Řekne mi už někdo...
Řekne mi už někdo...
Jakou normu plní motor 1.8m40?Prosím neposílejte mě na jiný témata tam to nenajdu!
moc Děkuji
moc Děkuji
Bmw e30Touring=moje vysněné auto
Pokud to chceš vědět jistě o konkrétnim autě, tak se musíš podívat do TP co tam je zapsáno za normu. Nezáleží totiž co splňuješ doopravdy, ale co je zapsáno v TP. 318 M40 byde mít určitě minimálně EURO 1 - poplatek 5000 , ale opravdu záleží, co má konkrétní auto zapsáno v TP
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Kahn píše:jj to sem si našel, ale kdosi psal, že u jeho motoru to bude 10 000Kč....
Podle tebe 5 nebo 3, jo?
To je klidně možný, pokud dotyčnej nemá v TP zapsánou žádnou normu a pokud se mu nepovede tam nějakou napsat, tak další eventuální majitel zaplatí za převod auta poplatek 10 000
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Prostě si v TP opiš, co tam máš zapsáno za emisníá limi a pak se koukni sem: ekologicka-dan-pri-registraci-od-1-1-20 ... rt,75.html a najdi si tu svou normu a zjistíš kolik je za tvý auto poplatek.
Nicméně nechápu, proč řešíš poplatek za svý auto, ten ty platit nebudeš, platit ho bude případnej novej majitel.
Nicméně nechápu, proč řešíš poplatek za svý auto, ten ty platit nebudeš, platit ho bude případnej novej majitel.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
A kolik těch E30 v TOP stavu je,že by byl o ně až takový zájem,že nebudeš koukat 10K nahoru/dolu.
To je otázka jen E30 v kabrio/325i v plný výbavě v tom TOP stavu,ty si tu hodnotu budou držet stále furt,když ovšem budou v tom TOP stavu.
Dnes už je ta doba taková,že modely E30,32,34 jsou celkově málo prodejné,nebo neprodejné.A hodně rychle se tomu blíží E38,zkrátka těch lidí co po tomhle touží je hodně málo.
To je otázka jen E30 v kabrio/325i v plný výbavě v tom TOP stavu,ty si tu hodnotu budou držet stále furt,když ovšem budou v tom TOP stavu.
Dnes už je ta doba taková,že modely E30,32,34 jsou celkově málo prodejné,nebo neprodejné.A hodně rychle se tomu blíží E38,zkrátka těch lidí co po tomhle touží je hodně málo.

Tohle je typicky česká náturawili píše:To sice jo,ale vlastně ho zaplatí původní majitel tím,že o tu částku hodí cenu dolů,to znamená jeho prachy novým majitelem zaplacené.

Nevím proč bych mněl něco slevovat,já vrak neprodávám.
Zájem o tyhle auta pořád je ale každý chce plnou nálož za 15 000,- a aby to žralo 5litrů.
- ..::Brutus::..
- Příspěvky: 446
- Registrován: 24. 07. 2005 09:51
- Bydliště: kdesi u Budějc
Jo, to sem psal já...a mám 1.8 M40. A zapsanou tam tu normu mám právěGabo píše:To je klidně možný, pokud dotyčnej nemá v TP že bzapsánou žádnou normu a pokud se mu nepovede tam nějakou napsat, tak další eventuální majitel zaplatí za převod auta poplatek 10 000Kahn píše:jj to sem si našel, ale kdosi psal, že u jeho motoru to bude 10 000Kč....
Podle tebe 5 nebo 3, jo?


..::Brutus::.. píše:Já mám v techničáku EHS/ES 88/436, tudíž euro0 = 10000Kahn píše:1.8 m40 bude platit kolik prosím?
Já v TP nemám o normě nic.. M10..1985..Gabo píše:Prostě si v TP opiš, co tam máš zapsáno za emisníá limi a pak se koukni sem: ekologicka-dan-pri-registraci-od-1-1-20 ... rt,75.html a najdi si tu svou normu a zjistíš kolik je za tvý auto poplatek.
Nicméně nechápu, proč řešíš poplatek za svý auto, ten ty platit nebudeš, platit ho bude případnej novej majitel.