Teda nejsem z toho ůplně odvázanej jako přidá to ale asi na 7sec, jsem zvyklej jako že když auto jde do tahu tak až do 6 500ot/m s tím že se tah pořád zvyšuje

Tak kdyby někdo jezdil v tomhle autu tak napište jaký to má vlastnosti apod.
Podle me to celkem odpovida, ridil ono podle popisu se to tezko hodnoti, ale podle me to odpovida. Proste to je nafta a to turbo tomu pomuze, ale jen odsud potud.Havran píše:Máma si kupuje tohle auto má to najeto asi 100 000 a je to dovoz, rv 2000 a je to jak nový. Motor šlape velmi hladce na TDI ale nikdy jsem v tom předtím nejel a zajímalo by mě jak se to má správně chovat, když jsem to prokížděl tak to jako zabíra do asi 1800rpm a pak se přidá turbo chvíli to zrychluje tak do 2.5-3 000rpm a pak to sice přidává ale spíš je to mrtví.
Teda nejsem z toho ůplně odvázanej jako přidá to ale asi na 7sec, jsem zvyklej jako že když auto jde do tahu tak až do 6 500ot/m s tím že se tah pořád zvyšuje![]()
Tak kdyby někdo jezdil v tomhle autu tak napište jaký to má vlastnosti apod.
S těma áčkama to neni špatnej nápad ale už mě tam znajSeba325iX píše:Chtělo by to někoho kdo to má a ten pozná i malý rozdíl nebo aspon zkus zkusebni jizdu v aaa nebo esa a pak muzes porovnat , stejně bych to vzal do servisu na diag.
Moje zkušenost: otec si koupil v podstatě totéž (1999, 90000km), auto zabíralo 1900-3000 a dal nic, brali jsem to jako vlastnost dieselů. Nejakou dobu po koupi jsme zkouseli max. rychlost a dalo to pouze 175 km/h. Nacetl jsem spoustu diskusi, prirucek atd a vydedukoval, ze to bude vaha vzduchu - a opravdu - po vymene (orig. BOSCH ovsem bez loga SKODA) se vse vyresilo - konstatni zatah (=bez spicek) od 1900 do 4000, max. 190km/h.Havran píše:... tak to jako zabíra do asi 1800rpm a pak se přidá turbo chvíli to zrychluje tak do 2.5-3 000rpm a pak to sice přidává ale spíš je to mrtví.
Tak kdyby někdo jezdil v tomhle autu tak napište jaký to má vlastnosti apod.
ty TDi by mely tahat do 4000ot .. pak ale ani tuk ...Havran píše:Máma si kupuje tohle auto má to najeto asi 100 000 a je to dovoz, rv 2000 a je to jak nový. Motor šlape velmi hladce na TDI ale nikdy jsem v tom předtím nejel a zajímalo by mě jak se to má správně chovat, když jsem to prokížděl tak to jako zabíra do asi 1800rpm a pak se přidá turbo chvíli to zrychluje tak do 2.5-3 000rpm a pak to sice přidává ale spíš je to mrtví.
Teda nejsem z toho ůplně odvázanej jako přidá to ale asi na 7sec, jsem zvyklej jako že když auto jde do tahu tak až do 6 500ot/m s tím že se tah pořád zvyšuje![]()
Tak kdyby někdo jezdil v tomhle autu tak napište jaký to má vlastnosti apod.
na vagu to nebude tak jezdnoznacne ...KuaJa píše:Jj, tohle co pises, tak bych tipoval taky na vahu vzduchu. To cidlo mnozstvi nasavaneho vzduchu se kazi nejak hrozne casto-je to notoricka chyba a dela to presne co popisujes. Na VAGusu se to zjisti, takze trada na diagnostiku.
Potom nekupovat hlavne repasovane cidlo.
Jestli jsi reagoval na můj přispěvěk, tak se pleteš.KuaJa píše:Jj, tohle co pises, tak bych tipoval taky na vahu vzduchu. To cidlo mnozstvi nasavaneho vzduchu se kazi nejak hrozne casto-je to notoricka chyba a dela to presne co popisujes. Na VAGusu se to zjisti, takze trada na diagnostiku.
Potom nekupovat hlavne repasovane cidlo.
bmwm3 píše:Jestli jsi reagoval na můj přispěvěk, tak se pleteš.KuaJa píše:Jj, tohle co pises, tak bych tipoval taky na vahu vzduchu. To cidlo mnozstvi nasavaneho vzduchu se kazi nejak hrozne casto-je to notoricka chyba a dela to presne co popisujes. Na VAGusu se to zjisti, takze trada na diagnostiku.
Potom nekupovat hlavne repasovane cidlo.
Jezdil jsem ve dvou B5 s tímhle motorem, jedna takhle jela normálně a druhá takhle jela po výměně váhy vzduchu..
Zas tak dobrej ten prispevek nebyl, abych reagoval na nej a na zaklade toho se mylil.bmwm3 píše:Jestli jsi reagoval na můj přispěvěk, tak se pleteš.
Jezdil jsem ve dvou B5 s tímhle motorem, jedna takhle jela normálně a druhá takhle jela po výměně váhy vzduchu..
Hanis tady sice porad reje do tech vstriku, ale zda se mi, ze je nejakej zasedlej. Ja znam spoustu aut s motorem TDi, ktery jezdi statisice kilometru bez problemu. Jinak i v ty Oktavce bude mit ten motor zivotnost pul milionu uplne bez problemu a odvdeci se ti ti fantastickou spotrebou do tak 6 litru. Ja bych vubec nevahal. Ty TDi byly svyho casu jiste uplne nejlepsi diesliky a do dneska v pohledu na spotrebu exceluji.Havran píše:Tak to jsem netusil to je docela pruser.Nevim jestli je smlouva uz podepsana nebo ne. Ale kdyz se na to kouknu z obecnýho pohledu tak jde hodně o to jak s tím kdo zachází a podobně přece nemůže pekáč z roku 2000 neustát 300/500 tisíc kilometrů bez větší poruchy. Ale je pravda že ty dízli jsou náchylný. Tak nevím.