Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 27. 09. 2009 23:14
cim to jde nejlip?
lakyra mi to vzit nechce, prej piskovacka s tim ma kurva problem.
odstranovac nateru zabere?
teplovzduska a seskrabat?

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 28. 09. 2009 07:40
Je to průser, nic moc na to nezabírá jedině silná pískovačka s tím že to hodně naruší původní povrch materiálu. Osobně jsem zkoušel i chemický roztoky a mimo zmatnění povrchu to nic neudělalo. Z toho co jsi pak napsal nepomůže vůbec nic.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
BMWHanz
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 08. 10. 2008 16:03
- Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od BMWHanz » 28. 09. 2009 07:50
ja sem ted narazil na nakou ziravinu tady na ty barvy. je to prvni co zabira. jak se dostanu do garaze, tak napisu nazev
-
georg
- Příspěvky: 1714
- Registrován: 04. 07. 2003 13:02
- Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od georg » 28. 09. 2009 08:44
na jaře jsme leštili 140 m hliníkových lišt na starý autobus, 50% jich bylo eloxováno, dostávali jsem to dolu flexou na 3500ot když jsem dal víc mazalo se to. Použili jsme lamelový brusný kotouč (skládaný) ale hrubost nebo typ ti neřeknu jelikož si to nepamatuju ...

EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 28. 09. 2009 09:04
nicmene na discich bude flexa asi dosti problematicka, kurva fix

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
georg
- Příspěvky: 1714
- Registrován: 04. 07. 2003 13:02
- Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od georg » 28. 09. 2009 09:07
Max-Max píše:nicmene na discich bude flexa asi dosti problematicka, kurva fix

Potřebuješ to dostat jen z límců nebo jak to máš???
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T

-
meda.
- Příspěvky: 956
- Registrován: 15. 01. 2006 18:29
- Bydliště: Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od meda. » 28. 09. 2009 09:33
Odstraňovač starých nátěrů pomůže. Mám odskoušeno.

Osobní individuální přeprava osob.
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 28. 09. 2009 10:03
Komaxit je podle mé zkušenosti to nejhorší. Zkoušel jsem odstraňovače starých nátěrů a nic, jedině mechanicky tvrdým dráťákem a i tak to jde dost blbě.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
georg
- Příspěvky: 1714
- Registrován: 04. 07. 2003 13:02
- Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od georg » 28. 09. 2009 11:35
jak jsem psal lamelovým kotoučkem, který byl prokládaný scotch britem, flexa 3500ot a šlo to celkem v klidu, jen to smrdělo jak psí kšíry

Naposledy upravil(a)
georg dne 28. 09. 2009 17:39, celkem upraveno 1 x.
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 28. 09. 2009 21:19
JirkaGS píše:Komaxit se většinou opaluje...
plamenem z klempirske letlampy?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
meda.
- Příspěvky: 956
- Registrován: 15. 01. 2006 18:29
- Bydliště: Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od meda. » 28. 09. 2009 21:24
BOOST píše:Komaxit je podle mé zkušenosti to nejhorší. Zkoušel jsem odstraňovače starých nátěrů a nic, jedině mechanicky tvrdým dráťákem a i tak to jde dost blbě.
Mně to šlo bez problémů. Natřel jsem a poté odstranil špachtlí.

Osobní individuální přeprava osob.
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 28. 09. 2009 21:55
meda. píše:Mně to šlo bez problémů. Natřel jsem a poté odstranil špachtlí.
Já ten co mám osvědčenej a dostal jsem s tím dolu všechno, je to tuším od firmy Colorlak, tak tady s tím nehnul ani prd, tak nevím.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 29. 09. 2009 13:40
meda. píše:BOOST píše:Komaxit je podle mé zkušenosti to nejhorší. Zkoušel jsem odstraňovače starých nátěrů a nic, jedině mechanicky tvrdým dráťákem a i tak to jde dost blbě.
Mně to šlo bez problémů. Natřel jsem a poté odstranil špachtlí.
znacka?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DAN » 29. 09. 2009 15:41
Na Komaxit se musí jedině průmyslovými metodami. Ručně, samodomo - jedině snad BOOST, ale u něj je to tím, že dokáže prsty vytvořit tlak několik MPa.
Optimální je kombinace tlaku a vyšší teploty - otryskávání olověnými kuličkami,.... pozor ale na to, že teplota tavení samotnýho hliníku je cca 660 °C.
Je potřeba ptát se ve strojírenských provozech.
BMW The Ultimate Driving Machine