M5 3,7L

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
kacer
Příspěvky: 7
Registrován: 23. 09. 2003 21:22
Bydliště: modrany

M5 3,7L

Příspěvek od kacer » 25. 09. 2003 19:12

Pojedete od Kačerova směr Michle z kopce dolu k ulici u plynárny,kde vedou koleje date se do prava kolem polišů a po cca kilometru je po lev¨é straně takový malý bazar a v něm stojí takový malý černý dědeček,který vypadá jako vonavka s BBS.kurva je to stary jako prase a pri tom uplne nový.286 ps za 170000,-.Kupte to nekdo nebo strachy zešílím kdo si to koupí.na papírech z německa.KLENOT.Kouká přes plot jako pejsek co se nemuže pořádně nadechnout.jestli si ho koupí nějakej pan bourám často tak se pujdu zbourat do hospody pak z ní vylezu a necham se převálcovat e30kou.sčíhněte jí je vidět ze silnice.čau.
pořádná honička na okruhu

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 25. 09. 2003 19:19

To je to Kaldovo.

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 25. 09. 2003 19:36

Ja ja, btw v novym Tuning magu je jeho M335i...
5er

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 25. 09. 2003 19:37

jo jo a fakt je to klenot a je Kaldy

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 25. 09. 2003 20:54

Jo jo, nemít šestku tak jí beru hned. Jenže než bych za adekvátní peníz prodal 6ku, bude Mko pryč. Divím se, že za ní chce tak málo, je to rarita, která se hned tak nevidí.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 25. 09. 2003 21:36

hmm a o jakym aute je konkretne rec...fotky???
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 26. 09. 2003 00:50

PET77 píše:hmm a o jakym aute je konkretne rec...fotky???
E28 M5, motor 3453ccm M88/3 (nekdy ho znaci S31B35, Hartge daval tento motor do E30 a oznacoval model H35-24), 286 PS, cerna barva, klima, ... Je to vyjimecny model bez plastu a bez sibru, nenapadne a vykonne auto.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
HEERY
Příspěvky: 175
Registrován: 06. 04. 2003 10:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HEERY » 26. 09. 2003 02:07

No me teda nepripada 170 nejak super cena

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 26. 09. 2003 07:25

HEERY píše:No me teda nepripada 170 nejak super cena
Od Kaldy bude jiste v 1A stavu. A je to opravdu vyjimecny kousek tim, ze nema sibr a nema M5 oplastovani, na prvni pohled vypada jako bezna E28. Znalec se samozrejme nenecha zmast a uvidi velke brzdy, otackomer s posunutou redzone a v sedackach vsite tribarevne "praporky" 8)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 26. 09. 2003 07:55

M5 E28 je jako šafránu, a pokud je v 1A stavu tak je to sběratelskej kousek a za ty prachy rozhodně stojí.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 26. 09. 2003 09:07

Co to je teda za motůrek, je to ten co se dával do M5 E34?
Já myslel, že E28 byla max M535i a tento motor M5 3.5 24v BiVanos se dělal až později. Nebo to už v době E28 - do 88 roku) měli u BMW dvojitej vanýsek? A dali ho do limited edition? To teda musí být ještě lepší jak v E34. Když vemu v potaz kolik ještě dneska v rajchu stojej M5 E34, tak cena 170 000,- je docela nízká, jestli je to v super stavu.
Každá trubka, co se v tom nevyzná si asi v tom bazaru řekne-jé tolik peněz za tak starý auto a von je to kelnot do sbírky. :D za rozumný prachy. Až takhle bude někde za dvacet let M3CSi. :roll: Asi se na to pojedu mrdknout, nevíte maj tam open v sobotu.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 26. 09. 2003 09:20

DAN píše:Co to je teda za motůrek, je to ten co se dával do M5 E34?
Já myslel, že E28 byla max M535i a tento motor M5 3.5 24v BiVanos se dělal až později.
O VANOSu tu nebyla rec, nebo se pletu? Je to "obycejny" 6-valec 4-ventil, se dvema vackami. Objem 3453ccm, mel oznaceni M88/3 nebo S32B35, v tom nemam uplne jasno. E34 M5 mela dalsi generaci tohoto motoru, opet bez VANOSu, se zvysenym objemem nejprve na 3535ccm s oznacenim S38B36 a pozdeji na 3795ccm s oznacenim S38B38.

Skutecne je to E28 M5, do E28 M535i se daval bezny jednovackovy dvouventil M30 s 218PS.

Jeste nedokoncena tabulka mnoha BMW motoru a jejich pouziti je na http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumber
Naposledy upravil(a) Francis dne 26. 09. 2003 09:27, celkem upraveno 1 x.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 26. 09. 2003 09:27

Je to první generace M5 motoru, ten byl poprvé použit (s trochu jinou charakteristikou) v M1, poté v M635CSi a poté i v M5 E28, motor vypadá takhle:

http://fido.e30.cz/sraz/MVC-233F.JPG

Prostě je to čistokrevná M5 první generace, raritka, kterou bych chtěl mít doma.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 26. 09. 2003 09:30

Francis píše: Jeste nedokoncena tabulka mnoha BMW motoru a jejich pouziti je na http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumber
Velice zajimavy a uzitecny cteni. Jen tak dal.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 26. 09. 2003 09:34

Fido píše:Je to první generace M5 motoru, ten byl poprvé použit (s trochu jinou charakteristikou) v M1 ...
"Trochu jinou" charakteristiku mel treba v M1turbo. Po vbastleni dvou turbodmychadel z nej dostali 850 az 950 PS, podle naladeni. V roce 1976 !!! Na tech 850PS to delalo 240PS z litru objemu, coz bylo neco nevidaneho.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
cornhollio
Příspěvky: 279
Registrován: 11. 02. 2003 09:55
Bydliště: Modřany crew represent

Příspěvek od cornhollio » 26. 09. 2003 15:50

kdyby stala o neco mín tak jí koupím
Obrázek
live in hell,drink in heaven
D.O.D. crew,
rs13

Uživatelský avatar
smash
Příspěvky: 349
Registrován: 24. 08. 2003 15:14
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smash » 27. 09. 2003 12:13

asi se na to taky pojedu mrknout.
jo když jsme u tý M1, nevíte, jesi je tady v republice nějaká někde? asi né co? :(
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***

Mariom5

S38b36

Příspěvek od Mariom5 » 02. 02. 2004 23:30

Presne ako pisete.

Je toho par kuskov 4000-6000 vyrobenych. S beznou e28 ma spolocne
minimum.

Vanos v tom case nebol ani na papieri. Dokonca vymedzovanie vole ventilov nieje hyd. ale podlozkami. Kluka je kovana. Cena noveho motoru je 30% auta.

E34 m5 sa robilo cele rucne len 100ka ludi, max 12 aut za den.
V 88. stalo rovnako s porsche. Bol to naj. rych. saloon vyrabany seriovo na svete.

Vo verzii kombi je len 700 kusov.

Variab. sacie potrubie, 24ventilov.
Jeden mi stoji v sope (violett metalic m5 3.6 saloon)

Uživatelský avatar
adam
Příspěvky: 88
Registrován: 28. 02. 2003 20:48
Bydliště: Brno / Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam » 05. 02. 2004 20:05

Francis píše:V roce 1976 !!! Na tech 850PS to delalo 240PS z litru objemu, coz bylo neco nevidaneho.
240PS z litru je neco nevidaneho i dneska :)
snílek

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 06. 02. 2004 13:19

adam píše:
Francis píše:V roce 1976 !!! Na tech 850PS to delalo 240PS z litru objemu, coz bylo neco nevidaneho.
240PS z litru je neco nevidaneho i dneska :)
To je vic nez ma (vlastne mela) Rossiho motorka ... tak to je vostry.

Odpovědět