Jake upravy a kdo Vam ...

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Jake upravy a kdo Vam ...

Příspěvek od Filip » 15. 07. 2003 06:22

vcera jsem jel domu a premyslel po telefonatu s Ivem s e21 o upravach motoru. Chtel jsem se zeptat Vas vsech co mate motory nejak upravene pochlubte se jaky mate motor, trosku priblizte rozsah, zda Vam jezdi, kolik uz ma najezdeno po upravach a zda jste byli spojeni s tim kdo Vam to delal, a jak s tim motorem jezdite. zda ho vytacite nebo jezdite otcovskou jizdu. a anich bych se nezlobil teda pokud budete chtit prozradit kdo Vam to delal a kolik Vas to stalo. Dik moc Filip

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 15. 07. 2003 06:25

Aby se nereklo, ze z Vas taham info rad napisu prvni prispevek. Nevim zda znate historii mho auta,ale to neni az tak podstatne. Prvni motor 1.6M40 urazena olejova vana + saci kos a atd. Vymena za motor 2.5e Premluvil me k tomu mrchanik, kterej to delal. Tak jsem se nechal premluvit a zakoupil jsem 2.5e a otevreli na 2.7i. Jelo to krasne,ale po cca 10 000 Km se motor divne zacal ozyvat a tim skoncila era 2.7i. Tato prestavba me prisla na cc 50 000,-Kc a delal ji Petr na Rajske Zahrade. Nevim komu bych mel sverit motor, aby to vydrzelo.

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 15. 07. 2003 06:41

Tak já jsem měl v mám voze originál 1.8i K jetronic jezdil pěkně ale stáří ho zmohlo tak po přemlouvání jsem se rozhodl že mi můj mecháňo udělá motor 4válec 2,4i převrtal se 4V 2.0 dalo se na to vstřikování z E30 a jelo to no asi jako IS a stálo 25000kč ale při jedné jízdě po dálnici mi najednou z ničeho nic bliklo mazání a motor klapal tak to mecháňo opravil ale pak ten motor odešel po měsíci tak žádnej hit poté jsem byl zklamaný jeho prací ale nabýdl se že mi do toho postaví V6 tak sem sehnal elektriku váhu a počítač koupil vačku za 400EUR vodní pumpu spojku a dal se do práce motor byl super od začátku jel jak víno ale teď najednou začala mizet voda a de mi do oleje najel jsem 3000km s novím motorem a vyšla mě ta sranda na 40000kč tak mě to pěkně sere ale zlatej Kalda mi to opraví tak doufám že on je ten správnej Mehaniack!!!!!!!Jelikož můj stávající mi řekl že měsíc nemá čas a já chci jezdit!!!!,?

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 15. 07. 2003 07:01

Od února jezdím s posledním 325iX, po výměně motoru s prasklou hlavou a poškrábaným válcem. Po výměně najeto něco přes 10.000 km, zatím drží. Jezdím denně, ne pomalu (auto přežilo noční dálniční jízdu z Prahy do Poděbrad v 6100rpm=220km/h), na sprintech nebo v Sosnové ho nešetřím 8)

Úpravy: poslední verze ŘJ Motronic, chip, vačka z 2.0carb, vestavba klimatizace. Od včerejška mám hlavu v obrobně na snížení, pak se uvidí ...

K mechanikovi dávám auto (nejlépe pouze nezbytné komponenty) jen na práce, na které nemám nářadí a mašinky (geometrie, diagnostika, sváření, obrábění, karosařina, naplnění klimy ...) všechny ostatní práce vlastníma rukama. Není nad pohled na motor pověšený na řetězu a jistotu vědět, co jsem kam dal, co čím nahradil a co kde dotáhnul.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 15. 07. 2003 07:52

Začínal jsem s dvoulitrem M20, pokračoval přes jeho plasťákovou verzi k dvouapůllitru v automatu, abych prozatím skončil u M30 3,5i také v automatu. Jsem s ním maximálně spokojen, táhne v celém spektru otáček a hned tak něco mi neujede :-) Jeho stav je 1A, nedělá mu problém jet Praha - Brno celou cestu 200+, koneckonců, je na to stavěnej.

Úpravy motoru jsem nedělal žádný, jednak nejsem profík a důležité a hlavně účinné úpravy něco stojí a bastlit se mi nic nechce. Pokud budu někdy něco upravovat, tak způsobem, že zvýším objem :-)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
cornhollio
Příspěvky: 279
Registrován: 11. 02. 2003 09:55
Bydliště: Modřany crew represent

Příspěvek od cornhollio » 15. 07. 2003 15:38

v motoru jsem upravil jen vanu 16m40 ale jinak drží statečne vydržel i brno praha stále v 6tis ot
Obrázek
live in hell,drink in heaven
D.O.D. crew,
rs13

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 16. 07. 2003 15:48

ja mam etu od roku 96 ... po tydnu jezdeni na asfaltu se kamos rozhodl, ze mu ukaze jak chutna trava, tak ho hodil v kilu do skarpy...:)

...menila se vana a chladic...vse v jednom brutalnim servisu blizko prahy...kara tam byla 3 mesice!!! ... a pote, co jsem to od nich vzal jsem akorat dojel do pha a konec...komplet roztavena kabelaz...takze jsem to tam vratil...pro zmenu na dalsi tri mesice...nevedeli s tim rady pac ani po vymene kabelaze to nechtelo fachat ... najednou ale jo ... nerekli cim to bylo ... az ted jsem zjistil ze tam pichli asi jinou hlavu a komplet jinou jednotku ... dle vseho je tam hlava ze stare 528 ... coz o to ... litalo to jako svine a nezralo skoro vubec nic ... tedy az na jedno obdobi, kdy se mu jen tak chtelo zrat 30 litru na sto ... bavilo ho to asi mesic a pak to prestalo a od te doby v pohode ... najel jsem na nej asi 110 000 a zatim (tuk tuk) vicemene vse v pohode ... menil jsem pouze spojku a olej a zadni kotouce ... no a ted tam mam kompresor ... jezdi to lip, ale pro zmenu se rozhodl olej ze se na ten komp podiva taky, takze leze z motoru kudy muze...a aby to nebylo jen tak, tak se ozvala i spojka a diff ... ten protestuje asi nejvic ... zatim mam nalitano tak 5000 s kompem a zatim krome vytekani oleje (coz je u preplnovanych motoru normalni) zadny problem ... vsehovsudy jsem do toho narval za ty roky asi 70, ale jeho nynejsi hodnota je hodne pod touto cenou ... :(
Obrázek

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 16. 07. 2003 20:00

Tak ja začal E21 2litrem za 10.000kč, motor vydržel asi 700-800km, pak se v 6000/min potkal- blbě měněnej rozvodák, nedotáhlý šroub na vačce, výměna za jinej 2 l, vydržel cca15000 km, pak odešlo uložení na klice...nyní pomalu dokončuji komplet generálku, mám přepravenou 2.7, spodek ete, vršek 2.5, hlava komplet po repasy, krapet snížená... sem na něj fakt zvědavej... jediný čeho se trošku bojim, že komprese bude o malinko menší...ale i tak by to mohlo pěkně hrabat... :)
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Melisek^076
Příspěvky: 154
Registrován: 11. 02. 2003 20:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Melisek^076 » 19. 07. 2003 16:18

Moje současné BMW je 325i,r.88. Letos jsem do něj implantoval blok z ETY, cena 3000 Kč, s hlavou 325i za 4000 Kč, která byla snížena o 0,7mm, Motronic dostal Epromku s prográmkem z našich stránek, výsledkem bylo zvýšení max. otáček na 6800. V současnosti do auta vracím katalyzátor, protože 1) se dovnitř táhne smrad jak ze škodovky na sytič, 2) spolu s výfukem Supersprint mám nad 4000 otáček pocit, že mě pronásleduje MIG. Jinak po uražení letošní 3. olejové vany jsem pořídil vyšší pružiny M-technik, už to není nízké autíčko. Škoda. Úpravy a opravy robím sám s pomocí kamarádů, s výměnou motoru mi pomohl Kupča_002.

Kupča
Příspěvky: 130
Registrován: 19. 03. 2003 07:05
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kupča » 19. 07. 2003 20:52

Všechno sám.
Neznám v okolí nikoho, kdo by mi auto udělal tak jak chci a k tomu v okolí jsou "čuňátka" v servisech.

Odpovědět