ondra_m píše:Fakt, mne rozesmívá, jak se tvrdí, že auto s automatem = svině líná.
Všiměte si, že to vždy píše někdo kdo automat nikdy neměl...
Jo je to pomalejší na sprintech protože to nejde na začátku tak nakouřit, ale v běžném provozu, je ta dynamika velmi příjevná...
Automat = Klidně ano.
Jo a co se týká spotřeby, tak to bych taky mo neřešil, kdyby byly 2 E30tky v naprosto stejném motorovém stavu tak ten automat bude malinko hladovější. Avšak, je třeba uvědomit si, že je to 20 let starej pekáč a tím pádem o spotřebě rozhoduje stav motoru a ne druh převodovky.
To jen tak mezi námi...
Ondro Ondro, nevíš o čem mluvíš - jak můžeš vědět že jsem automat nikdy neměl? Nikdy jsem neřekl že auto s automatem = líná svině, ta rovnice zněla 1,8 litru 4 válec starej motor se starým automatem = bídná dynamika, je jasný že 3,5 litr jede jak drak, automat neautomat.
A upřímně řečeno, věříš tomu, že plasťák s M40 motorem za 25 tis. bude OK?
To jen tak mezi námi
Tuhle diskusi už jsem zažil, kdo má automat hájí automat, kdo manuál zas to svý. Podle mě to záleží na autě, jeho účelu a na řidiči. Pojíždět v koloně se čtyřlitrem v manuálu je k zbláznění, na pěkně kroucený okresce bych si jízdu s automatem zdaleka tak nevychutnal.
Jenom mi není jasný, proč M3 a M5 mají pořád manuál, když je ten automat tak úžasnej. to asi soudruzi z Mnichova někde udělali chybu