Shell V-Power ?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.

Co myslíte, jak to je?

Je to dobrý a mám to ověřený
17
30%
Myslím, že je to dobrý
18
32%
Myslím, že je to propaganda(imperialistická)
22
39%
 
Celkem hlasů: 57

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Shell V-Power ?

Příspěvek od DAN » 16. 11. 2003 12:59

Možná, že to už zde bylo debatováno, ale zeptám se, třeba znova, co říkáte na palivo Shell V-Power, potažmo Power Racing 99+.
Myslíte, že je to dost dobrý nebo je to jen reklamní lákadlo jako mnoho jiných. Zajímá mě hlavně jestli je pravda, že "čím déle na něj motor jezdí, tím je čistší", jak píšou shelláci. Ten efekt lepší akcelerace jsem teda nepostřehl, možná psychologicky, jsem si to chtěl myslet, ale nevim. :roll:

To by potom stačilo ke každý plný nádrži ( naplněný "normální" 95 naturalem) dokoupit nějakej "čistič" ventilů, injektorů a bylo by to teoreticky stejný a vyšlo by to určitě levněji. Mimochodem, slyšel jsem názor více lidí, že ty čističe jsou spíš psychologický, a že pomáhaj vyčistit spíš peněženku. :roll:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 16. 11. 2003 14:48

už jsem to zkoušel a nezdálo se mi že je to lepší
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 16. 11. 2003 14:58

ja to zkousel taky a nic moc .... o hodne lepsi se mi zdala treba 98 od OMV ...
Obrázek

Uživatelský avatar
schinach
Příspěvky: 14
Registrován: 16. 11. 2003 10:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od schinach » 16. 11. 2003 15:36

Nevim jak je to s palivem ale oleje od shellu jsou pry jedny z nejlepsich .
Na VS jsme meli vybornyho profesora na chemii kterej ma dokonce patent na nejakej olej. Dnes maka u mercedesu ale stale prednasi je to fakt kapacita ve svym oboru. No a ten mi osobne rikal ze dobry olej do auta je stejne dulezity jako pravidelny servis. Dale rikal ze mel moznost to testovat na nejakych mercedesech a to z hlediska opotrebeni mechanickych casti motoru a ze vysledek vyl vice nez presvedcivy. Tazko rict zalezi jen na penezence. Kdybych mel prachy beru shell a nepremyslim jestli jo nebo ne co se oleju tyce.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 16. 11. 2003 16:52

Kdo se Tě ptal na volej :D ne to byl ftip, neber mě vážně.
Je jasný, že Shell je v úzký špičce. Maj svou rafinérii, výzkum jak kráva. Ropu mají Branth-ta je prej lepší jak ruská. Já myslí, že nějaký vitamíny tam určitě dávaj, ale naše většinou starý motory to stejně nemaj šanci poznat :D Takže můj názor je, že je to většinou házení perel sviním.

Včera jsem vyměňoval olej, beru Valvoline 5W-40. Koupil jsem 4l kanystříček. Když jsem odšpuntoval auto, vylil starýho černocha, tak jsem zjistil, že nový kanystr voleje už někdo otevíral asi nejspíš v krámě, kde jsem ho kupoval. Pojistka nebyla v celku s víčkem a na hrdle nebyl origo přelep. Vzbudilo to ve mě dost silný pochybnosti. Co ta p..ča s tím dělala, tak se zeptám jakej volej dává její manžel do Subára, jestli 5W-40, tak nevim co budu dělat. Nemám asi žádnou šanci, nejsem si 100% jist, že jsem dal do motoru Valvoline 5W-40. :evil:
Třeba zbytečně panikařím, určitě k tomu jen někdo čuchal :D -to přece dělaj všude :evil: -štve mě to. Jasný, že jsem to tam neměl lejt, ale potřeboval jsem auto.
Poučení: nikomu nikdy nevěřte nikdy nic, všechno zkoušet, všude-votvírat konzervy v krámě, pivo vochutnávat, whiskey jestli je opravdu 12 letá,...
no napadlo by Vás to někdy někoho :roll:
BMW The Ultimate Driving Machine

Návštěvník

Re: Shell V-Power ?

