Váš názor na 318iA

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 02. 09. 2003 12:53

GeRoX píše:
Fido píše:Hotel Květnice, ul. Na Květnici
dik...
Blbouni :D :D :D

Miris: Já jsem neříkal, že automat na okresce nebo v serpentýnách bude muset zastavit a dál půjdeš pěšky, jenom je to o půlku větší radost sázet tam kvalty podle sebe a ne se hádat s automatem o tom, že dvojka, na vteřinku a půl líznuvší omezovač je podstata řízeného smyku řadit tam poplašeně trojku, to se prostě nedělá! V městě a na dálnici je to celkem jedno. Jenom můj názor.

A taky záleží jak který auto. Sedma E32 v manuálu je neštěstí, je to těžký, furt smrdí spojka a k tomu autu se to vůbec nehodí.

S automatem mám naježděno asi 60 tisíc km (Voyager, E32 735iA a další) a mám ho vcelku rád.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 02. 09. 2003 13:03

Miris píše:A nejni nic lepšího než bejt vyvalenej na kůži, ksichtem nahoru, opalovat se, cigáro v hubě, v jedný ruce kolu a dávat si NA PŘEHLEDNYM úseku 2-3 autobusy za sebou jenom tim, že si dupeš na plyn jak chceš a fofrklacku si všimneš až při parkování u apartmánu.

Sorry, toť vše.
to je ouplne novej zivotni styl :shock: :!: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 02. 09. 2003 13:06

RedBaron píše:
GeRoX píše:
Fido píše:Hotel Květnice, ul. Na Květnici
dik...
Blbouni :D :D :D

Miris: Já jsem neříkal, že automat na okresce nebo v serpentýnách bude muset zastavit a dál půjdeš pěšky, jenom je to o půlku větší radost sázet tam kvalty podle sebe a ne se hádat s automatem o tom, že dvojka, na vteřinku a půl líznuvší omezovač je podstata řízeného smyku řadit tam poplašeně trojku, to se prostě nedělá! V městě a na dálnici je to celkem jedno. Jenom můj názor.
mohu poprosit napsat srozumitelne tu cast o te pul vterine mezi dvojkou a trojkou nebo co?.... :lol: :twisted: 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 02. 09. 2003 13:09

Á, pán nerad věty rozvité :lol:

Jde o to, že když se dotkne dvojka při protáčení zadních kol omezovače, automatika prostě přeřadí na tři a je po parádě.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 02. 09. 2003 13:12

RedBaron píše:Á, pán nerad věty rozvité :lol:

Jde o to, že když se dotkne dvojka při protáčení zadních kol omezovače, automatika prostě přeřadí na tři a je po parádě.
ale jo neslo o vetu ale o to co mel basnik na mysli.... :lol: 8)

ale jinak je to pravda...no aby nebylo po parade musis tam mit takovej vykon aby i tu trojku podrzel.... :twisted:

...nebo to chce umet s plynem.... :twisted: 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 02. 09. 2003 13:16

GeRoX píše:
RedBaron píše:Á, pán nerad věty rozvité :lol:

Jde o to, že když se dotkne dvojka při protáčení zadních kol omezovače, automatika prostě přeřadí na tři a je po parádě.
ale jo neslo o vetu ale o to co mel basnik na mysli.... :lol: 8)

ale jinak je to pravda...no aby nebylo po parade musis tam mit takovej vykon aby i tu trojku podrzel.... :twisted:

...nebo to chce umet s plynem.... :twisted: 8)
No, to už je ale úkol tak pro 400 koní
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 02. 09. 2003 13:24

tak nejak ne-li vic...
Obrázek

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 02. 09. 2003 14:39

ondra_m píše:Fakt, mne rozesmívá, jak se tvrdí, že auto s automatem = svině líná.

Všiměte si, že to vždy píše někdo kdo automat nikdy neměl...
Jo je to pomalejší na sprintech protože to nejde na začátku tak nakouřit, ale v běžném provozu, je ta dynamika velmi příjevná...

Automat = Klidně ano.

Jo a co se týká spotřeby, tak to bych taky mo neřešil, kdyby byly 2 E30tky v naprosto stejném motorovém stavu tak ten automat bude malinko hladovější. Avšak, je třeba uvědomit si, že je to 20 let starej pekáč a tím pádem o spotřebě rozhoduje stav motoru a ne druh převodovky.
To jen tak mezi námi...
Ondro Ondro, nevíš o čem mluvíš - jak můžeš vědět že jsem automat nikdy neměl? Nikdy jsem neřekl že auto s automatem = líná svině, ta rovnice zněla 1,8 litru 4 válec starej motor se starým automatem = bídná dynamika, je jasný že 3,5 litr jede jak drak, automat neautomat.
A upřímně řečeno, věříš tomu, že plasťák s M40 motorem za 25 tis. bude OK?

To jen tak mezi námi

Tuhle diskusi už jsem zažil, kdo má automat hájí automat, kdo manuál zas to svý. Podle mě to záleží na autě, jeho účelu a na řidiči. Pojíždět v koloně se čtyřlitrem v manuálu je k zbláznění, na pěkně kroucený okresce bych si jízdu s automatem zdaleka tak nevychutnal.

Jenom mi není jasný, proč M3 a M5 mají pořád manuál, když je ten automat tak úžasnej. to asi soudruzi z Mnichova někde udělali chybu :shock:
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 02. 09. 2003 15:01

Můj výkon je naprosto dostačující k tomu, abych jel zatáčku bokem pod plynem na dvojku, nějakou pomalejší na jedničku (a bohužel nemám ani zdaleka 400 PSů), no ale já mám jenom tříkvalt :twisted: a tudíž jsou ty rychlosti docela dlouhý, jenom jednička je do kila :-) Prostě to jde, ale je trochu jinak než s fofrklackem.

2 Mao: tady nikdo nic nevyvyšuje, jde o to, že automat není nic horšího než manuál a naopak. Kdybych měl v 6ce manuál tak mi to rozhodně vadit nebude, já tam ale automat mám a nevadí mi to taky.

Jinak pokud je ta cena bez papírů, tak mi připadne naprosto normální.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 02. 09. 2003 15:02

pac M jako motorsport a zadnej sportak nema automat. pokud nam tu teda nebude kalit vodu naka amerika
mimochodem sportak taky nema predni nahon, ne? bud zadek bo 4x4
nebo? :roll:
a kua Fido nepredbihej... :)

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 02. 09. 2003 15:04

automat bych bral jedine do nakyho dzipu se ctyrlitrem....

ted jsem jezdil se 100-ouu landcruiserem se ctyrlitorvym TD + automat a to je v pohode....ale jinak zadny jiny auto bych s automatem nechtel...

...jo a automat je lepsi jeste do autobusu...zda se mi ze ty ridici MHD nejak neumej jezdit s manualem... :lol: 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 02. 09. 2003 15:06

GeRoX píše:automat bych bral jedine do nakyho dzipu se ctyrlitrem....

ted jsem jezdil se 100-ouu landcruiserem se ctyrlitorvym TD + automat a to je v pohode....ale jinak zadny jiny auto bych s automatem nechtel...

...jo a automat je lepsi jeste do autobusu...zda se mi ze ty ridici MHD nejak neumej jezdit s manualem... :lol: 8)
GeRoX: Ne, to jen ty převodovky jsou z toho řazení ve městě vylágrovaný až běda.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 02. 09. 2003 15:13

Gerox: ty vole :) chci te videt 12 hodin mavat klackem. ja bejt busak tak denne vykrikuju diky vynalezci automatu :D

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 02. 09. 2003 15:21

no vzdyt rikam...automat do autobusu je idealni vec...:)
Obrázek

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 02. 09. 2003 15:25

Mao píše:
Ondro Ondro, nevíš o čem mluvíš - jak můžeš vědět že jsem automat nikdy neměl? Nikdy jsem neřekl že auto s automatem = líná svině, ta rovnice zněla 1,8 litru 4 válec starej motor se starým automatem = bídná dynamika, je jasný že 3,5 litr jede jak drak, automat neautomat.
A upřímně řečeno, věříš tomu, že plasťák s M40 motorem za 25 tis. bude OK?

To jen tak mezi námi

Tuhle diskusi už jsem zažil, kdo má automat hájí automat, kdo manuál zas to svý. Podle mě to záleží na autě, jeho účelu a na řidiči. Pojíždět v koloně se čtyřlitrem v manuálu je k zbláznění, na pěkně kroucený okresce bych si jízdu s automatem zdaleka tak nevychutnal.

Jenom mi není jasný, proč M3 a M5 mají pořád manuál, když je ten automat tak úžasnej. to asi soudruzi z Mnichova někde udělali chybu :shock:
Maoo :-) s těma Mkama je to velmi jednoduchý, Mka jsou sportovní káry, a tzv. sportovní řidiči tím chtějí kvrdlat jako na závodech, kde se většinou automaty běžného typu nepoužívají. (Ale ostatně i manuální převodovka je jiná).

Rovnice je jednoduchá
manuál = levnější řešení tím pádem prodávanější, pro závodníky (myslím tím třeba tebe :-))
automat = pro ty co se chtějí dopravit z bodu A do B a nemají touhu jezdit stále na hraně s vytočeným motorem powerslidama atd... Prostě pro normální lidi.

Kdybych si mohl vybírat, tak do služebáku si dám automat a do druhýho auta který mám "na volnej čas" manuál.

Je to hlavně o tom co komu vyhovuje, ale prostě nadávky směrem na automaty jsou od "odborníků" co to nikdy neměli.

Zachvíli, se tu můžem hádat, co je lepší, jestli posilovač řízení, nebo ne.
Závoďáky taky většinou nemaj posilovač řízení.... :twisted:

Jo a ještě k tomuto:
Mao píše: Jenom mi není jasný, proč M3 a M5 mají pořád manuál, když je ten automat tak úžasnej. to asi soudruzi z Mnichova někde udělali chybu :shock:
Na debilní otázku další debilní otázka, proč se na 750i nikdy nedával manuál? A do 735i ano? :) :) :)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 02. 09. 2003 15:50

Mao píše:69="ondra_m
Mao píše: Jenom mi není jasný, proč M3 a M5 mají pořád manuál, když je ten automat tak úžasnej. to asi soudruzi z Mnichova někde udělali chybu :shock:
Na debilní otázku další debilní otázka, proč se na 750i nikdy nedával manuál? A do 735i ano? :) :) :)
[/quote]

taky se pripojim k debilnim vetam... :twisted:

proc neni v 750 manual?

ja mam na to par verzi:

1) s tim motorem tahle kara byla myslena jako high-tech limo tzn...pohodlna plynula jizda z bodu A do bodu B

2) kupovali to prevazne stary dedkove tudiz nikdo po nich radsi nechtel aby cachrovali s nanualem pri takovem (pro me nic extra) vykonem.

3) pro magori ktery by stim litali na storc byla myslena M5-ka....

btw: ja bych nechtel 750 jen a jen z toho duvodu ze ma automat...
Obrázek

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 02. 09. 2003 16:40

No, ale lidi co to maj, vyprávěj zajímavý příběhy. Vedle sebe na křižovatce 750iA s károu a 735i na ní. Vpravo oktávka TDI. Jdou na plyn, oktávista šachuje klackem co může, v 7350iA na to šlápnul, 735i málem padá dozadu z káry a po dvěstě metrech je oktávka o dvě auta vzadu...
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Miris
Příspěvky: 170
Registrován: 04. 07. 2003 16:52
Bydliště: hl. m.

Příspěvek od Miris » 02. 09. 2003 16:50

Blumen_071 píše:
Miris píše:A nejni nic lepšího než bejt vyvalenej na kůži, ksichtem nahoru, opalovat se, cigáro v hubě, v jedný ruce kolu a dávat si NA PŘEHLEDNYM úseku 2-3 autobusy za sebou jenom tim, že si dupeš na plyn jak chceš a fofrklacku si všimneš až při parkování u apartmánu.

Sorry, toť vše.
to je ouplne novej zivotni styl :shock: :!: :lol: :lol: :lol:
ta kola snad? :)
Ten ouplně koženej. Kábro - s větry o závod.

Uživatelský avatar
Miris
Příspěvky: 170
Registrován: 04. 07. 2003 16:52
Bydliště: hl. m.

Příspěvek od Miris » 02. 09. 2003 16:51

Sakra, kdo to byl?
Ten ouplně koženej. Kábro - s větry o závod.

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 04. 09. 2003 00:07

ondra_m píše:
Mao píše:
Ondro Ondro, nevíš o čem mluvíš - jak můžeš vědět že jsem automat nikdy neměl? Nikdy jsem neřekl že auto s automatem = líná svině, ta rovnice zněla 1,8 litru 4 válec starej motor se starým automatem = bídná dynamika, je jasný že 3,5 litr jede jak drak, automat neautomat.
A upřímně řečeno, věříš tomu, že plasťák s M40 motorem za 25 tis. bude OK?

To jen tak mezi námi

Tuhle diskusi už jsem zažil, kdo má automat hájí automat, kdo manuál zas to svý. Podle mě to záleží na autě, jeho účelu a na řidiči. Pojíždět v koloně se čtyřlitrem v manuálu je k zbláznění, na pěkně kroucený okresce bych si jízdu s automatem zdaleka tak nevychutnal.

Jenom mi není jasný, proč M3 a M5 mají pořád manuál, když je ten automat tak úžasnej. to asi soudruzi z Mnichova někde udělali chybu :shock:
Maoo :-) s těma Mkama je to velmi jednoduchý, Mka jsou sportovní káry, a tzv. sportovní řidiči tím chtějí kvrdlat jako na závodech, kde se většinou automaty běžného typu nepoužívají. (Ale ostatně i manuální převodovka je jiná).

Rovnice je jednoduchá
manuál = levnější řešení tím pádem prodávanější, pro závodníky (myslím tím třeba tebe :-))
automat = pro ty co se chtějí dopravit z bodu A do B a nemají touhu jezdit stále na hraně s vytočeným motorem powerslidama atd... Prostě pro normální lidi.

Kdybych si mohl vybírat, tak do služebáku si dám automat a do druhýho auta který mám "na volnej čas" manuál.

Je to hlavně o tom co komu vyhovuje, ale prostě nadávky směrem na automaty jsou od "odborníků" co to nikdy neměli.

Zachvíli, se tu můžem hádat, co je lepší, jestli posilovač řízení, nebo ne.
Závoďáky taky většinou nemaj posilovač řízení.... :twisted:

Jo a ještě k tomuto:
Mao píše: Jenom mi není jasný, proč M3 a M5 mají pořád manuál, když je ten automat tak úžasnej. to asi soudruzi z Mnichova někde udělali chybu :shock:
Na debilní otázku další debilní otázka, proč se na 750i nikdy nedával manuál? A do 735i ano? :) :) :)

Ondro, já automatu nenadávám a samozřejmě chápu, že nejsem zdaleka takovým odborníkem na E30 jako ty, já jen vyjadřuju svůj amatérskej názor, k čemuž předpokládám tohle fórum slouží. A nenech se příště rozhodit trochou ironie, chce to trochu nadhledu, TAK rozeznáš debila od normálního člověka, ale já myslím žes spíš vstal levou nohou :roll:
member of zewl crew

Odpovědět