Výdrž motoru.....anketa

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
MartinS
Příspěvky: 84
Registrován: 18. 06. 2003 15:26
Bydliště: Brno

Výdrž motoru.....anketa

Příspěvek od MartinS » 06. 08. 2003 11:22

Pánové zajímali by mne vaše zkušenosti s počtem najetých kilometrů s vašimi motory než kleknou nebo potřebují úplnou anebo částečnou GO.... Je mi jasné, že záleží jak člověk maže, čím maže, jak často a jak moc tomu šlape za krk atp. To vše berme taky v úvahu...

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 06. 08. 2003 12:41

M20 v E34 525i něco mezi 300 až 400 tisíci km - až do bariérového testu OK
M51 v E34 525tds na 200 tis. km prasklý píst, po výměně jezdil dál až do prodeje ;-)
M50 v E34 525iX 180 tis. km - jezdil skvěle až do prodeje
M20 v E30 325iX 273 tis. km - jezdil skvěle až do prodeje, jen na 272 tis měněna spojová lamela, byla původní !!!
M20 v E30 325iXT stav nezjištěn, po výměně "projeté" vačky jede dost dobře

Ani jeden nebral olej, spotřeba běžná, hluky běžné takřka žádné
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 06. 08. 2003 20:15

M20 320i 210 tis(tacho)

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 06. 08. 2003 20:27

M40, E30, 316i stav nezjištěn - klepaly hydroštely, ale jel dobře.
M40, E30, 318i stav nezjištěn - naprosto bez problémů, jel jak pila :D
M50, E36, 290tkm - jezdí skvěle a ani moc nežere 8)

U všech spotřeba oleje do 1l na 15tkm.

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 07. 08. 2003 06:39

2.4d - motor 86 - v Rakousku měl na tacho 350 000km a nyní v jiné kastli má dalších asi 20 000km. Nebere olej, startuje skvěle a moc nebaští 7-8 l/100km
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Ivan
Příspěvky: 25
Registrován: 06. 08. 2003 07:47
Bydliště: Košice

vydrž motora

Příspěvek od Ivan » 07. 08. 2003 07:04

318i,M10-300 000 km,280 000-menená spojka

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 01. 05. 2008 15:29

no jo no držáky :wink:

Uživatelský avatar
KASPAR
Příspěvky: 1047
Registrován: 07. 09. 2007 10:38
Bydliště: PRAHA

zujuiu

Příspěvek od KASPAR » 01. 05. 2008 18:48

m40 318i 190 000 a konec :roll:

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 01. 05. 2008 19:04

Me by zajimalo, jak jsou na tom motory s vydrzi kdyz tomu clovek hodne naklada, třeba kamos měl M20 2.0 (cely auto stalo 10 tis - vic o stavu motoru nezjisteno) Prakticky znal jen dve polohy plynu a to i pri studenym motoru a s motorem najezdil cca 4 tis. km touhle jizdou a motor bezproblemu odolaval, tak by me zajimalo jestli to je jen šteští nebo bezna vydrz M20?
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Re: zujuiu

Příspěvek od Kubajz von Odry » 01. 05. 2008 19:11

KASPAR píše:m40 318i 190 000 a konec :roll:
a co skoncilo? co odeslo? a tech 190 000 asi nebude origo ne?
Obrázek

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 01. 05. 2008 19:31

E30 M20 237t dle tacho a jelo do prodeje..pak nevim jak u Lukiase
E30 M40 stále jede..kolik má nikdo neví
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
aristoloser
člen E30.cz
Příspěvky: 1312
Registrován: 20. 01. 2008 14:52
Bydliště: nový knín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aristoloser » 01. 05. 2008 19:37

mam na tacho 235000,motor má o 50tisíc víc -320tKA z RV90
ZATIM SE VŠE JEVÍ V NORMĚ,AUTO MĚL MINULÝ NĚMECKÝ MAJITEL
V ORIG SERVISU S KAŽDOU KRAVINOU,ASI JE TO ZNÁT,PODLE MĚ SE DOBŘE OBSTARÁVANÝ 6V MŮŽE DOŽÍT AŽ 400 TISÍC
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 01. 05. 2008 19:47

aristoloser píše:mam na tacho 235000,motor má o 50tisíc víc -320tKA z RV90
ZATIM SE VŠE JEVÍ V NORMĚ,AUTO MĚL MINULÝ NĚMECKÝ MAJITEL
V ORIG SERVISU S KAŽDOU KRAVINOU,ASI JE TO ZNÁT,PODLE MĚ SE DOBŘE OBSTARÁVANÝ 6V MŮŽE DOŽÍT AŽ 400 TISÍC
to přidej hochu 8) i 4-vál může v rukou rozumného člověka natočit přes 700 tisíc 8)
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 01. 05. 2008 20:09

318i M10,- 318tisíc km,pří 280000km výměna vačky z důvodu jejího opotřebení,právě prodělává malou ozdravnou kůru,na motoru je vše origo.Měním komplet rozvody a veškerá těsnění,která jako by tam nebyla :twisted: Spotřebu oleje mám 1l na 3000-4000km dle stylu jízdy.

Ps:U nás po městě jezdí fáčko taxi služba a ten má poctivý milion za sebou bez G.O. pouze několikrát měněné těsnění pod hlavou a rozvody 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 01. 05. 2008 20:27

M42 270000 a v pohodě :wink:
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 05. 2008 20:30

felda 1.3 ma 310000 a jede
golf IV 1.6 ma 381000 a jede
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 01. 05. 2008 20:42

DVORIS píše:318i M10,- 318tisíc km,pří 280000km výměna vačky z důvodu jejího opotřebení,právě prodělává malou ozdravnou kůru,na motoru je vše origo.Měním komplet rozvody a veškerá těsnění,která jako by tam nebyla :twisted: Spotřebu oleje mám 1l na 3000-4000km dle stylu jízdy.

Ps:U nás po městě jezdí fáčko taxi služba a ten má poctivý milion za sebou
bez G.O. pouze několikrát měněné těsnění pod hlavou a rozvody 8)
To si děláš s tim fáčkem srandu ne? Tomu nevěřim.....
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 05. 2008 20:57

Semry píše:
DVORIS píše:318i M10,- 318tisíc km,pří 280000km výměna vačky z důvodu jejího opotřebení,právě prodělává malou ozdravnou kůru,na motoru je vše origo.Měním komplet rozvody a veškerá těsnění,která jako by tam nebyla :twisted: Spotřebu oleje mám 1l na 3000-4000km dle stylu jízdy.

Ps:U nás po městě jezdí fáčko taxi služba a ten má poctivý milion za sebou
bez G.O. pouze několikrát měněné těsnění pod hlavou a rozvody 8)
To si děláš s tim fáčkem srandu ne? Tomu nevěřim.....
videl sem feldu s 842000 :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
aristoloser
člen E30.cz
Příspěvky: 1312
Registrován: 20. 01. 2008 14:52
Bydliště: nový knín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aristoloser » 01. 05. 2008 21:19

jasně že může vydržet i tolik...
já budu rád...
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 01. 05. 2008 21:41

Max-Max píše:
Semry píše:
DVORIS píše:318i M10,- 318tisíc km,pří 280000km výměna vačky z důvodu jejího opotřebení,právě prodělává malou ozdravnou kůru,na motoru je vše origo.Měním komplet rozvody a veškerá těsnění,která jako by tam nebyla :twisted: Spotřebu oleje mám 1l na 3000-4000km dle stylu jízdy.

Ps:U nás po městě jezdí fáčko taxi služba a ten má poctivý milion za sebou
bez G.O. pouze několikrát měněné těsnění pod hlavou a rozvody 8)
To si děláš s tim fáčkem srandu ne? Tomu nevěřim.....
videl sem feldu s 842000 :wink:
Mám 120tku na který je asi 220tis km a myslel jsem že je to skoro rarita, favorita jsem viděl se 180tis km a byl tak vyřízenej, spotřeba asi 2 l oleje na 1000km. U felicie bych tomu věřil pokud jde o 1,6ku ta vydrží dlouho.

No záleží asi na údržbě no :-)
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Odpovědět