Příspěvek od Návštěvník » 16. 11. 2003 18:27

DAN píše:Možná, že to už zde bylo debatováno, ale zeptám se, třeba znova, co říkáte na palivo Shell V-Power, potažmo Power Racing 99+.
Myslíte, že je to dost dobrý nebo je to jen reklamní lákadlo jako mnoho jiných. Zajímá mě hlavně jestli je pravda, že "čím déle na něj motor jezdí, tím je čistší", jak píšou shelláci. Ten efekt lepší akcelerace jsem teda nepostřehl, možná psychologicky, jsem si to chtěl myslet, ale nevim. :roll:

To by potom stačilo ke každý plný nádrži ( naplněný "normální" 95 naturalem) dokoupit nějakej "čistič" ventilů, injektorů a bylo by to teoreticky stejný a vyšlo by to určitě levněji. Mimochodem, slyšel jsem názor více lidí, že ty čističe jsou spíš psychologický, a že pomáhaj vyčistit spíš peněženku. :roll:
Ja V power at uz normal nebo racing pouzivam porad. Nejsem si jistej jestli to ma vsechno co uvadej, ale me se to zdalo pri prechodu lepsi. Jasne, muze to bejt placebo ale ja tankuju vyhradne to. Verim, ze sou tam jedny z nejlepsich aditiv a pri dlouhodobym pouzivani ( u me je to 2,5 roku ) to bude mit svuj vyznam. ( snad jen jednou sem tam dal 15l neceho jinyho protoze shell v nedohlednu a v nadrzi nic ) :-)

Uživatelský avatar
Erik
Příspěvky: 395
Registrován: 09. 07. 2003 20:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Erik » 16. 11. 2003 19:22

Nemám vyzkoušený vysokooktanový, ale přešel jsem na Shell Natural 95 tehdy ještě s Fiestou a nádherně jsem jí rozjezdil a i mi klesla spotřeba, od té doby beru jen Shell benzín i olej a jsem spokojený a moje auta taky :D :D 8)
BMW E28 528i 1984 2,8 R6 184HP
Chevrolet C20 Pick-Up 1971 5,0 V8 200HP
VW Vento 1993 1,9TD R4 75HP

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 11. 2003 23:17

Nazdar hošani. Možno Vás bude zaujímať názor človeka, ktorý stavia, servisuje, prerába a opravuje čerpacie stanice a to najmä Shell, teda mňa. Budem hovoriť o Slovensku, keďže fungujem tu, ale CZ je podľa mňa detto. Shell V-Power 95: základ tvorí klasika 95 natural made in SLOVNAFT!, priamo pri stáčaní do cisterny pred prepravou na čerpačku sa pridáva aditívum a la V-Power, rádovo 1 dcl na tisíce litrov. Presné miešanie som už zabudol, tak nechcem hádzať klamné čísla. Všetky benzíny sa berú zo Slovnaftu, okrem 99 Racing, ten je z Nemecka, preto je taký drahý, doprava niečo stojí. Zdôrazňujem slovo VŠETKY! A to sa týka ako Shell, tak OMV, ESSO, MOL, a spol. Vrátane nafty. Rozdiel je iba v aditívach a keď sa pozriete vyššie na miešacie pomery, bude vám ten "rozdiel" jasný. Napr. Slovnaft Natural 95 Tempo plus má takmer rovnaké aditíva. Nerobme si ilúzie, z 95% je ten efekt psychologický a dupľom u starých rakovín ako sú naše. Nový voz ide dobre na každý priemerne kvalitný benzín zo serióznej čerpačky. Starému to je, či veríte či nie, srdečne jedno, či tam má V-Power alebo Nat 95 klasik. V-Power je ale vskutku skvelý trik ako prilákať vodičov na čerpačku najmä v kombinácii s násobkami Smart bodov za každý liter. Ja som tiež skúšal aj Power aj 99, ale, rozdiel som akosi nenašiel, na tému nafta sa vyjadrovať nebudem, je to takisto produkt Slovnaft a v zime to poznať. Nájdite si pumpu, ktorá neleje do nádrží vodu aby vyrovnali stavy keď kradnú, ktorá pravidelne odkaľuje a čistí nádrže aby nebol v rúrach, potrubiach a fitroch bordel a máte rovnaký výsledok. Ak však k Vašej spokojnosti pomôže iba Power, kľudne plaťte viac. To ma napadá zatiaľ všetko. Ak chcete, pýtajte sa. Zatiaľ čau.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 17. 11. 2003 10:24

