Koupě M5

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Návštěvník

Koupě M5

Příspěvek od Návštěvník » 17. 11. 2005 19:11

Zdravíčko pánové..chci se zeptat jesli do toho jít nebo ne..
Mam na mysli E34 z německa...
Předem děkuji za každou radu.. :wink:

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 17. 11. 2005 19:14

jak na to budeš schánět papíry?
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
..::Brutus::..
Příspěvky: 446
Registrován: 24. 07. 2005 09:51
Bydliště: kdesi u Budějc

Příspěvek od ..::Brutus::.. » 17. 11. 2005 21:44

BMWAK píše:jak na to budeš schánět papíry?
Co to třeba přihlásit jako přestavbu z normál e34? :oops:

ales.
Příspěvky: 652
Registrován: 04. 09. 2004 17:21
Bydliště: Olomouc

Re: Koupě M5

Příspěvek od ales. » 18. 11. 2005 09:12

Anonymous píše:Zdravíčko pánové..chci se zeptat jesli do toho jít nebo ne..
Mam na mysli E34 z německa...
Předem děkuji za každou radu.. :wink:
všechno je to otázka penez.je to starý auto, navíc auto který kdo měl, tak mu dával.najdi člověka co je fanda dobře mu zaplat a mohl by si bejt spokojenej.naopak kup auto od kohokoliv jinýho a zaplačeš.s takovým autem se aspon podle mě jezdí za 20 na 100min, jasně i za mín, ale ty si snad budeš kupovat m5 proto, aby si pak hledel nato jakou máš spotřebu?. pokud se ti už ted protočily panenky, tak nato radši zapomen, protože při výměne brzd, rozvodu, tlumiču a dalších věcí by si to nemusel rozdejchat:-)
dle mě je tohle auto pro zajištěnýho fandu, kterej neváhá tomu autu doprát to naco má narok a dát i mnohem víc s tím, že tohle je auto, který to vrchovatou měrou vrátí zpátky.
každý zanedbání je u takovýho auta pruser.
koukni na tohle:
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... xoikjf4iqi

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 18. 11. 2005 21:16

Dejme tomu, žš o papíry nejde...
jde mi čistě jen o auto, jeho schopnosti, klady a zápory..
S čim mám zatim zkušenost, tak je E30 325 a 318..
Tydle 3ky se mi zdaj poněkud malý, proto se mi zachtělo E34ky..
A zároveň bych chtěl, aby se to umělo hezky rozpohybovat :)

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 19. 11. 2005 14:09

Anonymous píše:Dejme tomu, žš o papíry nejde...
jde mi čistě jen o auto, jeho schopnosti, klady a zápory..
S čim mám zatim zkušenost, tak je E30 325 a 318..
Tydle 3ky se mi zdaj poněkud malý, proto se mi zachtělo E34ky..
A zároveň bych chtěl, aby se to umělo hezky rozpohybovat :)
tak si kup 525 a budeš spokojenej..
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
Jeňas
Příspěvky: 830
Registrován: 21. 05. 2005 08:24
Bydliště: Blansko City

Příspěvek od Jeňas » 19. 11. 2005 15:25

Anonymous píše:Dejme tomu, žš o papíry nejde...
jde mi čistě jen o auto, jeho schopnosti, klady a zápory..
S čim mám zatim zkušenost, tak je E30 325 a 318..
Tydle 3ky se mi zdaj poněkud malý, proto se mi zachtělo E34ky..
A zároveň bych chtěl, aby se to umělo hezky rozpohybovat :)

Jak pises, ze E30 je mala a tak chces E34 - chapu. Ale tohle: A zároveň bych chtěl, aby se to umělo hezky rozpohybovat - mi je nejaky divny... E30 325i je myslim sakra zivy auticko, tak jaky pak copak...? :wink: :arrow:
Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...

Uživatelský avatar
Misa
Příspěvky: 1033
Registrován: 23. 03. 2005 10:17
Bydliště: Praha 8

Příspěvek od Misa » 19. 11. 2005 16:13

Na BMW klubu je jedna hezká M5 E34 na prodej, ta se určitě bude umět rozpohybovat :wink:
E87 120dA & G07 4.0dx

ales.
Příspěvky: 652
Registrován: 04. 09. 2004 17:21
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od ales. » 19. 11. 2005 17:45

Anonymous píše:jde mi čistě jen o auto, jeho schopnosti, klady a zápory..
jaký schopnoti?jaký klady?jaký zapory? já myslel že se bavíme o m5...tohle auto nemá žádny klady ani zapory.tohle auto bud chceš nebo ne...pokud tohle nevíš, tak ti takový auto nepatří do pracek.sorry.......kup 525i, jak tady kdosi říkal a budeš spokojenej. to co chceš není pro tebe.

