Můžou u H4 svítit dlouhodobě obě vlákna ?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Můžou u H4 svítit dlouhodobě obě vlákna ?

Příspěvek od Dan td » 25. 02. 2006 19:35

Auta, co mají ve světlech H4 jsou dělaná tak, že při přepnutí potkávaček na dálkové zhasne vlákno potkávaček a rozsvítí se to druhé, na dálky. Obě najednou defakto svítí jen při světelné houkačce, tedy krátkodobě.

Jde mi o to, jestli bez problému vydrží žárovka H4, pokud by svítila obě vlákna současně v běžném provozu, tj. při přepnutí na dálky by vlákno potkávaček nezhaslo - tzn. svítily by obě.
Je to do běžného provozu, tzn. asi ne v řádu hodin, ale prostě s dálkovými :?:

Předpokládejme, že to vydrží paraboly, kabely, pojistky, atd ...

Má někdo zkušenost nebo nějakou zaručenou informaci ? Jde mi o to, jestli se nebudou žárovky přehřívat a poté praskat ...
Nepotřebuju rady typu zkus to, asi jo, apod ... , spíš pokud má někdo zkušenost.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Venca.

Příspěvek od Venca. » 25. 02. 2006 21:41

Tungsram H4 12V 55/60W, zkoušeli jsme to na Š-120 LS.
Parabola to snesla celkem dobře, životnost samotný halogenky se mi jevila nižší, asi tak po 10000 km (rok provozu) byla pryč. Jinak H4 jsem na Š-120 vyměňoval až tak po nějakých 30 000 km 3 - 4 roky.

Takže dle mýho odhadu odejde dřív. Nebyly ale vidět černé stopy po odpaření vlákna na baňce zevnitř, spíš jen trochu jakoby bílá mlha.

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 25. 02. 2006 23:43

Venca. píše:Tungsram H4 12V 55/60W, zkoušeli jsme to na Š-120 LS.
Parabola to snesla celkem dobře, životnost samotný halogenky se mi jevila nižší, asi tak po 10000 km (rok provozu) byla pryč. Jinak H4 jsem na Š-120 vyměňoval až tak po nějakých 30 000 km 3 - 4 roky.

Takže dle mýho odhadu odejde dřív. Nebyly ale vidět černé stopy po odpaření vlákna na baňce zevnitř, spíš jen trochu jakoby bílá mlha.
Tak nějak jsem si to myslel, jen jsem se bál, že vydrží míň, odhadoval jsem životnost na pár set km. Kdyby měl někdo další zkušenosti, sem s nimi :)
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 26. 02. 2006 03:30

Dan td píše:
Venca. píše:Tungsram H4 12V 55/60W, zkoušeli jsme to na Š-120 LS.
Parabola to snesla celkem dobře, životnost samotný halogenky se mi jevila nižší, asi tak po 10000 km (rok provozu) byla pryč. Jinak H4 jsem na Š-120 vyměňoval až tak po nějakých 30 000 km 3 - 4 roky.

Takže dle mýho odhadu odejde dřív. Nebyly ale vidět černé stopy po odpaření vlákna na baňce zevnitř, spíš jen trochu jakoby bílá mlha.
Tak nějak jsem si to myslel, jen jsem se bál, že vydrží míň, odhadoval jsem životnost na pár set km. Kdyby měl někdo další zkušenosti, sem s nimi :)
jsou auta, ktere z mne neznamych duvodu velice caste odpaluji zarovky, predpokladam zrejme vyssi napeti na zarovku. Jde o to, v jakych svetlecj a jake paraboly, ale zarovka jako takova by to snest mohla, zivotnost odhaduji nizsi jen cca 10-20%. Ja mel takhle prekopanej Mercedes a jezdil sem tak rok a no problemo. Hlavne musi byt dobre kostra pro svetla.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

dargon
Příspěvky: 876
Registrován: 09. 01. 2005 11:14
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od dargon » 26. 02. 2006 09:17

mno tak kdyz si to vemes z technickeho hlediska kdyz bys nechal svitit obe vlakna tak se vytvori daleko vetsi teplo a budou se ti vlakna upalovat navzajem a scita se wataz , parabola se ti vypali o hodne driv, je rozdil jestli svitis 50W nebo 100W myslim ze to maj promyslene a udelane tak ze vedi proc nenechat svitit potkavacky pri dalkach jelikoz vyznam to nema zadny jen zhorsujes zivotnost...
E39 530i
ex. e46 330d
ex. e30 318is
ex. e30 318is
ex. e30 320i

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 26. 02. 2006 19:00

co takhle nasadit H4 160W ?

dargon
Příspěvky: 876
Registrován: 09. 01. 2005 11:14
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od dargon » 26. 02. 2006 19:34

jo a nebo tam dej 1kW ad se ti to poradne roztavi :twisted: nejlepsi reseni je xenon mam je tam ted a nemuzu si vynachvalit :) ma to
35W ucinost svetla a barva daleko lepsi 8)
E39 530i
ex. e46 330d
ex. e30 318is
ex. e30 318is
ex. e30 320i

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 27. 02. 2006 10:50

Max-Max píše:
Dan td píše:
Venca. píše:Tungsram H4 12V 55/60W, zkoušeli jsme to na Š-120 LS.
Parabola to snesla celkem dobře, životnost samotný halogenky se mi jevila nižší, asi tak po 10000 km (rok provozu) byla pryč. Jinak H4 jsem na Š-120 vyměňoval až tak po nějakých 30 000 km 3 - 4 roky.

Takže dle mýho odhadu odejde dřív. Nebyly ale vidět černé stopy po odpaření vlákna na baňce zevnitř, spíš jen trochu jakoby bílá mlha.
Tak nějak jsem si to myslel, jen jsem se bál, že vydrží míň, odhadoval jsem životnost na pár set km. Kdyby měl někdo další zkušenosti, sem s nimi :)
jsou auta, ktere z mne neznamych duvodu velice caste odpaluji zarovky, predpokladam zrejme vyssi napeti na zarovku. Jde o to, v jakych svetlecj a jake paraboly, ale zarovka jako takova by to snest mohla, zivotnost odhaduji nizsi jen cca 10-20%. Ja mel takhle prekopanej Mercedes a jezdil sem tak rok a no problemo. Hlavne musi byt dobre kostra pro svetla.

mám stejnou zkušenost...záleží na světle... moje služební Fobie... žárovky vydrží něco kolem 5-8tis km max 10tiskm.... furt dokola kupuju nové. Takže jedinou šanci vidím to vyzkoušet.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 27. 02. 2006 11:38

jo taky jsem to na Š120 provozoval

Vydrž těžko odhadnout, po Praze se tolik dalkovejma nesvítí.
Ale KO žaroven nebylo něják extremní
S BMW na věčné časy!

Venca.

Příspěvek od Venca. » 28. 02. 2006 11:54

Teď jsem to zapojil u motorky (6V 35/35W), sice to není halogenka, ale aspoň pro zajímavost uvidím, jak se to bude chovat při delším svícení T+Da kolik to vydrží.

Mám tam tři polohy - T, T+D, D.

Uživatelský avatar
Fikop
Příspěvky: 20
Registrován: 06. 02. 2006 15:58
Bydliště: New Jersey, Muglitz

Příspěvek od Fikop » 28. 02. 2006 15:33

Huska píše:
Max-Max píše:
Dan td píše: Tak nějak jsem si to myslel, jen jsem se bál, že vydrží míň, odhadoval jsem životnost na pár set km. Kdyby měl někdo další zkušenosti, sem s nimi :)
jsou auta, ktere z mne neznamych duvodu velice caste odpaluji zarovky, predpokladam zrejme vyssi napeti na zarovku. Jde o to, v jakych svetlecj a jake paraboly, ale zarovka jako takova by to snest mohla, zivotnost odhaduji nizsi jen cca 10-20%. Ja mel takhle prekopanej Mercedes a jezdil sem tak rok a no problemo. Hlavne musi byt dobre kostra pro svetla.

mám stejnou zkušenost...záleží na světle... moje služební Fobie... žárovky vydrží něco kolem 5-8tis km max 10tiskm.... furt dokola kupuju nové. Takže jedinou šanci vidím to vyzkoušet.
U Fábie žárovky praskají dost často protože je tam zvýšené palubní napětí na 14.5V kvůli elektrickému posilovači řízenía a žárovky jsou 12V. A všimli jste si které auto vás na silnici nejvíce osilňuje?..............................No přece Fábia :lol: Zkuste si všimnout.
Family/Funny: BMW E46 328i Touring
Race/Drift: BMW E30 335i Coupe, D2, LSD,....
Obrázek

Venca316
Příspěvky: 4
Registrován: 25. 01. 2006 18:02
Bydliště: Jizerky

Příspěvek od Venca316 » 02. 03. 2006 16:51

No to teda jo :evil: Fobie....to je někdy votřes :evil: a zvlášť, když si to nějakej kokot ještě zvedne aby se mu lépe koukalo v noci :shock: :evil:
BMW E30 316i M

Odpovědět