Spotřeba 325i e30
Spotřeba 325i e30
čau vím že se to tady řešilo hodněkrát ale hledal sem a furt nic chci si pořídit 325i a tak se ptám v jaké rychlosti se sní dá jezdit tak za 8-9l na 100km/h a kolik mate spotřebu vy díky
Mám 318i M40 a 325i M20 a žere to stejně...10litrů nebo 2,5 třeba o litr víc ale stejně když u obou natankuju za 300kč tak za to 100km najedu!normální ježdění v Praze, ale když tomu dáváš čočku nebo prasíš tak je jasný že si to veme jinak a to nemluvim o oleji a gumách
a podle mě kdybych jel s 2.5 delší cestu, třeba 100km a s lehkou nohou tak se pod 10 dostanu
protože když jedu 100km tam a 100km spátky tak si to dá 1,8 za 500kč...ale to už je věc zkušeností ostatních majitelů a každej to nemá stejně třeba jako já 




- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Tak náhodou jednu mám, v kombíku
. S diferem 3,73 jezdím cca 8,5 - 9 l dlouhodobě, je to půl Praha a půl mimo. Ale mám v tom dost studenejch jízd do práce, mám to kousek a auto se nestihne ohřát. Při tankování od plný do plný to je vždycky tak 9,2 - 8,6, apod ...
Jezdím město cca 50 - 70, mimo kolem kila, dálnice tak kilo dvacet. Ze způsobu brzda plyn už jsem vyrostl
Dost využívám motor při předjíždění, občas, když je pěkná silnice se zatáčkama a mám romanitckou náladu tak tomu i dost nakládám
S delším diferem jsem jezdil i za míň, ale nebylo to ono - kvalty byly moc dlouhý. Samozřejmě to předpokládá zapalování ve 100% stavu, neděravej vejfuk, chlazení, atd ...
Takže nevěřit kecům typu pod 12 nepůjdeš, je to o řidiči a stavu auta. Samozřejmě, pokud pospíchám, asi jedu i za víc než 12
Je to o tom, že s takovýmto motorem můžeš jet v klídku kolem 2 - 3 tis. otáček, motor se jen tak převaluje. Pokud má někdo lehkou nohu a jezdí průměrně kolem dvanácti litrů, má buď krátkej difer nebo rozesraný auto

Jezdím město cca 50 - 70, mimo kolem kila, dálnice tak kilo dvacet. Ze způsobu brzda plyn už jsem vyrostl

Dost využívám motor při předjíždění, občas, když je pěkná silnice se zatáčkama a mám romanitckou náladu tak tomu i dost nakládám

S delším diferem jsem jezdil i za míň, ale nebylo to ono - kvalty byly moc dlouhý. Samozřejmě to předpokládá zapalování ve 100% stavu, neděravej vejfuk, chlazení, atd ...
Takže nevěřit kecům typu pod 12 nepůjdeš, je to o řidiči a stavu auta. Samozřejmě, pokud pospíchám, asi jedu i za víc než 12

Je to o tom, že s takovýmto motorem můžeš jet v klídku kolem 2 - 3 tis. otáček, motor se jen tak převaluje. Pokud má někdo lehkou nohu a jezdí průměrně kolem dvanácti litrů, má buď krátkej difer nebo rozesraný auto

Naprostej souhlas s Danem td. To jak 2.5 žere záleží hodně na stavu motoru. Jeden zdejší člen dokázal zajet s kábrem 325i na 17" kolech, pneu vzadu 245/35/17 asi 120km po okreskách s výslednou spotřebou 6.75l na 100km.
Já mám taky zkušenost, že dokážu s kábrem 325i jezdit za hodně slušnou spotřebu kolem těch 8-9 litrů to není vůbec problém a když se chci svézt, tak stačí podřadit, ale potom nemá cenu řešit postřebu, koně musejí dostat nažrat, aby pořádně zařechtali.
Takže se dá v klídku jezdit s 2.5 stejně jako s 1.8.


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Jo to je pravda, zapoměl jsem, že ta spotřeba 6.75 byla s velkým využitím tempomatu.Dan td píše:Ještě dodám, že co mám tempomat, tak to žere míň - na okresce dám 90 nebo kilo a okamžitá se drží kolem 6-7 litrů.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Souhlasim s klukama, na dovoleny sem mel prumer 8,25, proste klidna jizda, obcas nejaky to vytoceni..zalezi na stavu motoru a nohy, ktera na nej slape
jinak po praze kolem tech 10..

B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

Můžu se zeptat když je tu řeč o těch kabrech, žere to se staženou střechou o dost víc, nebo to neni ani znát?
Škoda 120M --> Honda XL125 Varadero
Když napíšeš,že napíšeš,tak napiš a nepiš že napíšeš,když nenapíšeš. To já,když napíšu,že napíšu,tak napíšu a nepíšu,že napíšu,když nenapíšu. Tak zatim a napiš!
Když napíšeš,že napíšeš,tak napiš a nepiš že napíšeš,když nenapíšeš. To já,když napíšu,že napíšu,tak napíšu a nepíšu,že napíšu,když nenapíšu. Tak zatim a napiš!
320i
Zdarec,
mám 320i e30 95kW z roku 90.
Mimo město jedu tak za 9 - 10, po městě šontačka tak za 11 a když prasím po městě nabo na letišti ... dá se jet i za 18 - 20 ale to je při velkým zatížení při blbnutí a na sprintech a podobně ... taky si myslím že na to mají dost velký vliv kola 9J/16 a taky votevřenej výfuk ... ale mám to auto na zábavu a ne na spotřebu
mám 320i e30 95kW z roku 90.
Mimo město jedu tak za 9 - 10, po městě šontačka tak za 11 a když prasím po městě nabo na letišti ... dá se jet i za 18 - 20 ale to je při velkým zatížení při blbnutí a na sprintech a podobně ... taky si myslím že na to mají dost velký vliv kola 9J/16 a taky votevřenej výfuk ... ale mám to auto na zábavu a ne na spotřebu

774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL
koukam,ze ta 2,5 by nemusela byt zase tak marna. jezdim casto jen kousky zleva doprava, presto vsude kolem se mi nabizeji krasne cesty a ten muj ctyrvalec mi je lito trapit. zkusenosti s 1,6 mam velmi kladne, prvni rok jsem se sice nedokazal dostat pod 8-9 litru,ale to bylo spis tim "dramatickym" zpusobem jizdy
. Nyni po meste brouzdam prumerne za 7,5l dalky zvladam tesne kolem 6l,ale to si opravdu hlidam,vyuzivam setrvacnosti,nespecham..do 100-110.

ex. BMW E30 316i