Přestup z BMW do škodovky
Přestup z BMW do škodovky
čau kluci asi zkusím novou značku, třícu snad do konce týdne prodám a mám zájem o škodu octavii 1.8T 110kw r.v.2001 za 129t se vším všudy. Chci zkusit něco novýho a pak se někdy v budoucnu zase vrátit k BMW který si zrenovuji. Chci jenom slyšet váš názor myslím že tady sposta lidí bude říkat že jsem blázen ale mě se octavie líbí a nikdo mi nevimluví že je to nejlepší auto od škodovy se superbem. jsem téměř rozhodnutej tak uvidím jestli to dopadne Pište třeba se zas rozhodnu pro BMW
BMW E30 316i r.v.89 - spokojenost
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Hmm...prej jo. U turba je problem, ze ma velkej rozptyl te spotreby, cili, kdyz kloboucis, muzes jet i pod 8, ale jak to trochu osolis, spotreba ti leze "rapidnejsi umernosti" nez u atmosfery a neni zas takovej problem se vysplhat na(d) dvacitku (pro porovnani iSo dostane clovek tak na 15, kdyz se "snazi" - neberu extremy jako treba RZ na Bigu, kde jde o to, ze clovek sotva zaradi za 3...)Zavarenec píše:No já na ty 1.8T moc chvály neslyšel. Prej se to sere, žere a nic moc to nejede
A "zavodil" jsem s iSem proti RSe (cili dokonce 132kw) v cca 10tikm serpentinach (na Skritek smerem od Spk pro ty, co znaji) a Ochcavka krute zaostavala... Pak jsem se s typkem bavil a on rikal, ze na rovinkach se sice mirne priblizoval (samo v efektivnich otackach pro turbo), ale to bylo vse...cili tolik vim o tom, jak to asi jede... Ke spolehlivosti mam minimum info, takze to nevim...
Jo a Tome, jestli to udelas, tak jsem s tebou skoncil...kdyz se ti libi Kokta porid E36 v sedanu, to je podobny A jestli koktu, jedine TDi, diky tocaku to zas tak tragicky nejezdi a hlavne to opravdu nezere, vid Booste...?
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Jestli to teda můžu taky trohu rozvést, kamarád to měl, najeto kolem kila, to samý, o čem uvažuješ... Tenkrát jsme byli na letišti, co je kousek od Pdy, zkoušeli jsme sprint iSo vs Octavia 1,8T 110kW... Jelo se na letmej start na dvojáka, protože mi jaksi nešla v točkách řadit na iSu dvojka, to bylo ještě tehdá, před výměnou motoru, kterej nebyl úplně top co se týká funčnosti... No úplně... Skoro vůbec, abych tak řek...
A jeli jsme úplně stejně...
Tehdá mu to ještě jezdilo... Jenže pak se mu to začlo srát takovým stylem, že to svět neviděl, asi třikrát mu odešla škrtící klapka, turbo taky v háji, pořád mu svítila nějaká porucha a pořád jiná, vždycky se to na diagnostice smazalo a za chvíli zas, auto prostě dáreček k pohledání...
Přeber si to jak chceš, za mě "doporučuju", pokud fakt nemáš co dělat a máš hodně peněz...
A jeli jsme úplně stejně...
Tehdá mu to ještě jezdilo... Jenže pak se mu to začlo srát takovým stylem, že to svět neviděl, asi třikrát mu odešla škrtící klapka, turbo taky v háji, pořád mu svítila nějaká porucha a pořád jiná, vždycky se to na diagnostice smazalo a za chvíli zas, auto prostě dáreček k pohledání...
Přeber si to jak chceš, za mě "doporučuju", pokud fakt nemáš co dělat a máš hodně peněz...
Oktávka v zatáčkách zaostává hlavně kvůli zadní nápravě. Jinak Octavia 1.8T (2 roky stará tehdy) jede srovnatelně s 325i E30 minimálně na sprintu 400m (kdysi jsme zkoušeli s DCm a členem MT), na Sosně nepatřila mezi pomalejší auta (ale tam to měřit nešlo, všichni krom mě driftovali).WilD píše:Hmm...prej jo. U turba je problem, ze ma velkej rozptyl te spotreby, cili, kdyz kloboucis, muzes jet i pod 8, ale jak to trochu osolis, spotreba ti leze "rapidnejsi umernosti" nez u atmosfery a neni zas takovej problem se vysplhat na(d) dvacitku (pro porovnani iSo dostane clovek tak na 15, kdyz se "snazi" - neberu extremy jako treba RZ na Bigu, kde jde o to, ze clovek sotva zaradi za 3...)
