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 07. 2010 22:38

ha! o cem sme se bavili par dni zpatky? :)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Slezo
člen E30.cz
Příspěvky: 1758
Registrován: 13. 08. 2009 10:03
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Slezo » 24. 07. 2010 09:20

super vec
EB91811

Uživatelský avatar
curich
Příspěvky: 1681
Registrován: 06. 01. 2008 14:10
Bydliště: BRNO

Příspěvek od curich » 24. 07. 2010 09:23

je to bezva nápad ...
tak mě tak napadá, proč to dávno nedělá víc automobilek ...
Škoda Fabia 1.2TSI 12' :oops:

ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00' :|
Suzuki Swift 1.0 98' :roll:
BMW E30 318i M10 85' :D
///MHD Power :cry:

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 24. 07. 2010 09:35

curich píše:je to bezva nápad ...
tak mě tak napadá, proč to dávno nedělá víc automobilek ...
nejspiš protože počet blaznů co daj raketu za renovaci sveho auta se da spočitat na prstech jedne ruky :)
Obrázek

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 24. 07. 2010 11:28

Kdyz se nad tim zamyslite, firem co delaji odborne renovace je plno, takze tohle se "uz davno deje", akorat ted to dela primo BMW. Nemyslim, ze bude mezi nejakou dobrou renovacni firmou a BMW nejaky kvalitativni rozdil v odvedene praci. Spis myslim, ze BMW bude akorat drazsi.
Jedine v cem ma tohle navrch je onen certifikat, nebo co to je, coz bude stejne pouze "stylova tresen na dortu" jelikoz u prodeje veteranu neplati stejna pravidla jako u prodeje beznych ojetych aut, kde vyplnena servisni kniha od vyrobce zveda cenu, tudiz doklad o renovaci jako doklad o renovaci. Vetsi vahu v oblasti renovace vozidel by to melo myslim pouze pokud by to bylo zavedeno jiz delsi dobu (a tedy to casem nejakou muze ziskat) ale takhle tesne po startu mi to neprijde byt nic vyjimecneho v danem oboru. A co se faktickych vysledku tyce, myslim ze ani ted, ani pozdejc.

ibizast
Příspěvky: 88
Registrován: 28. 06. 2010 09:25

Příspěvek od ibizast » 30. 07. 2010 08:15

aula píše:Nedávno jsem viděl podobný pořad o Ferrari. Shodou okolností se divize, která měla na starosti repas starých aut (nejvíce 60. a 70. léta), se jmenovala taky Ferrari Classice (nejsem si jist spelingem). Ke každému takovému autu pak dali certifikát, že je tam vše v dobrém stavu origo a ty auta se pak dražily a ceny byly krutý. Lidi to brali prostě jako aukci umění - aneb Ferrari z 60. let si zaslouží být vystavené v obýváku milionářů stejně jako obraz od Picassa...
jenže proti tomu je podle mě obraz od Piccasa úplně k ho..... :lol: :lol: :lol:
Ibiza ST 1.4, BMW e34 535i mazel, e36 325iA Coupe, krupka:-)

Odpovědět