SUV mýtus vs pravda
SUV mýtus vs pravda
Myslím že téma je dané. Jsem zvědav co se zde dozvíme od skálopevných příznivců "normálních aut".
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
je to jako se vsim, dokud to clovek nezkusi, nevi...ma to celkem dost do sebe...a samozrejme jako i u jinych trid aut plati, ze rekneme premiovy znacky vs. zbytek je o necem uplne jinym
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
Hanzz píše:je taky k hovnu, kdyz uz off road..to uz jsem te nekde vysvetloval mam dojem
Co mas proti Defovi? Ja sice nejsem zrovna kovany offroadak, ale co jsem v nem jel, tak mi prisel celkem schopny. A neverim tomu, ze by byl tak rozsirenej po svete (vcetne armadniho pouziti), kdyby byl uplne naprd.
Jinak SUV do mesta se vlastne ani nedivim. U nas v ulici udelali nejdriv dva pricny prahy... pak se jim zdalo ze lidi jezdi furt rychle, tak pridali dalsi dva. No a nakonec jim uz jeblo uplne nebo asi ta stavebni firma pustila drobak tomu co to rozhoduje a pridali dalsi tri, takze jich tam je na kilometru sedm. A to nejenom ty maly sragory zelezny, ktery cloveka trknou do zad a jede dal... celej ten asfalt nam tam zvedli! A ted s normalnim autem tam clovek musi brzdit, ale kdyz jsem mel moznost tam jet s Q7, tak to v sedesati jen tak houplo... a to je asi tak jediny vyuziti tech aut, jeste krome honeni ega. Na to mame totiz taky experta u nas v ulici - je mu padesat, ma metr padesat, ale jakmile si poridil SUV, tak viditelne pookral a vzrostlo mu sebevedomi. Z pocatku teda div netroubil, aby si toho vsichni vsimli, ale ted uz vi, ze uz to vsichni vi, tak jenom jezdi a kouka jestli vsichni koukaj.
Naposledy upravil(a) Marosh dne 06. 05. 2011 11:42, celkem upraveno 1 x.
- Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
SUV jsou dobrý , já měl chvilku Freelandera I a musim říct že super.
jen se nesměj užívat na to na co nejsou a to je těžší terén.
Jinak DEFENDER je off road a tahle značka dala off roadum jmeno.
jen se nesměj užívat na to na co nejsou a to je těžší terén.
Jinak DEFENDER je off road a tahle značka dala off roadum jmeno.
Pláťákoslužby 608528957
524TdA RULEZZ
WRX Sti
..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid
524TdA RULEZZ
WRX Sti
..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
Taky jsem na to kdysi nadaval. Ale smysl to ma. Je to univerzal - do stredniho terenu (do jak moc velkeho terenu, zavisi od vybavy) i na silnice. To jestli to nekdo z majitelu vyuziva je uz druha vec. Prostornost sice vetsinou umerna velikosti neni, ale malo mista tam zpravidla neni taky. Je to vysoke, dobre se to ridi (nebo spis snadno, ale to vsechny moderni auta) a velky argument je bezpecnost. Preci jenom, dneska nikdy nevis kde te kdo sejme a uz proto bych to treba pro manzelku nebo pro rodinu koupil.
Nejsou to zadne sportaky ale moderni SUV nejsou ani zadni neohrabani mastodonti, jak by mohla naznacovat jejich hmotnost a velikost. A to vcitane Q7.
A ty myty. Nevim co si pod tim predstavit. Jedine co me napada jsou ty keci o "sportovnosti" SUV od BMW jako X5, X6. Maji neco navrch oproti ostatnim, ale rozhodne bych nerekl, ze se da mluvit vubec o nejake "sportovnosti". Ale jsou to jen ma meritka, ze.
No a velice prijemny zazitek je v ML 1.gen. za bocniho vetru na moste "vypnuti" ESP. Dodnes mam takovy pocit, ze to auto drzeli na silnici pouze kompjutry.
A s druhou generaci jde taky mirne bokovat kdyz "vypnete" ESP. Kdyby to nahodou chtel nekdo, nevim proc, zkouset (scandinavian flick rulezz)
ED - Driftovani s Terracanem ma hooodne do sebe! Tlemil jsem se jako vul. Ale ty naklony jsou sileny. Presne tam jde poznat rozdil mezi temi drazssimi a levnejsimi SUV.