:roll: Ty woe, tak to je všechno z ruský ropy. A co Aral-němci, Agip-rumunobulhaři :D = Italovéé
A co třebas od Agipu natural 98 ? Má to i Benzina nějakej modrej plamen, jo BLUE Octans 98, myslím.

Všechno to teda dělá Slovnaft, Česká Rafinerská, nebo Paramo Pardubice, ty to nedělaj ? To sem fakt nevěděl. :roll:
BMW The Ultimate Driving Machine

Radek 318i
Příspěvky: 14
Registrován: 06. 03. 2003 21:37

Příspěvek od Radek 318i » 17. 11. 2003 11:13

Podle mě je to obyčejnej benzín 95, pouze s atraktivnějším názvem a vyšší cenou. Zkoušel jsem to asi měsíc, cca 3500 km a nic. Tankoval jsem i v Rakousku a Itálii, tam je malý rozdíl, ale ten je mezi každým palivem mezi naší a zahraniční "kvalitou".

Uživatelský avatar
smash
Příspěvky: 349
Registrován: 24. 08. 2003 15:14
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smash » 17. 11. 2003 11:31

To, co napsal Max, je docela zajímavý. Jinak co jsem já zkoušel Shell V-power Racing 99+, tak si myslim, že byl výkon stejnej. Možná to byl jen pocit, ale zdál se mi možná i menší, asi kvůli tomu očekávání zvýšení. Jen bych řek, že motor měl takovej nějakej klidnější a spořádanější chod a tolik to nesmrdělo. Ale třeba se mi to jen zdálo.
Jinak tady Dan psal něco o oleji a otevřenym kanystru. Kámoš má taky jednu nemilou zkušenost. Do svýho fára leje kvalitní drahej olej, kterej se u nich nedal nikde sehnat. Pak ale přišel na nějakej servis někde na vesnici (už si ani nepamatuju kde), kterej dělá údajně distributora. Zajel tam, dal jim prázdnej kanystr, chlápek s nim odběhnul někam dozadu a dolil tam olej, za kterej si řek dost nehorázný prachy. Bylo to víc, než v krámu. Když to pak porovnal s v krámě koupenym olejem, vypadalo to úplně jinak. Tak jestli mu tam nalil nějakej Mogul...?
Určitě se vyplatí to kupovat v nějakym pořádnym obchodě a třeba i obětovat pár korun za cestu. Na oleji se vůbec nevyplácí šetřit, tuhle jsem viděl v supermárketu Skvělej noname olej za lidovou cenu. By mě zajímalo, co by tomu řikal můj mazel, kdybych to do něj lalil.
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***

Uživatelský avatar
Marek IS
Příspěvky: 432
Registrován: 16. 02. 2003 15:46
Bydliště: Olomoucko:)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek IS » 17. 11. 2003 14:58

V power tu 95 mam vyskousenou a spokojenost je :) ale ta 99+ jsou jen vyhozeny prachy... :cry:

Uživatelský avatar
Dave
Příspěvky: 183
Registrován: 12. 02. 2003 19:53

Příspěvek od Dave » 17. 11. 2003 15:29

Jak už předesílal slovensky kolega. 90% benzinu se bere od Slovnaftu potažmo Unipetrolu pod který Slovnaft patří. Základní aditiva se přidávají rovnou při výrobě na "lávce" a tem je pro všechny čerpací stanice stejný. Pak jsou ale další aditiva, který si tam nechávají namíchat firmy podle svého. Co se týče vysokooktanových benzínů a nafty tak nejlepší má Benzina. Asi se vám to nebude zdát ale je to tak. Jelikož Benzinu vlastní Unipetrol tak bude mít vždy něco lepšího než ostatní. Např. Blue Octans 99 od benziny má 99 - 103 oktanů Shell V power Racing99+ má pouze do 99 oktanů, pak obě dvě značky přidávají téměř totožná aditiva na čištění a mázání motorů. Je to vážně asi nejlepší Benzin jaký je u nás na prodej. Co se týče nafty tak Shell nafta a Benzina nafta jsou dnes úplně stejného složení. Benzina od nového roku bude navíc přidávat další aditivum pro snížení hlučnosti. Všechny ostatní čerpací stanice se v podstatě berou jako neznačkové protože co se týče kvality paliv jsou o pár schudů níž než Shell a Benzina. Obrázek si udělejte sami a zkuste co uznáte za vhodné. Nejlepší je ale vyjet úplně nádrž s 95 a pak dát třeba jen 30 litrů víceoktanového benzínu a uvidíte sami rozdíl. To co je ale důležitý a co vidět není je čistota spalovacích prostorů a následná nižší spotřeba.
ted uz bez iS :-( a s nebem nad hlavou

Uživatelský avatar
Dave
Příspěvky: 183
Registrován: 12. 02. 2003 19:53

Příspěvek od Dave » 17. 11. 2003 15:38

Ještě co se týká vody v naftě. Je to pustý výmysl lidí. Nic takového se nikde neděje. ČOI se odebírá vzorky tak při nálezu vody v palivu sbírá licence na prodej pohonných hmot a to si nikdo netroufne. Vzhledem k tomu, že transport a skladování paliva je při konstantní teplotě 12-15 stupnu nemuze se tam ani voda vysrazet. Ale v autě v nádrži se vysrážet může snadno. Zvláště v zimě kdy z -20 zajedete do garáže +20 atp. pak se vám vysráží vzdušná vlhkost v nádrži. Takže ti co jezdí pořád jen se 1/4 nádrže s tím mají největší problémy. Jinak nádrže na autě se mají pravidelně čistit. Já osobně jsem to nedělal nikdy u žádného auta vy snad jo???
ted uz bez iS :-( a s nebem nad hlavou

Uživatelský avatar
Fil
Příspěvky: 625
Registrován: 17. 02. 2003 14:48
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fil » 17. 11. 2003 17:20

...líp točí motor ve vysokejch otáčkách s tím souvisí popřeřazení lepší tah, tak se to jevilo mě, ale zase že by to mělo najednout trhat asfalt, to ani náhodou......je to krapet lepší, ale za ty prachy..... :? toť můj názor a zkušenost..
:mrgreen:......Čára není zeď !......:wink:

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 17. 11. 2003 18:12

Ja nevim. Ja jezdim na naftu.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 11. 2003 19:37

Ahoj. Otázočka do pléna: čo myslíte, že sa stane, keď sa do motora leje 10 rokov minerál alebo polominerál (medzi inými aj do našich približovadiel) a potom zrazu sa naleje plnosynťák, typu 0w 50. Usadeniny starých olejov sa rozložia na chuchvalce a zapchatie olejových kanálikov alebo olej. čerpadla je dosť reálne. Prečo to píšem? Rovnako funguje V-Power. Ako som spomínal, je dobrý, má relatívne vysokokvalitné prísady, ale ocenia to majitelia áut nových a zánovných, ktoré ešte nemajú zasraté ventily. Žiaden výrobca vrátane Shell-u nepovie, že u starých áut hrozí dokonca určité riziko pri používaní týchto čistiacich benzínov. Takže result for V-Power: dosť dobrá a kvalitná takmer obyčajná 95 pre novšie motory. V-Power Racing 99+: je garantované min. oktánové číslo 99, reálne sa pohybuje 99 až 102. Rozdiel je, ako to už niekto písal, najmä v hlučnosti a "spokojnosti" motora pri chode. Vysoký oktán, ľahká výbušnosť, kultivovanejší chod. Pár mojich známich prepočítavalo, že aj keď je 99 podstatne drahší, vyrovná sa pri normálnej, bežnej jazde cenou 95, pretože na rozbeh na určitú rýchlosť potrebuješ menej času a námahy pre motor a ako všetci vieme, žerie to najmä pri rozbiehaní a zvyšovaní rýchlosti. Efekt zvýšeného výkonu je citeľný, ale bohvie prečo, nie u všetkých motorov. Napríklad Lada 2101 s tým ide ako blázen a felicia ako s obyč. benzínom. Podstatné pre plnohodnotné využitie Racing-u, Benziny Blue a spol. je motor stavaný na otáčky, napr. aj M3 alebo možno aj Iso. Auto ktoré má prac. rozsah do max. 6000 rpm ten benzín jednoducho nevyužije a dokonca si môže aj poškodiť. A to platí pre všetkých výrobcov, nielen pre Shell. Result for 99+: vyhodené prachy. Nafta: platí to čo u benzínov: berie sa zo Slovnaftu, zimná má svoje vlastnosti garantované do -20, všetky reklamné hlášky o lepších vlastnostiach sú blud alebo je tam ešte extra pridávané aditívum typu "diesel winter aditiv", ale to sa zas už prejavuje na cene. Na Slovensku je výnimkou akurát OMV Austro diesel, ten je z Rakúska zo Schwechatu a je to poznať. Voda ako písal myslím Dave, u serióznych čerpačiek nehrozí a to ani priesakom zo zeme, to sú bludy. Neznačkové radím obchádzať aj s benzínom aj s naftou, kvalita je všakovaká. A ešte neviem ktorá spoločnosť vozí 91 z Rakúska, asi Shell alebo OMV. To DAVE: Slovnaft patrí pod MOL (Maďari) a MOL patrí pod OMV. To DAN: Neviem ako CZ, ale SK má všetko zo Slovnaftu-Aral, Agip, OMV, ESSO, Benzinol, Jurki, Oktan, Shell, Avanti a pod. Rozdiel je akurát v tom, ktorá spoločnosť ich zaváža a aké bludy sa medzi ľuďmi o pôvode benzínu natárajú. Spoločnosti sa snažia vyrovnať konkurencii, či už zlepšením aditív alebo iba blbou klamnou reklamou. Všetko je iba kšeft. O ziskoch spoločností z litra paliva sa vyjadrovať ani nemienim.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 17. 11. 2003 20:09