A "zavodil" jsem s iSem proti RSe (cili dokonce 132kw) v cca 10tikm serpentinach (na Skritek smerem od Spk pro ty, co znaji) a Ochcavka krute zaostavala... Pak jsem se s typkem bavil a on rikal, ze na rovinkach se sice mirne priblizoval (samo v efektivnich otackach pro turbo), ale to bylo vse...cili tolik vim o tom, jak to asi jede... Ke spolehlivosti mam minimum info, takze to nevim...
Jo a Tome, jestli to udelas, tak jsem s tebou skoncil...kdyz se ti libi Kokta porid E36 v sedanu, to je podobny A jestli koktu, jedine TDi, diky tocaku to zas tak tragicky nejezdi a hlavne to opravdu nezere, vid Booste...?
Jako podstatnou nevýhodu beru hlavně sedačky (pokud si to přečte DAN, tak může okomentovat, nebo si najdi diskusi o Sosnové z roku tuším 2004), z kterých jsem padal ven a nejen já, jinak je to fajn auto a pokud si zvykneš na odskakování celého zadku auta, dá se s tím fajn jezdit.
Pro mě osobně patří mezi favority v zatáčkách a rozumné ceně v téhle kategorii Francie. Konkrétně 406 2,0T. Pokud znáš trať a soupeř ne, tak třeba 325i E30 ujedeš i s motorem 1.8i 16V celkem hravě. Složitější zadní náprava, ale pokud je OK, tak je to super. Jen je to dražší na údržbu.
Pokud chceš užívat jízdu a neinvestovat moc peněz, tak koukej i po 306 S16/GTi-6, 106 S16, Saxu VTS. Tyhle auta umějí neskutečný divy a kupodivu i celkem držej. Jen u 306 ta zadní náprava chce sem tam repasi, ale nic extra drahýho (nebo mi to nepřijde) - cca 12-15tis. Kč
E39 535i sedan
- slubox
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16. 06. 2007 21:08
- Bydliště: Pov.Bystrica,SR
- Kontaktovat uživatele:
foter mojej mladej ma ochcafku , no je to pohodlne, ale strasne nedorieseny interier, proste nemam si tam kam dat mobil, penazenku....
o vykone sa neda ani zrovnavat, sice odbocim od 1,8T
lebo je to len 1,9SDI a na moju ropu sa nechyta
A k tomu motoru, no daval by som si bacha nato co kupujem, lebo tiez som od ludi pocuj ze sa to drbe.
o vykone sa neda ani zrovnavat, sice odbocim od 1,8T
lebo je to len 1,9SDI a na moju ropu sa nechyta
A k tomu motoru, no daval by som si bacha nato co kupujem, lebo tiez som od ludi pocuj ze sa to drbe.
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
To rozhodně, minimálně mrknout do sání apod.slubox píše:foter mojej mladej ma ochcafku , no je to pohodlne, ale strasne nedorieseny interier, proste nemam si tam kam dat mobil, penazenku....
o vykone sa neda ani zrovnavat, sice odbocim od 1,8T
lebo je to len 1,9SDI a na moju ropu sa nechyta
A k tomu motoru, no daval by som si bacha nato co kupujem, lebo tiez som od ludi pocuj ze sa to drbe.
Ale SDi srovnávat výkonově s čímkoliv je skoro kacířství, ovšem na spotřebu je to bezva Než se to rozjede, tak to trvá, ale dálniční rychlost to udrží a spotřeba je krásná
E39 535i sedan
Fx: Nepopiram, ze ciste na čáru bych si neskrtl, ale beru to tak, ze pouhe prime zrychleni o sobe radost z jizdy nedela. Se Saxem VTS (1.6 16V) jsi na to kapl Kdysi jsem mel moznost se svezt (lehce poladene - podvozek, motor) a bylo to opravdu peklicko Jednu chvili jsem to chtel vnutit mame, kdyz o Saxu uvazovala, ale neklaplo to, mno... A myslim, ze i VTR (VTS plasty, 8miventil motor) by taky nebylo k zahozeni... Tomis: Jaksi nevim, jestli ma v tvym veku cenu kupovat zbytecne velky auto...prozrad cenu a nejaky pozadavky, mozna tu nekdo ma lepsi i nonBMW tipy...
tvle, to jsou mi topiky...: "mam si koupit BMW?" a "co rikate na prestup ke skodovce?" Jeste muzu pridat treba "doporucili byste mamince Logana Van, kdyz...?" a je to skoro kompletni
tvle, to jsou mi topiky...: "mam si koupit BMW?" a "co rikate na prestup ke skodovce?" Jeste muzu pridat treba "doporucili byste mamince Logana Van, kdyz...?" a je to skoro kompletni
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
WilDe, spotřeba 1,8T na Sosnový se pohybovala někde kolem 35l na sto. Bylo mi to u prdele. Jinak s Oktávkou, stejně jako s BMW, se musí umět jet, abys projel zatáčku rozumně - rovná se neorvat to, projet čistě apod., což je s Oktávkou 1,8T konkrétně menší peklo, pokud si zvykneš na toho skokana vzadu. Logan MCV je žhavej kandidát na moje firemní auto.
Saxo VTS rovná se 106 S16. Tohle je bonbon, v kterým si umím představit sám sebe, aniž bych se musel smát. Prošel jsem různýma fázema vývoje. Malý, velký auto, turbobenzín, turbonafta...
Ne ve všem je nejlepší BMW. Jinde to umějí taky a každá značka brnká na jinou strunu...
Felda? Cena.
Escort? Cena/výkon a jízdní vlastnosti (dokud to jede)
Octavia? Kufr a TDi.
TDi PD? Už v názvu to má, co budeš dělat jako první. Ale jinak se ti to bude líbit a pokud budeš chtít, tak si to obhájíš.
Common rail? Běžné koleje. Turbo, vstřiky, čerpadlo, setrvák. Minimálně jedno z toho tě nemine.
BMW? Bouračka. Aspoň jedna tam bude. Až to budeš nejmíň čekat. A doufej, že nebude poslední.
E36? Vražda, nejnovější jsou 10 let starý, podle některých do šrotu, podle mě dost z nich ano, není důvod k resuscitaci.
E30? Buď srdcovka, nebo na pole. Ruku na srdce, kolik pěkných jich je za rozumné peníze k mání? Bohužel to začíná platit o E36 taky a mnohem dřív... A E46 jsou dražší než E36 stejného stáří, motorizace a výbavy kdysi.
Na každý auto se dá najít milion keců, proč ne, nebo proč jo.
Saxo VTS rovná se 106 S16. Tohle je bonbon, v kterým si umím představit sám sebe, aniž bych se musel smát. Prošel jsem různýma fázema vývoje. Malý, velký auto, turbobenzín, turbonafta...
Ne ve všem je nejlepší BMW. Jinde to umějí taky a každá značka brnká na jinou strunu...
Felda? Cena.
Escort? Cena/výkon a jízdní vlastnosti (dokud to jede)
Octavia? Kufr a TDi.
TDi PD? Už v názvu to má, co budeš dělat jako první. Ale jinak se ti to bude líbit a pokud budeš chtít, tak si to obhájíš.
Common rail? Běžné koleje. Turbo, vstřiky, čerpadlo, setrvák. Minimálně jedno z toho tě nemine.
BMW? Bouračka. Aspoň jedna tam bude. Až to budeš nejmíň čekat. A doufej, že nebude poslední.
E36? Vražda, nejnovější jsou 10 let starý, podle některých do šrotu, podle mě dost z nich ano, není důvod k resuscitaci.
E30? Buď srdcovka, nebo na pole. Ruku na srdce, kolik pěkných jich je za rozumné peníze k mání? Bohužel to začíná platit o E36 taky a mnohem dřív... A E46 jsou dražší než E36 stejného stáří, motorizace a výbavy kdysi.
Na každý auto se dá najít milion keců, proč ne, nebo proč jo.
Naposledy upravil(a) Fx dne 30. 06. 2009 00:24, celkem upraveno 2 x.
E39 535i sedan
Ono to sem opravdu nepatří protože málo lidí odsud by vůbec chtělo něco jiného než bmw. Ale, je fakt že oktavie je velmi povedené auto, hlavně po faceliftu. Jenže ty si vybereš zrovna ten nejhorší možný motor. Benzín v turbu v tomhle rodiném přepravníku z bodu A do B nemá co dělat,i RS je ostuda písmen RS, měl sem co dočinění s 4x4 a i M40 mu ujela což je na zvážení, neříkám že byl motor v pořádku, ale to nebyl po celou dobu skoro od novoty, závadu střídala závada, no prostě děs. Zato TDI, na tu nemůžu říct křivého slova, sice hlučnější ale je to nafta tak to snad inteligentní člověk čeká. S naftou sem jezdil za 5.5 s turbo benzínem za 11, do nafty se lil akorát olej a nafta, benzín neustále závada, investice za půl nového auta tak se prodalo dalšímu za levno ať se i on spálí...
Být tebou tak to zvážím, nevím co od toho čekáš ale pohodlí v oktávce nikdy nebude, výkon ten 1.8t nemá,kultivovanost taky ne, žere za dva, a na servise za 4.
Být tebou tak to zvážím, nevím co od toho čekáš ale pohodlí v oktávce nikdy nebude, výkon ten 1.8t nemá,kultivovanost taky ne, žere za dva, a na servise za 4.
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
1. Spotrebu beru jako kdyz tomu clovek zavda treba na normal ceste trosec atd. Nemyslim treba Sosnu atd. kde tomu clovek proste soli na doraz neustale...Fx píše:1.WilDe, spotřeba 1,8T na Sosnový se pohybovala někde kolem 35l na sto. Bylo mi to u prdele. Jinak s Oktávkou, stejně jako s BMW, se musí umět jet, abys projel zatáčku rozumně - rovná se neorvat to, projet čistě apod., což je s Oktávkou 1,8T konkrétně menší peklo, pokud si zvykneš na toho skokana vzadu. Logan MCV je žhavej kandidát na moje firemní auto.
...
2.Ne ve všem je nejlepší BMW. Jinde to umějí taky a každá značka brnká na jinou strunu...
...
BMW? Bouračka. Aspoň jedna tam bude. Až to budeš nejmíň čekat. A doufej, že nebude poslední.
3.Na každý auto se dá najít milion keců, proč ne, nebo proč jo.
2. Jo, to priznavam, ja jsem treba ujetej na rejzi, S2000, zadohrabovy Nissany atd. a z predohrabu jak Mychal zminil Civici, CRXa - Co si budem rikat, kam se nase BMW [v tomto pripade jedina snaha srovnavat treba iSo, pak az eMka] hrabou na VTi. Ale to je uplne mimo, aspon podle puvodniho prispevku necekam, ze by sel Tomis do Hondy, navic o servisu, vydrzi atd. toho koluje moc a ja nemam tuso, co je pravda...takze rac mlcet
Njn, clovek se nejak musi vyskolit
3. Samozrejme a taky bychom to tu mohli rozebirat donekonecna...
Ja zapomnel rict podstatnej faktor, co se myho pohledu na auta tyce:
Pro me jsou auta hobby, zalezitost emocni, zabavna, taky trochu vec individuality a vyjadreni se...cili z myho pohledu je proste nesmysl brat Octavku [da se volne prevest i na mou zaujatost proti E36-kupe/kabrio se nepocita] - design proste universalni, chce neurazit, ale ani nenadchne - a to me urazi Tim totiz auto ztraci jakoukoli osobitost, dusi...tot to hlavni... A klidne do me, ze jsem psycho
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Me prijde Octavka I poface jako povedeny auto. 1.8T co sem zatim mel moznost ozkouset tak v pohode. Hodne zalezi jak se k tomu chovali majitele jako u vseho. Jinak jezdit se s tim da na dalky za 8. Vetsinou teda kolem 10ti, ja za 12 Nejvetsi slabina jak tu padlo tak sedacky a povozek. S jinyma sedackama a na HP podvozku je z toho celkem slusny, rychly auto.
ex e32 735, e39 530DAT
premyslim o e30is pro radost
premyslim o e30is pro radost
Ja suhlasim naplno s Wildom je strasne vela aut aj starsich ktore su pohodlnejsie, uspornejsie, mozno pre niekoho krajsie (porovnavam s tricou)WilD píše: Ja zapomnel rict podstatnej faktor, co se myho pohledu na auta tyce:
Pro me jsou auta hobby, zalezitost emocni, zabavna, taky trochu vec individuality a vyjadreni se...
No ja ked sa pozrem na nejake auto poviem tak pekne/skarede, ale ked sa pozriem na tricu tak ako keby nieco vyzarovala nieco ako charismu, tak to vidim ja mozno som nejak zahladeny, alebo mozno patrim uz aj na psychyatriu ale mne to tak pride.
No když už tu Octavku, tak v 1,6 (nejede, ale je to v pohodě motor který by měl jen jezdit bez nějakého problému) nebo zachovalý málo jetý tdi.
Ta 1,8T má co vím to turbo právě proto, že ten motor je už v základu dost nepovedenej...tak mu aspoň přidali turbo aby trochu jezdil. Ale sere se i tak... Není to mé hlavy, takhle mi to kdysi vysvětloval jeden prodejce škodovek...
Ta 1,8T má co vím to turbo právě proto, že ten motor je už v základu dost nepovedenej...tak mu aspoň přidali turbo aby trochu jezdil. Ale sere se i tak... Není to mé hlavy, takhle mi to kdysi vysvětloval jeden prodejce škodovek...
BMW 323i E36