Uživatelský avatar
Scimitar
Příspěvky: 755
Registrován: 15. 09. 2003 13:38

Příspěvek od Scimitar » 19. 11. 2005 18:20

Taky jsem o M5 uvažoval ale ta spotřeba je zoufalá... při horším stavu motoru ti to může žrát o dost víc. Bože nebyl jsem tu pás měsíců a koukám že se to tu nezměnilo...

Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 510
Registrován: 02. 02. 2004 16:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od psena » 19. 11. 2005 19:37

Spotreba je v pohode 120km/h jsem mel 10,5
150km/h myslim pod 12
mesto psat nebudu
dlouhodobej prumer 16,5 :D
E 34 M5

Uživatelský avatar
M3maniac
Příspěvky: 572
Registrován: 25. 03. 2004 01:07

Příspěvek od M3maniac » 19. 11. 2005 20:21

kuci co to tu píšete? že to auto nemá klady ani zápory,že při špatném stavu motoru to bude brát víc.... že si má koupit 525ku... to asi slyšet nechce.Máte pocit ,že toto auto nemá klady? Blbost,žadný jiný auto za tyto peníze takto nejede !!! s žádnou jinou limuzínou se takto nesvezeš !!! Toto auto drželo několik let rekord v délce řízeného smyku (driftu) má super podvozek na to kdy vzniklo,má boží zvuk ,žádné jiné auto není tak nenápadné a při tom kuewsky rychlé atd atd...to bylo k těm kladům.Teď zkusíme zápory,musíš hledat jen kus od člověka ,kterej se o to auto staral,protože jinak asi zapláčeš a vůbec nešní problém do šrotu kterej koupíš za 4500 eur nasypat 100,150 nebo 200litrů :D pokud chceš toto auto jako jediné a vyděláváš 10k tak na něho zapomeň.Prostě ho neuživíš,pokud budeš jezdit podle předpisů (což v tomto autě tak nějak nejde :D )tak to bude průměr cca 13l,pokud si ho budeš užívat tak průměr cca 17l pokud pojedš krev tak 30 :D dále jde všechen spotřebák daleko dříve do kytek než u 520i takže spojka a brzdy se dělaj docela často (auto je velké ,těžké a hodně rychlé) ale pro opravdového fandu pěkného svezení to prostě stojí za to!!! Musíš počítat že 1km tě vyjde jen v benzínu na cca 6kč,kde jsou gumy (ty mizí vzádu před očima :D ) a servis :D Taky jsem nepochopil radit jako alternatívu 525i :D je to trošku jiné auto :lol: Takže zvaž pořádně co si můžeš dovolit,kolik km chceš s tímto autem ročně najet ,protože najet s nim ročně 50tkm bude fin.docela náročnější...Já doporučuju M5 do garáže na léto a víkendy a do práce golf v naftě nebo pažout 205 :D
M3 (e46) Hartge :-)

Uživatelský avatar
M3maniac
Příspěvky: 572
Registrován: 25. 03. 2004 01:07

Příspěvek od M3maniac » 19. 11. 2005 20:25

jo a zapoměl jsem ještě na jednu věc,nevím kolik máš najeto a jakej jseš řidič,ale je k němu mít respekt,jinak bude v annonci inzerát: prodám havarovanou M5 :D
M3 (e46) Hartge :-)

Uživatelský avatar
speedfred
Příspěvky: 361
Registrován: 01. 10. 2003 17:36
Bydliště: niekde v CSSR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od speedfred » 20. 11. 2005 10:52

M3maniac píše:jo a zapoměl jsem ještě na jednu věc,nevím kolik máš najeto a jakej jseš řidič,ale je k němu mít respekt,jinak bude v annonci inzerát: prodám havarovanou M5 :D
jedna v annonci je za 80000kc,neviete nieco o nej?rozmyslal som o takom aute ale trochu sa toho bojim(naklady,pri zlej kupe)
vcelku to ujde

Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 510
Registrován: 02. 02. 2004 16:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od psena » 20. 11. 2005 13:06