Já teď Power racing testuju. Proto se taky ptám. Myslím, že je to lepší. Lepší při startování, lepší volnoběh, myslím, že i výkoneček je vyšší. Spotřeba je možná o trošilinku nižší. Ale je to jen můj subjektivní dojem. Nechci se ponořovat do větší deprese, tak si třeba namlouvám, že jsem nevyhodil prachy nadarmo :D
Nejvíc mě tento výkend naštvala ta epizodka s koupí otevřenýho kanystru oleje 5w-40. Zítra na tu babu jdu. Řeknu ji, jestli nemá nějakej příběh, proč byl ten kanystr otevřenej a bez "přelepu" na hrdle. Uvidím, jak se zachová, jestli bude držkovat, tak se ji určitě pomstím. Je to taková zasr..ná soukromnice, prodává náhr. díly na škodovky, ladovky a docela k ní choděj lidi. Tak se postarám, aby se to změnilo k horšímu. Co mě má nějaká sviň vojebávat. Zkusím kontaktovat dodavatele olejů Valvoline, jestli mu záleží na dobrým jménu, aby mi udělal rozbor z kanystru, když se na to vyprdne, tak na ní určitě pošlu ČOaZI s konkétní stížností.
Pak další akce budou následovat :twisted: a ty budou daleko horší.
Mám svého bawíčka rád, tak mám cuky vylejt neidentifikovatelný obsah a olej znovu vyměnit. Jsem kopyto, neměl jsem to tam lejt. :oops: :evil:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 17. 11. 2003 20:10

Já teď Power racing testuju. Proto se taky ptám. Myslím, že je to lepší. Lepší při startování, lepší volnoběh, myslím, že i výkoneček je vyšší. Spotřeba je možná o trošilinku nižší. Ale je to jen můj subjektivní dojem. Nechci se ponořovat do větší deprese, tak si třeba namlouvám, že jsem nevyhodil prachy nadarmo :D
Nejvíc mě tento výkend naštvala ta epizodka s koupí otevřenýho kanystru oleje 5w-40. Zítra na tu babu jdu. Řeknu ji, jestli nemá nějakej příběh, proč byl ten kanystr otevřenej a bez "přelepu" na hrdle. Uvidím, jak se zachová, jestli bude držkovat, tak se ji určitě pomstím. Je to taková zasr..ná soukromnice, prodává náhr. díly na škodovky, ladovky a docela k ní choděj lidi. Tak se postarám, aby se to změnilo k horšímu. Co mě má nějaká sviň vojebávat. Zkusím kontaktovat dodavatele olejů Valvoline, jestli mu záleží na dobrým jménu, aby mi udělal rozbor z kanystru, když se na to vyprdne, tak na ní určitě pošlu ČOaZI s konkétní stížností.
Pak další akce budou následovat :twisted: a ty budou daleko horší.
Mám svého bawíčka rád, tak mám cuky vylejt neidentifikovatelný obsah a olej znovu vyměnit. Jsem kopyto, neměl jsem to tam lejt. :oops: :evil:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 17. 11. 2003 20:10

Já teď Power racing testuju. Proto se taky ptám. Myslím, že je to lepší. Lepší při startování, lepší volnoběh, myslím, že i výkoneček je vyšší. Spotřeba je možná o trošilinku nižší. Ale je to jen můj subjektivní dojem. Nechci se ponořovat do větší deprese, tak si třeba namlouvám, že jsem nevyhodil prachy nadarmo :D
Nejvíc mě tento výkend naštvala ta epizodka s koupí otevřenýho kanystru oleje 5w-40. Zítra na tu babu jdu. Řeknu ji, jestli nemá nějakej příběh, proč byl ten kanystr otevřenej a bez "přelepu" na hrdle. Uvidím, jak se zachová, jestli bude držkovat, tak se ji určitě pomstím. Je to taková zasr..ná soukromnice, prodává náhr. díly na škodovky, ladovky a docela k ní choděj lidi. Tak se postarám, aby se to změnilo k horšímu. Co mě má nějaká sviň vojebávat. Zkusím kontaktovat dodavatele olejů Valvoline, jestli mu záleží na dobrým jménu, aby mi udělal rozbor z kanystru, když se na to vyprdne, tak na ní určitě pošlu ČOaZI s konkétní stížností.
Pak další akce budou následovat :twisted: a ty budou daleko horší.
Mám svého bawíčka rád, tak mám cuky vylejt neidentifikovatelný obsah a olej znovu vyměnit. Jsem kopyto, neměl jsem to tam lejt. :oops: :evil:
BMW The Ultimate Driving Machine

Odpovědět