Výdrž motoru.....anketa
Výdrž motoru.....anketa
Pánové zajímali by mne vaše zkušenosti s počtem najetých kilometrů s vašimi motory než kleknou nebo potřebují úplnou anebo částečnou GO.... Je mi jasné, že záleží jak člověk maže, čím maže, jak často a jak moc tomu šlape za krk atp. To vše berme taky v úvahu...
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
M20 v E34 525i něco mezi 300 až 400 tisíci km - až do bariérového testu OK
M51 v E34 525tds na 200 tis. km prasklý píst, po výměně jezdil dál až do prodeje
M50 v E34 525iX 180 tis. km - jezdil skvěle až do prodeje
M20 v E30 325iX 273 tis. km - jezdil skvěle až do prodeje, jen na 272 tis měněna spojová lamela, byla původní !!!
M20 v E30 325iXT stav nezjištěn, po výměně "projeté" vačky jede dost dobře
Ani jeden nebral olej, spotřeba běžná, hluky běžné takřka žádné
M51 v E34 525tds na 200 tis. km prasklý píst, po výměně jezdil dál až do prodeje
M50 v E34 525iX 180 tis. km - jezdil skvěle až do prodeje
M20 v E30 325iX 273 tis. km - jezdil skvěle až do prodeje, jen na 272 tis měněna spojová lamela, byla původní !!!
M20 v E30 325iXT stav nezjištěn, po výměně "projeté" vačky jede dost dobře
Ani jeden nebral olej, spotřeba běžná, hluky běžné takřka žádné
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
vydrž motora
318i,M10-300 000 km,280 000-menená spojka
Me by zajimalo, jak jsou na tom motory s vydrzi kdyz tomu clovek hodne naklada, třeba kamos měl M20 2.0 (cely auto stalo 10 tis - vic o stavu motoru nezjisteno) Prakticky znal jen dve polohy plynu a to i pri studenym motoru a s motorem najezdil cca 4 tis. km touhle jizdou a motor bezproblemu odolaval, tak by me zajimalo jestli to je jen šteští nebo bezna vydrz M20?
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Re: zujuiu
a co skoncilo? co odeslo? a tech 190 000 asi nebude origo ne?KASPAR píše:m40 318i 190 000 a konec
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:
mam na tacho 235000,motor má o 50tisíc víc -320tKA z RV90
ZATIM SE VŠE JEVÍ V NORMĚ,AUTO MĚL MINULÝ NĚMECKÝ MAJITEL
V ORIG SERVISU S KAŽDOU KRAVINOU,ASI JE TO ZNÁT,PODLE MĚ SE DOBŘE OBSTARÁVANÝ 6V MŮŽE DOŽÍT AŽ 400 TISÍC
ZATIM SE VŠE JEVÍ V NORMĚ,AUTO MĚL MINULÝ NĚMECKÝ MAJITEL
V ORIG SERVISU S KAŽDOU KRAVINOU,ASI JE TO ZNÁT,PODLE MĚ SE DOBŘE OBSTARÁVANÝ 6V MŮŽE DOŽÍT AŽ 400 TISÍC
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
- Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
to přidej hochu i 4-vál může v rukou rozumného člověka natočit přes 700 tisícaristoloser píše:mam na tacho 235000,motor má o 50tisíc víc -320tKA z RV90
ZATIM SE VŠE JEVÍ V NORMĚ,AUTO MĚL MINULÝ NĚMECKÝ MAJITEL
V ORIG SERVISU S KAŽDOU KRAVINOU,ASI JE TO ZNÁT,PODLE MĚ SE DOBŘE OBSTARÁVANÝ 6V MŮŽE DOŽÍT AŽ 400 TISÍC
318i M10,- 318tisíc km,pří 280000km výměna vačky z důvodu jejího opotřebení,právě prodělává malou ozdravnou kůru,na motoru je vše origo.Měním komplet rozvody a veškerá těsnění,která jako by tam nebyla Spotřebu oleje mám 1l na 3000-4000km dle stylu jízdy.
Ps:U nás po městě jezdí fáčko taxi služba a ten má poctivý milion za sebou bez G.O. pouze několikrát měněné těsnění pod hlavou a rozvody
Ps:U nás po městě jezdí fáčko taxi služba a ten má poctivý milion za sebou bez G.O. pouze několikrát měněné těsnění pod hlavou a rozvody
To si děláš s tim fáčkem srandu ne? Tomu nevěřim.....DVORIS píše:318i M10,- 318tisíc km,pří 280000km výměna vačky z důvodu jejího opotřebení,právě prodělává malou ozdravnou kůru,na motoru je vše origo.Měním komplet rozvody a veškerá těsnění,která jako by tam nebyla Spotřebu oleje mám 1l na 3000-4000km dle stylu jízdy.
Ps:U nás po městě jezdí fáčko taxi služba a ten má poctivý milion za sebou
bez G.O. pouze několikrát měněné těsnění pod hlavou a rozvody
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
videl sem feldu s 842000Semry píše:To si děláš s tim fáčkem srandu ne? Tomu nevěřim.....DVORIS píše:318i M10,- 318tisíc km,pří 280000km výměna vačky z důvodu jejího opotřebení,právě prodělává malou ozdravnou kůru,na motoru je vše origo.Měním komplet rozvody a veškerá těsnění,která jako by tam nebyla Spotřebu oleje mám 1l na 3000-4000km dle stylu jízdy.
Ps:U nás po městě jezdí fáčko taxi služba a ten má poctivý milion za sebou
bez G.O. pouze několikrát měněné těsnění pod hlavou a rozvody
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:
jasně že může vydržet i tolik...
já budu rád...
já budu rád...
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
Mám 120tku na který je asi 220tis km a myslel jsem že je to skoro rarita, favorita jsem viděl se 180tis km a byl tak vyřízenej, spotřeba asi 2 l oleje na 1000km. U felicie bych tomu věřil pokud jde o 1,6ku ta vydrží dlouho.Max-Max píše:videl sem feldu s 842000Semry píše:To si děláš s tim fáčkem srandu ne? Tomu nevěřim.....DVORIS píše:318i M10,- 318tisíc km,pří 280000km výměna vačky z důvodu jejího opotřebení,právě prodělává malou ozdravnou kůru,na motoru je vše origo.Měním komplet rozvody a veškerá těsnění,která jako by tam nebyla Spotřebu oleje mám 1l na 3000-4000km dle stylu jízdy.
Ps:U nás po městě jezdí fáčko taxi služba a ten má poctivý milion za sebou
bez G.O. pouze několikrát měněné těsnění pod hlavou a rozvody
No záleží asi na údržbě no
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla