Xenony / H1
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Muzu jen potvrdit. V patek muzeme porovnat v praxi.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
xenony
Dost dobrý už šetřím
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Privez svetla nebo cele auto a za 8k to mas i s montaziAce píše:Xenony do patice H1 jsem videl prodavat v Jeremenkove ul. na P4. Ale chtej za ne 20tis
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Jen nabidka Kdyz to nekdo udela levneji, tak mu kseft prenecham.DC píše:ty chces za montaz 4 litry?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Je nekolik moznosti zastavby xenonu:DC píše:mno jo - ja jen, ze na Fabii mě kdysi stála montáž 1500 a na bávo jsem si to radši hodil sám
- koupit drahou konverzni sadu a namontovat ji za 30 minut
- koupit jakoukoli sadu, brutalne rucne vyfrezovat patici a nestarat se zda vyboj xenonu bude v ohnisku, nelamat si moc hlavu s vodotesnosti, elektroinstalaci spojit plastovyma secvakacima bazmekama a starter/ridici jednotky nechat viset za svetlama
- koupit jakoukoli sadu, rozebrat-roznytovat kompletne svetla a na soustruhu peclive upravit patici pro vybojku tak, aby vyboj byl v ohnisku zrcadla, upravit zadni kryt svetla a vse utesnit proti vode, mezi ridici jednotku xenonu a original el.instalaci vyrobit mezikus s vodotesnyma konektorama, vymenit pojistky za silnejsi, nekam pripevnit ridici jednotky xenonu ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
tak přesně takhle bych to chtěl,žádnej bastl.Francis píše:Je nekolik moznosti zastavby xenonu:DC píše:mno jo - ja jen, ze na Fabii mě kdysi stála montáž 1500 a na bávo jsem si to radši hodil sámNe kazdy ta tomto foru ma technicke znalosti + manualni zrucnost + vybavenou dilnu. Byla to jen nabidka, mame svobodnou tvorbu cen, ...
- koupit drahou konverzni sadu a namontovat ji za 30 minut
- koupit jakoukoli sadu, brutalne rucne vyfrezovat patici a nestarat se zda vyboj xenonu bude v ohnisku, nelamat si moc hlavu s vodotesnosti, elektroinstalaci spojit plastovyma secvakacima bazmekama a starter/ridici jednotky nechat viset za svetlama
- koupit jakoukoli sadu, rozebrat-roznytovat kompletne svetla a na soustruhu peclive upravit patici pro vybojku tak, aby vyboj byl v ohnisku zrcadla, upravit zadni kryt svetla a vse utesnit proti vode, mezi ridici jednotku xenonu a original el.instalaci vyrobit mezikus s vodotesnyma konektorama, vymenit pojistky za silnejsi, nekam pripevnit ridici jednotky xenonu ...
Tak to bych teda bral!Francis píše:Privez svetla nebo cele auto a za 8k to mas i s montaziAce píše:Xenony do patice H1 jsem videl prodavat v Jeremenkove ul. na P4. Ale chtej za ne 20tis
Btw. jde to vzadu zakrytovat? Myslim tema plastama, jak je na levy strane dira pro hadici do airboxu? Kamarad mi neco rikal ze mu do toho zatyka, tak nevim a chci se timto optat
///M Power
Ale zpusobem, ktery se neztotoznuje s mymi idealy, ktere bravurne popisuje Francis jako treti variantu, ale spis se stotoznuje s bodem prostrednim. A to je to kvuli cemu ja rvu a davam oci v sloup. Mam sice rad vsechno v originale, nicmene ke zlepsovakum jsem liberalni, musi byt ovsem kvalitne provedene. Neznamena to tedy, ze jsem proti vsemu, co tam BMW nedalo ve fabrice, naopak, ale musi na tom byt videt, ze je to udelano dobre a zaslouzi si to byt soucasti BMW. Uz chapes me postoje ?DC píše:na bávo jsem si to radši hodil sám
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Jasne. Za prve je treba peclive a s minimalni vuli vyrobit diru do zadniho krytu svetlometu a pak patici xenonu dobre utesnit. Nedavam silikon ale tavne lepidlo z tepelne pistole. Cele se to vejde pod zadni originalni plastove kryty, jen na chromaku jsem musel odstranit/upravit kryt na ABS jednotce. Na plastaku je jednotka diky uz pouzitym projektorovym svetlometum vice vzadu a je tam misto.Ace píše:Tak to bych teda bral!
Btw. jde to vzadu zakrytovat? Myslim tema plastama, jak je na levy strane dira pro hadici do airboxu? Kamarad mi neco rikal ze mu do toho zatyka, tak nevim a chci se timto optat
Voda se tam dostava spis za jizdy v desti zpredu kolem plastoveho ramecku, zezadu z motoroveho prostoru je sucho, plastove kryty zabranuji pruniku vody do motoroveho prostoru. Uz to mam vice nez rok a oba svetlomety suche, nemlzi se.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
hele sorry, ale jediny tyhle body jsem neudelal ->Jirka325 píše:Ale zpusobem, ktery se neztotoznuje s mymi idealy, ktere bravurne popisuje Francis jako treti variantu, ale spis se stotoznuje s bodem prostrednim. A to je to kvuli cemu ja rvu a davam oci v sloup. Mam sice rad vsechno v originale, nicmene ke zlepsovakum jsem liberalni, musi byt ovsem kvalitne provedene. Neznamena to tedy, ze jsem proti vsemu, co tam BMW nedalo ve fabrice, naopak, ale musi na tom byt videt, ze je to udelano dobre a zaslouzi si to byt soucasti BMW. Uz chapes me postoje ?DC píše:na bávo jsem si to radši hodil sám
rozebrat-roznytovat kompletne svetla
vymenit pojistky za silnejsi
upravit zadni kryt svetla
a to jenom kvuli tomu, ze tyhle svetla byl pouze pokus, jak to tam pujde - vzhledem k tomu, ze kazdy je jiny, tak je casem vymenim
xenony mam ve stejný ohniskový vzdálenosti jak maj bejt - svítí to stejně jak normální světla, ale se zvýšenou intenzitou
Jirkovi postoje chápu plně a jsem za ně rád, komu by se přece jeho auto nelíbilo
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Děkuji za info, Francisi Na jaře se uvidí (podle financí)Francis píše:Jasne. Za prve je treba peclive a s minimalni vuli vyrobit diru do zadniho krytu svetlometu a pak patici xenonu dobre utesnit. Nedavam silikon ale tavne lepidlo z tepelne pistole. Cele se to vejde pod zadni originalni plastove kryty, jen na chromaku jsem musel odstranit/upravit kryt na ABS jednotce. Na plastaku je jednotka diky uz pouzitym projektorovym svetlometum vice vzadu a je tam misto.Ace píše:Tak to bych teda bral!
Btw. jde to vzadu zakrytovat? Myslim tema plastama, jak je na levy strane dira pro hadici do airboxu? Kamarad mi neco rikal ze mu do toho zatyka, tak nevim a chci se timto optat
Voda se tam dostava spis za jizdy v desti zpredu kolem plastoveho ramecku, zezadu z motoroveho prostoru je sucho, plastove kryty zabranuji pruniku vody do motoroveho prostoru. Uz to mam vice nez rok a oba svetlomety suche, nemlzi se.
///M Power
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
oo
no je to trochu dooost peněz za světla a to nebudu mluvit o H1 typech za 20 000 to už je trochu moooc.já sehnal hodně na světlo čirý H1 100W lampy vyleštěný zevnitř a zase za ty prachy 150kč ks je to super a z 55W je to dost podstatná změna....a než je na Xenony dobrý řešení
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
adapter
A co tohle:
aktualni cena v drazbe cena kolem 30,- EUR
Ale nabizeji to tam porad
sie bieten auf einen satz xenon adapter aus aluminium für bmw e28,e30,e32,e34 mit hella DE scheinwerfern und Super DE . die adapter sind für philips und osram brenner.bei den alten halterungen werden die nieten aufgebohrt und das silikon entfernt dann kann man die halterung abnehmen und die neuen einschrauben eine rückrüstung ist möglich. alle angaben nach bestem wissen und gewissen. viel spass beim bieten.P.S.reflektor und brenner sind nur zu demonstrationszwecken abgebildet.
aktualni cena v drazbe cena kolem 30,- EUR
Ale nabizeji to tam porad
sie bieten auf einen satz xenon adapter aus aluminium für bmw e28,e30,e32,e34 mit hella DE scheinwerfern und Super DE . die adapter sind für philips und osram brenner.bei den alten halterungen werden die nieten aufgebohrt und das silikon entfernt dann kann man die halterung abnehmen und die neuen einschrauben eine rückrüstung ist möglich. alle angaben nach bestem wissen und gewissen. viel spass beim bieten.P.S.reflektor und brenner sind nur zu demonstrationszwecken abgebildet.
S BMW na věčné časy!