250 koni s dvouvalcem
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry



Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
Link mi poslal kámoš, má to být nějakej prototyp motorů budoucnosti, krom všeho co je vidět, motor využívá nějaké dokonalejší techniky spalování paliva , má to byt i jakýsi hybrid , variabilne muzes menit benzin,naftu a kdo vi co jeste .Zatim projekt ve fazi vyvoje , kdo vi jak se to chytne .Moc tomu nerozumím .Exclusive píše:Co to kurva je?????
Z jednoho litru objemu 250k!!!!! no podle těch obrázků to asi točí fakt hodně. To bych měl pod kapotou 675K při mém objemu. To asi nebude laciná záležitost a seriově to dělat asi taky nebudou
Co názor nějakého specialisty od motorů ? Přeci jen vytáhnout 250koní z "dvouválce" o objemu 1l , to zní zajímavě ? nemyslíte ?
Len take mensie OT, ak si pamatate na legendarny honda RAE18 z cias preplnovanych formuli F1, tak to bol 1,5l motor s vykonom okolo 1000PS, proste kombinacia preplnovania a velmi vysokych otacok (okolo 666PS na liter objemu). A ked bolo zakazane v F1 preplnovanie, tak ajtak dokazali trojlitrove atmosfery dosiahnut okolo 900PS, takze stale 300PS na liter objemu.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
to iste dokazali v BMW s M10 motorom 1.5Helldiver píše:Len take mensie OT, ak si pamatate na legendarny honda RAE18 z cias preplnovanych formuli F1, tak to bol 1,5l motor s vykonom okolo 1000PS, proste kombinacia preplnovania a velmi vysokych otacok (okolo 666PS na liter objemu). A ked bolo zakazane v F1 preplnovanie, tak ajtak dokazali trojlitrove atmosfery dosiahnut okolo 900PS, takze stale 300PS na liter objemu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
M10B15 - motor normálně jezdil a po cca 70k km motor vyndali a blok používali pro F1 motory, kde turbili při závodech 4Bary a v kvalifikaci dokonce 5,5 Barů !!!!! Při maximálním výkonu okolo 1350ps.
K tomu motoru - je to mega zajímavý, ale nemyslím si, že jsem správně pochopil, jak to funguje
každopádně bych měl se svým objemem 875PS, což už by se na drifty dalo vydržet
K tomu motoru - je to mega zajímavý, ale nemyslím si, že jsem správně pochopil, jak to funguje

každopádně bych měl se svým objemem 875PS, což už by se na drifty dalo vydržet

Viděl jsem o tom motoru(M10B15) hodinový dokument a hodinu jsem měl otevřenou hubu, co dělaly inženýři z BMW už v 70.letechbmwm3 píše:M10B15 - motor normálně jezdil a po cca 70k km motor vyndali a blok používali pro F1 motory, kde turbili při závodech 4Bary a v kvalifikaci dokonce 5,5 Barů !!!!! Při maximálním výkonu okolo 1350ps.
K tomu motoru - je to mega zajímavý, ale nemyslím si, že jsem správně pochopil, jak to funguje
každopádně bych měl se svým objemem 875PS, což už by se na drifty dalo vydržet


Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
Taky jsem ten dokument viděl myslím že na discovery a do dneška si pamatuji takovou perličku že se říkalo že bloky pro tyto motory se nechávali "vyzrát" před továrnou venku na dešti aby chytli trochu rzi a prý na ně snad chodili pracovníci i čůrat. A pak z nich teprve po nějaké době postavili kompletní motory.
Věřím tomu že kdyby se formule 1 nezačla tak omezovat tak je dnes na prvním místě BMW a ne ferrari.

Zatáčka se dá projet pomalu, rychle a s BMW!
Ex BMW E34 Touring 525i Vanos
Ex BMW E34 Touring 525i Vanos
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To bylo pole z bloků, né, že by to bylo pohozený před továrnou.Vlkec píše:Taky jsem ten dokument viděl myslím že na discovery a do dneška si pamatuji takovou perličku že se říkalo že bloky pro tyto motory se nechávali "vyzrát" před továrnou venku na dešti aby chytli trochu rzi a prý na ně snad chodili pracovníci i čůrat. A pak z nich teprve po nějaké době postavili kompletní motory.Věřím tomu že kdyby se formule 1 nezačla tak omezovat tak je dnes na prvním místě BMW a ne ferrari.
Tam bylo hafo bloku, celý to bylo hlídaný, oplocený

no bezny to neni aby na to chodili na toaletu,ale se nechava takhle vycvicit material treba na presna meridlabmwm3 píše:To bylo pole z bloků, né, že by to bylo pohozený před továrnou.Vlkec píše:Taky jsem ten dokument viděl myslím že na discovery a do dneška si pamatuji takovou perličku že se říkalo že bloky pro tyto motory se nechávali "vyzrát" před továrnou venku na dešti aby chytli trochu rzi a prý na ně snad chodili pracovníci i čůrat. A pak z nich teprve po nějaké době postavili kompletní motory.Věřím tomu že kdyby se formule 1 nezačla tak omezovat tak je dnes na prvním místě BMW a ne ferrari.
Tam bylo hafo bloku, celý to bylo hlídaný, oplocenýBloky tam snad byly rok.

E+5 

- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
No a z M10 dělali i takový jeden skromnější motor, atmosféra dvoulitr M12/6 což byla v podstatě šestnácti-ventilová M10B20... při 9250 ot/min dávala 300 koníků, což na tu dobu bylo velice slušné a ve své třídě na špici....bmwm3 píše:M10B15 - motor normálně jezdil a po cca 70k km motor vyndali a blok používali pro F1 motory, kde turbili při závodech 4Bary a v kvalifikaci dokonce 5,5 Barů !!!!! Při maximálním výkonu okolo 1350ps.

Teda, co sem pochopil to bude nějaká variace na lineární motor; píst chodí nahoru dolů (v reálu spíš zleva doprava) a přenáší pohyb na spešl tvarovanou vačku (posuvný - rotační pohyb), ta točí dutou hřídelí, která je podélně přes celý motor (viz. obr).

Píšou, že dodávka výkonu proběhne každých 120° otočení hřídele, teda tři cykly za otáčku. To mně ale z obrázku moc neštymuje, podle tvaru vačky a popisků cyklů mně vychází dva cykly za otáčku. No nevím, asi mám na hovno představivost.
Mňo ale jak by řešili problémy s ložiskem v místě přenosu spodek válce-vačka, to by mě zajímalo. Komprese prej až 38:1, ehm.
Z úrovně těch www stránek (hnusných pár fotek, žádné video, nějaký důkaz o úspěšných zkouškách, nulové ostatní zdroje na netu) bych to nebral moc vážně, takových projektů už bylo, a hovno hovno zlatá rybko.
Je fakt, že ottův motor nám běhá v autech už přes sto roků bez nějakých zásadních vývojových změn (turba, kompresory - to všecko bylo už ve 30. letech 20. stol), ale víc životaschopnosti bych dal spíš třeba ICE turbíně, ale to je jinde.
Rači bych levnější benál než nový motor.

Píšou, že dodávka výkonu proběhne každých 120° otočení hřídele, teda tři cykly za otáčku. To mně ale z obrázku moc neštymuje, podle tvaru vačky a popisků cyklů mně vychází dva cykly za otáčku. No nevím, asi mám na hovno představivost.

Mňo ale jak by řešili problémy s ložiskem v místě přenosu spodek válce-vačka, to by mě zajímalo. Komprese prej až 38:1, ehm.

Z úrovně těch www stránek (hnusných pár fotek, žádné video, nějaký důkaz o úspěšných zkouškách, nulové ostatní zdroje na netu) bych to nebral moc vážně, takových projektů už bylo, a hovno hovno zlatá rybko.
Je fakt, že ottův motor nám běhá v autech už přes sto roků bez nějakých zásadních vývojových změn (turba, kompresory - to všecko bylo už ve 30. letech 20. stol), ale víc životaschopnosti bych dal spíš třeba ICE turbíně, ale to je jinde.
Rači bych levnější benál než nový motor.

NÁM je to jedno, MY peníze NEMÁME...
Já si myslým,že už to mají dávno vymyslený,ale nemůžou to uvíst na trh,protože v tom bude nějaká politika.
E28 524d daily car, E30 318is weekend car www.pneuservisvzatacce.cz
Nejdřív si to přečtěte
na tý hřídeli cestuje všechno a dokonce tam je použitý desmodromický časování ventilů, je to dvoutakt a jakýsi pokus o dynamické časování motoru. Něco jako vanos - proměnné časování vaček, podobně jako u Porsche dynamická změna úhlu natočení vaček, akorát tady se vexluje se vším i s úhlem klikovky. Taky se pokoušejí využít energii výfukových plynů, tedy něco jako turbo, ale bez turbíny, a získat koherentní směs pomocí víření v prstencové komoře, ale to už zkoušeli jiní s bídnými výsledky, nikdo totiž nezaručí stabilní kvalitu paliva, ikdyž dnes možná dost dožene elektronika. Ta komprese taky není nic divnýho, píšou 7:1 - 38:1 ta se bude asi taky měnit. Mi to připomíná jak pejsek & kočička vařili dort. Taky tam nahrnuli to nejlepší a pak se to nedalo žrát. Zase ale na druhou stranu, je to rozhodně zajímavý řešení.
Jo a těch 120° není nic divnýho každej kdo má ve svý káře šestihrnek má právě časování kliky 120° - tedy nejkultivovanější chod spalovacího motoru.

Jo a těch 120° není nic divnýho každej kdo má ve svý káře šestihrnek má právě časování kliky 120° - tedy nejkultivovanější chod spalovacího motoru.
BMW RULEZZZ !
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11. 04. 2007 13:43
- Bydliště: Praha