Střídání BMW s jinou značkou

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Střídání BMW s jinou značkou

Příspěvek od Francis » 21. 07. 2003 21:36

Střídáte někdy své BMW s jinou značkou? Včera mi vrtule prorazila kamínkem chladič (plastový kryt pod motor je na vrakáči k nesehnání, asi budu muset do AuTecu :-( ) a tak než přivezou ve středu nový chladič (v AutoKelly za přijatelných 5300 Kč) mám půjčenou Astru 1.6 16V od Opela. Dojmy? "Gumový" plyn, málo válců, málo objemu, málo PSů, na každé druhé křižovatce akustický burn-out, no oproti 325iX dost rozdíl. Když jsem večer zavážel svého miláčka s čerstvě dolitou vodou do garáže, přišlápl jsem plyn jako po celodenním ježdění s Astrou a málem projel zdí na konci garáže ;-)

Ale abych jen nehaněl, poslední model Astry sedan mě příjemně překvapil: uvnitř na máloválec docela ticho, jízdními vlastnosti docela dobré, klimatizace potěšila, ... nelíbilo se mi velké posílení řízení a už zmíněná prodleva reakce na sešlápnutí plynu a taktéž pomalé "padání" otáček motoru při řazení, nejisté vedení při brutálnějším tahání za volant a špatný výhled vpravo vzad přes široký C-sloupek.

Má někdo podobné zkušenosti?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 21. 07. 2003 21:55

Ford Focus 1.6 (firemny) - podvozok, chcel by som ho mat v bawu, proste to auto sedi ako pribite, motor nic moc, pri preradovani ostavaju otacky vysiet "vo vzduchu", je to lina kurva, od dvoch ludi to uz vobec netaha... ale za ten podvozok by som dokazal vrazdit, a to som ho vyskusal uz vo vsetkych moznych polohach :lol:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
Miris
Příspěvky: 170
Registrován: 04. 07. 2003 16:52
Bydliště: hl. m.

Příspěvek od Miris » 21. 07. 2003 21:59

Přes den najezdím hodně po Praze a na to používám momentálně DAEWOO ... mno Daewoo ... přesněji Daewoo Matiz 0.8!!! :twisted:

Takže no cement :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 21. 07. 2003 22:40

SlimShady píše:... podvozok, chcel by som ho mat v bawu, proste to auto sedi ako pribite ...
Tak povymenuj volne cepy, klouby, silentbloky a vyteklé tlumice za nové, dopln pricne zkrutne stabilizatory a uvidis ten rozdil. Tebou zmineny Focus ma dobry podvozek, protoze JE ZANOVNI. Kdybys ho mohl porovnat s E30 ve skvele kondici, mozna by ses divil.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Emil Šic
Příspěvky: 257
Registrován: 16. 07. 2003 01:13

Příspěvek od Emil Šic » 21. 07. 2003 23:12

Já jezdil chvíli s firemním Renaultem Megane ve vínový barvě. A furt mi přišlo divný, proč v mým dosahu všichni na dálnici jezděj předpisově 130 :lol:

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 21. 07. 2003 23:25

Francis píše:
SlimShady píše:... podvozok, chcel by som ho mat v bawu, proste to auto sedi ako pribite ...
Tak povymenuj volne cepy, klouby, silentbloky a vyteklé tlumice za nové, dopln pricne zkrutne stabilizatory a uvidis ten rozdil. Tebou zmineny Focus ma dobry podvozek, protoze JE ZANOVNI. Kdybys ho mohl porovnat s E30 ve skvele kondici, mozna by ses divil.
Jasne, ja viem, ale no, nechaj mi tu radost :lol: BTW: nevravim ze na mojom bawu to je slabe, je to echt gut, mam dost dobry podvozok, si myslim, i ked bude potrebovat asi casom "omladzovaciu kuru", ale ten Focus sa mi zdal byt fest dobry... mozno je to fakt tym "zanovactvom" :wink:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 21. 07. 2003 23:33

SlimShady píše:... ale ten Focus sa mi zdal byt fest dobry... mozno je to fakt tym "zanovactvom"
Kazde nove auto je "tuhe" a po najeti vetsiho ci mensiho mnozstvi kilometru je takove "srackovate". Napriklad u Skody Favoritu se to projevilo uz po 15-20 tisicich km, u Felicie mnoooohem pozdeji. Drive nebo pozdeji to "postihne" kazde auto. Pri jizde ruzne vrze a skripe a chrasti a kdovicojeste, v zatackach se krouti, v kolejich stopu nedrzi, pri brzdeni mas pocit jako pri slapnuzi do ho..a, proste to neni jako zamlada 8)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 21. 07. 2003 23:53

Francis píše:Pri jizde ruzne vrze a skripe a chrasti a kdovicojeste, v zatackach se krouti, v kolejich stopu nedrzi, pri brzdeni mas pocit jako pri slapnuzi do ho..a, proste to neni jako zamlada 8)
Jojo, to ano... a je pravda, ze som v uplne mega-hyper vytunenom bawu nesedel, ktore by malo uplne supr prave vymeneny podvozok, a preto sa mi to zda byt dobre, ale i tak, Focus ma same dobre referencie co sa tyka podvozku, a aj to o to svedci o jeho kvalite 8)
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Re: Střídání BMW s jinou značkou

Příspěvek od Lukas-e21 » 22. 07. 2003 07:01

Francis píše:Střídáte někdy své BMW s jinou značkou? Včera mi vrtule prorazila kamínkem chladič (plastový kryt pod motor je na vrakáči k nesehnání, asi budu muset do AuTecu :-( ) a tak než přivezou ve středu nový chladič (v AutoKelly za přijatelných 5300 Kč) mám půjčenou Astru 1.6 16V od Opela. Dojmy? "Gumový" plyn, málo válců, málo objemu, málo PSů, na každé druhé křižovatce akustický burn-out, no oproti 325iX dost rozdíl. Když jsem večer zavážel svého miláčka s čerstvě dolitou vodou do garáže, přišlápl jsem plyn jako po celodenním ježdění s Astrou a málem projel zdí na konci garáže ;-)

Ale abych jen nehaněl, poslední model Astry sedan mě příjemně překvapil: uvnitř na máloválec docela ticho, jízdními vlastnosti docela dobré, klimatizace potěšila, ... nelíbilo se mi velké posílení řízení a už zmíněná prodleva reakce na sešlápnutí plynu a taktéž pomalé "padání" otáček motoru při řazení, nejisté vedení při brutálnějším tahání za volant a špatný výhled vpravo vzad přes široký C-sloupek.

Má někdo podobné zkušenosti?
Mno, já střídám různý Opely

Astra - jen můžu souhlasit
Vectra B- o nic lepší - jen víc gumový řízení
Vectra C- docela fajn-asi jedinej předohrab kterej bych vyměnil za nahon na zadek
Signum - fajn, akorat v každý zatáčce de po čumáku ven
Noa o těch malejch se nemá cenu ani zmiňovat

Daewoo- holt korejec

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 22. 07. 2003 07:22

No ja to docela dost stridam VW TRANSPORTER r.v. 2002 2.5 TDI jako rodine auto bych nemenil. Da se do nej dat vsechno. Spousta mista a zatah je dobry, rizeni a podvozek na jednicku akorat do zatacek se nesmi tak rezat. Proto mam pilu na zdi v garazi . :D Pak Skoda Octavia 1.9 TDI 81 KW, motor ma supr zatah, podvozek je po vymene jako novej (tlumice SACHS plynokapaliovene, silentbloky atd na podvozku nove),projemne ma totiz klima, Skoda Felicia 1.3 combi (jednobodovy strik) - takovy rodiny vagen,ale po BMW jsem si takovym autem nezajezdil. nema posilovac, je pomerne uzke a da se s ni jezdit fakt dost rychle do zatacek a pak na zaver 307 BREAK r.v. 2003 je to nove, malo valec to je a je linej,ale motor neslysite pri nastartovani, rizeni presne, razeni kratke a presne a podvozek??? vyladen akorat na francouze. Ja bych nemenil ja bych nejradeji VW TRANSPORTER T5 a BMW v garazi na weekove jezdeni.

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 22. 07. 2003 07:42

Tak to já mám firemní auto Peugeot Boxer rv.2002 takže nový 2.8Hdi na dodávku fakt super max rychlost 180km/h spotřeba 9l ropy Má to super brzdy kotouče všude a dost dobré zrychlení jen se to trochu v zatáčkách naklání tak až potkáte šíleného Boxera s Papoušky na boku tak řídí moje maličkost!!!!! ps.ale Bávo to v žádném případě není!!!!!!!!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 22. 07. 2003 08:25

6ku střídám s Fábií kombajnem Super Diesel Injection :-) Nejedete to, nežere to, podvozek OK, pohodlí nic moc, naštěstí je vybavená, takže se v těhle vedrech i ochladím. No a koneckonců na těch 180 se dovede rozparádit taky. Nicméně nelze srovnávat s jakýmkoliv BMW.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 22. 07. 2003 11:56

Donedávna 8) jsem jezdil se služebním pickupem - Škoda Felicia 1.9D, zátah od spoda dobrej, ale maximálka nic moc, přestup do báwa orgáč :lol:
Měl jsem možnost pár dní jezdit s Opelem Meriva - 1.8i 16V a můžu Vám říct, že motor nic moc. Na to, že to má 125k, tak moc dobře netáhne. Mám 318i M40 a ta má tah jako kráva hned od malejch otáček - to je holt rozdíl mezi 8V a 16V. Bawec je holt real sportscar (320i and UP) :twisted:
8) ///M Power 8)

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 22. 07. 2003 14:36

Jo jezdim s Felicii 1,3 LXI!!! Fakr narez, do kopce na strakonicky z 150 - 90km/h a krasne se houpe v zatackach :lol:
Ale narozdil od bava zere 7l/100

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 22. 07. 2003 14:36

V práci jezdím zpravidla s Opelem Corsa 1,2 16V, malej objem, málo válců ale na městský ježdění je v pohodě, je to docela mrštná kárka.
Pak s Peugeotem 307 Hdi - sračka sračkovitá ( pardon za ty výrazy, ale jinak to říct nejde ), francouzkej měkkej šmejd, kterej je po 50 tis. v horšim stavu než můj miláček, nejede, vrže, žere (cca 8,5 l/100 km :shock: ) a furt tomu něco je.
Občas s Renaultem Lagunou 2,2 Tdci ( nebo jak těm jejich tdičkům říkaj ) slušný, hlavně ten 6 stupeň je pohoda.
Octavia 1,9 tdi 66 kW - za ty prachy hodně dobrá kára, hlavně podvozek.
A nakonec Peugeot Boxer 2,5 TDi - pohoda, zátah a výhled, 165 km/h max.
:twisted: ALE BMW JE BMW :twisted:
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 28. 07. 2003 00:07

Ford Escort 1.6d 1987 - nejde, ale nezere (4-5l maximalne - kdyz tomu vyfoukavam saze z komina)

Rover 620ti - 240k - odpich hodne dobrej jinak nahovno - predohrab, po jedny mensi asi 20ti minutovy rally v okoli Prahy sem tomu uvaril brzdy - proste vetsi celkem pohodlny auto, obcas nekoho bez problemu predjet, ale jizdni vlastnosti napicu

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 28. 07. 2003 23:06

V praci jezdim s Golfem III 1.9D :evil: hruza, děs, utrpeni.
Chlapek co ma u nas na sarosti auta mi rikal, ze s tim jezdim nejak divne, prej maj vsichni ostatni co s tim autem jezdi o 2-4l mensi spotrebu :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 30. 07. 2003 17:59

Poslední dva roky jsezdím už jenom se zádohrabama. :D

V práci máme 3x Iveco turbodaily a na to že mají cca 87kW to jede celkem slušně. Máme to permanentě přetížené (přes 3.5t - uveze to 1.2t) a často za tím máme ještě vlek, na kterém někdy vezeme ještě dalších cca 1.8t. I při těch zátěžích to max. jede 130-140km/h (jak které a samo bez vleku). Jsou to takové správné velké kočáry. Třeba po praze se mi s tím jezdí líp než s osobákem. :D

Doma mám teď E30 318i a chvili už taky E36 320i.

Předtím jsem měl Golfa I 1.1, potom 1.5 a potom Filcku 1.6. Začínal jsem na žigulu a ten zadní náhon se prostě nedá zapomenout. 8)

Nejhorší byla Filcka, v zimě to bylo o hubu. Vůbec to nesedělo a i se zimníma gumama to skoro nikam nechtělo vyjet. Ty golfy byly dobré, ale jakykoliv prudší rozjezd a už to hvízdalo - zlaté báwo. :D

Uživatelský avatar
HEERY
Příspěvky: 175
Registrován: 06. 04. 2003 10:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HEERY » 31. 07. 2003 00:54

Uli_d píše:Ford Escort 1.6d 1987 - nejde, ale nezere (4-5l maximalne - kdyz tomu vyfoukavam saze z komina)

Rover 620ti - 240k - odpich hodne dobrej jinak nahovno - predohrab, po jedny mensi asi 20ti minutovy rally v okoli Prahy sem tomu uvaril brzdy - proste vetsi celkem pohodlny auto, obcas nekoho bez problemu predjet, ale jizdni vlastnosti napicu
Toho Rovera 620ti ma otec a nevim no.Pohodlne auto na dalnice,ale slapnes na plyn a ta "turbo prodleva"je dost velika a velice,velice spatne brzdy. A jak je to tezky a predohrab tak se to dost sune ven ze zatacek.
A to nemluvim o servisu kde cekas na servo klidne mesic...
Jinak to auto se me designove dost libi a rychle tez je.
Obrázek

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 31. 07. 2003 07:19

HEERY píše:Toho Rovera 620ti ma otec a nevim no.Pohodlne auto na dalnice,ale slapnes na plyn a ta "turbo prodleva"je dost velika a velice,velice spatne brzdy. A jak je to tezky a predohrab tak se to dost sune ven ze zatacek.
A to nemluvim o servisu kde cekas na servo klidne mesic...
Jinak to auto se me designove dost libi a rychle tez je.
Obrázek
Mno kydby tam v zadu nestala ta tvoje M5 tak ok, ale takhle na te fotce ten rover vyslovene prekazi :lol:

Odpovědět