NOS - dusík

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
peca
Příspěvky: 323
Registrován: 16. 10. 2003 11:17
Bydliště: Zlín

NOS - dusík

Příspěvek od peca » 17. 10. 2003 10:55

Zajímalo by mě co si kdo o tom myslí?Znáte někoho kdo ho má v autě?

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

do..

Příspěvek od Flery » 17. 10. 2003 12:48

je to dobrej způsob jak zkurvit motor..znam jednoho cvoka co to má v autě..ale...má to daný jenom do sání a né do střiků je to poměrně problém to namontovat právě kvůli tomu že se to dáve ke vstřikům a musí se to rozdvojit..tamto auto sem viděl v akci a jemu to funguje tak na 5 procent toho co tahle technologie umí..za druhý je to kurva drahý a za třetí nejlepší způsob jak skurvit motor..to né radši obsah 3,5 než něco takovýho..ale jakchceš..prodejci prej sou..určítě pár zazobanců si to nechali dát do fungl nový integry..sou to prasata..ale jestli to dá někdo do BMW tak si to u mě......
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
peca
Příspěvky: 323
Registrován: 16. 10. 2003 11:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od peca » 17. 10. 2003 12:51

S tím motorem jsem to slyšel!A ty prachy dám raději do něčeho jiného!! :D Dík

Uživatelský avatar
Scimitar
Příspěvky: 755
Registrován: 15. 09. 2003 13:38

NOS

Příspěvek od Scimitar » 17. 10. 2003 14:10

No, já znám jednoho cvoka, co to má v Supře (hádejte co je jeho oblíbený film?), bohatej kluk, taky pěknej vůl, ale co člověk nadělá. Ale zase se v tom docela hrabe - dokonce (nekecám!!!!!) zkoušel namontovat turbo do stodvácy. Skončilo to slušným požárem u jedné nejmenované pumpy (tady je to legendární událost :D :D :D :D :D )

Uživatelský avatar
smash
Příspěvky: 349
Registrován: 24. 08. 2003 15:14
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smash » 17. 10. 2003 20:20

No kdybych byl vatař, asi bych zkusil, co to dělá.....v ňákym autě. Ale do bawora bych to na 100% nedal. Na to mam bawce moc rád. Je to fakt dobrý na kurvení motoru.
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: do..

Příspěvek od Francis » 18. 10. 2003 07:27

Flery píše:...má to daný jenom do sání a né do střiků je to poměrně problém to namontovat právě kvůli tomu že se to dáve ke vstřikům a musí se to rozdvojit...
  • Jsou tri systemy NOS:
  • dry (suchy system) - jen se prisava N2O a zvysi tlak paliva
  • wet (mokry system) - prisava se N2O a pridavnou tryskou pred skrtici klapkou pridavne palivo
  • direct port - kazdy valec ma dalsi kombinovanou trysku NO2 + pridavne palivo
Pro evropske motory s vyskym litrovym vykonem uplane postaci suchy max. mokry system, direct port se pouziva pro americke motory s blokem z vydlabaneho ingotu, kde 5.8 litr ma 300 PS v zakladu a planouvanou zivotnost 999k miles. Direct port umoznuje zvysit vykon o nasobky puvodniho vykonu, coz by pro evropske motory byla asi rychla smrt.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 18. 10. 2003 11:01

2Francis: Ty seš jak knihova čéče 8)

Myslim, že suchej systém za cca 15tis wočí by šel. Podle trysky to dělá +35, +50.... PSů. Když chceš máš blázinec, když to vypneš, můžeš si jezdit jak kloboučník :lol:
Ale s tou životností nevim nevim, prej tam můžeš hrcnout celou flašu naráz, ale věř tomu, že ti nevyběhne klika vanou :?
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 18. 10. 2003 12:32

