krabicka s napisem EGS 05.002 gat
krabicka s napisem EGS 05.002 gat
Nevite na co to slouzi?? nebo k cemu to je dobry??dik
No tak to jsi v řitilukase30 píše:fakt??? takze to znamena ze nebudu platit 10,000 .- za prepis?? ale ve velkym technicaku zadnou normu nemam


Příště HLEDAT

dopsani-emisnich-norem-mam-kontakt-t655 ... l%EDk.html
Ex 316i Touring, Ex 325i Touring, 330d HAS COME !!!
Teď už vím, že ... OBJEM NIČÍM NENAHRADÍŠ !!!
--------------------------------------------------------

Teď už vím, že ... OBJEM NIČÍM NENAHRADÍŠ !!!
--------------------------------------------------------

No tak tomu moc nerozumim, ale ten puvodni mam, jen ofocenej..Jo akdyby to vsechno vyslo, nebylo by divny ze auto z 86 plni normu 2?? vlastne je to bmw:))))))Max-Max píše:spis by to slo, pokud mas puvodni nemeckej technicak, udelat na odboru dopravy, pac s touhle upravou bmw nema origo moc spolecneholukase30 píše:nene napisu tomu Panu Stehlikovy
Čet někdo ten odkaz co sem tam dával?
Tady kdyžtak ještě nějaký žvásty:
"Za potvrzení z Dekry zaplatíte zhruba tisícikorunu
Jak to bude v praxi vypadat? Majitel vozu, který má v TP kolonku "emise" prázdnou nebo ji ve starých průkazech (bílá knížečka) nemá vůbec, přijede do Dekry s vozem na takzvanou evidenční kontrolu. Ta jej bude stát od 150 do 300 korun.
"Pak je třeba potvrzení z evidenčky poslat společně s kopií VTP na centrálu Dekry, buď prostřednictvím STK, nebo i samostatně, poštou nebo mailem. My údaj o emisích zjistíme a vystavíme písemné potvrzení. S ním pak majitel půjde na evidenci vozidel, kde jej při přepisu auta úředník do technického průkazu doplní," popisuje postup vedoucí motorové zkušebny Dekry Petr Říha.
Asi nejdůležitější je, kolik to bude stát a zda se to u auta za pár tisíc vyplatí. "Řeknu to tak: když nepomůžeme, tedy zjistíme Euro 0, nebudeme účtovat nic. Pokud zjistíme třeba Euro I, bude poplatek řádově nižší než ekologická daň. Konkrétně to není rozhodnuto, ale nebude to víc než třeba tisíc korun," poodhaluje Petr Říha.
Kde najdu Euro
*nahlédněte do kolonky Emise v technickém průkazu
*najděte číslo směrnice EU nebo EHS a pomocí převodní tabulky, zjistěte, jakou normu Euro váš vůz plní
*pokud je kolonka prázdná, nebo v TP vůbec není (staré typy – knížka), zajeďte s vozem na STK – DEKRA (seznam stanic ZDE)
*absolvujte evidenční kontrolu a podejte žádost o zjištění normy Euro
*s potvrzením od Dekry zajděte na registr vozidel"
Tady kdyžtak ještě nějaký žvásty:
"Za potvrzení z Dekry zaplatíte zhruba tisícikorunu
Jak to bude v praxi vypadat? Majitel vozu, který má v TP kolonku "emise" prázdnou nebo ji ve starých průkazech (bílá knížečka) nemá vůbec, přijede do Dekry s vozem na takzvanou evidenční kontrolu. Ta jej bude stát od 150 do 300 korun.
"Pak je třeba potvrzení z evidenčky poslat společně s kopií VTP na centrálu Dekry, buď prostřednictvím STK, nebo i samostatně, poštou nebo mailem. My údaj o emisích zjistíme a vystavíme písemné potvrzení. S ním pak majitel půjde na evidenci vozidel, kde jej při přepisu auta úředník do technického průkazu doplní," popisuje postup vedoucí motorové zkušebny Dekry Petr Říha.
Asi nejdůležitější je, kolik to bude stát a zda se to u auta za pár tisíc vyplatí. "Řeknu to tak: když nepomůžeme, tedy zjistíme Euro 0, nebudeme účtovat nic. Pokud zjistíme třeba Euro I, bude poplatek řádově nižší než ekologická daň. Konkrétně to není rozhodnuto, ale nebude to víc než třeba tisíc korun," poodhaluje Petr Říha.
Kde najdu Euro
*nahlédněte do kolonky Emise v technickém průkazu
*najděte číslo směrnice EU nebo EHS a pomocí převodní tabulky, zjistěte, jakou normu Euro váš vůz plní
*pokud je kolonka prázdná, nebo v TP vůbec není (staré typy – knížka), zajeďte s vozem na STK – DEKRA (seznam stanic ZDE)
*absolvujte evidenční kontrolu a podejte žádost o zjištění normy Euro
*s potvrzením od Dekry zajděte na registr vozidel"
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967