Český web o Nürburgring Nordschleife
- honza_strnad
- Příspěvky: 125
- Registrován: 03. 04. 2007 20:52
- Bydliště: Usa
- Kontaktovat uživatele:
Český web o Nürburgring Nordschleife
Náhodou jsem narazil na web http://www.nurburgring.cz/
Tady jsem našel kompletní popis trati od BMW:
http://www.bmw.com/generic/com/en/fasci ... hleife.pdf
Byl jste tam někdo?
btv. M3 e30 tam stále drží rekord v DTM.
Tady jsem našel kompletní popis trati od BMW:
http://www.bmw.com/generic/com/en/fasci ... hleife.pdf
Byl jste tam někdo?
btv. M3 e30 tam stále drží rekord v DTM.
Praha / Brno
byli a za par měsicu jedem s Mihalsem zas, auto co mě odveze tam po ringu a zpět už mam
kdo tam ještě nebyl tak si neumi ani představit ten naval emoci při projižďce ringem a taky při normalnim prochazeni po parkovišti plnym krasnych strojů
vřele doporučuju a neni to až tak daleko


Naposledy upravil(a) ARMAN dne 21. 03. 2009 17:40, celkem upraveno 1 x.

byl jsem tam před rokem a půl a byl to skvělý zážitek - mohu jen doporučit
moje video odtamtud - bez znalosti tratě - jízda rychlostí šneka - http://www.youtube.com/watch?v=3o4nkRyDcls
moje video odtamtud - bez znalosti tratě - jízda rychlostí šneka - http://www.youtube.com/watch?v=3o4nkRyDcls
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- honza_strnad
- Příspěvky: 125
- Registrován: 03. 04. 2007 20:52
- Bydliště: Usa
- Kontaktovat uživatele:
Brzdy jsem zas uvařil ja
vyjel jsem pilu za Mihalsem a v cca 3-5te zatačce po několika dlouhych rovinkach kde jsem se pořadně rozjel a tvrdě brzdil jsem zjistil že brdy se se mnou rozloučily
pedal až na podlahu a otačka se bližila už jsem planoval kam do štěrku lepe skočit abych nepřekažel, na posledni chvili jsem se tak tak vešel
zbytek tratě jak stara baba do samošky, brzdovka se ochladila tak že už něco brzdilo. Mihals se narozdil ode mě se připravil a řikal že jel co moh a bez problemů. Takaže stav vozu nepodceňovat už jen vytahnuti z tratě je palka a oprava v mistnich dilanach kde opravuji zavodni auta musi byt taky raketa.




-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 789
- Registrován: 22. 01. 2007 23:32
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
já mám taky drážkovaný chlazený kotoučky a desky tam byly taky nově zajetý, takže brzdy byly v poho. jel sem pilu, brzda na poslední chvíli, žádný dlouhý brždění. den před tím sem se svezl s kámošem (jezdí Clio Cup ve Španělsku), tak sem tak nějak okoukal, jak by se mělo teoreticky jezdit na okruhu (:lol: ) a taky si myslím, že sem jel líp, než kdybych tam přijel a rovnou šel na věc
určitě je nejlepší jít na jízdy hned v sobotu nebo v neděli ráno, to je nejmenší provoz. pak už to tam lifrujou jedno auto za druhým a dle mýho je trať moc přehuštěná profi závodníkama v GT3RS, M3 CSL a vedle nich starý golfy a corsy...
live webcam (stačí otevřít v novém okně a každou minutu F5):

pár obrázků z Nordschleife 2008
highlights? Z1, RUF, 9ff, CSL, Cossie, RS2, Old Alfa (nepamatuju si přesný název
) a Sabine Schmitz 
ve třetím řádku je Scirocco s pražskou RZ (ještě před českou premiérou, byla to redakce Speedu)
-
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.
-
.
.
.

určitě je nejlepší jít na jízdy hned v sobotu nebo v neděli ráno, to je nejmenší provoz. pak už to tam lifrujou jedno auto za druhým a dle mýho je trať moc přehuštěná profi závodníkama v GT3RS, M3 CSL a vedle nich starý golfy a corsy...
live webcam (stačí otevřít v novém okně a každou minutu F5):

pár obrázků z Nordschleife 2008

highlights? Z1, RUF, 9ff, CSL, Cossie, RS2, Old Alfa (nepamatuju si přesný název


ve třetím řádku je Scirocco s pražskou RZ (ještě před českou premiérou, byla to redakce Speedu)

-




-




-




-




-




-




-




-




-




-




-




-




-




-




-




-




-




-




-




-




-




-




jel bych taky krasne dlouhej okruch myslim ze neco pres 20 km.-)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
- honza_strnad
- Příspěvky: 125
- Registrován: 03. 04. 2007 20:52
- Bydliště: Usa
- Kontaktovat uživatele:
brzdovka
myslím, že brzdovka to nespasí, když jsou kotouče do ruda
každopádně to chce natrénovat v Brně
problém severní smyčky je v její nenaučitelnosti, narozdíl od brna, kde se po druhým kole dá pamatovat proto jsem si říkal že to chce navigátora s tímhle vytištěným: http://www.bmw.com/generic/com/en/fasci ... hleife.pdf jak v rally.
Dá se tam jet aspoň kus, aniž by člověk jenom nepouštěl rychlejší?

každopádně to chce natrénovat v Brně

problém severní smyčky je v její nenaučitelnosti, narozdíl od brna, kde se po druhým kole dá pamatovat proto jsem si říkal že to chce navigátora s tímhle vytištěným: http://www.bmw.com/generic/com/en/fasci ... hleife.pdf jak v rally.
Dá se tam jet aspoň kus, aniž by člověk jenom nepouštěl rychlejší?
Praha / Brno
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 789
- Registrován: 22. 01. 2007 23:32
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
honzo, natrénovat to můžeš třeba na PS2 a GranTurismo4 (proto sem si ho taky koupil) 
naučit se to jakeš takeš dá, jakmile pak přijedeš na okruh, tak se ti ta trať vybaví a aspoň zhruba budeš vědět, jaká zatáčka tě čeká. (já mám napilovanou první polovinu trati, to se ještě dá pamatovat, ale v druhý půli je ta trať náročnější a jsou tam podobný zatáčky, ale s jiným poloměrem a třeba i zlomem na horizontu při výjezdu ze zatáčky).
Karussell je pak tím pomyslným středem celého Zeleného Pekla. najednou se před tebou objeví za zatáčkou a tobě se sevřou půlky, jak je klopený

poštěstilo se mi na Nurburgringu delat photoshoot klubu Hondy NSX, tak tady pro představu ten Karussell
http://galerie.autorevue.cz/data/542/Karusselsmall.jpg
http://galerie.autorevue.cz/data/557/Ho ... ussell.jpg
co se týče úseků, kde nikoho nemusíš pouštět a oni tě v pohodě předjeli, tak tě musím zklamat. je to hodně technická trať a je tam pouze pár rovinek, který spočítáš na prstech jedné ruky. trať je docela úzká (třeba v porovnání s Brnem) a tudíž když nejedeš optimální stopu, jedeš znatelně pomaleji a pořád koukáš do zrcátek, aby tě nesestřelil nějaký 280km/h sportscar
proto radím se na okruh dostat brzo ráno, kde tak první hodinu jezdí minimum aut (němci, angláni a holanďani si rádi přispěj a daj dobrou snídani
). když sme jeli my s Armanem, tak nás předjelo jen pár aut, takže byl i čas po nich slintat 

naučit se to jakeš takeš dá, jakmile pak přijedeš na okruh, tak se ti ta trať vybaví a aspoň zhruba budeš vědět, jaká zatáčka tě čeká. (já mám napilovanou první polovinu trati, to se ještě dá pamatovat, ale v druhý půli je ta trať náročnější a jsou tam podobný zatáčky, ale s jiným poloměrem a třeba i zlomem na horizontu při výjezdu ze zatáčky).
Karussell je pak tím pomyslným středem celého Zeleného Pekla. najednou se před tebou objeví za zatáčkou a tobě se sevřou půlky, jak je klopený


poštěstilo se mi na Nurburgringu delat photoshoot klubu Hondy NSX, tak tady pro představu ten Karussell

http://galerie.autorevue.cz/data/557/Ho ... ussell.jpg
co se týče úseků, kde nikoho nemusíš pouštět a oni tě v pohodě předjeli, tak tě musím zklamat. je to hodně technická trať a je tam pouze pár rovinek, který spočítáš na prstech jedné ruky. trať je docela úzká (třeba v porovnání s Brnem) a tudíž když nejedeš optimální stopu, jedeš znatelně pomaleji a pořád koukáš do zrcátek, aby tě nesestřelil nějaký 280km/h sportscar

proto radím se na okruh dostat brzo ráno, kde tak první hodinu jezdí minimum aut (němci, angláni a holanďani si rádi přispěj a daj dobrou snídani


no nevim mě se zdalo za to kolo že mě předjela půlka německamihals píše:když sme jeli my s Armanem, tak nás předjelo jen pár aut, takže byl i čas po nich slintat


jet tam autem se kterym se pojede okruh na krev je těžky hazard, muže se stat cokoli. Mě prasknul řemen od visky na zpatečni cestě hned za hranicema, stat se to v německu nebo nedej bože přimo na okruhu tak to by byl průser ani jeden nemluvime německy a hledej kram v neděli v zemi kterou neznaš. Zachranil mě tehdy hodny BMWAK co nahodou měl ten spravny řemen a byl ochoten přijet

Lidi co tam jezdi pilu buď vezou auto na plaťaku a dily s nařadim v kufru nebo maji prachy zaplatit v servisech zozsypanych po vesničce a nebo jsou hazardeři.

- honza_strnad
- Příspěvky: 125
- Registrován: 03. 04. 2007 20:52
- Bydliště: Usa
- Kontaktovat uživatele:
hra na PC
Právě v tom je problém, kde se to naučit. Videa na youtube nestačí, chce to hru na PC, PS nemám
Teoreticky bych to měl zvládnutý z Live for Speed ale tam nejsou reálný tratě.

Praha / Brno
mluviš o tom jako bys tam chtěl jet kotel na čas nebo co
na normlni svižnějši projižďku nepotřebuješ trať nějak znat jen si budeš jet za nosem a davat bacha na zpětny zrcatko.
Na nacvičeni jde i trať v Raceru sice na detaily nepřesna ale je zadarmo. Jestli maš volant a slušny PC tak podle videa rFactor ma přesnou trať - http://www.youtube.com/watch?v=gqS_GTDPFEY

Na nacvičeni jde i trať v Raceru sice na detaily nepřesna ale je zadarmo. Jestli maš volant a slušny PC tak podle videa rFactor ma přesnou trať - http://www.youtube.com/watch?v=gqS_GTDPFEY

- honza_strnad
- Příspěvky: 125
- Registrován: 03. 04. 2007 20:52
- Bydliště: Usa
- Kontaktovat uživatele: