

U me -20 a motor chytl na poprve a vrnel v poho.

325i r.v. 1988
K roztahovani M20 nevim, ale u M40 jsem parkrat roztahoval a bez problemu. Ale jenom za predpokladu, ze baterka utahne pri zapnutem zapalovani aspon vetrak na dvojku a nepohasina pristrojovka, protoze jak neni aspon trochu stavy, tak elektronika na to kasle a ani to nezblebtne.DAN píše:Hoši, jak to je? Třeba motory M20 mají rozvodovej řemen. A "auta s řemenem" se prej roztahovat nemaj. Každýmu je jasný v čem je nebezpečí.
Chcu se teda zeptat, prej to není zas tak uplně horký. Může se roztahovat, ale lehoučce na čtverku, jestež to tak nebo ne?
Taky jsem se jednou musel nechat roztáhnout, když mi přizamrzla ještě letní nafta. Jak říká Dan, na čtyřku a pomalu pouštět spojku. Už se to tady taky probíralo, vím, že se to "nemá", prej kvůli rozvoďáku, ale můj názor je, že na tu čtyřku, ev. trojku a pozvolné pouštění spojky to s tím řemenem určitě škubne míň, než když za to vezme startér. A i od stejného směru. Od setrvačníku.weNTyll píše:K roztahovani M20 nevim, ale u M40 jsem parkrat roztahoval a bez problemu. Ale jenom za predpokladu, ze baterka utahne pri zapnutem zapalovani aspon vetrak na dvojku a nepohasina pristrojovka, protoze jak neni aspon trochu stavy, tak elektronika na to kasle a ani to nezblebtne.DAN píše:Hoši, jak to je? Třeba motory M20 mají rozvodovej řemen. A "auta s řemenem" se prej roztahovat nemaj. Každýmu je jasný v čem je nebezpečí.
Chcu se teda zeptat, prej to není zas tak uplně horký. Může se roztahovat, ale lehoučce na čtverku, jestež to tak nebo ne?
Jestli je to spravne nebo ne ... potreboval jsem, roztahl jsem, odjel jsem.