Ceník dílů BMW???
Re: Ceník
OK, dík že s to našel.Peťas píše:Ale přímý odkaz na ceník naštěstí funguje:
http://www.bmw.cz/servis/servisinfo.asp?level=4
on.line ceník
Mě to taky nejde 

on-line
napíšu číslo dílu, dám vyhledat a..........nic. 

No, snad ta odpověď nebude něco ve stylu, který jsem nedávno poznal u firem jako Český Telecom, GE Capital Bank, Hypobank, ČSOB, České dráhy a podobně.Peťas píše:Tak jsem vznesl dotaz na patřičná místa a jsem zvědavý, jestli vůbec přijde odpověď.
"...v rámci zkvalitnění a rozšíření služeb našim zákazníkům..."


Asi pro ně nejsme dost dobrýJirka325 píše:Tento stav uz trva minimalne dva tydny, jestli si dobre pamatuju. A pred touto dobou jsem uz davno na patricna mista taky psal upozorneni, ze jim to nefacha. Pristi pracovni den si to precetli dva lide - prisly mi dve dorucenky. Od te doby zadna odpoved, takze bych si ani nedelal nadeje.

Tak a mě už odpověď přišla. Bylo teda až na druhý ostřejší dotaz, ale přišla.
Vemu to popořádku:
- první email s normálním dotazem byl bez odpovědi.
- na druhý ostřejší:
Velice, ale velice Vám "děkuji" za velmi složitou odpověď (raději vysvětlím - ŽÁDNOU) na dotaz funkčnosti online
ceníku na stránkách www.bmw.cz.
V budoucnu jistě opět využiji některých oficiálních služeb, které jsem občas potřeboval ;-o.
Čest Vaší polistopadové práci.
P.S.: naštěstí jsou zde ochotnější konkurenti.
přišla následující odpověď:
Vazeny pane,
muzete mi, prosim, citovat onu slozitou "odpoved" jenz se Vam dostala ? Cenik nahradnich bude opet zprovoznen, nebot tyto informace maji byt pristupne vsem. Docasne odstaveni teto sluzby je zpusobeno zmenou topologie nasi site, kdy jedna cast zustava verejna a druha privatni. Problemem je fakt, ze obe tyto site sdileji stejna data (napr. online cenik). Z duvodu bezpecnosti je proto nutne preprogramovat funkce dotazovani. Nicmene cenik bude opet fungovat jako drive, to jsem ale jiz uvedl vyse. Doufam, ze tato odpoved neni pro cloveka vasich kvalit nikterak slozita k presnemu pochopeni a budeme radi kdyz nam zachovate prizen i nadale.
S pratelskym pozdravem,
IT manazer
AuTec Group a.s.
Vemu to popořádku:
- první email s normálním dotazem byl bez odpovědi.
- na druhý ostřejší:
Velice, ale velice Vám "děkuji" za velmi složitou odpověď (raději vysvětlím - ŽÁDNOU) na dotaz funkčnosti online
ceníku na stránkách www.bmw.cz.
V budoucnu jistě opět využiji některých oficiálních služeb, které jsem občas potřeboval ;-o.
Čest Vaší polistopadové práci.
P.S.: naštěstí jsou zde ochotnější konkurenti.
přišla následující odpověď:
Vazeny pane,
muzete mi, prosim, citovat onu slozitou "odpoved" jenz se Vam dostala ? Cenik nahradnich bude opet zprovoznen, nebot tyto informace maji byt pristupne vsem. Docasne odstaveni teto sluzby je zpusobeno zmenou topologie nasi site, kdy jedna cast zustava verejna a druha privatni. Problemem je fakt, ze obe tyto site sdileji stejna data (napr. online cenik). Z duvodu bezpecnosti je proto nutne preprogramovat funkce dotazovani. Nicmene cenik bude opet fungovat jako drive, to jsem ale jiz uvedl vyse. Doufam, ze tato odpoved neni pro cloveka vasich kvalit nikterak slozita k presnemu pochopeni a budeme radi kdyz nam zachovate prizen i nadale.
S pratelskym pozdravem,
IT manazer
AuTec Group a.s.