tlumice a pera
-
Tomáš Rada
- Příspěvky: 120
- Registrován: 10. 04. 2004 07:06
- Bydliště: Praha
tlumice a pera
cao shanim tlumice a pera.ae prej nemuzu dat vsechny pruziny ke vsem perum.Tag se ci zeptat jaky pera k jakejm tlumicum?Esi muzu dat na svyho 316i plasta tl. a pera z chroma a taky z jinyho obsahu nebo to neni jedno?dikes za odpovedi a pripadne nabidky
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Základní rozdělení na 6 vál a na 4 vál.
K tomu by mě taky teda zajimalo, esli je možný dát přední pružiny z 6 válce na 4 válec ??? V horším případě naopak.
Zadní jsou stejný tam se to nerozlišuje.
Pak je taky blbost dávat seriový tlumiče k nižším a tužším pružinám. A nawopak.
K tomu by mě taky teda zajimalo, esli je možný dát přední pružiny z 6 válce na 4 válec ??? V horším případě naopak.
Zadní jsou stejný tam se to nerozlišuje.
Pak je taky blbost dávat seriový tlumiče k nižším a tužším pružinám. A nawopak.
BMW The Ultimate Driving Machine
- Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
můžeš zaměnit všechny pružiny, ale 6válec je těžší proto má tužší....když je dáš na 4 vál tak budeš mít teréňáka, naopak je to horší protože bude auto měkké a bude se víc naklánětDAN píše:Základní rozdělení na 6 vál a na 4 vál.
K tomu by mě taky teda zajimalo, esli je možný dát přední pružiny z 6 válce na 4 válec ??? V horším případě naopak.![]()
Zadní jsou stejný tam se to nerozlišuje.
Pak je taky blbost dávat seriový tlumiče k nižším a tužším pružinám. A nawopak.
- Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
DAN píše:Aha, aha, myslel jsem si to. Páč Mc-Phersony musej dělat stejný(proč by si to komplikovali), doufám, že se teda nepletu, nebylo by to nic vyjímečnýho
Ne McPhersony jsou jiné...jsou dva druhy (čtyř vály vyjma iS mají menší pruměr), ale misky na pružiny jsou stejné
Takže předek
... pružiny jsou zaměnitelné
... tlumiče nikoliv
... McPhersony ano
Naposledy upravil(a) Huska dne 28. 06. 2004 12:06, celkem upraveno 1 x.
-
Tomáš Rada
- Příspěvky: 120
- Registrován: 10. 04. 2004 07:06
- Bydliště: Praha
fungujou, ale jak ?? měl jsem to na autě a akorát se to pořád houpalo směrem nahoru, jako člun na vodě, když už chceš mít dobrej podvozek tak musíš koupit pružiny a tlumiče k sobě...Geront píše:2 DAN
Blbost, snížený pružiny se sériovými tlumiči normálně fungujou, dokonce se počítá s montáží na seriové, nebo sportovní tlumiče, alespoň u H&R tomu tak je!
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
2 Mirek
Ano, v podstatě máš pravdu, ale jak sám píšeš, lze namontovat i na seriové tlumiče. Jestliže jsou seriové tlumiče v pořádku, nemělo by to 'houpat', ale jestli jsou vylítaný, tak to brkama jen snížíš. Na podvozku hodně záleží, takže: brka, tlumiče, stabilizátory a brzdy. A zkus si to zpočítat, když budeš dávat 'značky' (noname je vo držku). Je dost nutný si předem říct co vlastně od auta chci, existujou titanový brka, čtyřpístkový brzdiče, odlévané kotouče s dírama, duté poloosy, o tlumičích ani nemluvím, to je kapitola sama pro sebe, sportovní desky, tvrdý stabilizátory. K tomu ještě přidej přední a zadní rozpěry a rám z bezpečnostních trubek do kabiny a máš slušnej základ jak nalejt dalších cca 150K do motoru, takže tak
Ano, v podstatě máš pravdu, ale jak sám píšeš, lze namontovat i na seriové tlumiče. Jestliže jsou seriové tlumiče v pořádku, nemělo by to 'houpat', ale jestli jsou vylítaný, tak to brkama jen snížíš. Na podvozku hodně záleží, takže: brka, tlumiče, stabilizátory a brzdy. A zkus si to zpočítat, když budeš dávat 'značky' (noname je vo držku). Je dost nutný si předem říct co vlastně od auta chci, existujou titanový brka, čtyřpístkový brzdiče, odlévané kotouče s dírama, duté poloosy, o tlumičích ani nemluvím, to je kapitola sama pro sebe, sportovní desky, tvrdý stabilizátory. K tomu ještě přidej přední a zadní rozpěry a rám z bezpečnostních trubek do kabiny a máš slušnej základ jak nalejt dalších cca 150K do motoru, takže tak
BMW RULEZZZ !
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Jasná věcHanis píše:Kompletní podvozek stojí od 12500 Kč což mi nepříjde žádná přehnaná suma, máš podvozek kterej něco najede a má patřičný vlastnosti. Kombinovat různý tlumiče s různejma pružinama je prostě prasečina.
Tlumič by měl pracovat v rozsahu na kterej je konstruovanej. Zbastlit de čecko, ale otázkou je pak životnost špatně spolupracujících komponentů
Jo někde sem četl, že čím tvrdší podvozek, tím rychlejc auto "stárne" - karoserie. Pod to se klidně podepíšu, i když na můj podpis nejni nikdo zvědavej
Jináč nejhorší tlumiče jsou Monroe a Gábiny
BMW The Ultimate Driving Machine
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To máš samozřejmně pravdu, čím tvrdší tím více odcházejí části podvozku a karoserii to asi taky neprospívá. Každej ať si vybere co chce já si do auta radši budu brát chránič zubů než abych jezdil zatáčky po dvou kolech.DAN píše:Jasná věcHanis píše:Kompletní podvozek stojí od 12500 Kč což mi nepříjde žádná přehnaná suma, máš podvozek kterej něco najede a má patřičný vlastnosti. Kombinovat různý tlumiče s různejma pružinama je prostě prasečina.![]()
Tlumič by měl pracovat v rozsahu na kterej je konstruovanej. Zbastlit de čecko, ale otázkou je pak životnost špatně spolupracujících komponentů![]()
Jo někde sem četl, že čím tvrdší podvozek, tím rychlejc auto "stárne" - karoserie. Pod to se klidně podepíšu, i když na můj podpis nejni nikdo zvědavej![]()
Jináč nejhorší tlumiče jsou Monroe a Gábiny
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou