Vaření van - nutné praha aokolí
Vaření van - nutné praha aokolí
Tak se mi včera neznamo kde podařilo lehce nakřápnout vanu. potřebuju nekoho kdo mi ji rychle zavaří.
603 279 606, nebo pište sem.
603 279 606, nebo pište sem.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
Zkus to v nějaké svářecí škole. Mě se to povedlo před časem, když jsem si vezl sníženou E30 přímo z bazaru. Někdo mi tohle poradil a já jsem zašel do jedné místní svářecí školy, kde mi to odborně zavařili na počkání, trvalo to asi půl hodiny a stálo mně to asi 300,- Nikoho jsem tam neznal, šel jsem za majitelem a šéfem v jedný osobě a dohodl se s ním. Udělal mi to formou melouchu, stylem ukaž dej to sem, zkusíme co se s tím dá dělat. Měl jsem tu vanu rozštíplou na více místech, udělali to fakt suprově a drží to dodnes, vzpomínám si, jak říkali, že v některých případech se to nemusí povést, páč ten hliník za ta léta provozu může mít jakoby lehce vsáklý olej v sobě, což snižuje svařitelnost té hliníkové slitiny. Vždy jsou prý v tom ještě nějaké přísady, proto slitiny. V říjnu to budou 2 roky co mi to dělali. Snížený pružiny šly okamžitě do hajzlu, už to na svých autech nechci vidět.
BMW Freude am Fahren mit E38
Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring
Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring
kdyz jsem udelal diru do vany tak mi to varili stejne zevnitr pac ty praskliny byly sice zvenku jen mala dirka ale zevnitr to byla takova vlasova prasklina asi 10cm dlouha. Takze si myslim ze to stejne budes muset sundat jestli to chces mit poradne.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=
=M40 šicí stroj=
ses postizenej?????????Herák píše:kdyz jsem udelal diru do vany tak mi to varili stejne zevnitr pac ty praskliny byly sice zvenku jen mala dirka ale zevnitr to byla takova vlasova prasklina asi 10cm dlouha. Takze si myslim ze to stejne budes muset sundat jestli to chces mit poradne.
ja vim ze vana musí jít dolu, ale já nemam kde jí sundat a jak dopravit do servisu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Proto hledam servis kde mi ji sundaj a zas nandaj a zaroven zavaři.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
u každýho auta s plechovou vanouLukas-e21 píše:vanu s COčkem??????? kdes na to přišel.marty87 píše:Nebo třeba v Siko koupelny, tam ti ji vyměněj za jinou
Sorry, za OT, ale bylo to na jazyku.
Každej s COčkem by to měl zvládnout. Já mám známýho kousek od Prahy, zaleží kam až chceš jet.

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
hm a ktery auto msa plechovou vanu????adam320 píše:u každýho auta s plechovou vanouLukas-e21 píše:vanu s COčkem??????? kdes na to přišel.marty87 píše:Nebo třeba v Siko koupelny, tam ti ji vyměněj za jinou
Sorry, za OT, ale bylo to na jazyku.
Každej s COčkem by to měl zvládnout. Já mám známýho kousek od Prahy, zaleží kam až chceš jet.

skoro kazdej kram ma hlinik-
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Například motory M20, já jsem měl E12ku M20 6válec, karburátor, ta měla plechovou vanu, pak jsem měl E28 M20 2,7l motronic a tam byla taky plechová vana. Pamatuji si, že byla v jednom místě lehce promáčklá. Na plechový vany není třeba COčko, ty většinou neprasknou, ty se promáčknou, pokud to není rána jak kráva.
BMW Freude am Fahren mit E38
Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring
Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring
moje fáčko má taky plechovou... už je notně pomačkaná a furt držíLukas-e21 píše:hm a ktery auto msa plechovou vanu????adam320 píše:u každýho auta s plechovou vanouLukas-e21 píše: vanu s COčkem??????? kdes na to přišel.
skoro kazdej kram ma hlinik-

320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring

NORMANN píše:Například motory M20, já jsem měl E12ku M20 6válec, karburátor, ta měla plechovou vanu, pak jsem měl E28 M20 2,7l motronic a tam byla taky plechová vana. Pamatuji si, že byla v jednom místě lehce promáčklá. Na plechový vany není třeba COčko, ty většinou neprasknou, ty se promáčknou, pokud to není rána jak kráva.
mno m20 mela hlinik.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Pepper píše:moje fáčko má taky plechovou... už je notně pomačkaná a furt držíLukas-e21 píše:hm a ktery auto msa plechovou vanu????adam320 píše: u každýho auta s plechovou vanou
skoro kazdej kram ma hlinik-
jo fagot, to je možný.... plechová vana by bodla

MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Lukas-e21 píše:NORMANN píše:Například motory M20, já jsem měl E12ku M20 6válec, karburátor, ta měla plechovou vanu, pak jsem měl E28 M20 2,7l motronic a tam byla taky plechová vana. Pamatuji si, že byla v jednom místě lehce promáčklá. Na plechový vany není třeba COčko, ty většinou neprasknou, ty se promáčknou, pokud to není rána jak kráva.
mno m20 mela hlinik.
Tak asi snad vím, jak vypadaly motory u mých bývalých aut zespoda, olej si měním vždy sám a navíc pořád ještě rozeznám hliník od černě nastříkanýho plechu, kterej bývá někdy promáčklej a lehce orezlej,že?. Teď jsem si vzpomněl, že jsem měl kdysi ještě jednu E12 na ND a tam byla taky plechová vana. Vím, že byly verze s hliníkovou, ale i plechovou vanou. Navíc na mojí bývalý E28 byl původní motor 2,7 M20 s plechovou vanou, pak přišel na jeho místo jiný M20 2,7 a ten má taky plechovou vanu, pokud nevěříš, zeptej se THC, co je tam za vanu, ten právě přesně tohle bývalé moje auto na tomhle foru nabízí k prodeji.
Já jsem u M20 viděl hliníkovou vanu jen 1x a pak jen na vyobrazení v knize "Jak na to" od Etzolda.

BMW Freude am Fahren mit E38
Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring
Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring
mno vidis a ja mel 2x M20 a jednou M10 a meli hlinik, m20 100% a m10 mam takovej pocit že taky......NORMANN píše:Lukas-e21 píše:NORMANN píše:Například motory M20, já jsem měl E12ku M20 6válec, karburátor, ta měla plechovou vanu, pak jsem měl E28 M20 2,7l motronic a tam byla taky plechová vana. Pamatuji si, že byla v jednom místě lehce promáčklá. Na plechový vany není třeba COčko, ty většinou neprasknou, ty se promáčknou, pokud to není rána jak kráva.
mno m20 mela hlinik.
Tak asi snad vím, jak vypadaly motory u mých bývalých aut zespoda, olej si měním vždy sám a navíc pořád ještě rozeznám hliník od černě nastříkanýho plechu, kterej bývá někdy promáčklej a lehce orezlej,že?. Teď jsem si vzpomněl, že jsem měl kdysi ještě jednu E12 na ND a tam byla taky plechová vana. Vím, že byly verze s hliníkovou, ale i plechovou vanou. Navíc na mojí bývalý E28 byl původní motor 2,7 M20 s plechovou vanou, pak přišel na jeho místo jiný M20 2,7 a ten má taky plechovou vanu, pokud nevěříš, zeptej se THC, co je tam za vanu, ten právě přesně tohle bývalé moje auto na tomhle foru nabízí k prodeji.
Já jsem u M20 viděl hliníkovou vanu jen 1x a pak jen na vyobrazení v knize "Jak na to" od Etzolda.
neb jednu m20-ku sem křpnul a pod druhou sem strávil taky nakou tu hodku.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
ja mam doma jednu plechovou vanu na 320i 
ale to je cely mimo misu tak sory za OT
jinak me napda ze nez to nechavat nekoho sundavat a nandavat púlus varit tak je mozna levnejsi si koupit jinou a jen ji nechat vymenit, ovsem nevim kolik tak muze vana na mergla kostovat

ale to je cely mimo misu tak sory za OT
jinak me napda ze nez to nechavat nekoho sundavat a nandavat púlus varit tak je mozna levnejsi si koupit jinou a jen ji nechat vymenit, ovsem nevim kolik tak muze vana na mergla kostovat
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni