Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
-
Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
Příspěvek
od Chuck47 » 24. 12. 2009 23:03
Pánové, nevíte někdo kde sehnat klakson z vlaku? Kámoš ho chce do auta
Mazda Miata 1.8 Moss MP45
-
DVORIS
- Příspěvky: 6423
- Registrován: 21. 12. 2005 21:01
- Bydliště: Agip
Příspěvek
od DVORIS » 24. 12. 2009 23:08
Chuck47 píše:Pánové, nevíte někdo kde sehnat klakson z vlaku? Kámoš ho chce do auta
K tomu bude potřebovat kompresorek a musí ho něčím napájet,tuším že lokomotiva ho nebude živit 12voltama
-
pip
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 28. 09. 2006 18:05
Příspěvek
od pip » 24. 12. 2009 23:08
Ty jo, to nevim ale rozhodne bych to zkombinoval s tema dalkacema ze stihacky na E28, co jsem tady kdysi daval.
-
Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
Příspěvek
od Chuck47 » 24. 12. 2009 23:53
hm v autě to právě viděl na youtube...
Mazda Miata 1.8 Moss MP45
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 25. 12. 2009 00:26
lokomotiva ma nejmin 8 Bar pracovni tlak ve vzduchaci ke klaksonu. Bude potrebovat silnej kompresor s okamzitym tlakem nejmin 8 bar, nebo natlakovat plynovou bombu vzduchem, coz taky neni uplne nejlepsi. Proste je to pro bezne osobni auto picovina.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
navalone
- Příspěvky: 345
- Registrován: 03. 08. 2008 10:49
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
Příspěvek
od navalone » 25. 12. 2009 03:44
no na youtube to opravdu je...nejaky manici to maj na pick-upu a musim rict ze hukot slusnej ale na jednom tom videu je videt i kompresor....velikost tezko urcit ale troubili docela dlouze a vickrat po sobe takze jim to asi pekne fachci zkusit jim napsat na youtube jak to dokazali by nebylo od veci...jinak treba ty americky klaksony z vlaku se prodavaj na e-bay bezne takze tam bych urco hledal...
-
BMWHanz
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 08. 10. 2008 16:03
- Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od BMWHanz » 25. 12. 2009 09:05
ja sem delal kamaradovi klakson z tatry. staci k tomu hasicak, takovej ten kompresurek na nafukovani gum se zapojenim do auta a klakson. musim rict, ze kdyz zatroubil a sla pred autem kocka, tak udelala trojty salto se ctyrmi vruty se zakoncenim do axla a jeste tam po ni zustala kuze
-
Crazytony
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 13. 05. 2006 20:01
- Bydliště: Cheb+Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Crazytony » 25. 12. 2009 19:05
zlatej klakson z tramvaje
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic
-
Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
Příspěvek
od Chuck47 » 25. 12. 2009 19:17
Crazytony píše:zlatej klakson z tramvaje
hm že by?
Mazda Miata 1.8 Moss MP45
-
Asmodeus
- Příspěvky: 3539
- Registrován: 28. 01. 2004 08:19
- Bydliště: Kopřivnice
Příspěvek
od Asmodeus » 25. 12. 2009 20:58
Já jsem kdysi viděl na netu klakson, co dvakrát meknul, jako ty trumpety na veteránech, jak se mačkal ten gumový balónek, jen to byl normálně klasický klakson na elektriku. Stál myslím kolem 700,- , ale už nevím, kde jsem ho viděl...
-
PÁREK
- Příspěvky: 1493
- Registrován: 30. 09. 2008 20:14
Příspěvek
od PÁREK » 25. 12. 2009 21:06
ten klakson chci, koukali jste na ta videa? fakt krasnej zvuk
-
DVORIS
- Příspěvky: 6423
- Registrován: 21. 12. 2005 21:01
- Bydliště: Agip
Příspěvek
od DVORIS » 25. 12. 2009 22:07
Max-Max píše:lokomotiva ma nejmin 8 Bar pracovni tlak ve vzduchaci ke klaksonu. Bude potrebovat silnej kompresor s okamzitym tlakem nejmin 8 bar, nebo natlakovat plynovou bombu vzduchem, coz taky neni uplne nejlepsi. Proste je to pro bezne osobni auto picovina.
Lokomotiva má vlastní kompresor s rozvodem vzduchu se zásobníkem a co vím tak by měla mít max.do těch 8atm
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 25. 12. 2009 22:14
DVORIS píše:Max-Max píše:lokomotiva ma nejmin 8 Bar pracovni tlak ve vzduchaci ke klaksonu. Bude potrebovat silnej kompresor s okamzitym tlakem nejmin 8 bar, nebo natlakovat plynovou bombu vzduchem, coz taky neni uplne nejlepsi. Proste je to pro bezne osobni auto picovina.
Lokomotiva má vlastní kompresor s rozvodem vzduchu se zásobníkem a co vím tak by měla mít max.do těch 8atm
mluvim o Sergeji, jak to maji domace strojovny nevim, to vis, lokace bydliste urcuje okruh zajmu
nicmene kdysi sme meli upravenou troubu z T138 s mirne navrtanou vstupni dirou, a tam stacil i mocnej fuk z plici zdraveho jedince.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
DVORIS
- Příspěvky: 6423
- Registrován: 21. 12. 2005 21:01
- Bydliště: Agip
Příspěvek
od DVORIS » 25. 12. 2009 23:00
Max-Max píše:DVORIS píše:Max-Max píše:lokomotiva ma nejmin 8 Bar pracovni tlak ve vzduchaci ke klaksonu. Bude potrebovat silnej kompresor s okamzitym tlakem nejmin 8 bar, nebo natlakovat plynovou bombu vzduchem, coz taky neni uplne nejlepsi. Proste je to pro bezne osobni auto picovina.
Lokomotiva má vlastní kompresor s rozvodem vzduchu se zásobníkem a co vím tak by měla mít max.do těch 8atm
mluvim o Sergeji, jak to maji domace strojovny nevim, to vis, lokace bydliste urcuje okruh zajmu
nicmene kdysi sme meli upravenou troubu z T138 s mirne navrtanou vstupni dirou, a tam stacil i mocnej fuk z plici zdraveho jedince.
Ty brďo u vás ještě křižují koleje Sergeje?Toho jsem na vlastní bulvy viděl tak před patnácti lety,inu mocná to ruská mašina,brejlovec byl oproti němu střízlík
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 25. 12. 2009 23:06
Dvorisu, 150 metru od baraku se tahne sirocerozchodna trat z Ruska do zelezaren, takze mi tady mame i dvojcata Sergejovce
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 26. 12. 2009 09:39
Max-Max píše:DVORIS píše:Max-Max píše:lokomotiva ma nejmin 8 Bar pracovni tlak ve vzduchaci ke klaksonu. Bude potrebovat silnej kompresor s okamzitym tlakem nejmin 8 bar, nebo natlakovat plynovou bombu vzduchem, coz taky neni uplne nejlepsi. Proste je to pro bezne osobni auto picovina.
Lokomotiva má vlastní kompresor s rozvodem vzduchu se zásobníkem a co vím tak by měla mít max.do těch 8atm
mluvim o Sergeji, jak to maji domace strojovny nevim, to vis, lokace bydliste urcuje okruh zajmu
Např. škodovácká řada 363 má pro hlavní vzduchojemy provozní tlak 8,5- 10 atm.
Pokud si pamatuju těch mých 7 let lezení i po Sergejích, ty hodnoty byly podobný.
Houkačka měla jednu rouru.
Odhaduju, že pro její činnost by stačilo i méně než 8 atm.
.
-
sys325i
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27. 12. 2004 16:20
- Bydliště: bratislava
Příspěvek
od sys325i » 29. 12. 2009 17:04
tie fanfari maju bezne v predajnach kde sa predavaju nahradne dieli na starsie nakladne auta /tatra liaz avia/ je to bezny predavany nahradny diel .....
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
-
MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Příspěvek
od MarfyE34 » 12. 01. 2011 08:35
Pánové origo klakson ze Sergeje mám doma ve sklepě
ale čím ho napájet netuším, jen ta přívodní hadice má 5cm v průřezu
ale zvučák má nádhernej! A je celej z litiny a pěkně těžkej!
-
Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
Příspěvek
od Night.chimera » 12. 01. 2011 08:57
proste si sezen podtlakovky z nakladaku a udela to stejnou sluzbu ja schanim zvonek z tramvaje hehe
520i E34 M50 pekne auto
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg