e30 a začátečník

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Kahn
Příspěvky: 54
Registrován: 15. 08. 2007 13:01
Bydliště: Hranice

e30 a začátečník

Příspěvek od Kahn » 22. 11. 2008 20:25

Jaký motor pro začátečníka?Mě vychází nejlépe m40 ovšem hodně lidí upřednostňuje m10 pro větší spolehlivost!
Další lidi říkají ať se nebojím rovnou do 2.5 ale nelíbí se mi spotřeba a pojistka, ale hlavně se bojím toho výkonu+ náhon na zadek...
Takže který?
Děkuji starší příspěvky sem četl
Bmw e30Touring=moje vysněné auto

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 22. 11. 2008 20:30

A když jsi starší příspěvky četl, co ti není jasné ? Je to tu cca milionkrát ...
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

Re: e30 a začátečník

Příspěvek od Mazety » 22. 11. 2008 20:36

Kahn píše: Děkuji starší příspěvky sem četl
v těch starších příspěvkách je vše na co se tu ptáš, pokud máš těžkou nohu tak se můžeš zabít i ve fakanu
jinak ta dvaapůle neni nic hroznýho, stejně bys na ní chtěl časem přejít a M40kou jen ztratíš nejlepší chvilky mládí :lol:

jo a kup to ještě letos, páč příští rok si přidáš k autu dalších 10 K za přihlášení 8)
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

Kahn
Příspěvky: 54
Registrován: 15. 08. 2007 13:01
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Kahn » 22. 11. 2008 21:38

Tak snad je 3tis. ne?
Bmw e30Touring=moje vysněné auto

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 22. 11. 2008 21:50

Kahn píše:Tak snad je 3tis. ne?
Já myslim že 5000, vtšina E30 plní minimálně Euro 1 nebo ten ekvivalent - já mám v TP 83-02B, což by měl bejt ekvivalent Euro I.

A jaký auto koupit? Záleží čistě na tobě, pokud jsi přečetl starší příspěvky, tak sis určitě udělal obrázek o tom, co který auto umí a co potřebuj a teď to musíš zhodnotit ze svýho pohledu a potom se rozhodnout.
Ta dvaapůle fakt neni zas tak brutální, chce to za volantem používat hlavu (ale o v každym autě) nicméně pokud chceš auto kopit teď na zimu a chceš ho mít na "běžný" ježdění, tak bych šel do 318 a rozhodoval bych se podle stavu, nelámal bych si hlavu s tim jestli M10 nebo M40. Pokud chceš slušnej tah i zvuk nebo budeš mít E30 jako auto pro radost, tak bych šel do šestiválce.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 23. 11. 2008 00:40

2.5 je pro zacatek fakt hodne, to te muze prekvapit i na suchu ve vyssich otackach, kup 323i neni to az takova raketa, ale rozumny maximum pro zacatek :)
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: e30 a začátečník

Příspěvek od Venca » 23. 11. 2008 08:49

Kahn píše:Jaký motor pro začátečníka?Mě vychází nejlépe m40 ovšem hodně lidí upřednostňuje m10 pro větší spolehlivost!
Další lidi říkají ať se nebojím rovnou do 2.5 ale nelíbí se mi spotřeba a pojistka, ale hlavně se bojím toho výkonu+ náhon na zadek...
Takže který?
Děkuji starší příspěvky sem četl
Nojo....

Hlavně koukej, co to je za typ motoru, a neber v potaz, v jakým je stavu.
Za dvacet let mohl najet 150 - 800 tisíc, mohl ho někdo 0x - 2x generálkovat.

.

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 23. 11. 2008 08:54

Na zimu buď ixo nebo radši 4válec, až tím někam praštíš, tak to nebude taková škoda... A jestli máš čerstvej řidičák, tak to dříve nebo později někam pošleš...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 23. 11. 2008 15:49

Mikka.M5 píše:2.5 je pro zacatek fakt hodne, to te muze prekvapit i na suchu ve vyssich otackach, kup 323i neni to az takova raketa, ale rozumny maximum pro zacatek :)
to je picovna panecku :lol: :roll:
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 23. 11. 2008 15:59

on 323i prodává - takže zasvěcený pochopí :-)
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 23. 11. 2008 16:15

Hanzz píše:
Mikka.M5 píše:2.5 je pro zacatek fakt hodne, to te muze prekvapit i na suchu ve vyssich otackach, kup 323i neni to az takova raketa, ale rozumny maximum pro zacatek :)
to je picovna panecku :lol: :roll:
To nechapu, proc picovina? Jen si delam trochu reklamu a rikam pravdu. 325i me jednou hodne prekvapila na suchu na trojku asi v 5 tis. uz to slo bokem bez svoru v mirny zatacce
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 23. 11. 2008 16:17

Výborná debata.

Výsledek by mohl být třeba ten, že dotyčnej se utvrdí v myšlence např. "M20B23 je nejlepší - jinej nechci..!".

A pak se v klidu vysere na zachovalý káry s jinejma typama motorů, koupí hustě vytuzenou rozstřelenou vránu 323i a bude šťastnej - do doby, než mu to někde killne a začne sem házet zoufalý dotazy...

:D

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 23. 11. 2008 17:20

Hanzz píše:
Mikka.M5 píše:2.5 je pro zacatek fakt hodne, to te muze prekvapit i na suchu ve vyssich otackach, kup 323i neni to az takova raketa, ale rozumny maximum pro zacatek :)
to je picovna panecku :lol: :roll:
...jak 323i není raketa?? to je raketa největší :twisted: ...jinak bejt tebou, kupoval bych to nejlepší za daný prachy, vykašlal bych se na zkušenosti a byl trochu komerční -stejnak naučit se dá se vším :wink: ...
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
MKI®
Příspěvky: 540
Registrován: 09. 05. 2008 08:32
Bydliště: Ujezd u Brna

Příspěvek od MKI® » 23. 11. 2008 19:02

kup si 325I a až tě to potahá tak vyměním za 318tku... bereš to? :wink: :twisted:
MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)

Uživatelský avatar
Luboš_325i
Příspěvky: 419
Registrován: 21. 10. 2008 21:27
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Luboš_325i » 24. 11. 2008 17:25

Já bych šel do ISa ... :wink: Jede moc pěkně, povinný nižší jak 2,5 a spotřeba "asi" taky ... jen mi tam tak trochu schází ty "2 hrnky", ale to radši neřikat moc nahlas ... :lol: :wink: (aby nevznikla všem známá a častá mela - 4vál vs. 6vál) ...

Ps. Jestli nemáš moc zkušeností tak 2,5 bych si trochu rozmejšlel, já "do ní" vlítnul po hlavě a teď, když si to tak promítnu nazpět, děkuju bohu, že jsem jí nerozstřelil. :oops: Ono, jak píše kolega nademnou, pak se člověk divý, když ti na 3 ku ustřelí prdýlka ... :twisted:
... '91 VW Golf mk. II 1,6 GTD + BBS RS ...
" No smoke, no fun ! "
Obrázek
ex BMW: e30 2.5 - e36 2.5

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 25. 11. 2008 00:36

no vim, ze prodava 323, ale pravdu nepise, zaskocit muze zrovna jako 325 nebo i jiny...spera,nespera,podvozek,tech.stav vozu atd. ... to se na tom vsechno podili...


delate porad, jak kdyby to byly formule ty tricitky....zabit se da uplne v kazdej, na to netreba mit silnejsi nebo slabsi 20letej motor,ale vylizanej mozek :)
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 25. 11. 2008 11:17

ja bych mu doporučil 324d :-D

6 válců, pěkný povinný a výkon žádnej :-D
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 25. 11. 2008 12:38

to mladej zavodnik znici za chvili motoricky
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 25. 11. 2008 13:22

Hlavně ten K-Jetronic je u 323 bezvadnej, nechtěl bych to ani zadarmo :?
E36 323i coupé

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 25. 11. 2008 13:26

Pawka G. píše:Hlavně ten K-Jetronic je u 323 bezvadnej, nechtěl bych to ani zadarmo :?
E30 323i už měla L-Jetronic.

Stejně je tohle téma vcelku na nic - když chci auto starý 20 let, musí mi zajímat hlavně stav.

Spoustu lidí se zaměří ne něco určitýho - typicky třeba turbodiesel, a pak si drbou hlavu z cen čerpadla a turba...

Odpovědět