BMW renovuje veterány
Nedávno jsem viděl podobný pořad o Ferrari. Shodou okolností se divize, která měla na starosti repas starých aut (nejvíce 60. a 70. léta), se jmenovala taky Ferrari Classice (nejsem si jist spelingem). Ke každému takovému autu pak dali certifikát, že je tam vše v dobrém stavu origo a ty auta se pak dražily a ceny byly krutý. Lidi to brali prostě jako aukci umění - aneb Ferrari z 60. let si zaslouží být vystavené v obýváku milionářů stejně jako obraz od Picassa...
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
Prisla bida na kozaky...
je celkem logicky krok - vyrobce to stoji minimum usili, protoze vetsinu dilu bud nekde jeste maji (uz davno ucetne odepsane) nebo si je snadno nekde necha podle puvodni specifikace vyrobit. A hlavne - zakaznik je fanda s poradnym balikem ktery nebude licitovat kolik co stoji a "obihat dealery ve meste". Sice tech renovovanych aut bude zanedbatelne mnozstvi, ale o to na nich bude vetsi "vejvar" a reklama k nezaplaceni.
je celkem logicky krok - vyrobce to stoji minimum usili, protoze vetsinu dilu bud nekde jeste maji (uz davno ucetne odepsane) nebo si je snadno nekde necha podle puvodni specifikace vyrobit. A hlavne - zakaznik je fanda s poradnym balikem ktery nebude licitovat kolik co stoji a "obihat dealery ve meste". Sice tech renovovanych aut bude zanedbatelne mnozstvi, ale o to na nich bude vetsi "vejvar" a reklama k nezaplaceni.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Kdyz se nad tim zamyslite, firem co delaji odborne renovace je plno, takze tohle se "uz davno deje", akorat ted to dela primo BMW. Nemyslim, ze bude mezi nejakou dobrou renovacni firmou a BMW nejaky kvalitativni rozdil v odvedene praci. Spis myslim, ze BMW bude akorat drazsi.
Jedine v cem ma tohle navrch je onen certifikat, nebo co to je, coz bude stejne pouze "stylova tresen na dortu" jelikoz u prodeje veteranu neplati stejna pravidla jako u prodeje beznych ojetych aut, kde vyplnena servisni kniha od vyrobce zveda cenu, tudiz doklad o renovaci jako doklad o renovaci. Vetsi vahu v oblasti renovace vozidel by to melo myslim pouze pokud by to bylo zavedeno jiz delsi dobu (a tedy to casem nejakou muze ziskat) ale takhle tesne po startu mi to neprijde byt nic vyjimecneho v danem oboru. A co se faktickych vysledku tyce, myslim ze ani ted, ani pozdejc.
Jedine v cem ma tohle navrch je onen certifikat, nebo co to je, coz bude stejne pouze "stylova tresen na dortu" jelikoz u prodeje veteranu neplati stejna pravidla jako u prodeje beznych ojetych aut, kde vyplnena servisni kniha od vyrobce zveda cenu, tudiz doklad o renovaci jako doklad o renovaci. Vetsi vahu v oblasti renovace vozidel by to melo myslim pouze pokud by to bylo zavedeno jiz delsi dobu (a tedy to casem nejakou muze ziskat) ale takhle tesne po startu mi to neprijde byt nic vyjimecneho v danem oboru. A co se faktickych vysledku tyce, myslim ze ani ted, ani pozdejc.
jenže proti tomu je podle mě obraz od Piccasa úplně k ho.....aula píše:Nedávno jsem viděl podobný pořad o Ferrari. Shodou okolností se divize, která měla na starosti repas starých aut (nejvíce 60. a 70. léta), se jmenovala taky Ferrari Classice (nejsem si jist spelingem). Ke každému takovému autu pak dali certifikát, že je tam vše v dobrém stavu origo a ty auta se pak dražily a ceny byly krutý. Lidi to brali prostě jako aukci umění - aneb Ferrari z 60. let si zaslouží být vystavené v obýváku milionářů stejně jako obraz od Picassa...



Ibiza ST 1.4, BMW e34 535i mazel, e36 325iA Coupe, krupka:-)