Další info k EKOpoplatku

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Další info k EKOpoplatku

Příspěvek od Tweety » 28. 12. 2008 12:38

Někde jsem tu četl od Baliho názor, že pokud bude započata přeregistrace již v roce 2008, nebude provozovatel při pokračování přeregistrace v roce 2009 platit poplatek na podporu sběru,....Dále mne zajímala informace, jak to bude v případě (který popisoval tuším BOOST), kdy vozidlo již bylo několikrát přeregistrováno (v zák. se píše při první přeregistraci - je fuk kdy nabývá zákon účinnosti). No a v neposlední řadě mi šlo o to, že u mého vozu Seat Ibiza nemám zapsanou emisní normu EURO ani žádnou směrnici EHS/ES.
A tak jsem začal hledat na MD nějakou informaci o této skutečnosti. Našel jsem jakýsi metodický pokyn, který tyto informace obsahuje, tak to bude třeba někoho zajímat. Je k tomu i příloha názorných příkladů směrnic EHS/ES ve vztahu k emisní normě EURO.

Metodický pokyn

Příloha

Inu dozvěděl jsem se tedy, že pokud mám ve velkém TP (starý typ - knížečka) prázdnou kolonku EHS/ES, tak si tam asi mohu černým centrofixem doplnit co budu chtít, jelikož celý velký TP je psán rukou právě tímto černým centrofixem :roll:

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Re: Další info k EKOpoplatku

Příspěvek od Gabo » 28. 12. 2008 13:46

[quote="Tweety"]Dále mne zajímala informace, jak to bude v případě (který popisoval tuším BOOST), kdy vozidlo již bylo několikrát přeregistrováno (v zák. se píše při první přeregistraci - je fuk kdy nabývá zákon účinnosti).

Pokud dobře čtu, tak v tom metodickym pokynu je uváděno, že se jedná o první registraci nebo přeregistraci po datu 1.1.2008
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Další info k EKOpoplatku

Příspěvek od Tweety » 28. 12. 2008 13:51

Gabo píše:
Tweety píše:Dále mne zajímala informace, jak to bude v případě (který popisoval tuším BOOST), kdy vozidlo již bylo několikrát přeregistrováno (v zák. se píše při první přeregistraci - je fuk kdy nabývá zákon účinnosti).
Pokud dobře čtu, tak v tom metodickym pokynu je uváděno, že se jedná o první registraci nebo přeregistraci po datu 1.1.2008
Přesně tak

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Další info k EKOpoplatku

Příspěvek od Dan td » 28. 12. 2008 14:47

Gabo píše:
Tweety píše:Dále mne zajímala informace, jak to bude v případě (který popisoval tuším BOOST), kdy vozidlo již bylo několikrát přeregistrováno (v zák. se píše při první přeregistraci - je fuk kdy nabývá zákon účinnosti).

Pokud dobře čtu, tak v tom metodickym pokynu je uváděno, že se jedná o první registraci nebo přeregistraci po datu 1.1.2008
1.1.2009 :P
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 28. 12. 2008 16:50

Pochopil jsem ho :)

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 29. 12. 2008 14:32

este mi rekni, kde mas tu kolonku v knizce, pac ja tam teda nic takovyho nemam a to ve 2pripadech :?:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 29. 12. 2008 15:06

Iwan píše:este mi rekni, kde mas tu kolonku v knizce, pac ja tam teda nic takovyho nemam a to ve 2pripadech :?:
Jak jsou psaný spotřeby, tak hned řádek pod nimi

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 29. 12. 2008 15:48

Tweety píše:
Iwan píše:este mi rekni, kde mas tu kolonku v knizce, pac ja tam teda nic takovyho nemam a to ve 2pripadech :?:
Jak jsou psaný spotřeby, tak hned řádek pod nimi
pozor, neni to ve vsech. Napr k 324d mam uz dlasi VTP (ten modry novejsi) a tam jiz tato kolonka neni vubec.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 29. 12. 2008 17:41

Vasa píše:
Tweety píše:
Iwan píše:este mi rekni, kde mas tu kolonku v knizce, pac ja tam teda nic takovyho nemam a to ve 2pripadech :?:
Jak jsou psaný spotřeby, tak hned řádek pod nimi
pozor, neni to ve vsech. Napr k 324d mam uz dlasi VTP (ten modry novejsi) a tam jiz tato kolonka neni vubec.
Aha..no já to tam mám, ale nevyplněno. Jinak celý TP mám vyplněn ručně.

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 29. 12. 2008 19:58

komplet vysvětlení
Úvod


Od 1.1. 2009 nabude účinnosti zákon č. 383/2008 Sb. ze dne 3.září 2008. Tímto zákonem je mimo jiné změněn zákon č. 185/2001 Sb., o odpadech a zákon č. 56/2001 Sb. o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích. Doplňují se některé důležité principy v oblasti registrace vozidel, které mohou vyvolat nejasnosti a nejednoznačné výklady. Tato informace prezentuje názor Ministerstva dopravy, odboru provozu silničních vozidel, a to v oblasti nově zaváděných poplatků na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků a v oblasti nového pojetí „zániku“ vozidla ve smyslu doplněného znění §13 zákona č. 56/2001 Sb.

Část 1. – poplatky na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků

Nově § 37e zákona č. 185/2001 Sb. zní:


(1) Žadatel o registraci použitého vybraného vozidla do registru silničních vozidel podle zvláštního právního předpisu 31f) je povinen zaplatit poplatek na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků. Poplatek se platí při první registraci použitého vybraného vozidla v České republice. Pokud je již vozidlo v České republice registrováno, platí se poplatek při první přeregistraci vozidla.



(2) Poplatek podle odstavce 1 je stanoven podle plnění mezních hodnot emisí ve výfukových plynech v souladu s právními předpisy Evropských společenství 31g) ve výši


3 000 Kč v případě splnění mezních hodnot emisí EURO 2,

5 000 Kč v případě splnění mezních hodnot emisí EURO 1,

10 000 Kč v případě nesplnění mezních hodnot emisí podle písmene a) nebo b).
Poplatek se neplatí u vozidel, která splňují minimálně mezní hodnoty emisí EURO 3.

(3) Stupeň plnění příslušné emisní úrovně se pro účely stanovení poplatku podle odstavce 2 prokazuje zápisem v osvědčení o registraci vozidla.

(4) Poplatek podle odstavce 2 platí žadatel o registraci použitého vybraného vozidla do registru silničních motorových vozidel na příslušném obecním úřadu obce s rozšířenou působností. Obecní úřad obce s rozšířenou působností provádějící registraci vystaví po zaplacení žadateli doklad osvědčující, že poplatek byl zaplacen. Na dokladu musí být uvedeno identifikační číslo vozidla (VIN) nebo číslo karosérie, případně podvozku.


Z uvedeného vycházejí tyto základní principy:

- pojem „vybrané“ vozidlo vychází z pojmu „vybraný autovrak“ a jde tedy o vozidla kategorie M1 a N1 (pro úplnost je v této skupině ještě tříkolý moped, který však představuje zanedbatelnou skupinu vozidel)

- od účinnosti této novely, tj. od 1.1.2009 platí žadatel o registraci vozidla příslušný poplatek, platí se v případě první registrace (v ČR) a při takzvané přeregistraci (bude vysvětleno dále)

- úkony, které byly provedeny před 1.1.2009 se neuplatňují, první registrace, popřípadě první přeregistrace se uvažuje až ta, která započala po 1.1.2009

- není tedy rozhodující, kolik úkonů změn vlastníků nebo provozovatelů proběhlo v registru silničních vozidel před 1.1.2009, první registrace je pro tyto účely počítána až po 1.1.2009

- výše poplatku se stanovuje výhradně podle zápisu v Osvědčení o registraci vozidla (jde o část II, čili Technický průkaz vozidla, pokud není v ojedinělých případech zapsáno v části I v poznámce)


