Jak na drifty a tak...
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Jak na drifty a tak...
Tak sem se dostal k nápadu sehnat si za pár kaček bawora a začít se tak něja učit jedit bokem... co mně doporučíte? jak na to, jaké auto, na co si dát bacha.... zatím jsem uvažoval o 325i
dál bych to auto chtěl mít na vyblnutí jako třeba na amaterskou rallye, závody do vrchu a tak.
mám vyhlídlý jeden kousek bez papírů, nevidí te v tom moc velký problém? případně je problém koupit papíry a postavit to auto na ně? (případně třeba i papíry tžeba z 1.8 a auto 2.5? ) auto bych nebral na nějaké ježdění do provozu, ale chi s ním třeba přejíždět z garáže na parkoviště, nebo třeba do blízkého okolí na zmiňované závody...
dál bych to auto chtěl mít na vyblnutí jako třeba na amaterskou rallye, závody do vrchu a tak.
mám vyhlídlý jeden kousek bez papírů, nevidí te v tom moc velký problém? případně je problém koupit papíry a postavit to auto na ně? (případně třeba i papíry tžeba z 1.8 a auto 2.5? ) auto bych nebral na nějaké ježdění do provozu, ale chi s ním třeba přejíždět z garáže na parkoviště, nebo třeba do blízkého okolí na zmiňované závody...
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
hmm tak můj dotaz se teda moc neujal... tož neříkejte že tu najednou nikdo nejezdí bokem. nebo že se nenajde nikdo kdo by mně poradil co se týče volby auta, převdovky, diferencialu, legislativy, techniky jízdy...
Naposledy upravil(a) Kubajz von Odry dne 10. 01. 2007 15:24, celkem upraveno 1 x.
víš co, to je docela složitý na rychlý vysvětlení - 325i bude pro začátek stačit - musí mít špéru a když odlehčíš, tak budeš mít výhodu
co se týče techniky driftování - stáhni si driftbibli a koukni na http://www.drift-forum.cz
co se týče techniky driftování - stáhni si driftbibli a koukni na http://www.drift-forum.cz
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Minimalne M3, nejlip E36 nebo pak nejakou E30 s vetsim objemem kvuli kroutaku kterej potrebujes. Prevodovka samozrejme manulani ( treba na shift lock a vetsi kontrolu nad autem) mno a diferak podle financnich moznosti, vykonu auta a druhu pouziti .. ( jako jestli special nebo se bude pouzivat i jako priblizovadlo). Pak je dobry mit tuhsi podvozek, silnejsi stabilizatory, pripadne pohodlny stelovani odklonu ... neco jako tohleKubajz von Odry píše:hmm tak můj dotaz se teda moc neujal... tož neříkejte že tu najednou nikdo nejezdí bokem. nebo že se nenajde nikdo kdo by mně poradil co se týče volby auta, převdovky, diferencialu, legislativy, techniky jízdy...
Mno a kdyz to udelas, tak se dostanes i do Playboye
Re: Jak na drifty a tak...
Taky jsem chtěl něco jen tak na vyblbnutí a jak to dopadlo ??? říkal jsem si furt když už děláš tohle tak udělám i toto .... a tohle bych mohl taky ...nakonec bylo z plánovaného týdne tři měsíce práce, kupa peněz a furt tomu ještě dost chybí .)Kubajz von Odry píše:Tak sem se dostal k nápadu sehnat si za pár kaček bawora a začít se tak něja učit jedit bokem... co mně doporučíte? jak na to, jaké auto, na co si dát bacha.... zatím jsem uvažoval o 325i
dál bych to auto chtěl mít na vyblnutí jako třeba na amaterskou rallye, závody do vrchu a tak.
mám vyhlídlý jeden kousek bez papírů, nevidí te v tom moc velký problém? případně je problém koupit papíry a postavit to auto na ně? (případně třeba i papíry tžeba z 1.8 a auto 2.5? ) auto bych nebral na nějaké ježdění do provozu, ale chi s ním třeba přejíždět z garáže na parkoviště, nebo třeba do blízkého okolí na zmiňované závody...
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
uplne vpohodě si kup 325i i bez samosvoru a uvidiš co to bude dělat, až to budeš mit nachozeny tak si pořidiš samosvor a aspon bude co srovnavat...
já jezdim s e21čkou bez samosvoru a na vyblbnutí po městě mi uplně vpohodě stačí dvoulitr v kondici, utrhnout se to da kdekoli a kdykoli, zaleži jen na tom jak moc se bojíš...jestli chceš jezdit zavody neboco tak to rovnou zabal pokud o tom nic netušíš...to si myslim já
pro rejpaly: nejsem žadnej borec ani drifter profesionál...ale mezi náma, utrhnout auto do dveří se naučí kdokoli a rozhodně to nemusi bejt m3ka nebo buhvico eště aby se to dalo užít
já jezdim s e21čkou bez samosvoru a na vyblbnutí po městě mi uplně vpohodě stačí dvoulitr v kondici, utrhnout se to da kdekoli a kdykoli, zaleži jen na tom jak moc se bojíš...jestli chceš jezdit zavody neboco tak to rovnou zabal pokud o tom nic netušíš...to si myslim já
pro rejpaly: nejsem žadnej borec ani drifter profesionál...ale mezi náma, utrhnout auto do dveří se naučí kdokoli a rozhodně to nemusi bejt m3ka nebo buhvico eště aby se to dalo užít
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
tak tak... jsem v tomhle uplnej amater - mam par mesicu 320 a nemam na kazdodeni kupovani pneumatik, ale naucit se to chci, takze jsem zacal na snehu (tuto zimu bohuzel jen jednou) abych si trosku zazil jak se to auto chova, ted to zkousim na mokru (mam se jeste co ucit) na suchu jsem to jeste nezkousel, ale i na mokru je to po chvilce dost zahul na ruce (jezdim porad dokola na obe strany kolem sloupu na velkym prazdnym parkovisti)adam320 píše: pro rejpaly: nejsem žadnej borec ani drifter profesionál...ale mezi náma, utrhnout auto do dveří se naučí kdokoli a rozhodně to nemusi bejt m3ka nebo buhvico eště aby se to dalo užít
stejne se na ty filmy muzes divat porad dokola a poslouchat nebo cist rady, ale dokud si to nezkusis, jeste lepe poradne nenaucis tak to nebude ono... na silnici to je uz drsnejsi - kdyz to nevyjde tak to nemusi taky dobre dopadnout, proto to nebudu zkouset dokud si nebudu jistej, ze umim dost na to, aby se nic spatnyho nestalo - to by byla spatna cena za trosku zabavy.
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
http://www.automotosportosek.cz/ tohle pojedem my, takovej srande zavod tady na severu cech
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi
crysa píše:tak tak... jsem v tomhle uplnej amater - mam par mesicu 320 a nemam na kazdodeni kupovani pneumatik, ale naucit se to chci, takze jsem zacal na snehu (tuto zimu bohuzel jen jednou) abych si trosku zazil jak se to auto chova, ted to zkousim na mokru (mam se jeste co ucit) na suchu jsem to jeste nezkousel, ale i na mokru je to po chvilce dost zahul na ruce (jezdim porad dokola na obe strany kolem sloupu na velkym prazdnym parkovisti)adam320 píše: pro rejpaly: nejsem žadnej borec ani drifter profesionál...ale mezi náma, utrhnout auto do dveří se naučí kdokoli a rozhodně to nemusi bejt m3ka nebo buhvico eště aby se to dalo užít
stejne se na ty filmy muzes divat porad dokola a poslouchat nebo cist rady, ale dokud si to nezkusis, jeste lepe poradne nenaucis tak to nebude ono... na silnici to je uz drsnejsi - kdyz to nevyjde tak to nemusi taky dobre dopadnout, proto to nebudu zkouset dokud si nebudu jistej, ze umim dost na to, aby se nic spatnyho nestalo - to by byla spatna cena za trosku zabavy.
Ono je /to si teda myslim ja/ taky docela dulezity co si predstavis pod pojmem DRIFT. Jedni to vidi jako obrovskej plac, nebo okruh a prolitnou se 300 konmi na zadku zatacku dverma a davaji tomu pres plyn naloz, nebo jestli jedes do mokre zatacky ve meste trhnes s volantem a pak tomu dopomuzes plynem. Je to vazne asi na delsi povidani...
nekde ale musis zacit - dej zacatecnikovi 300konovou potvoru a posli ho na plac - rovnou se ale rozluc i s autem i s nim...Gangsta píše: Ono je /to si teda myslim ja/ taky docela dulezity co si predstavis pod pojmem DRIFT. Jedni to vidi jako obrovskej plac, nebo okruh a prolitnou se 300 konmi na zadku zatacku dverma a davaji tomu pres plyn naloz, nebo jestli jedes do mokre zatacky ve meste trhnes s volantem a pak tomu dopomuzes plynem. Je to vazne asi na delsi povidani...
pointa moji odpovedi byla v tom, ze se musi nekde zacit a to nejlepe za lepsich podminek nez je sucha zatacka na silnici...
ja svoje vykony na parkale nepovazuju za nejaky super driftovani, ale clovek se nauci, jak s plynem volantem, jak se to auto chova pri jizde smykem atd... neni mistra bez praxe pokud to neni mistr-teoretik ( = mrtvej mistr )
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
píšete že je to na delší povídání,však od čeho tu ta diskuze je že, klidně se rozpovídejte, já to jen ocenním... jinak co to je drift, nebo jízda bokem... nebudu slovíčkařit... 300 K skutečně mít k dispozici nebudu, zatím jsem v úvahách 325i bez úrav takže to jsou moje možnosti. nehodlám taky zlikvidovat novou sadu gum za den nebo za pulden, proste se naučit řídit auto ve smyku. prve někde na place a pak třeba při te amaterské rallye.
mimochodem z drift bible mam akorat pekne pokoukani, nemate na to někdo titulky nebo tak? diky!
mimochodem z drift bible mam akorat pekne pokoukani, nemate na to někdo titulky nebo tak? diky!
asi tak jsem to myslel i já...crysa píše:nekde ale musis zacit - dej zacatecnikovi 300konovou potvoru a posli ho na plac - rovnou se ale rozluc i s autem i s nim...Gangsta píše: Ono je /to si teda myslim ja/ taky docela dulezity co si predstavis pod pojmem DRIFT. Jedni to vidi jako obrovskej plac, nebo okruh a prolitnou se 300 konmi na zadku zatacku dverma a davaji tomu pres plyn naloz, nebo jestli jedes do mokre zatacky ve meste trhnes s volantem a pak tomu dopomuzes plynem. Je to vazne asi na delsi povidani...
pointa moji odpovedi byla v tom, ze se musi nekde zacit a to nejlepe za lepsich podminek nez je sucha zatacka na silnici...
ja svoje vykony na parkale nepovazuju za nejaky super driftovani, ale clovek se nauci, jak s plynem volantem, jak se to auto chova pri jizde smykem atd...
jinak Kubajz...to neber prosimtě špatně, jen jsem chtěl říct že auto na závody a auto na zkoušení řízení ve smyku je podstatnej rozdíl...taky pod pojmem závody si předtavuju něco jinýho než cwc apodobně...ale zpět k věci tedy...chtěl jsem tim prostě říct že si máš v klidu koupit 325i a to i bez samosvoru...na to co ty chceš je to uplně dostačující...a až budeš chtít jet na amaterskou rally jednou za zimu tak ji mužeš klidně vytahnout taky...u toho prostě nepotřebuješ jak ty řikáš techniku za třista tisíc...
a s tim pokecem o tom jak driftovat? myslim že zaklad je to vytahnout někam ven a dát tomu pořádnou nálož...já osobně v tom teda nic jinýho neshledávam...zpusoby jak to auto utrhnout zjistíš na parkovišti během pěti minut a se zpusoby jak ho v tom smyku udržet se musíš poprat, něco vozkoušíš, někdo ti poradí, něco vokoukáš a pak vyzkoušíš...
