CRX vs BMW is
CRX vs BMW is
Cau hosi mam takovou otazku kamarad si koupil crx 1.6 16v prej 130ps ale to je jedno rika ze to ma mnohem lepsi jizdni vlastnosti nez BMW is s dobrym podvozkem presne rikal ze kdyz pojede s crx do kopce kde jsou zatacky tak to Bmw necha za sebou ptal jsem se par lidi a ty rikali ze Bmw ma jasne na vrch protoze ma lepsi rozvoru i rozchod kol co na to rikate.Muj nazor je ze Bmw na dorejch kolech ho udela jak nic..
Re: CRX vs BMW is
Podle toho jake Bmw mas namysli.Jinak CRX-o je srdecni zalezitost,lehke,zive auto,proste motoraka pro dospele.M-technik píše:Cau hosi mam takovou otazku kamarad si koupil crx 1.6 16v prej 130ps ale to je jedno rika ze to ma mnohem lepsi jizdni vlastnosti nez BMW is s dobrym podvozkem presne rikal ze kdyz pojede s crx do kopce kde jsou zatacky tak to Bmw necha za sebou ptal jsem se par lidi a ty rikali ze Bmw ma jasne na vrch protoze ma lepsi rozvoru i rozchod kol co na to rikate.Muj nazor je ze Bmw na dorejch kolech ho udela jak nic..
Pokud ma ten tvuj kamar B16A,tak uz nemusis nikam spechat
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
Seriová 30 třeba sedan, bude v jízdních vlatnostech asi trochu zaostávat za autem, které bylo postaveno na sportovní ježdění. Navíc poměr váha výkon, bude mít crx asi lepší. Jel jsem v té silnější verzi 150nebo 160koní a docela to klukum japonskejm jede.
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
Este tady s tema CRX zacinejte . Bracha se nenechal udecat do normalniho auta a poridil si CRX II.gen . Je to vobicejna 1,6 a ze by to byla naka bomba na zrychleni se rict neda . Navic je to vopravdu motokara a po kratkym useku serpentyn vodpadava ridic protoze to nema servo ( 90% vyrobenejch kusu ) a trvrdej podvozek jak rolba , navic nase silnice ... Navic jak tam da trojku , ctyrku tak ho v klidu podjizdi 1.8 m40 . Navic ten krap jezdi jen dva trti dny za mesic , ma tam uz treti motor ( nemluvim o tom ze sehnat motor mod 20 je problem ... ) Ja bych si to nekoupil ...
no nevim,ale zalezi kus od kusu jak se o neho staral predchozi majitel.Kdyz se narazi na kus ve slusnem stavu a jeste s typem motoru s pismenem "V" v nazvu,tak je to bezkonkurenci,napr.: ZEMIho CrX-o
http://www.tuning-forum.org///viewtopic ... 80&start=0
http://www.tuning-forum.org///viewtopic ... 80&start=0
me se to libi ale z toho kolik je na tom aute kitu bych blilSkejT píše:no nevim,ale zalezi kus od kusu jak se o neho staral predchozi majitel.Kdyz se narazi na kus ve slusnem stavu a jeste s typem motoru s pismenem "V" v nazvu,tak je to bezkonkurenci,napr.: ZEMIho CrX-o
http://www.tuning-forum.org///viewtopic ... 80&start=0
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2
já bych blil z toho jakej jseš rozumbrada...že jsi samodomo přivedl do laku jedno auto děláš machra přes buhvico a ještě nedavno jsi se ptal, čim máš natřít prahy apod....jsem na tu tvojí leštěnku zvědavej ty kytevlada320 píše:me se to libi ale z toho kolik je na tom aute kitu bych blilSkejT píše:no nevim,ale zalezi kus od kusu jak se o neho staral predchozi majitel.Kdyz se narazi na kus ve slusnem stavu a jeste s typem motoru s pismenem "V" v nazvu,tak je to bezkonkurenci,napr.: ZEMIho CrX-o
http://www.tuning-forum.org///viewtopic ... 80&start=0
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
jezis co se do me zase navazis.jakej rozumbrada co to zase meles.me se to auto libi a klobouk dolu pred jeho praci kterou na nem udelal ale jen tohle proste nepochopim.takovyho kytu dyt je to hrozny,kdyby s tim mel jezdit jako s normalnim autem tak mu to hnedka popraska kvuli tomu kolik ho tam je.ja se nechci hadat ale nemyslis si ze ted si se zachoval presne tak jako se podle tebe chovam ja?ono zase takovej rozdil mezi nama nebude vid a se svym autem sem se nikdy nevytahoval naopak rikam ze s nim nejsem spokojenej ze to porad neni podle mejch predstav aspon se tak vic snazim to dotahnout k dokonalosti.bohuzel nejsou finance tak jak bych si predstavoval a jinak s tim cim mam natrit prahy a co na ne pouzit sem si musel poradit sam pac mi kazdej poradil uplny hovno
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2
zakitoval pouze listy a lemy blatniku jinak je vse puvodni,tak nechapu ty tvoje vylevy s blitim.vlada320 píše:me se to libi ale z toho kolik je na tom aute kitu bych blilSkejT píše:no nevim,ale zalezi kus od kusu jak se o neho staral predchozi majitel.Kdyz se narazi na kus ve slusnem stavu a jeste s typem motoru s pismenem "V" v nazvu,tak je to bezkonkurenci,napr.: ZEMIho CrX-o
http://www.tuning-forum.org///viewtopic ... 80&start=0
Tak jsem se dozvedel neco noveho CRX prej neni takova raketa jak si kazdy mysli je to dobre auto na zrychleni z 0-80 ale pak tomu dochazi dech ma to strasne kratkou skrin tak do vizsich rychlosti se to splha strasne pomalu od 130 treba na 180 je to prej des a pred par dnama jsem mel moznost s tim jet a je to dost nedotacive takze pocit nic moc..
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
Takže troška praxe:
Sprint na rovině cca 300-400 metrů.
Honda CRX 1,6 16V V-tec (Bláha BK) - upravená: svody, komplet výfuk,
sání, ř.j., teď si nejsem jist jestli aji vačka a něco s hlavou??
vs.
kámošovo BMW 318iS - (koupeno od Tomíka) - svody origo iS, koncový díl výfuku Supersprint, sportovní vložka sání (další výkonové úpravy zatím nezjištěny).
výsledek: úplně stejný jak na rozjezdu tak i v následujícím zrychlování do cca 160-180 (dál už se to netáhlo).
a CRX vs. moje 325i cupé (origo stav,bez úprav): Jednoznačně BMW na rozjezd ujede a v dalším zrychlení též ujíždím (ale ne nijak výrazně).
Závěrem: CRX s kterým byl závod dělán není seriovka a jede podle mne jak prase na 1,6!! (pozor auto má navíc muziku cca 100 kg), je to šicí stroj, mě auto chrčí na 6500 a tohle CRX točí mám pocit necelejch 8000.. Takže pro mne velké překvapení co se sprintu týče.
Ještě poznámka k tomu iS: Taky to není nic obyč...protože ostatní iS na sprintech poráží jak nic
Sprint na rovině cca 300-400 metrů.
Honda CRX 1,6 16V V-tec (Bláha BK) - upravená: svody, komplet výfuk,
sání, ř.j., teď si nejsem jist jestli aji vačka a něco s hlavou??
vs.
kámošovo BMW 318iS - (koupeno od Tomíka) - svody origo iS, koncový díl výfuku Supersprint, sportovní vložka sání (další výkonové úpravy zatím nezjištěny).
výsledek: úplně stejný jak na rozjezdu tak i v následujícím zrychlování do cca 160-180 (dál už se to netáhlo).
a CRX vs. moje 325i cupé (origo stav,bez úprav): Jednoznačně BMW na rozjezd ujede a v dalším zrychlení též ujíždím (ale ne nijak výrazně).
Závěrem: CRX s kterým byl závod dělán není seriovka a jede podle mne jak prase na 1,6!! (pozor auto má navíc muziku cca 100 kg), je to šicí stroj, mě auto chrčí na 6500 a tohle CRX točí mám pocit necelejch 8000.. Takže pro mne velké překvapení co se sprintu týče.
Ještě poznámka k tomu iS: Taky to není nic obyč...protože ostatní iS na sprintech poráží jak nic