Vzhledem k tomu, že zákon č. 56/2001 Sb. nezná pojem „přeregistrace“, je nezbytné vycházet ze smyslu tohoto nového pojmu, kterému nejblíže je pojem použitý v § 20, odst. 3 vyhlášky č. 243/2001 Sb., o registraci vozidel. Je zde uvedeno „V případě, že vlastník nebo provozovatel vozidla hodlá vozidlo přeregistrovat na jiného vlastníka nebo provozovatele, hlásí vlastník vozidla nebo provozovatel vozidla se souhlasem vlastníka vozidla tuto změnu na předepsaném tiskopisu u registračního místa, kde je jeho vozidlo registrováno“. Lze tedy dovozovat, že úkon „přeregistrace“ začíná okamžikem, kdy původní vlastník nebo provozovatel vozidla požádá o změnu (tzv. avízo). Úkon „přeregistrace“ je následně dokončen zaregistrováním na nového vlastníka. Platba tedy bude vyžadována výhradně pro úkony přeregistrace, které budou zahájeny až po 1.1.2009. Vozidla, které se již před 1.1.2009 nacházela ve stavu „odhlášky“ (byla v tzv. polopřevodu) budou následně zaregistrována bez poplatku, neboť úkon „přeregistrace“ již započal před účinností výše uvedeného zákona.

Platba bude povinná pro nového vlastníka (provozovatele). Pro jednoznačnost určení, kdy jde o tento úkon (převody z dědictví, vývoz vozidla atd.) je vodítkem zákonné požadování evidenční kontroly. Pokud je vyžadována evidenční kontrola, pak jde o tento úkon. V této souvislosti je třeba připomenout stanovisko MD, že pro vývoz vozidla do zahraničí není evidenční kontrola nezbytná (vozidlo odchází z registru ČR a tento úkon je nadbytečný).


Způsob zjištění emisních hodnot

Zákon stanovuje, že výše vybíraného poplatku je určena na základě mezních hodnot emisí (úrovně EURO), který je dokládán zápisem v Osvědčení o registraci vozidla (část II – Technický průkaz, pokud tento údaj není zapsán v části I). Mohou v principu při jeho stanovování nastat tři situace, a to:

V Osvědčení o registraci vozidla (resp. v Technickém průkazu) je uvedena přímo mezní hodnota emisí např. EURO 2. V tomto případě výše poplatku přímo koresponduje s tímto údajem.
V Osvědčení o registraci vozidla (resp. v Technickém průkazu) není uvedena přímo mezní hodnota emisí např. EURO 2, je však uveden konkrétní emisní předpis EHK/OSN (např. 83.01C) či emisní směrnice EHS/ES (např. 94/12). V tomto případě se nejdříve určí, které mezní hodnotě emisí (EURO) daný předpis či směrnice odpovídají a z tohoto se stanoví vlastní výše poplatku (tabulka pro určení je v příloze).
V Osvědčení o registraci vozidla (resp. v Technickém průkazu) není uvedena přímo mezní hodnota emisí např. EURO 2, ani konkrétní emisní předpis EHK/OSN (např. 83.01C) či emisní směrnice EHS/ES (např. 94/12). V tomto případě se vychází z předpokladu, že vozidlo neplní ani nejnižší mezní hodnotu emisí – EURO 1 a tudíž tomu odpovídá výše poplatku tj. 10 000 Kč. Tento předpoklad je vychází ze skutečnosti, že při typovém schvalování vozidel v minulosti, která již plnila mezní hodnotu emisí EURO 1 byl emisní předpis v rámci schválení technické způsobilosti uváděn, potažmo zapisován do Technického průkazu. V případě, že žadatel o první registraci či přeregistraci se domnívá, že vozidlo i přes absenci zápisu plní určitou mezní hodnotu emisí a může tuto skutečnost věrohodně prokázat, tak na základě doložené žádosti provede úřad zápis tohoto plnění do Technického průkazu či Osvědčení o registraci vozidla – dále je postupováno podle bodu B).