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
naprosta pravda ... ale je rozdil auto urthnout a v nekterejch vybranejch rychlostech a zatackach ho snad i pri trosce stesti a umu ve smyku udrzet a mezi tim, mit tuhle svandu k dispozici furt a snadno to plynem ridit. Ne zbytecne maj lidi co driftujou stovky koni na tunu vaky. Pokud na M3 nebo silnejsi E30 nemas, klidne zacni s 325i a pokud to hned nerozflakas jako nekteri experti tady tak ti to bude rocek myslim pohodlne stacit. Pak uvidis jestli te to bude natolik bavit ze se do toho vysypes vic. Napriklad Michal s tim driftuje uplne krasne . pravda, v rychlejsich zatackach uz mu to sice nepujde, pac bude chybet vykon, ale za tu financni usporu to vetsinou stoji. Jinak je M3 E36 naprosty minimum pokud chces bokovat na pozadani.adam320 píše: pro rejpaly: nejsem žadnej borec ani drifter profesionál...ale mezi náma, utrhnout auto do dveří se naučí kdokoli a rozhodně to nemusi bejt m3ka nebo buhvico eště aby se to dalo užít
To je fakt omyl ... kdyz das naloz a mas kone, okamzite se pretocis.adam320 píše: a s tim pokecem o tom jak driftovat? myslim že zaklad je to vytahnout někam ven a dát tomu pořádnou nálož...já osobně v tom teda nic jinýho neshledávam...
ja pouzivam nejcasteji shift lock, blizim se do zatacky, upravim rychlost na prujezdovou a poradim na ten stupen ( u me vetsinou dvojku protoze ji mam do 124km/hod ) kterej bude mit jeste 20 - 30 km/hod k dispozici nad realnou prujezdovou rychlost aby si moh kola dostatecne rychle protacet a mel prostor k manevrovani a rizeni smyku. Pritom vyslapnu spojku a v momente kterej se snadnou naucis ji pustis. To zpusobi zablokovani kol a dostavas tak pohodlne auto do smyku. Ja v tuhle chvili mivam lehce najeto ve smeru zatacky aby se mi smykajici kola dostaly do pozadovanyho smeru. Pak preberes kontrolu nad smykem plynem s snazis se drzet maximalni odsazeni mirou plynu. Dalo by se zjednodusene rict ze cim vic plynu, tim vic odsazenej prujez. Pokud se zacinas pretacet, musis ubrat. Myslim ze se to nauci v zasade kazdej kdo auto aspon trosku cejti a nic moc na to neni. Chce to jen trosku treningu. Jeste lepsi zpusob je pouzivat misto shift locku rucku .. bud takovou ktera je fakt v kondici nebo specialni jak ma treba Robert a ktera ma svuj okruh a brzdi rovnou na kotouci. Tim muzes snadneji trhat auto dal pred zatackou a vjizdet do ni uz v rizenym smyku. Pak je jeste jakoby power over coz je asi nejhorsi zpusob.adam320 píše: ...zpusoby jak to auto utrhnout zjistíš na parkovišti během pěti minut a se zpusoby jak ho v tom smyku udržet se musíš poprat, něco vozkoušíš, někdo ti poradí, něco vokoukáš a pak vyzkoušíš...
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
za malo ...Kubajz von Odry píše:power over je co prosimtě? to sem este neslysel, jinak je to celkem dobrej návod pro zacátek, dík!
tim power over sem myslel kdy auto trhas az v zatacce plynem .. bejvaj to, bez jakyhokoliv podcenovani, prvni pokusy lidi ktery se o "smykovani snazej" .. jednak tim zacinas smykovat az hodne pozde a druhak muze bejt prechod dost neocekavanej coz muze zpusobovat zacatecnikum problem .. zkratka skrz naskrz nevhodnej typ
Kubajz von Odry píše: je to tak že na nic než 325i nemám, mák k dispozici cca 20 000,- takže to noní fakt nic moc. btw kdyby někdo věděl o vhodném autu v této ceně tak připište třeba do sz
to nevadi, jak rikam v tomhle stadiu postizeni si uzijes s 325i legrace dost. Udelej to co rikal DC, vykuchej to ( to nic nestoji) a porid si karu se sperou ktera je aspon trosku v kondici. Drzim palce a preju hodne zabavy