Nejsou to zadne sportaky ale moderni SUV nejsou ani zadni neohrabani mastodonti, jak by mohla naznacovat jejich hmotnost a velikost. A to vcitane Q7.
A ty myty. Nevim co si pod tim predstavit. Jedine co me napada jsou ty keci o "sportovnosti" SUV od BMW jako X5, X6. Maji neco navrch oproti ostatnim, ale rozhodne bych nerekl, ze se da mluvit vubec o nejake "sportovnosti". Ale jsou to jen ma meritka, ze.
No a velice prijemny zazitek je v ML 1.gen. za bocniho vetru na moste "vypnuti" ESP. Dodnes mam takovy pocit, ze to auto drzeli na silnici pouze kompjutry.
A s druhou generaci jde taky mirne bokovat kdyz "vypnete" ESP. Kdyby to nahodou chtel nekdo, nevim proc, zkouset (scandinavian flick rulezz)
Ten se dobre ridil, pocitove skoro jako osobak. Ale to bude zrejme diky rozmerum. Stejny pripad jako treba RAV4. Kazdopadne interier byla totalni hruza. Ty plasty palubky, vseho na palubce a kolem ni...Jan Kučera píše:SUV jsou dobrý , já měl chvilku Freelandera I a musim říct že super.
ED - Driftovani s Terracanem ma hooodne do sebe! Tlemil jsem se jako vul. Ale ty naklony jsou sileny. Presne tam jde poznat rozdil mezi temi drazssimi a levnejsimi SUV.
Naposledy upravil(a) pip dne 08. 12. 2009 09:44, celkem upraveno 2 x.
SUV nemám rád, jelikož je v něm stejně místa jako v autě podobné kategorie v kombi (X5=5tour, X3=3tour, X3je ještě k tomu tvrdá jak prase mnohem tvrdší jak 3tour), jen je asi o tunu těžší, žere asi o 4 litry více. Nehledě na to, že už svojí váhou jsou dosti nebezpečné při nehodě s obyčejným osobním autem. A ještě tím jezdí ženský, pro které není problém na Bulharu zkřížit tři pruhy.
A celkově postrádám význam těch aut, OK pochopím amiký, který maj rovný cesty. Ale tady? V terénu to nic moc nesvede a v zatáčkách je to o život.
A pak nesmysly jako X6, ve kterým často vídám vysluněný týpky s loktem ponořeným na spolujezdcovu sedačku.
Jinak největší zkušenost mám s XC90 2.5D (při 170km/h na dálnici spotřeba 16l a víc) jak říkám nesmysl.
A celkově postrádám význam těch aut, OK pochopím amiký, který maj rovný cesty. Ale tady? V terénu to nic moc nesvede a v zatáčkách je to o život.
A pak nesmysly jako X6, ve kterým často vídám vysluněný týpky s loktem ponořeným na spolujezdcovu sedačku.
Jinak největší zkušenost mám s XC90 2.5D (při 170km/h na dálnici spotřeba 16l a víc) jak říkám nesmysl.
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla
Ty voe nemůžu si pomoct, ale kdo z majitelů SUV s ním pojedou někdy do terénu? Nulanula nic.
Q7 nemá žádné pomocné terénní funkce
X5 taky skoro nic
99% je v terénu úplně neschopných.
Už vidím, jak jede týpek s X5 ve sportpaket a kolama 21palců do terénu
Q7 nemá žádné pomocné terénní funkce
X5 taky skoro nic
99% je v terénu úplně neschopných.
Už vidím, jak jede týpek s X5 ve sportpaket a kolama 21palců do terénu
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla
Ze snížený E36 nevidím ani přes dvojkovou oktávku, často ani skrz okna... Takže určitou výhodu v SUV vidím. I osobní auta dost rostou a naše nízký piksly k rozhledu na přeplněných silnicích Prahy moc nepřispívají.[CZ]Airwolf[OC] píše:Uvidis z nej lepe, az 90prct aut bude SUV ci vyssi dodavka ?
E39 535i sedan
Třeba gazík nebo Lada Niva toho zvládne mnohem víc než defenderhonzeeek píše:A kterej offroad je teda nejlepší?Hanzz píše:je taky k hovnu, kdyz uz off road..to uz jsem te nekde vysvetloval mam dojem
ale jinak suv fakt gut, ne asi nebo tak
Mám takovej blbej pocit, že zrovna Defender je etalon pro offroad.
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry