Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
-
Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Příspěvek
od Kubajz von Odry » 03. 08. 2009 14:59
takže máme tu malý hec
kamarád si pořídil BMW e46 320d combi no a abychom ho hezky odzkouseli tak planuju dat menší sprintík... jako soupeř byla zvolena škodovka - Octavia Scout 2.0 TDI
parametry aut zjištěné z netu:
BMW 3 (E46) 320d
100 kw (136 hp) při 4000 ot/min
280 Nm/1750
váha 1450 kg
Vmax 207 km/h
0->100 9,2 s
Škoda Octavia Scout 2.0 TDI
103 kw (140 hp) při 4000ot/min
320 Nm při 1750 ot/min
1530 kg
Vmax 197 km/h
0->100 10,2 s
BMW samo zadohrab - scout 4x4 - BMW 5tikvalt manuál Scout 6ti manuál
podle čistých čísel je na tom BMW lépe ale pro srandu to testnem
-
georg
- Příspěvky: 1714
- Registrován: 04. 07. 2003 13:02
- Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od georg » 03. 08. 2009 15:49
já myslim že to bude hodně těsné a vyrovnané. Hodně bude záležet na chybách kterých se dopustí řidiči jednotlivých vozů. Tím pádem jednou vyhraje bmw a pak zase ta octavia

EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T

-
Lukas-e21
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 12. 02. 2003 21:31
- Bydliště: Prague
Příspěvek
od Lukas-e21 » 03. 08. 2009 15:52
bez větší snahy BMW.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
-
iCeClimber
- Příspěvky: 306
- Registrován: 04. 08. 2008 12:42
- Bydliště: Česká Třebová / Praha4
Příspěvek
od iCeClimber » 03. 08. 2009 17:43
Záleží na řidiči a na cestě, kde se pojede.. třeba na sněhu by tomu čtyřkolka prostě dala na prdel.. Hlavně bacha at sebe nebo někoho nezrakvíte.
š105L -> Favorit 135Le-> E34 524TD (prodáno) & E36 318i & E39 528i -> OII 1.9 tdi =)
-
jajic
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1852
- Registrován: 18. 09. 2007 21:18
- Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem
Příspěvek
od jajic » 03. 08. 2009 19:39
podle čistých čísel je na tom BMW lépe ale pro srandu to testnem[/quote]
podle kterých čísel je na tom bmw až tak lépe?
je sice lehčí,ale má celkem menší krouťák

vše na prodej
-
kouBaMW
- Příspěvky: 7094
- Registrován: 09. 03. 2007 22:35
- Bydliště: Vsetín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kouBaMW » 03. 08. 2009 19:42
podle me je jasny vitez kokta
edit: ikdyz ji bude brzdit ta 4x4 ale stejne myslim ze vyhraje
-
aula
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 26. 11. 2005 13:44
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od aula » 03. 08. 2009 19:46
jajic píše:
podle kterých čísel je na tom bmw až tak lépe?
je sice lehčí,ale má celkem menší krouťák
Podle zrychlení a maximálky. Má lepší rozložení hmostnosti a je lehčí. Že má menší max krut ještě neznamená, že kokta bude mít ve zbylém spektru otáček o tolik ten krut větší.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
-
iCeClimber
- Příspěvky: 306
- Registrován: 04. 08. 2008 12:42
- Bydliště: Česká Třebová / Praha4
Příspěvek
od iCeClimber » 03. 08. 2009 20:04
Cisla zase tolik nereknou. Zalezi na prubehu v celym rozsahu otacek. Pokud ma octa velkou spicku v uzkym rozsahu a bmw vyrovnajesi v celym spektru. Tak to bmw da. Ale stejne si myslim ze dulezita je velikost kouli tech ridicu, pokud to budou zkouset nekde v provozu =)
š105L -> Favorit 135Le-> E34 524TD (prodáno) & E36 318i & E39 528i -> OII 1.9 tdi =)
-
jajic
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1852
- Registrován: 18. 09. 2007 21:18
- Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem
Příspěvek
od jajic » 03. 08. 2009 20:04
no test ukáže
ona ta kokta už není staré tdi,ne?

vše na prodej
-
Anton
- Příspěvky: 360
- Registrován: 22. 08. 2006 12:16
- Bydliště: Plzeň/Smědčice
Příspěvek
od Anton » 03. 08. 2009 20:14
taky bych vsadil na oktu....kdyby bmw vyjelo z fabriky, tak bych dal na něj, ale předpokládam, že je určitě o pár let starší takže určitě už nebude poskytovat plnej výkon..taky bych řek, že náhon na zadek je ztrátovější na výkonu, takže to báwo bude mít na kolech tak 110koní bych řek, ale třeba melu hovna:D:D
ex e34 525i ->ex e46 330Ci -> exE36 ///M3-> e46 m3
-
WilD
- Příspěvky: 3765
- Registrován: 11. 07. 2008 22:50
- Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)
Příspěvek
od WilD » 03. 08. 2009 21:45
Sprint jakej..? Rovná čtvrtmíle?
Ono s tím Haldexem to prej ubírá míň než pravá čtyřkola, ale i tak je to znát...
Hlavně bych proházel řidiče,na těch to v tomto případě bude záležet nejvíc...
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
-
Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Příspěvek
od Kubajz von Odry » 03. 08. 2009 21:58
tak v plném provozu to rozhodně testovat nehodlam - to neni o koulích ale o zdravem rozumu... - to samé platí že nejedem na krev a je to sprint a ne okruh tak snad žádná nehoda nehrozí... (s těmito výkony

)
scout ma najeto cca 75000 BMW cca 120000 (pokud nebylo přetočeno

)
prohodit řidiče zamýšlím - ať se ná test zoběktivní
a délka sprintu - no záleží co najdem za "trať" ale min 400m - pokd se zadaří tak až cca 1800m možná i více
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 03. 08. 2009 23:19
u 100kW bmw tipuju oktu
pokud bys tam postavil 110kW 320d, tak to by uz byli jine sazky na viteze.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od swaczynad » 04. 08. 2009 06:57
aula píše:jajic píše:
podle kterých čísel je na tom bmw až tak lépe?
je sice lehčí,ale má celkem menší krouťák
Podle zrychlení a maximálky. Má lepší rozložení hmostnosti a je lehčí. Že má menší max krut ještě neznamená, že kokta bude mít ve zbylém spektru otáček o tolik ten krut větší.
jak přesně mám chápat lepší rozložení hmotnosti? a graf krouťáku je celkem plochý ne, ale je fakt, že koncernové diesly mají celkem krátké spektrum tahu...
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické
737 444 644
další požadavky na dotaz
-
aula
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 26. 11. 2005 13:44
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od aula » 04. 08. 2009 07:25
No tak že bmw e46 320d bude mít líp rozloženou hmotnost na nápravy.
Anton, jo meleš jak říkáš

, jestli je pro tebe rwd ztrátovej, tak pak věř, že 4wd je ještě ztrátovější

325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
-
swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od swaczynad » 04. 08. 2009 07:36
aula píše:No tak že bmw e46 320d bude mít líp rozloženou hmotnost na nápravy...
hmm, neříkám že to není pravda, ale spíše by mě zajímalo kde se tohle dá zjistit

, že máš takovou jistotu?
a otázka jak velký vliv to bude mít na sprintu na rovném úseku?
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické
737 444 644
další požadavky na dotaz
-
aula
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 26. 11. 2005 13:44
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od aula » 04. 08. 2009 07:43
Už sem to párkrát četl (např CSL má přesně 50:50)...Něco jsem už četl i o scoutu. Že díky karoserii kombík a zadní rozvodovce je u ní lepší rozložení hmotnosti, ale k přesným číslům jsem se nedostal. Ale souhlasím, že v přímce to roli hrát nebude, měl jsem za to, že by dali i nějaký slalomek ....
EDIT
To rozložení maj i coupé a Convertible nejspíš po faceliftu
http://www.bmwheaven.com/content/view/6/5/
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 04. 08. 2009 08:10
tento duel nema viteze a HLAVNE je to uplne jedno
Obe priblizovadla jsou podobny "plecky" s "polomotory", vazi jako lokomotiva a hrajou si na to co nejsou. Navic jeden pekac si hraje na "cool" 4x4 coz se o Haldex ojebavce rict neda. Scout je typicke auto pro mestske "managery" kteri jezdi "dzogovat" za mesto a "koncern" je nutnym standardem v jejich komunite.
BMW na tom bude technicky o tridu vyse at uz duel prohraje nebo vyhraje.
PS: nechapu proc auto stejny model muze pred 20ti lety vazit cca 1200kg a ten samej srot dnes o pul tuny vic. To mi hlava nebere

(resp. vim to, ale chapat to nechci).
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
petr_k
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14. 02. 2007 10:41
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od petr_k » 04. 08. 2009 08:34
Naprostý souhlas s Vasou, v případě Octavie se jedná o top model, v případě BMW je to naopak. Věřím že na sprintu bude rychlejší Octavia, ale rozhodně to nebude vypovídat o jejích "kvalitách". Raději bych "prohrál" za volantem BMW

324td '89; 318iM40 '91
ex:320i '87; 320i '89; 524td '88; 524td '91; 318iM40 '90; 325i '86; 325iXTouring '88; 318iM40Touring '93; 530i '91; 535iA '88; 324d '86.....
-
Záchvat
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 12. 02. 2003 08:40
- Bydliště: Jindř. Hradec
Příspěvek
od Záchvat » 04. 08. 2009 10:25
Vasa píše:
PS: nechapu proc auto stejny model muze pred 20ti lety vazit cca 1200kg a ten samej srot dnes o pul tuny vic. To mi hlava nebere

(resp. vim to, ale chapat to nechci).
Protože to novější ma na palube treba 10 airbagu, tuhost skeletu ... vsechno je to o bezpecnosti a honbe za hvezdickama v craschtestech ...... ale to ty vis a jen mlzis
xenon, xenon ...jeste nic

------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520