Karburátory

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Karburátory

Příspěvek od Kubajz von Odry » 23. 09. 2008 22:00

Vyrábí jeste nejaká firma doted karburátory?? shaním karburátor na 2 litrový 2taktní motor a nejak se nemuzu dopátrat... na motoru mám vstup pro 2 karburátory takze bych podle mé teorie mohl dát treba 2 karburátory na litrový obsah... ale abych pravdu rekl nejak v tom mám zmatky... díky za prípadné rady..
Obrázek

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 23. 09. 2008 22:15

Jiste ze se vyrabi :wink:

Dellorto/Weber:
http://www.dellorto.com/

na dvoulitr ideal dva dvojite 45...
nebo jestli pises ze mas dva kanaly, tak jeden dvojity 48 :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 23. 09. 2008 22:30

hmm to ale jde cenou trosku dost nahoru coz? nejlevnejsi sem videl za cca 13000... hledám spíse nejakou levnejsí variantu. nemám to na závodění, i když trochu výkonu bych uvítal jako asi každý :-)
Obrázek

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 24. 09. 2008 01:11

Levnější varianta byla karburátory z motorky. :idea:

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 24. 09. 2008 09:19

ja koupil dvoje dellorta 40 za 6ku....
Jedna 45 se za tu cenu da sehnat a nakrmi to slušně :wink:
Obrázek

tom@s
Příspěvky: 139
Registrován: 08. 12. 2007 16:45
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od tom@s » 24. 09. 2008 10:05

Rovnotlake z motorky (japonce) za par stovek z druhe ruky, chce to ale spravne vybrat

Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

Příspěvek od Mazety » 24. 09. 2008 10:17

EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 24. 09. 2008 11:10

hyry píše:Levnější varianta byla karburátory z motorky. :idea:
to nevím estli by stacilo.. moje teoreie je takova ze ten motor je 2litrový 2 takt to znamena jakoby 4 liltrový 4takt (dvoutak nasává podle mne 2x rychleji palivo...) a to nevím estli se namotorky dela... co je plus je z eten motor ma vstup na 2 karburátory takze by se teoreticky melo jednat o 2 karburatory na obsah 2 litry (pokud by se jednalo puvodne o karbec nataktni motor) snad se v tom popisu vyznate :lol: a treba me teorie vubec nejsou pravdive ze?:-)
Obrázek

tom@s
Příspěvky: 139
Registrován: 08. 12. 2007 16:45
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od tom@s » 24. 09. 2008 11:24

Kubajz von Odry píše: to nevím estli by stacilo.. moje teoreie je takova ze ten motor je 2litrový 2 takt to znamena jakoby 4 liltrový 4takt (dvoutak nasává podle mne 2x rychleji palivo...) a to nevím estli se namotorky dela...?
jeste zalezi kolik ti to toci otacek, napr kdyz pomines plnici ucinnost tak litr pri 12tis ot. spotrebuje stejne vzduchu jako dvoulitr pri sesti tis. ot. (jasne za predpokladu ze maji oba stejne taktu...)
pak jeste v jakych ot. chces max. vykon a tak

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 24. 09. 2008 11:42

tak max otacek by to melo tocit tech cca 5000ot /min mozna i mene... max vykon je podle dokumentace udavany nekde u 3500 ot/min... takze v tom bych nevidel problem ...myslim teda zase jen teoreticky.. :D
Obrázek

tom@s
Příspěvky: 139
Registrován: 08. 12. 2007 16:45
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od tom@s » 24. 09. 2008 12:53

sem to narychlo zhruba spocital a z motorky tam nepude v pripade ze tam maj byt jen 2karb., zadna nema tak velky

Kemal318i
Příspěvky: 136
Registrován: 18. 12. 2006 21:48
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Kemal318i » 24. 09. 2008 15:49

Myslím že kdyby si sehnal karburátory z litrový 2 válcový motorky, tak bych řek že by to mohlo stačit - tedy za předpokladu že tvůj stroj bude točit 5000 a ty 2 karburátory sou schopný nakrmit motorku při 10 000...

A můžu se ještě zeptat co to je za peklostroj...?
BMW e30 318i -> BMW e30 320ic -> BMW e36 328i
Opel Ascona B 1600 ´78

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 24. 09. 2008 17:03

to se klidne zeptat muzes:-) je to Aero 50 s karoserii 2 sedadloveho roadsteru rok vyroby cca 1938 ale motor sem sehnal z hasicske strikacky (par kusu bylo vyrobeno pro tyhle ucely) a sehnal sem ho bez karburatoru prave... rikal sem si ze bych tam dal neco noveho ale jak se zda tak zadna firma krom webru uz karburatory jako nove moc nedela.. myslim tim treba jikov, solex....

no a litrova dvouvalcova motorka by mohl abyt fajn, ale nejak moc se nevyznam v motorkach ... poradis mi ktera motorka tak ma litr a dva valce?
Obrázek

Kemal318i
Příspěvky: 136
Registrován: 18. 12. 2006 21:48
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Kemal318i » 24. 09. 2008 17:26

Byla například Honda VTR 1000F do roku 2000?... tím rokem si nejsem jistej, ale když seženeš 97-98 tak ty určitě
BMW e30 318i -> BMW e30 320ic -> BMW e36 328i
Opel Ascona B 1600 ´78

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 24. 09. 2008 17:36

ok zkusim se poptat este v ruznych motoservisech:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
Jan Kučera
Příspěvky: 1694
Registrován: 03. 01. 2006 15:49
Bydliště: Klanowitz

Příspěvek od Jan Kučera » 24. 09. 2008 21:38

A hodlas to delat jako do origo bo nejakej HOTROD? protoze na veteranskejch webech a burzach sem tech karbecu dost videl....

Jinak samozrejme WEBER DCOE Rulezz :lol: 8) :twisted:
Pláťákoslužby 608528957

524TdA RULEZZ

WRX Sti

..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

Obrázek

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 24. 09. 2008 22:36

no kdybych to chtel dat do origo stavu uplne moc tak bych tam dal 2 karburatory amal... problem je ze Amaly ve slusnem stavu neni az tak uplne jednoduche sehnat a ta cena je taky dost jinde... dlasi nevyhoda je ze to s nima zere klidne 15-18-20 litru na 100km. roto sem uvazoval a nejake nahrade z modernejsiho stroje ktery by byl vice technicky vyspely a pokud mozno mene zral, jel vykonove podobne nebo stejne a bylo na neho spoleh... jinak to auto se snazim dat co se tyce vzhledovych veci do pokud mozno puvodnho stavu a co se tyce funkcnosti tak do stavu ktery bude nejvyhodnejsi pro provoz... neskladam ty auta pro to aby se an ne prak prasilo nekde v hale, ale abych snima mohl spolehlive normlan ejezdit :-)
Obrázek

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 25. 09. 2008 12:22

SZ :!:
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Odpovědět