Stepan píše:... Ale s tou životností nevim nevim, prej tam můžeš hrcnout celou flašu naráz, ale věř tomu, že ti nevyběhne klika vanou :?
  • Co jsem kde precetl, tak podle navyseni je zivotnost na jednoho pouziti:
  • +30% - max minuta-dve
  • +70% - max nekolik desitek sekund
  • nad 100% - do deseti sekund
po schladnuti celeho agregatu na beznou provozni teplotu je mozno aplikovat znovu, az do uplne destrukce :P
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Michalmm

Příspěvek od Michalmm » 18. 10. 2003 17:25

Kluci ja mam takovej nazor,ze kdyby u nas nebyl film "Rychle a zbesile" tak nic takovyho tu neni staci se jen podivat okolo vas na ty auta s pribejvajicima kridlama nalepkama a nesmyslama podobnyma jakjinak nez z Fast a nd furious.Ja osobne bych si to do BMW nedal na toho ho mam moooc rad a asi ani do jineho auta....Treba koupil jsem annonci a ctu inzerat.....PRODAM VW GOLF III ZA 50.OOO VE KTEREM JSEM DIKY SKVELEMU V TELESHOPINGU INZEROVANEMU PROSTREDKU PS23 ZADREL MOTOR.....takze vite jak jednou to bylo vyrobeny na benzin nebo na naftu tak bych to nemenil :wink:

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 18. 10. 2003 19:05

Michalmm píše:...PRODAM VW GOLF III ZA 50.OOO VE KTEREM JSEM DIKY SKVELEMU V TELESHOPINGU INZEROVANEMU PROSTREDKU PS23 ZADREL MOTOR.....
Toto môže podstúpiť fakt len maximálny kretén, liať tam pičoviny, a ešte k tomu z teleshopu... poklona jeho mentalite... :roll:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 18. 10. 2003 22:03

Michalmm píše:Kluci ja mam takovej nazor,ze kdyby u nas nebyl film "Rychle a zbesile" tak nic takovyho tu neni staci se jen podivat okolo vas na ty auta s pribejvajicima kridlama nalepkama a nesmyslama podobnyma jakjinak nez z Fast a nd furious.Ja osobne bych si to do BMW nedal na toho ho mam moooc rad a asi ani do jineho auta....Treba koupil jsem annonci a ctu inzerat.....PRODAM VW GOLF III ZA 50.OOO VE KTEREM JSEM DIKY SKVELEMU V TELESHOPINGU INZEROVANEMU PROSTREDKU PS23 ZADREL MOTOR.....takze vite jak jednou to bylo vyrobeny na benzin nebo na naftu tak bych to nemenil :wink:
I: Nejde o F&F a podobný křídla a tuning stikerkowy :roll: , ale o to, že když chceš pohrabat motor, tak jako tak, ti to vleze do peněz. Když tam dáš nitro, je to půl dne práce, hadička a flaška v kufru. Když to pustíš do motoru, tak to jede jak čert, páč NOx má 35% spalitelnýho kyslíku oproti 21% normálních, takže to líp hoří a ještě to to oblbne ŘJ, páč při expanzi v sání se to ochladí.

II: Pokud to vypneš, máš motor před úpravou, tj. ten kterej ti žere +/- 9 litrů.
To je docela rozdíl oproti 3.5l motoru, kterej musíš živit i když jedeš ráno pro rohlíky. :?

III: To jestli tim odepíšeš motor, záleží na montáži, nastavení a HLAVNĚ na stavu motoru a co si budem nalhávat, naše auta maj většinou 200tkm, kakže si to přeber sám :wink:

IV: PS23 a podobný sra*ky No comment 8)
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 18. 10. 2003 22:24

Michalmm píše: ... Ja osobne bych si to do BMW nedal na toho ho mam moooc rad a asi ani do jineho auta....
No jo, NOS do auta nikdo nechce, ale turbo by tam nacpal skoro kazdej. Pritom motor jde do kytek tak jako tak.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 18. 10. 2003 22:32

Francis píše:
Michalmm píše: ... Ja osobne bych si to do BMW nedal na toho ho mam moooc rad a asi ani do jineho auta....
No jo, NOS do auta nikdo nechce, ale turbo by tam nacpal skoro kazdej. Pritom motor jde do kytek tak jako tak.
Dík, to se tu snažim vysvětlit celou dobu, že když máš vylágrovanej motor, tak se rozloučí tak jako tak, NOS neNOS :twisted:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 01. 05. 2008 15:32

dusík je na hovno...to se používa jen u Dragster speciálů jinak to nema smysl

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 05. 2008 20:32

thread je starej jen 5 let, najdi neco starsiho
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Stenlie
Příspěvky: 418
Registrován: 05. 05. 2007 20:52
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Stenlie » 01. 05. 2008 22:09

SlimShady píše:
Michalmm píše:...PRODAM VW GOLF III ZA 50.OOO VE KTEREM JSEM DIKY SKVELEMU V TELESHOPINGU INZEROVANEMU PROSTREDKU PS23 ZADREL MOTOR.....
Toto môže podstúpiť fakt len maximálny kretén, liať tam pičoviny, a ešte k tomu z teleshopu... poklona jeho mentalite... :roll:
nevím co tam ten frajer testoval ale já mám v BMW taky PS23 a musím říct že to motoru dost prospělo ... snížil se hluk motoru ale líp to nejede.. prostě to má jen libovější zvuk taky pravda mám M10 karbec kterej toho má dost za sebou levný motorový oleje a takový ty bahna ...PS23 jsem v teleshopingu nekupoval vím že na to kdysy reklama byla ale to mě nějak neuchvátilo ... já potřeboval něco na tuhou zimu co tak rychle netuhne protože jsem parkoval BMW venku když bylo -20°C a to už bylo slyšet že ten motor běží na sucho a díky tomu se to dost zlepšilo jinak jsem ho kupoval v olejservis.cz ;) já jsem spokojenej ... nevím co pán s golfem nacvičoval jestli měl přidřenej motor a myslel si jak to pskem napraví vevím...
Naposledy upravil(a) Stenlie dne 01. 05. 2008 22:16, celkem upraveno 1 x.
Škoda 105s►BMW E30 318 karbec 2B4►E30 318is►BMW E36 328i Touring
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 05. 2008 22:15

tak uz vidime, jak to za chvili dopadne :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Stenlie
Příspěvky: 418
Registrován: 05. 05. 2007 20:52
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Stenlie » 01. 05. 2008 22:23

:) mám na tom nalítáno tak 2000 kilometru a v pohodě .... bylo to nalito s výměnou oleje šel tam total quartz a to splašený ps ... doporučuje se to na stary motory mělo by to nechávat film i po tom co se vrátí olej do vany ... takže tu máte zase druhou stranu věci já to mám a mě to funguje ... kdo ví co tam s tím dělal ...
Škoda 105s►BMW E30 318 karbec 2B4►E30 318is►BMW E36 328i Touring
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html

Uživatelský avatar
Kony
Příspěvky: 298
Registrován: 06. 02. 2008 16:09

Příspěvek od Kony » 01. 05. 2008 22:45

A neznáte někdo tzv. SLICK 50 prej to prodávali i v hypce, a je to něco podobnýho, do novýho oleje a má to nějak líp vymezovat vůle ( taky byl prej nějakej lubrifilm ale nebyl tak dobrej )

Jinak existuje taky RVS, je to nějaká ruská specialita, jde tam o chemickou reakci kdy se ty částice přidaný do oleje aktivují jen na místech kde je větší tření - tedy větší teplota a tam vytvářejí keramickou vrstvičku, je to drahý docela, asi na pět kolíků to vyjde,
web: http://www.rvs-tec.cz/start.htm píšou tam dost odvážný věci, ale kdo ví třeba to je funkční

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 05. 2008 22:55

vyhon si a zapomen :twisted: picoviny komplet
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět