Má někdo zkušenosti s Skoda Octavia TDI 110koní?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Má někdo zkušenosti s Skoda Octavia TDI 110koní?

Příspěvek od Havran » 10. 03. 2005 09:55

Máma si kupuje tohle auto má to najeto asi 100 000 a je to dovoz, rv 2000 a je to jak nový. Motor šlape velmi hladce na TDI ale nikdy jsem v tom předtím nejel a zajímalo by mě jak se to má správně chovat, když jsem to prokížděl tak to jako zabíra do asi 1800rpm a pak se přidá turbo chvíli to zrychluje tak do 2.5-3 000rpm a pak to sice přidává ale spíš je to mrtví.

Teda nejsem z toho ůplně odvázanej jako přidá to ale asi na 7sec, jsem zvyklej jako že když auto jde do tahu tak až do 6 500ot/m s tím že se tah pořád zvyšuje :)

Tak kdyby někdo jezdil v tomhle autu tak napište jaký to má vlastnosti apod.

Uživatelský avatar
[CZ]Airwolf[OC]
Příspěvky: 1073
Registrován: 29. 01. 2005 11:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od [CZ]Airwolf[OC] » 10. 03. 2005 10:21

jezdil jsem sice jen v 1.9SDi, ale vzhledem k tomu ze jde o naftaky tak ten vykon do tech 3k otacek by odpovidal, benzinaky maji vykon spis od tech 2,5-3k zase...i kdyz neznam zalezitost kolem turba.
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno :)

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Re: Má někdo zkušenosti s Skoda Octavia TDI 110koní?

Příspěvek od Fx » 10. 03. 2005 10:30

Havran píše:Máma si kupuje tohle auto má to najeto asi 100 000 a je to dovoz, rv 2000 a je to jak nový. Motor šlape velmi hladce na TDI ale nikdy jsem v tom předtím nejel a zajímalo by mě jak se to má správně chovat, když jsem to prokížděl tak to jako zabíra do asi 1800rpm a pak se přidá turbo chvíli to zrychluje tak do 2.5-3 000rpm a pak to sice přidává ale spíš je to mrtví.

Teda nejsem z toho ůplně odvázanej jako přidá to ale asi na 7sec, jsem zvyklej jako že když auto jde do tahu tak až do 6 500ot/m s tím že se tah pořád zvyšuje :)

Tak kdyby někdo jezdil v tomhle autu tak napište jaký to má vlastnosti apod.
Podle me to celkem odpovida, ridil ono podle popisu se to tezko hodnoti, ale podle me to odpovida. Proste to je nafta a to turbo tomu pomuze, ale jen odsud potud.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Seba325iX
Příspěvky: 94
Registrován: 25. 08. 2004 09:11
Bydliště: Praha

Příspěvek od Seba325iX » 10. 03. 2005 10:48

Chtělo by to někoho kdo to má a ten pozná i malý rozdíl nebo aspon zkus zkusebni jizdu v aaa nebo esa a pak muzes porovnat , stejně bych to vzal do servisu na diag.

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 10. 03. 2005 10:51

VAG bych mohl asi zajistit, jenom jestli to je novej ksicht, tak se asi nedostanem na brzdy (nebo si to pletu s Oct II). BTW kolik pak chces mit na tachometru? :lol:

EDIT: Jestli to je novej ksicht, tak ti kilometry neupravim. Ale byla by to prdel nastavit tam 560 tisic a chtit slevu :lol:
Naposledy upravil(a) Fx dne 10. 03. 2005 10:55, celkem upraveno 1 x.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 10. 03. 2005 10:55

Seba325iX píše:Chtělo by to někoho kdo to má a ten pozná i malý rozdíl nebo aspon zkus zkusebni jizdu v aaa nebo esa a pak muzes porovnat , stejně bych to vzal do servisu na diag.
S těma áčkama to neni špatnej nápad ale už mě tam znaj :) s kamarádem jsem tam odskoušeli ledacos jentak pro radost. Až potom když jsem se ptal na měsíční zplátky tak mě odtáhly někam do kanclu kde do mě ryl nějakej vyškolenej prodavač asi 30min abych si to (328i e36) koupil :evil: přitom jsem samo vůbec nechtěl od takovejch šmejdů. Ale docela mi to nahnalo bobky a od tý doby se tam ani neukážu.

Ten prodavač nám dává 1/2 roku záruku tak to snad aspoň podepíše ve smluvě a pak tradá na diagnostiku.

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Re: Má někdo zkušenosti s Skoda Octavia TDI 110koní?

Příspěvek od Alex_78 » 10. 03. 2005 11:28

Havran píše:... tak to jako zabíra do asi 1800rpm a pak se přidá turbo chvíli to zrychluje tak do 2.5-3 000rpm a pak to sice přidává ale spíš je to mrtví.

Tak kdyby někdo jezdil v tomhle autu tak napište jaký to má vlastnosti apod.
Moje zkušenost: otec si koupil v podstatě totéž (1999, 90000km), auto zabíralo 1900-3000 a dal nic, brali jsem to jako vlastnost dieselů. Nejakou dobu po koupi jsme zkouseli max. rychlost a dalo to pouze 175 km/h. Nacetl jsem spoustu diskusi, prirucek atd a vydedukoval, ze to bude vaha vzduchu - a opravdu - po vymene (orig. BOSCH ovsem bez loga SKODA) se vse vyresilo - konstatni zatah (=bez spicek) od 1900 do 4000, max. 190km/h.

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Má někdo zkušenosti s Skoda Octavia TDI 110koní?

Příspěvek od ajfel » 10. 03. 2005 11:32

Havran píše:Máma si kupuje tohle auto má to najeto asi 100 000 a je to dovoz, rv 2000 a je to jak nový. Motor šlape velmi hladce na TDI ale nikdy jsem v tom předtím nejel a zajímalo by mě jak se to má správně chovat, když jsem to prokížděl tak to jako zabíra do asi 1800rpm a pak se přidá turbo chvíli to zrychluje tak do 2.5-3 000rpm a pak to sice přidává ale spíš je to mrtví.

Teda nejsem z toho ůplně odvázanej jako přidá to ale asi na 7sec, jsem zvyklej jako že když auto jde do tahu tak až do 6 500ot/m s tím že se tah pořád zvyšuje :)

Tak kdyby někdo jezdil v tomhle autu tak napište jaký to má vlastnosti apod.
ty TDi by mely tahat do 4000ot .. pak ale ani tuk ...
pokud ne, muze odchazet bud vaha nebo turbo ...
(mame firemni Oktavky TDi - ty slabe)
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 10. 03. 2005 11:35

Já jsem jezdil s tímhle motorem v Passatu B5, ten od 1800 zabíra, okolo 2-2200 jede nejlíp až do když překročí 3000 /3200-3300/ začne "umírat"

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 10. 03. 2005 12:30

Jj, tohle co pises, tak bych tipoval taky na vahu vzduchu. To cidlo mnozstvi nasavaneho vzduchu se kazi nejak hrozne casto-je to notoricka chyba a dela to presne co popisujes. Na VAGusu se to zjisti, takze trada na diagnostiku.
Potom nekupovat hlavne repasovane cidlo.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 10. 03. 2005 12:43

KuaJa píše:Jj, tohle co pises, tak bych tipoval taky na vahu vzduchu. To cidlo mnozstvi nasavaneho vzduchu se kazi nejak hrozne casto-je to notoricka chyba a dela to presne co popisujes. Na VAGusu se to zjisti, takze trada na diagnostiku.
Potom nekupovat hlavne repasovane cidlo.
na vagu to nebude tak jezdnoznacne ...
jelikoz u vsech aut jsme tomuseli urgovat, aby se na to specialne zamerili ...
jinak pry vse ok .. pritom to auto uz vubec nejelo 9asi jako SDi :)
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 10. 03. 2005 15:20

KuaJa píše:Jj, tohle co pises, tak bych tipoval taky na vahu vzduchu. To cidlo mnozstvi nasavaneho vzduchu se kazi nejak hrozne casto-je to notoricka chyba a dela to presne co popisujes. Na VAGusu se to zjisti, takze trada na diagnostiku.
Potom nekupovat hlavne repasovane cidlo.
Jestli jsi reagoval na můj přispěvěk, tak se pleteš.
Jezdil jsem ve dvou B5 s tímhle motorem, jedna takhle jela normálně a druhá takhle jela po výměně váhy vzduchu..

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 10. 03. 2005 15:25

bmwm3 píše:
KuaJa píše:Jj, tohle co pises, tak bych tipoval taky na vahu vzduchu. To cidlo mnozstvi nasavaneho vzduchu se kazi nejak hrozne casto-je to notoricka chyba a dela to presne co popisujes. Na VAGusu se to zjisti, takze trada na diagnostiku.
Potom nekupovat hlavne repasovane cidlo.
Jestli jsi reagoval na můj přispěvěk, tak se pleteš.
Jezdil jsem ve dvou B5 s tímhle motorem, jedna takhle jela normálně a druhá takhle jela po výměně váhy vzduchu..

promin za OT, ale jake sis poridil nakonec to bawo? jake jsi sehnal?

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 10. 03. 2005 15:28

bmwm3 píše:Jestli jsi reagoval na můj přispěvěk, tak se pleteš.
Jezdil jsem ve dvou B5 s tímhle motorem, jedna takhle jela normálně a druhá takhle jela po výměně váhy vzduchu..
Zas tak dobrej ten prispevek nebyl, abych reagoval na nej a na zaklade toho se mylil.
Vychazim z toho, ze kamos koupil Oktavici a stezoval si, ze se mu zda, ze to v porovnani s benzinem vubec nejede. Vzhledem k tomu, ze jsem s TDi jezdil docela hodne, tak jsem se s tim projel a melo to uplny vykonovy propad ve vyssich otackach -skoro presne jako popisovany problem - nakonec to prave bylo cidlo a pak jsem mel prilezitost to videt u dalsich dvou Oktavek, ktery najely cca 70000 Km.
Navic i kamos, co dela ve Skodovce, tak rikal, ze to je u Oktavek opravdova bolest.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

Příspěvek od Mazety » 10. 03. 2005 15:32

máme ten samej motor ve služební B5 a to je nářez
před problémem jezdil 210 a v poho točil 5 tis s 5 lidma a teď sotva 170 prázdnej a max ot. 3100, diagnostika ukázala špatný vstřiky, jeden cca 20K
je to sráč, jdi od toho
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 10. 03. 2005 15:36

Jo, bolest to je, ale kdyz se postesti, da se koupit nova vaha vzduchu za 1500 (viva la Mlada Boleslav, co vse se da pronest :lol: ).

Ad spatny vstriky - jako bych slysel Hanise 8)
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 10. 03. 2005 15:40

Fx píše:Ad spatny vstriky - jako bych slysel Hanise 8)
Nebudu to komentovat, musel bych se zase rozčilovat :D
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 10. 03. 2005 16:42

Tak to jsem netusil to je docela pruser. :? Nevim jestli je smlouva uz podepsana nebo ne. Ale kdyz se na to kouknu z obecnýho pohledu tak jde hodně o to jak s tím kdo zachází a podobně přece nemůže pekáč z roku 2000 neustát 300/500 tisíc kilometrů bez větší poruchy. Ale je pravda že ty dízli jsou náchylný. Tak nevím.

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 10. 03. 2005 16:47

Havran píše:Tak to jsem netusil to je docela pruser. :? Nevim jestli je smlouva uz podepsana nebo ne. Ale kdyz se na to kouknu z obecnýho pohledu tak jde hodně o to jak s tím kdo zachází a podobně přece nemůže pekáč z roku 2000 neustát 300/500 tisíc kilometrů bez větší poruchy. Ale je pravda že ty dízli jsou náchylný. Tak nevím.
Hanis tady sice porad reje do tech vstriku, ale zda se mi, ze je nejakej zasedlej. Ja znam spoustu aut s motorem TDi, ktery jezdi statisice kilometru bez problemu. Jinak i v ty Oktavce bude mit ten motor zivotnost pul milionu uplne bez problemu a odvdeci se ti ti fantastickou spotrebou do tak 6 litru. Ja bych vubec nevahal. Ty TDi byly svyho casu jiste uplne nejlepsi diesliky a do dneska v pohledu na spotrebu exceluji.
Ja bych to koupil a nebal se toho.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 10. 03. 2005 16:48

Já prostě s tímhle motorem špatný zkušenosti nemám. Až na ty vstřiky a ty se u těch B5 nevysrali. Jednu má kamarád a druhý kamarád má už 4 tou, buď mu jí ukradli, nebo mu ji někdo roztřelil, nebo si jí rozstřelil sám a měl jednoho, který měl najeto 380 000 a motor šlapal NAPROSTO OK. Měl i passata se 120 000, 250 000 a jednoho novýho. Kromě cen ND si ani jeden ještě neztěžoval.
Ale když se to vysere, je to mastný..

Odpovědět