Rozvod CIH
- Tweety
- Kontaktovat uživatele:
Rozvod CIH
Chtěl jsem to dát do techniky, ale souvislost s E30 to nemá a tak se raději zeptám v pokecu...
Nevíte, kde se tento rozvod, kde je vačkový hřídel uložen v hlavě válců, používá ? U jakých vozidel ? Díky
Nevíte, kde se tento rozvod, kde je vačkový hřídel uložen v hlavě válců, používá ? U jakých vozidel ? Díky
- Tweety
- Kontaktovat uživatele:
Nic novějšího si nenašel ? Tak to teda asi vypadá na starší koncepci, která se moc neuplatnila. Já to jen shánim, kdybych to zítra dostal za téma. Učitel totiž nebyl schopen něco k říct k použití (jako třeba kam se to dávalo), tak kdybych věděl něco víc než on, tak bych si tim mohl trochu polepšit
Ale osobně jsem nic nenašel, snad jen že to měl i nějakej typ motorek ?!?!
myslíš jako ten, co si plete acsonu a agilu?Tweety píše:Nic novějšího si nenašel ? Tak to teda asi vypadá na starší koncepci, která se moc neuplatnila. Já to jen shánim, kdybych to zítra dostal za téma. Učitel totiž nebyl schopen něco k říct k použití (jako třeba kam se to dávalo), tak kdybych věděl něco víc než on, tak bych si tim mohl trochu polepšitAle osobně jsem nic nenašel, snad jen že to měl i nějakej typ motorek ?!?!
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
- Tweety
- Kontaktovat uživatele:
Jojo, to je on, se kterym se zítra budu potit půl hodiny při zkoušeníLukas-e21 píše:myslíš jako ten, co si plete acsonu a agilu?Tweety píše:Nic novějšího si nenašel ? Tak to teda asi vypadá na starší koncepci, která se moc neuplatnila. Já to jen shánim, kdybych to zítra dostal za téma. Učitel totiž nebyl schopen něco k říct k použití (jako třeba kam se to dávalo), tak kdybych věděl něco víc než on, tak bych si tim mohl trochu polepšitAle osobně jsem nic nenašel, snad jen že to měl i nějakej typ motorek ?!?!