Přestavba E34 540i z automatu na manuál
Přestavba E34 540i z automatu na manuál
Už delší dobu sháním manuál 540i. Vzhledem k mým požadavkům na stav a výbavu se to začíná jevit jako problém a to i v německu, zatímco v automatu je výběr celkem velký, takže uvažuju o tom, koupit automata, který je mimochodem také o dost levnější a přestavět na manuál. Je mi celkem jasné, jak to udělat až na jednu věc. Je u E34 540i elektrika z automatu nějak napojená na ŘJ motoru a co je nutné upravit po stránce elektriky, pokud nic, je to super, ale moc tomu něvěřim. Jestli s tim mate někdo zkušenost, prosim poraďte. A ještě za kolik se normálně prodává 6qmanuál, lamela, přítlačák a setrvák, pasující na tenhle motor?
BMW 535i E34 Jela dobře, bohužel už dojela 

zrovna stavíme V12 s manuálem, čili přestavba z 4HP automatu na 5HP manuál a s elektrikou automatu není velký problém skoro celou jsme ju odstarnily a na přepínači režimů jsme to propojily na sport a není s tím žádný problém "zatím". uvidíme pozděj až to bude v běžném provozu jezdit a jak to bude jezdit.
Máš pravdu, cena té převodovky se pohybuje ve dvojnásobku ceny motoru. Ale někde jsem před časem viděl izerát, že tento Motor(V8 4,4) i s hledanou převodovkou(MN6) někdo prodával vč. příslušenství a kabeláže za 80 000Kč. Kdybych si tak vzpoměl, kde jsem to vidělFx píše:Rovnou zapomeň, že tu převodovku seženeš. A pokud jo, tak za takovou ránu, že doporučuju při pohledu na cenu hnědý bezpečnostní trencle.

- gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
To Exclusive: 80.000,- to je trochu silná káva
To je v podstate cena E34 celyho auta s automatem v německu, navíc mi jde opravdu jen o převodovku, lamela, přítlačák a setrvák, ale dík za info, aspoň mám nějakej obrázek.
To BMWM3: Těch 30.000,- myslíš jen za převodovku nebo i s lamelou, přítlačákem a setrvákem?

To BMWM3: Těch 30.000,- myslíš jen za převodovku nebo i s lamelou, přítlačákem a setrvákem?
BMW 535i E34 Jela dobře, bohužel už dojela 

ad manual ... ano cena manualu se pohybuje tak 30tisic vejs dle stavu.
Musi se predelat kulisa razeni, dodelat pedaly, dodelat spojkova hydraulika, vymenit RJ motoru (za neautomatovou), predelat kabelaz motoru (dle schemat), sehnat setrvak (celkem problem).... ve sve podstate easy pokud to nema imo (tzn do r.v. 94). Tam je to pak jeste komplikovanejsi. Ad jednotka motoru, tu sem shanel cca rok a pul ...
, 6q za rozumnou cenu cca 4roky
))
Musi se predelat kulisa razeni, dodelat pedaly, dodelat spojkova hydraulika, vymenit RJ motoru (za neautomatovou), predelat kabelaz motoru (dle schemat), sehnat setrvak (celkem problem).... ve sve podstate easy pokud to nema imo (tzn do r.v. 94). Tam je to pak jeste komplikovanejsi. Ad jednotka motoru, tu sem shanel cca rok a pul ...


e39 540iATG
Dík za vyčerpávající info. Jdu shánět manuál, ikdybych měl trošku slevit z požadavků, připlatit na ceně a chvíli si počkat. Když to tak čtu, tak vyjde stejně levněji, koupit za 5.000,- euro origo manuál v super stavu, než za 3.500 automat, koupit tohle všechno a ještě se s tim předělávat 

BMW 535i E34 Jela dobře, bohužel už dojela 
