Nazor na vyplach motoru a olejove aditivum.

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Nazor na vyplach motoru a olejove aditivum.

Příspěvek od BMWHanz » 22. 03. 2009 08:59

Zajimal by me i vas nazor na tudle vec.
ad.1) Prodavaji se ruzne pripravky na vycisteni motoru. Podle vseho by mely rozpoustet usazeniny a rozpoustet necistotu
ad.2) Mělo by zlepšovat olej, chránit proti přehřátí oleje, pomáhat udržovat tlak oleje, bránit proti ztrátě výkonu, snižovat hlučnost ventilů a pístů a snižovat spotřebu oleje a tvorbu emisí.
Ale jak je to doopravdy? Máte s tím někdo zkušenost? Já se musím osobně přiznat, že tomu moc nevěřím, ačkoliv jsem to teda nikdy nezkoušel.

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 22. 03. 2009 09:11

no moje zkusenost na skodovce byla, ze s tim vyplachem motoru to akorat poseres, oni tam ty usazeniny proste dotesnovaly veskery tesnici plochy a i ty tlaky tyam nejakym zpusobem udrzovaly, potom mi z motoru vsude chcalo jak zenichovi a ocassu :lol: na bawo sem to nedelal, tam sem delal jinou vec, pred vymenou oleje sem do sani strikal vodu takovym tim postrikovacem na kytky a je fakt, ze ta funguje, motor pri tehle procedure trosku "kasle" ale zas je fakt, ze ta voda udela ve spalovacim prostoru "parni cistic" a pak jhe tam vse krasne cisty, sezere to usazeniny z ventilu a i pistu, motor se uklidnil a kdo me zna, tak vi, ze moje 2,5 je ve velmi slusen kondici, akorat se to dela prave pred vymenou oleje, pac pak ten olej do sebe muze nasaknout vlhkost a uz ztraci svoje mazaci schopnosti, ale delal sem to nekolikrat a pokazdy OK, uz se to tu resilo driv, tak zkus prohledat diskusi, nekde na youtube je i video jak to delal znamej na Escortu rs2000 :wink:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 22. 03. 2009 10:29

vodu do sani? tak to by me teda nikdy nenapadlo. dyt se musi hned odparit ne?

Uživatelský avatar
Kony
Příspěvky: 298
Registrován: 06. 02. 2008 16:09

Příspěvek od Kony » 22. 03. 2009 13:06

tak ja bych byl taky opatrnej na to rozpousteni usazenin, ono kdyz mas motor hodne zadelanej, tak uz i jen kdybys dal full syntetiku olej, tak ti to ty sra.ky rozpusti a muze se ale stat ze se nekde zaseknou, a pak ti nemusi neco mazat, to je lepsi nechat tohle jak to je, jit max do polosyntetiky a na ruzny PS23 platinum :lol: se radsi vyprdnout.
Jinak s tou vodou to zni zajimave taky sem to este neslysel.
No ale jak na poradny vycisteni olejovejch kanalu aby to bylo bezpecny, tak to taky nevim, to asi cely rozkuchat a udelat mu nejakou lazen a pak si vsechno poradne profoukat apod.

Uživatelský avatar
Stenlie
Příspěvky: 418
Registrován: 05. 05. 2007 20:52
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Stenlie » 22. 03. 2009 13:20

tohle by mě taky moc zajmalo . Já osobně mám zkušenost s aditivem PS23 míchal jsem to v M10 starým karbecu co měl najeto přes 250 000 km a kde bylo opravdu slyšet že ten motor už není jako za mlada ale pravda že to malinko pomohlo . pomohlo to v tom že ten motor se malinko ztišil a oproti Isu co mám teď se mi zdá že ten motor byl okamžitě mazan což se u isa říct nedá. do jinýho motoru bych to opravdu nenalil mel bych z toho strach. že to motor spíš pošle dřív do kytek ;) radši za ty prachy koupit opravdu kvalitní olej
Škoda 105s►BMW E30 318 karbec 2B4►E30 318is►BMW E36 328i Touring
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 22. 03. 2009 15:16

kdyz uz se teda Kony dostal k tomu cisteni kanalu v bloku. chtel bych se zeptat, jestli to nekdo nedelal a jestli delal, tak jaky je nejlepsi zpusob, proste neco osvedceneho

Odpovědět