M5 3,7L
M5 3,7L
Pojedete od Kačerova směr Michle z kopce dolu k ulici u plynárny,kde vedou koleje date se do prava kolem polišů a po cca kilometru je po lev¨é straně takový malý bazar a v něm stojí takový malý černý dědeček,který vypadá jako vonavka s BBS.kurva je to stary jako prase a pri tom uplne nový.286 ps za 170000,-.Kupte to nekdo nebo strachy zešílím kdo si to koupí.na papírech z německa.KLENOT.Kouká přes plot jako pejsek co se nemuže pořádně nadechnout.jestli si ho koupí nějakej pan bourám často tak se pujdu zbourat do hospody pak z ní vylezu a necham se převálcovat e30kou.sčíhněte jí je vidět ze silnice.čau.
pořádná honička na okruhu
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
E28 M5, motor 3453ccm M88/3 (nekdy ho znaci S31B35, Hartge daval tento motor do E30 a oznacoval model H35-24), 286 PS, cerna barva, klima, ... Je to vyjimecny model bez plastu a bez sibru, nenapadne a vykonne auto.PET77 píše:hmm a o jakym aute je konkretne rec...fotky???
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Od Kaldy bude jiste v 1A stavu. A je to opravdu vyjimecny kousek tim, ze nema sibr a nema M5 oplastovani, na prvni pohled vypada jako bezna E28. Znalec se samozrejme nenecha zmast a uvidi velke brzdy, otackomer s posunutou redzone a v sedackach vsite tribarevne "praporky"HEERY píše:No me teda nepripada 170 nejak super cena

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Co to je teda za motůrek, je to ten co se dával do M5 E34?
Já myslel, že E28 byla max M535i a tento motor M5 3.5 24v BiVanos se dělal až později. Nebo to už v době E28 - do 88 roku) měli u BMW dvojitej vanýsek? A dali ho do limited edition? To teda musí být ještě lepší jak v E34. Když vemu v potaz kolik ještě dneska v rajchu stojej M5 E34, tak cena 170 000,- je docela nízká, jestli je to v super stavu.
Každá trubka, co se v tom nevyzná si asi v tom bazaru řekne-jé tolik peněz za tak starý auto a von je to kelnot do sbírky.
za rozumný prachy. Až takhle bude někde za dvacet let M3CSi.
Asi se na to pojedu mrdknout, nevíte maj tam open v sobotu.
Já myslel, že E28 byla max M535i a tento motor M5 3.5 24v BiVanos se dělal až později. Nebo to už v době E28 - do 88 roku) měli u BMW dvojitej vanýsek? A dali ho do limited edition? To teda musí být ještě lepší jak v E34. Když vemu v potaz kolik ještě dneska v rajchu stojej M5 E34, tak cena 170 000,- je docela nízká, jestli je to v super stavu.
Každá trubka, co se v tom nevyzná si asi v tom bazaru řekne-jé tolik peněz za tak starý auto a von je to kelnot do sbírky.


BMW The Ultimate Driving Machine
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
O VANOSu tu nebyla rec, nebo se pletu? Je to "obycejny" 6-valec 4-ventil, se dvema vackami. Objem 3453ccm, mel oznaceni M88/3 nebo S32B35, v tom nemam uplne jasno. E34 M5 mela dalsi generaci tohoto motoru, opet bez VANOSu, se zvysenym objemem nejprve na 3535ccm s oznacenim S38B36 a pozdeji na 3795ccm s oznacenim S38B38.DAN píše:Co to je teda za motůrek, je to ten co se dával do M5 E34?
Já myslel, že E28 byla max M535i a tento motor M5 3.5 24v BiVanos se dělal až později.
Skutecne je to E28 M5, do E28 M535i se daval bezny jednovackovy dvouventil M30 s 218PS.
Jeste nedokoncena tabulka mnoha BMW motoru a jejich pouziti je na http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumber
Naposledy upravil(a) Francis dne 26. 09. 2003 09:27, celkem upraveno 1 x.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Je to první generace M5 motoru, ten byl poprvé použit (s trochu jinou charakteristikou) v M1, poté v M635CSi a poté i v M5 E28, motor vypadá takhle:
http://fido.e30.cz/sraz/MVC-233F.JPG
Prostě je to čistokrevná M5 první generace, raritka, kterou bych chtěl mít doma.
http://fido.e30.cz/sraz/MVC-233F.JPG
Prostě je to čistokrevná M5 první generace, raritka, kterou bych chtěl mít doma.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
Velice zajimavy a uzitecny cteni. Jen tak dal.Francis píše: Jeste nedokoncena tabulka mnoha BMW motoru a jejich pouziti je na http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumber
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
"Trochu jinou" charakteristiku mel treba v M1turbo. Po vbastleni dvou turbodmychadel z nej dostali 850 az 950 PS, podle naladeni. V roce 1976 !!! Na tech 850PS to delalo 240PS z litru objemu, coz bylo neco nevidaneho.Fido píše:Je to první generace M5 motoru, ten byl poprvé použit (s trochu jinou charakteristikou) v M1 ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- cornhollio
- Příspěvky: 279
- Registrován: 11. 02. 2003 09:55
- Bydliště: Modřany crew represent
S38b36
Presne ako pisete.
Je toho par kuskov 4000-6000 vyrobenych. S beznou e28 ma spolocne
minimum.
Vanos v tom case nebol ani na papieri. Dokonca vymedzovanie vole ventilov nieje hyd. ale podlozkami. Kluka je kovana. Cena noveho motoru je 30% auta.
E34 m5 sa robilo cele rucne len 100ka ludi, max 12 aut za den.
V 88. stalo rovnako s porsche. Bol to naj. rych. saloon vyrabany seriovo na svete.
Vo verzii kombi je len 700 kusov.
Variab. sacie potrubie, 24ventilov.
Jeden mi stoji v sope (violett metalic m5 3.6 saloon)
Je toho par kuskov 4000-6000 vyrobenych. S beznou e28 ma spolocne
minimum.
Vanos v tom case nebol ani na papieri. Dokonca vymedzovanie vole ventilov nieje hyd. ale podlozkami. Kluka je kovana. Cena noveho motoru je 30% auta.
E34 m5 sa robilo cele rucne len 100ka ludi, max 12 aut za den.
V 88. stalo rovnako s porsche. Bol to naj. rych. saloon vyrabany seriovo na svete.
Vo verzii kombi je len 700 kusov.
Variab. sacie potrubie, 24ventilov.
Jeden mi stoji v sope (violett metalic m5 3.6 saloon)