Doplnim jeste M3 Maniaca, M5 E 34 pouzivali jako sve auto(samo krome jinych) Niki Lauda a jeste mnozi dalsi piloti F1 te doby.V te dobe se to rychlyma a dobre udelanyma limuzinama tak nehemzilo jak ted.
Respekt k tomu autu urcite, uz mam s 525 a 535 najeto par kilaku, v normalnim, ale predevsim rychlejsim rezimu ale s M5 jsem mel ze zacatku hodne velky respekt, ted uz si za mokra obcas nejaky ten kruhak loupnu :D , jde to jedna basen, zatim je to cista radost a auto je z garaze denodenne venku :D
Hlavne myslim, ze kdyz se mi neco nepodari tak shanet origio narazniky je dost opruz...takze chce to uz urcitej rozum a vybirat jen vhodna mista na blbnuti...kdybych tohle auto mel ve 20ti letech tak by dlouho asi nejezdilo..
M5 za 80 000 bude asi opravdu dost bomba :D
Spotreba pri nesetrne jizde po Brne neco pres 20L, neni to malo, kdyz vemu ze ted davam litr denne na benal...ale rikat si ,ze az nebudou prachy, nebudu jezdit je blbost....je to droga...proste si pujdu pujcit :D
E 34 M5

Uživatelský avatar
speedfred
Příspěvky: 361
Registrován: 01. 10. 2003 17:36
Bydliště: niekde v CSSR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od speedfred » 20. 11. 2005 13:31

za 80t. som myslel mierne buchnutu -chladic,naraznik.bola niekde v annonci.ci to niekto nevidel alebo nevie co je to zac
vcelku to ujde

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 21. 11. 2005 00:58

No a co misto m5 ktera je dosti draha koupit 535i a trosku postelovat motor?Nebylo by to financene min narocne a navic sehnat slusnou 535 je mnohem min obtizne nez sehnat m5.Ty prachy co by jsi dal za koupi m5 by jsi vrazil do tohodle a mel by jsi super vonavku.

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 21. 11. 2005 01:14

Anonymous píše:No a co misto m5 ktera je dosti draha koupit 535i a trosku postelovat motor?Nebylo by to financene min narocne a navic sehnat slusnou 535 je mnohem min obtizne nez sehnat m5.Ty prachy co by jsi dal za koupi m5 by jsi vrazil do tohodle a mel by jsi super vonavku.
Motor z M5 vychází z motoru M30 3,5i a myslím že ta 535i bude dosti svižná a o dost levnější i díly :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
speedfred
Příspěvky: 361
Registrován: 01. 10. 2003 17:36
Bydliště: niekde v CSSR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od speedfred » 21. 11. 2005 08:52

Reno... píše:
Anonymous píše:No a co misto m5 ktera je dosti draha koupit 535i a trosku postelovat motor?Nebylo by to financene min narocne a navic sehnat slusnou 535 je mnohem min obtizne nez sehnat m5.Ty prachy co by jsi dal za koupi m5 by jsi vrazil do tohodle a mel by jsi super vonavku.
Motor z M5 vychází z motoru M30 3,5i a myslím že ta 535i bude dosti svižná a o dost levnější i díly :wink:
podla mna podobnost aspon motoricky bude iba vzdialene podobna +100PS sa musi poznat +podvozok atd....ale to nech posudia taky co mali 535 aj M5 ja som mam moznost riadit iba 535 tak neviem
vcelku to ujde

Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 510
Registrován: 02. 02. 2004 16:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od psena » 21. 11. 2005 15:26

Ted jsem videl na prodej, myslim na bmwklubu nebo tady nejakou vonavku 535i.Je to dnes paradni volba a kdyz vezmu, ze je to v akceleraci 0-100 jen o sec horsi, tak to neni az takokovy rozdil.Ty motory jedou do 4000 otacek stejne, potom se ale Mko probudi a zarve..
A samozrejme bude rozdil v akceleraci 100-200, ja jsem vcera nameril 14,5 sec, coz 535 bude mit tak kolem 20 ??(nekdo s 535 by mohl zmerit!)
A nebavime se o tuzsich silentblocich, jinych pruzinach, ...
Brzdy jsou jinde o 40%, jeste jsem nepouzil ani zdaleka plnou silu v noze, uz jen duraznejsi prislapnuti aktivuje ABS na pneu 235/45 pri rychlosti 150km/h...
Spotreba 535 a M rek bych zanedbatelny rozdil.
Mka 3x drazsi nez 535i, ja jsem spokojenej, ale 3x lepsi asi neni...jen se proste pri vzestupu smerem nahoru tedy za i za male vylepseni akcelerace, brzd, podvozku plati cim dal tim vic.Je to pro ty, kteri moc neresi castky v radu desetitisicu na udrzbu,nebo pro Ty, kteri jsou schopni se pro ty specificke rozdily co mko ma ,uskromnit.
E 34 M5

Odpovědět