CRX vs BMW is

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
M-technik
Příspěvky: 155
Registrován: 12. 04. 2006 18:41
Bydliště: Zabreh

CRX vs BMW is

Příspěvek od M-technik » 19. 01. 2007 14:03

Cau hosi mam takovou otazku kamarad si koupil crx 1.6 16v prej 130ps ale to je jedno rika ze to ma mnohem lepsi jizdni vlastnosti nez BMW is s dobrym podvozkem presne rikal ze kdyz pojede s crx do kopce kde jsou zatacky tak to Bmw necha za sebou ptal jsem se par lidi a ty rikali ze Bmw ma jasne na vrch protoze ma lepsi rozvoru i rozchod kol co na to rikate.Muj nazor je ze Bmw na dorejch kolech ho udela jak nic..

SkejT
Příspěvky: 155
Registrován: 15. 01. 2007 13:21
Bydliště: okr.Olomouc

Re: CRX vs BMW is

Příspěvek od SkejT » 19. 01. 2007 14:55

M-technik píše:Cau hosi mam takovou otazku kamarad si koupil crx 1.6 16v prej 130ps ale to je jedno rika ze to ma mnohem lepsi jizdni vlastnosti nez BMW is s dobrym podvozkem presne rikal ze kdyz pojede s crx do kopce kde jsou zatacky tak to Bmw necha za sebou ptal jsem se par lidi a ty rikali ze Bmw ma jasne na vrch protoze ma lepsi rozvoru i rozchod kol co na to rikate.Muj nazor je ze Bmw na dorejch kolech ho udela jak nic..
Podle toho jake Bmw mas namysli.Jinak CRX-o je srdecni zalezitost,lehke,zive auto,proste motoraka pro dospele.
Pokud ma ten tvuj kamar B16A,tak uz nemusis nikam spechat

M-technik
Příspěvky: 155
Registrován: 12. 04. 2006 18:41
Bydliště: Zabreh

Příspěvek od M-technik » 19. 01. 2007 14:59

nemam poneti co to ma neni to zadne to vitec nebo co to maji za motory proste klasika 1.6 16v kolem 130.

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 19. 01. 2007 15:17

Seriová 30 třeba sedan, bude v jízdních vlatnostech asi trochu zaostávat za autem, které bylo postaveno na sportovní ježdění. Navíc poměr váha výkon, bude mít crx asi lepší. Jel jsem v té silnější verzi 150nebo 160koní a docela to klukum japonskejm jede.
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

M-technik
Příspěvky: 155
Registrován: 12. 04. 2006 18:41
Bydliště: Zabreh

Příspěvek od M-technik » 19. 01. 2007 15:29

O tom zadna ta 160 konova je bomba a srovnava se to s 318is kupe.

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 848
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 19. 01. 2007 16:02

Ja sem se svez co mel kdysi kamos crx 1,6 130 koni + ladeny svody a ja nevim co vsechno a jede to pekne, ale na rizeni je to fakt hrozny auto, bylo to bes posilovace a s malym volantem a kdyz hrabaly kola tak ten volant pomalu nesel ani udrzet :lol: .
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
georg
Příspěvky: 1714
Registrován: 04. 07. 2003 13:02
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od georg » 19. 01. 2007 18:29

Crx je masakr, podle mě je jde o ED9 ta ma 130PS
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T
Obrázek

Pietro
Příspěvky: 98
Registrován: 01. 10. 2005 22:36
Bydliště: Plzeň

CRX

Příspěvek od Pietro » 19. 01. 2007 23:50

ED9 je typ kastle (jako např. E34..), jedná se konkrétně o CRX druhé generace.
Typ motoru 1.6 16V ne V-TEC je D16A9 :wink:

Uživatelský avatar
Torham
Příspěvky: 418
Registrován: 08. 05. 2006 19:50
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Torham » 20. 01. 2007 09:08

Este tady s tema CRX zacinejte . Bracha se nenechal udecat do normalniho auta a poridil si CRX II.gen . Je to vobicejna 1,6 a ze by to byla naka bomba na zrychleni se rict neda . Navic je to vopravdu motokara a po kratkym useku serpentyn vodpadava ridic protoze to nema servo ( 90% vyrobenejch kusu ) a trvrdej podvozek jak rolba , navic nase silnice ... Navic jak tam da trojku , ctyrku tak ho v klidu podjizdi 1.8 m40 . Navic ten krap jezdi jen dva trti dny za mesic , ma tam uz treti motor :D ( nemluvim o tom ze sehnat motor mod 20 je problem ... ) Ja bych si to nekoupil ...

SkejT
Příspěvky: 155
Registrován: 15. 01. 2007 13:21
Bydliště: okr.Olomouc

Příspěvek od SkejT » 20. 01. 2007 16:24

no nevim,ale zalezi kus od kusu jak se o neho staral predchozi majitel.Kdyz se narazi na kus ve slusnem stavu a jeste s typem motoru s pismenem "V" v nazvu,tak je to bezkonkurenci,napr.: ZEMIho CrX-o
Obrázek
http://www.tuning-forum.org///viewtopic ... 80&start=0

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 20. 01. 2007 19:33

SkejT píše:no nevim,ale zalezi kus od kusu jak se o neho staral predchozi majitel.Kdyz se narazi na kus ve slusnem stavu a jeste s typem motoru s pismenem "V" v nazvu,tak je to bezkonkurenci,napr.: ZEMIho CrX-o
Obrázek
http://www.tuning-forum.org///viewtopic ... 80&start=0
me se to libi ale z toho kolik je na tom aute kitu bych blil :roll:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 20. 01. 2007 19:44

vlada320 píše:
SkejT píše:no nevim,ale zalezi kus od kusu jak se o neho staral predchozi majitel.Kdyz se narazi na kus ve slusnem stavu a jeste s typem motoru s pismenem "V" v nazvu,tak je to bezkonkurenci,napr.: ZEMIho CrX-o
Obrázek
http://www.tuning-forum.org///viewtopic ... 80&start=0
me se to libi ale z toho kolik je na tom aute kitu bych blil :roll:
já bych blil z toho jakej jseš rozumbrada...že jsi samodomo přivedl do laku jedno auto děláš machra přes buhvico a ještě nedavno jsi se ptal, čim máš natřít prahy apod....jsem na tu tvojí leštěnku zvědavej ty kyte :roll:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 20. 01. 2007 21:21

jezis co se do me zase navazis.jakej rozumbrada co to zase meles.me se to auto libi a klobouk dolu pred jeho praci kterou na nem udelal ale jen tohle proste nepochopim.takovyho kytu dyt je to hrozny,kdyby s tim mel jezdit jako s normalnim autem tak mu to hnedka popraska kvuli tomu kolik ho tam je.ja se nechci hadat ale nemyslis si ze ted si se zachoval presne tak jako se podle tebe chovam ja?ono zase takovej rozdil mezi nama nebude vid :roll: a se svym autem sem se nikdy nevytahoval naopak rikam ze s nim nejsem spokojenej ze to porad neni podle mejch predstav aspon se tak vic snazim to dotahnout k dokonalosti.bohuzel nejsou finance tak jak bych si predstavoval :( a jinak s tim cim mam natrit prahy a co na ne pouzit sem si musel poradit sam pac mi kazdej poradil uplny hovno :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

SkejT
Příspěvky: 155
Registrován: 15. 01. 2007 13:21
Bydliště: okr.Olomouc

Příspěvek od SkejT » 22. 01. 2007 13:05

vlada320 píše:
SkejT píše:no nevim,ale zalezi kus od kusu jak se o neho staral predchozi majitel.Kdyz se narazi na kus ve slusnem stavu a jeste s typem motoru s pismenem "V" v nazvu,tak je to bezkonkurenci,napr.: ZEMIho CrX-o
Obrázek
http://www.tuning-forum.org///viewtopic ... 80&start=0
me se to libi ale z toho kolik je na tom aute kitu bych blil :roll:
zakitoval pouze listy a lemy blatniku jinak je vse puvodni,tak nechapu ty tvoje vylevy s blitim.

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 22. 01. 2007 13:20

kámoš měl před asi 7 lety 1,6 16v ne Vtec a s mojí 320i plast AC Schnitzer jsem mu ujížděl, bylo to ale asi z 30km/h, z 0km/h by mě asi poodjel, je to hold taková točivá motokára, ale nemá velkej krouťák,
E30 325i

M-technik
Příspěvky: 155
Registrován: 12. 04. 2006 18:41
Bydliště: Zabreh

Příspěvek od M-technik » 22. 01. 2007 13:23

jo ma to jenom 103kroutak to je des...teda ta 1.6 16v z 0..90 to ma za 7.7 tak zadnej zazrak..

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 23. 01. 2007 14:41

A co nějaký CRX řekněme s malými úpravami vs. 325i Touring na 400m...názory ?

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 23. 01. 2007 15:19

nejednodušší asi bude porovnat váhy s výkonem, kroutícím momentem, pokud budou stejný pak už to bude asi jenom na řidiči :lol:
E30 325i

M-technik
Příspěvky: 155
Registrován: 12. 04. 2006 18:41
Bydliště: Zabreh

Příspěvek od M-technik » 23. 01. 2007 16:00

Tak jsem se dozvedel neco noveho CRX prej neni takova raketa jak si kazdy mysli je to dobre auto na zrychleni z 0-80 ale pak tomu dochazi dech ma to strasne kratkou skrin tak do vizsich rychlosti se to splha strasne pomalu od 130 treba na 180 je to prej des a pred par dnama jsem mel moznost s tim jet a je to dost nedotacive takze pocit nic moc..

Uživatelský avatar
Dolfa 325i
Příspěvky: 372
Registrován: 12. 11. 2005 11:33
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Dolfa 325i » 23. 01. 2007 16:43

Takže troška praxe:
Sprint na rovině cca 300-400 metrů.

Honda CRX 1,6 16V V-tec (Bláha BK) - upravená: svody, komplet výfuk,
sání, ř.j., teď si nejsem jist jestli aji vačka a něco s hlavou??
vs.
kámošovo BMW 318iS - (koupeno od Tomíka) - svody origo iS, koncový díl výfuku Supersprint, sportovní vložka sání (další výkonové úpravy zatím nezjištěny).
výsledek: úplně stejný jak na rozjezdu tak i v následujícím zrychlování do cca 160-180 (dál už se to netáhlo).

a CRX vs. moje 325i cupé (origo stav,bez úprav): Jednoznačně BMW na rozjezd ujede a v dalším zrychlení též ujíždím (ale ne nijak výrazně).

Závěrem: CRX s kterým byl závod dělán není seriovka a jede podle mne jak prase na 1,6!! (pozor auto má navíc muziku cca 100 kg), je to šicí stroj, mě auto chrčí na 6500 a tohle CRX točí mám pocit necelejch 8000.. Takže pro mne velké překvapení co se sprintu týče.
Ještě poznámka k tomu iS: Taky to není nic obyč...protože ostatní iS na sprintech poráží jak nic :D

Odpovědět