dalsi blbost me napadla? :-)

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

dalsi blbost me napadla? :-)

Příspěvek od vlada320 » 13. 02. 2006 10:54

premejslim o tom uz delsi dobu a hlavne ted budu v nejblizsi dobe sundavat komplet sani a menit tesneni takze bych to chtel udelat pri jednom.jedna se o to ze bych chtel vylestit saci potrubi ale nevim jak na to.od nekoho sem zaslechl ze se to dela nejakym nastaqvcem na vrtacku a dnes sem narazil na tohle aly chci se nejdriv zeptat vas jakej na to mate nazor a jestli s tim mate nekdo zkusenosti?nechce se mi do motoru jen tak z niceho nic sypat pisek. :lol:
http://www.tuning.cz/article/0309/jak-na-tuning
takze chci slyset vase nazory na tohle ale radsi bych to udelal nejakym jinym zpusobem,poradte mi?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Re: dalsi blbost me napadla? :-)

Příspěvek od Dan td » 13. 02. 2006 11:07

vlada320 píše:premejslim o tom uz delsi dobu a hlavne ted budu v nejblizsi dobe sundavat komplet sani a menit tesneni takze bych to chtel udelat pri jednom.jedna se o to ze bych chtel vylestit saci potrubi ale nevim jak na to.od nekoho sem zaslechl ze se to dela nejakym nastaqvcem na vrtacku a dnes sem narazil na tohle aly chci se nejdriv zeptat vas jakej na to mate nazor a jestli s tim mate nekdo zkusenosti?nechce se mi do motoru jen tak z niceho nic sypat pisek. :lol:
http://www.tuning.cz/article/0309/jak-na-tuning
takze chci slyset vase nazory na tohle ale radsi bych to udelal nejakym jinym zpusobem,poradte mi?
Tady popsanej způsob je ideální, já myslím, že nemáš co zkazit, ne ? :twisted: :shock: :D :lol:
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 13. 02. 2006 11:09

hele vsim sis kdy ten clanek vysel? :)

když už se to dělá tak se sundanou a odstrojenou hlavou a potom úplně jinou metodou (brusná hlavice na vrtačce, nebo dremelu) :)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 13. 02. 2006 11:16

DC píše:hele vsim sis kdy ten clanek vysel? :)

když už se to dělá tak se sundanou a odstrojenou hlavou a potom úplně jinou metodou (brusná hlavice na vrtačce, nebo dremelu) :)
no to sem myslel ze bych to takhle udelal.prosimte jak na to .sani sundavat budu to jo ale kdyz uz sem ho mel predtim sundany tak sem nemoh prijit na to jak se vyndavaj striky a ze sem je nechtel zkurvyt tak sem se na to vyprd.takze otazka zni jak vyndam ty vstriky a musim pod ne davat nejaky novy tesneni nebo neco?a druha cim to sani vylestim zevnitr,jakym zpusobem se to dela a kde to sezenu?dik
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
youwee
člen E30.cz
Příspěvky: 955
Registrován: 28. 11. 2005 07:26
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od youwee » 13. 02. 2006 12:06

to vlada320:

Ty vole nemyslel si to doufam vazne ze bys to delal podle toho navodu z tuning.cz :lol:

I kdyby tam nebylo datum tak je jasny ze to bude nejaka prdel (april)
Obrázek
E30 3.5 turbo wannabe M3 - e30-m3-3-5-turbo-t102783.html

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 13. 02. 2006 12:44

:twisted: :D

Zajíždění probíhá z důvodu korektní kalibrace řídící jednotky tak, že ujedeme bez zastávky 128 km na první rychlostí stupeň a pak se pro kontrolu vrátíme po stejné trase do výchozího bodu na zpětný chod. Pak motor vypneme a necháme 24 hodin odpočinout, neměl lehký den.

:twisted:

Teda, jestli tohle bere nekdo vazne ......

Doufam, ze sis delal prdel, Vlado :?: :roll:
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 510
Registrován: 02. 02. 2004 16:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od psena » 13. 02. 2006 12:46

Tak nevim Vlada si dela srandu nebo ne?Pokud ne, tak by autori clanku meli radost...po takove dobe a takovy uspech :D
E 34 M5

Uživatelský avatar
youwee
člen E30.cz
Příspěvky: 955
Registrován: 28. 11. 2005 07:26
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od youwee » 13. 02. 2006 13:11

Záchvat píše::twisted: :D

Zajíždění probíhá z důvodu korektní kalibrace řídící jednotky tak, že ujedeme bez zastávky 128 km na první rychlostí stupeň a pak se pro kontrolu vrátíme po stejné trase do výchozího bodu na zpětný chod. Pak motor vypneme a necháme 24 hodin odpočinout, neměl lehký den.

:twisted:

Teda, jestli tohle bere nekdo vazne ......

Doufam, ze sis delal prdel, Vlado :?: :roll:
To aby vlado zitra rano vstal brzo, aby to na tu jednicku do vecera stihl :lol:
Obrázek
E30 3.5 turbo wannabe M3 - e30-m3-3-5-turbo-t102783.html

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 13. 02. 2006 14:10

ty dalsi clanky me nezajimaly ale ten s tim lestenim sani me prave zarazil.vubec mi to nejak neslo do hlavy sypat do motoru pisek.tak sem se radsi zeptal protoze mi to prislo jako nejaka hovadina
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 13. 02. 2006 14:31

mě dostává ten cukr do bezínu na čištění palivový soustavy nebo Nitroglycerol do chladiče :lol: kámoš pyrotechnik se smál, prej mi znitruje i ostřikovací vodu :lol:
jinak písek cool :lol:
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
youwee
člen E30.cz
Příspěvky: 955
Registrován: 28. 11. 2005 07:26
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od youwee » 13. 02. 2006 15:15

euromen píše:mě dostává ten cukr do bezínu na čištění palivový soustavy nebo Nitroglycerol do chladiče :lol: kámoš pyrotechnik se smál, prej mi znitruje i ostřikovací vodu :lol:
jinak písek cool :lol:
cukr-starej forek jak nekomu znepojizdnit pionýra :-)
Obrázek
E30 3.5 turbo wannabe M3 - e30-m3-3-5-turbo-t102783.html

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 13. 02. 2006 15:21

znám,znám, jednou sem to praktikoval, jeden magůrek se mi posmíval, pak sem se smál já ( a to stačila jedna kostka)
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
drakouš
Příspěvky: 46
Registrován: 14. 11. 2005 18:59
Bydliště: Opava

Příspěvek od drakouš » 13. 02. 2006 18:57

Dost sem o tom slysel, ale abych se priznal, neni mi jasne, jaky ma vylesteni kanalu vliv na vykon. (filtr, vaha, rapata hadice) v cem to pomuze? Vzdyt na seriovem motoru nemuze byt poznat, jestli vzduch ma nejaky odpor v ceste. A benzin jde vstrikama primo do valcu. Tak v cem to je? A jestli to vyznam ma, jak se to dela, to ste mu zatim nikdo nerekli.
Neni drak jako drak - BMW 318i E30 M10

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 13. 02. 2006 19:07

drakouš píše:Dost sem o tom slysel, ale abych se priznal, neni mi jasne, jaky ma vylesteni kanalu vliv na vykon. (filtr, vaha, rapata hadice) v cem to pomuze? Vzdyt na seriovem motoru nemuze byt poznat, jestli vzduch ma nejaky odpor v ceste. A benzin jde vstrikama primo do valcu. Tak v cem to je? A jestli to vyznam ma, jak se to dela, to ste mu zatim nikdo nerekli.
jo nerekli. :cry: :twisted:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 13. 02. 2006 19:25

delat jakykoliv upravy na M20B20 nema smysl, pac za mnoho penez a hoooodne casu a namahy dostanes vykon, kterej je v serii u M20B23 a za jeste vic penez MOZNA jako u M20B25. Nelestit, netunit, ziskas hovno, kazda uprava motoru se na necem projevuje, nejspis na spotrebe, pak na zivotnosti.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

sasima
Příspěvky: 584
Registrován: 18. 03. 2005 17:53
Bydliště: Vidlákov

Příspěvek od sasima » 13. 02. 2006 19:42

To je pjekná blbost :!: :!: to chci vidět někoho kdo si takhle zničí motor? :evil: :evil: pokud leštit tak jedině vrtačkou nebo čimkoliv jiným u sundané hlavy samozřejmě :)
318i M10

Odpovědět