Důležité poznámky a upozornění:
Technický průkaz je ve smyslu zákona stejný dokument jako osvědčení o registraci vozidla, část II,
existují zápisy typu „vozidlo je homologováno dle emisního předpisu 93/59/EHS, ale plní EURO 2“ – v tomto případě je vybírán poplatek za mezní hodnotu emisí EURO 2, protože zákon hovoří o plnění (směrnice 93/59/EHS je pouze EURO 1),
zápis o plnění mezní hodnoty emisí či emisního předpisu bývá nejen v kolonce k tomuto zápisu určené, ale i v části další záznamy,
tabulka v příloze pro zjištění mezní hodnoty emisí pro všechny emisní předpisy a směrnice je přílohou této metodiky, je rozdělena na 4 části, a to podle druhu spalování tj. pro zážehové motory (palivo benzín, LPG, CNG) a motory vznětové (palivo nafta či bionafta) a pak dle kategorie tj. M1 (osobní) a N1 (nákladní). Upozorňujeme, že především u osobních vozidel je nutno pozorně tuto tabulku aplikovat, protože u obou přechodů tj. neplní žádný předpis a EURO 1 a EURO 1–2, stejná směrnice může spadat do dvou mezních hodnot emisí a ke konkrétnímu zařazení jsou nutné další parametry vozidla (obsaditelnost, celková hmotnost).
za věrohodné prokázání plnění mezní hodnoty emisí, resp. plnění konkrétního emisního předpisu či směrnice se považuje vyjádření výrobce či akreditovaného zástupce výrobce, vyjádření společnosti DEKRA Automobil a.s. na základě databáze německých národních schválení KBA (vzor vyjádření též v příloze) pouze v případě, že tento údaj výrobci vozidla není znám měřením v pověřené zkušebně.



Způsob platby
(tato část metodiky byla dodána MŽP)

Dle § 37e) zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů jsou obce s rozšířenou působností povinné vybrat od žadatele o registraci použitého vybraného vozidla poplatek na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků.
Převod peněz Státnímu fondu životního prostředí České republiky
Obecní úřad obce s rozšířenou působností vždy k poslednímu dni následujícího kalendářního měsíce ode dne jejich vybrání převede peníze Státnímu fondu životního prostředí České republiky (SFŽP).
Podrobnosti převedení poplatku:
Číslo účtu SFŽP: 9025001/0710 (ČNB Praha)
Závazný variabilní symbol: l 577

Při platbě obecní úřad zašle v elektronické podobě avízo (excelovská tabulka), které bude obsahovat:
název obecního úřadu s rozšířenou působností, který poplatek vybral
jméno osoby poplatníka
výše (Kč) a datum uhrazení poplatku
identifikační číslo vozidla (VIN) nebo identifikační číslo karosérie nebo číslo podvozku nebo identifikační číslo motoru

Avízo bude zasíláno na e-mail eva.janouskova@sfzp.cz..
Evidence přijatých poplatků:
Obecní úřad s rozšířenou působností vede evidenci přijatých poplatků. Forma evidence záleží na jednotlivých obecních úřadech. Povinností je pouze vytvoření evidenční tabulky ve formátu MS excel.
Formát tabulky
Název obecního úřadu Jméno osoby poplatníka Výše poplatku [Kč] Datum zaplacení VIN číslo vozidla

MÚ Třebíč Jan Novák 10 000 11.1.2009 1234ABCD1234ABCD




Tato tabulka spolu s vybranými poplatky bude zaslána vždy k poslednímu dni následujícího kalendářního měsíce ode dne jejich vybrání Státnímu fondu životního prostředí České republiky viz. pod 1).


Registr vozidel byl rozšířen o novou funkcionalitu, kdy při provedení platby je nezbytné provést příslušný záznam do informačního systému. Podrobný postup byl sdělen cestou provozovatele EMVO, Ministerstvem vnitra. Zároveň při tomto záznamu je nutné provést zápis do Technického průkazu, části úředních záznamů: „Poplatek na podporu sběru a využití autovraků zaplacen dne…“

Část 2. – stanovisko k změně § 13 zákona č. 56/2001 Sb.

Zákon č. 56/2001 Sb. se doplňuje v § 13, jehož odstavec (2) nově zní:


„(2) Obecní úřad obce s rozšířenou působností trvale vyřadí vozidlo z registru na žádost jeho vlastníka. Tuto skutečnost vyznačí v technickém průkazu vozidla a v registru silničních vozidel. Se žádostí o trvalé vyřazení vozidla z registru silničních vozidel předloží vlastník motorového vozidla potvrzení o převzetí autovraku vystavené provozovatelem zařízení ke sběru autovraků podle zvláštního právního předpisu 6a). Vlastník vozidla přitom odevzdá tabulky s přidělenou registrační značkou. Jedná-li se o žádost o trvalé vyřazení vozidla z registru silničních vozidel podle odstavce 1 písm. a), je vlastník motorového a přípojného vozidla povinen doložit způsob jeho zániku nebo jejich dalšího využití“.

Zákon zde vychází z předpokladu, že „potvrzení o převzetí autovraku vystavené provozovatelem zařízení ke sběru autovraků“ nemusí být předkládáno v případě, že vozidlo se nestává odpadem, protože jeho vlastník pro něj má jiný způsob využití. Je zde uplatněn „zánik vozidla“, který však není fyzickým zánikem, ale pouze zánikem ve smyslu dalšího provozu na pozemních komunikacích.

Formulace je sice velmi obecná, avšak lze uvést základní případy, kdy lze využít tento institut a kdy nelze. V žádném případě nelze tento institut aplikovat, pokud vlastník (provozovatel) vozidla nemá další využití a hodlá se vozidla zbavit např. rozprodáním na náhradní díly. To v žádném případě nelze, likvidovat vozidlo je možné výhradně cestou určeného provozovatele zařízení ke sběru autovraků.

Naopak způsobů dalšího využití může být více, je však nutné je specifikovat (zákon říká „doložit“, tj. lze písemně specifikovat, v nejednoznačných případech doložit např. fotografií apod.) Lze se domnívat, že například sběratelské účely, konkrétní výzkumné či zkušební účely, využití jako doplňkový objekt na soukromém pozemku – herna pro děti, výstavka apod. zákon nezakazuje a tudíž je možné takovéto způsoby využití uplatnit. Vždy však musí být tento způsob jednoznačný a doložený minimálně písemně.

Další související doporučení



K 31.12.2008 byl souběhem účinností novel jiných zákonů (185/2001 Sb. 168/1999 Sb.) vytvořen silný a nepřiměřený tlak na registrační místa obecních úřadů obcí s rozšířenou působností k počtu úkonů prováděných žadateli. V některých místech je počet úkonů více než 400% normálu.

Z důvodu zajištění možnosti občanů provést registrační úkon doporučujeme technicky nezvládnutelné množství žádostí přijmout prokazatelným způsobem (alespoň pořadový lístek žadatele na úřadu) a při vyřizování následně v roce 2009 považovat úkon za zahájený, kdy uplatnění nových podmínek od 1.1. 2009 by mělo být výhradně pro občana, který poprvé s tímto úkonem přijde na úřad až v novém roce. Toto zahájení řízení však v žádném případě neznamená potvrzení o jeho kladném vyřízení
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 29. 12. 2008 20:11

Jen dotaz mimo téma :oops: Jak dlouho platí evidenční prohlídka
Nějak mi to vypadlo z hlavy :roll:
Dík Stany

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 29. 12. 2008 20:17

Stany píše:Jen dotaz mimo téma :oops: Jak dlouho platí evidenční prohlídka
Nějak mi to vypadlo z hlavy :roll:
Dík Stany
u nas chteji max mesic, nekde 10 prac dni, jinaj kraj, jinej mrav a ted zase ja trosku mimo, jak je to s tim, kdyz si pujdu "jen" nechat udelat zmenu adresy v TP? bawo mam jeste psany na adresu v Moste ale ted uz jsem bytem v okr Teplice
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 29. 12. 2008 20:21

maca píše:
Stany píše:Jen dotaz mimo téma :oops: Jak dlouho platí evidenční prohlídka
Nějak mi to vypadlo z hlavy :roll:
Dík Stany
u nas chteji max mesic, nekde 10 prac dni, jinaj kraj, jinej mrav a ted zase ja trosku mimo, jak je to s tim, kdyz si pujdu "jen" nechat udelat zmenu adresy v TP? bawo mam jeste psany na adresu v Moste ale ted uz jsem bytem v okr Teplice
10 dní, a sna technická pokud ej čerstvá tak ji měsíc berou jako evidenčku....ale každá bába to má jinak :-)
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 29. 12. 2008 20:24

maca píše:
Stany píše:Jen dotaz mimo téma :oops: Jak dlouho platí evidenční prohlídka
Nějak mi to vypadlo z hlavy :roll:
Dík Stany
u nas chteji max mesic, nekde 10 prac dni, jinaj kraj, jinej mrav a ted zase ja trosku mimo, jak je to s tim, kdyz si pujdu "jen" nechat udelat zmenu adresy v TP? bawo mam jeste psany na adresu v Moste ale ted uz jsem bytem v okr Teplice
To by měla bejt jen změna údajů za 50 Kč.
Poplatek se bude vyměřovat na všecko, na co je potřeba evidenčka

Jinak u nás evidenčka platí 10 dní, čerstvá STK platí jako evidenčka myslim měsíc
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 29. 12. 2008 20:26

Lukas-e21 píše:10 dní, a sna technická pokud ej čerstvá tak ji měsíc berou jako evidenčku....ale každá bába to má jinak :-)
Mám dělanou evidenčku s technickou tak doufám že mně zítra vyhodí kvůli dvěma dnům :?

Jaryn
Příspěvky: 159
Registrován: 30. 04. 2005 20:57
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Jaryn » 29. 12. 2008 23:38

Na mě to taky kdysi při přestavbě zkoušeli s platností 10 dní. Vzhledem k tomu, že původní z.č.56 nic takového nezná a nikdo z toho cirkusu mně nedovedl vysvětlit, která vyšší právní norma znovelizovala tento fakt, tak jsem se nenechal vyhodit a uznali mně evidenčku starou dva měsíce.

Uživatelský avatar
Hoonnza
Příspěvky: 1264
Registrován: 04. 04. 2007 12:35
Bydliště: Praha 18 Letňany,Mlázovice

Příspěvek od Hoonnza » 04. 01. 2009 21:50

chlapi .. prosimvás já se v tom vůbec nevyznám .. Tady mám foto velkyho tp .. Nevíte jestly tam mám napsanou tu normu .. Já ji tam nikde nevidim .. to si to tam budu muset dopsat nebo co.. :roll: tady foto http://hoonnza.rajce.idnes.cz/Obrazky/# ... _44_29.JPG


Jo nevíte jak to vypadá na registru v plzni pořád je to tak zasekaný jako před 1.1.09 nebo nějaká změna ..? na online registru je volno až 28ledna ..
Toyota KE35, AE86, Golf Mk2 20v turbo, BMW E30 335i tour, E30 335i Turbo coupe, E30 324td chromák sedan, E34 520i tour

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 04. 01. 2009 21:57

To Hoonnza - zapsanou emisní normu v TP nemáš. Což znamená, že při případnym dalšim přepisu novej majitel vyplázne 10 000. Nebo si necháš (výrobce, Dekra) emisní limity svýho mooru potvrdit a oni ti to pak snad do TP zapíšou
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 04. 01. 2009 22:01

Gabo píše:To Hoonnza - zapsanou emisní normu v TP nemáš. Což znamená, že při případnym dalšim přepisu novej majitel vyplázne 10 000. Nebo si necháš (výrobce, Dekra) emisní limity svýho mooru potvrdit a oni ti to pak snad do TP zapíšou
ono v tom TP ktery ma to ani neni kam zapsat. Kolonky ktere byly v te verzi predchozi (zeleny) byly, ale v tomto uz nejsou. Mam jeden taky takovy, ale nastesti mam prepsano :)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Hoonnza
Příspěvky: 1264
Registrován: 04. 04. 2007 12:35
Bydliště: Praha 18 Letňany,Mlázovice

Příspěvek od Hoonnza » 04. 01. 2009 22:09

tak co stim do pr.. blbý je že já sem ten novej majitel.. :roll: se na to snad vyseru tvl 10tis dát za nějakej vrak to to dám zrušit za 500 a seru na ně .. http://hoonnza.rajce.idnes.cz/Obrazky11 ... _44_29.JPG kam to má bejt zapsaný ..? to vlevo nebo v pravo .? kolik by stálo to přezkoušení či co.? je to e34 tak mi všichni tvrdili jo to je v pohodě to je e2 a ted no já se zbláznim ... :cry: :cry:
Toyota KE35, AE86, Golf Mk2 20v turbo, BMW E30 335i tour, E30 335i Turbo coupe, E30 324td chromák sedan, E34 520i tour

Odpovědět