e30tka v automatu
e30tka v automatu
Zajímá mě jestli automat v e30 je dobrá volba. Osobně jsem s ním něco najel(až na to, že člověka rozčiluje to, že nemůže řadit) a v kombinaci s 1.8 M40 nejezdí zas tak špatně. Jsou poruchový?
hasi
já mám automat v 325i a stěžovat si nemůžu, je fakt že jediný co nejde je pořádně si vychutnat sérii zatáček, ale vzhledem k tomu že celý den jezdím po Praze bych neměnil...
když se o automat dobře staráš a měníš olej a filtr tak jak máš tak je vše v poho, ale to obecně platí pro cokoliv...
když se o automat dobře staráš a měníš olej a filtr tak jak máš tak je vše v poho, ale to obecně platí pro cokoliv...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
Jo jo souhlasim s Mirkem.
mam to same a je to v pohode..
chce to jen udrzbu a neni problem.
navic ve meste jak rika si myslim, to nemam konkurenci a nemuzu rict ze by byl nejaky rozdil ve spotrebe mezi man a aut. Jinak nevim jak bawor ale asi to bude stejny, by se mel olej menit po 50.000 ale zalezi hodne jak stim jezdis.. Pokud jde do hneda a neni cervenej a tak trochu smrdi pripalenim je nejvyssi cas!
staci setrit merku a vidis co mas na prstech. Jinak se nici lamely..
Naposledy jsem to delal na XM a je tam problem ze origo napln je 8 litru ale vymenit jde pouze 3,7 l. A myslim ze to same bude i u bawa.. ale neznam presnou napln na vymenu.. takze jsem to delal radsi po 10.000 znova aby se to vymenilo co nejvic.. Nevim jakej tam chces davat olej ale kamos koupil do 525 tds ATF naky normalni a nejelo mu to potom . musel koupit origo BMW.. nezazil jsem tak nevim.. jen prispevek.
Ceka me to taky.. Nevim jakej je filtr tady jestli plast nebo papir. V XM je plast a jde jen vymejt..
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Nevim jak u e30, ale u e32 se taky nemeni cela napln,ale jenom cast,uz si nevzpominam presne kolik. Pri vymene cele naplne je pak pry potreba pak provist nejakej postup aby se olej natahl vsude kde ma byt. Jinak na e30 je filtr plechovej. A je nutny tam lejt olej co tam patri!!! Na starym automatu,kterej mi blb zrejme kvuli starymu oleji,sem nalil olej s jinou specifikaci(novejsi) a uz jsem neodjel, a pac sem vo tom nevedel nic, tak sem koupil jinej automat. Jinak co mi rikali v servise na automaty, pokud to radi a jede,tak se do toho radsi nehrabat.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
ono totiž aby jsi vyměnil celou náplň tak by jsi musel převodovku sundat a vylejt hydroměnič. Jinak ta část co se na E 30 mění je 3 litry. Výrobce s tím počítá a když se to měnilo pravidelně tak je vše v pohodě. Jiná věc je když nevíš-to pak je rozumný vyměnit ty 3 litry jezdit třeba pět tisíc a znovu vyměnit, po třech až čtyřech výměnách by měla být celá naplň čistá. Já dávám atf Pennzoil 2, což je specifikace co se lila ve výrobě, ale můžeš dát jakoukoliv novější tzn. 3 nebo 4 nikdy však starší ! Pak už stačí jen kontrolovat zda je atf dostatek a když pořád nataháš plaťáky s autem neměl by jsi mít žádný problém. Kontrola náplně se provádí : při nastartovaném motoru a zajetí aspoň 20 km aby byla náplň v provozní teplotě, postupně zařadíš všechny stupně tam a zpět tzn.: P R N D 3 2 1 a zase 1 2 3 D N R P a zkontroluješ na měrce stav.Radek_750iA píše:Nevim jak u e30, ale u e32 se taky nemeni cela napln,ale jenom cast...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle