jakej je nejhorší motor od BMW

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět

jakej je nejhorší

M10 316i
37
18%
M10 318i
7
3%
M40 316i
52
26%
M40 318i
25
12%
M42 318is
5
2%
M20 320i
48
24%
M20 323i
8
4%
M20 325i
2
1%
M20 325e
10
5%
M30 3,0
8
4%
 
Celkem hlasů: 202

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 12. 03. 2005 20:12

Tweety píše:Nemyslel jsem to špatně, snad mi rozumíš...Jinak o dvoulitru M10 slyšim poprvé,copak to je ? Jinak vyřešil jsi tu teplotu na budíku ?
To je v pohodě, dyk ta otázka je nesmysl. Inverzní by byla možná lepší - kerej motor je podle vás nejlepší.
Ale měls recht. :twisted:

teplotu sem vyřešil, že sem vyměnil najednou čecko, co šlo :twisted:

2.0 M10 je čtyřválcovej dvoulitr no, třeba Luboš ho měl, řikal, že to byl boží motor, ale ať se sám vyjádří.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 03. 2005 20:48

DAN píše:2.0 M10 je čtyřválcovej dvoulitr no, třeba Luboš ho měl, řikal, že to byl boží motor, ale ať se sám vyjádří.
jj, je to silene na ten vek toho motora, ale vraj aj hodne zral, ale siel jak pila
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 13. 03. 2005 03:46

¨do dneska nevim co bylo v mym E21 prej 318 ale na motoru sem nasel rv 74 a jeste jedno oznaceni 20 takze nevim typ tam nekdo doma vyrazil a jelo to jako svina ja prikladam ze to byl 2,0 pac 318 sem mel nekolik a takhle jen tak M10 nejde..pokud to byl on super motror!!!! a vůbec M10 je neco uzasnýho :wink:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Splaš
člen E30.cz
Příspěvky: 289
Registrován: 31. 05. 2003 01:36
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Splaš » 13. 03. 2005 04:00

Flery píše:¨do dneska nevim co bylo v mym E21 prej 318 ale na motoru sem nasel rv 74 a jeste jedno oznaceni 20 takze nevim typ tam nekdo doma vyrazil a jelo to jako svina ja prikladam ze to byl 2,0 pac 318 sem mel nekolik a takhle jen tak M10 nejde..pokud to byl on super motror!!!! a vůbec M10 je neco uzasnýho :wink:
Jestli mluvíš o té bílé co od Tebe koupil kamarád těsně po Plešnicích, tak to byl dvoulitr, docela těžko na to sháněl karburátor, protože jich moc není...

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 13. 03. 2005 04:14

Splaš píše:
Flery píše:¨do dneska nevim co bylo v mym E21 prej 318 ale na motoru sem nasel rv 74 a jeste jedno oznaceni 20 takze nevim typ tam nekdo doma vyrazil a jelo to jako svina ja prikladam ze to byl 2,0 pac 318 sem mel nekolik a takhle jen tak M10 nejde..pokud to byl on super motror!!!! a vůbec M10 je neco uzasnýho :wink:
Jestli mluvíš o té bílé co od Tebe koupil kamarád těsně po Plešnicích, tak to byl dvoulitr, docela těžko na to sháněl karburátor, protože jich moc není...
dobrej kamos posilal sem mu na dobirku kotouce a desticky a po mesici mi prisly Z5 :evil:

ale jelo to jak svině
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Badliner
Příspěvky: 330
Registrován: 14. 09. 2003 20:49

Příspěvek od Badliner » 13. 03. 2005 10:58

Nejlepší motor je ten ,co má každy ve svém autě a nejhorší jsou ty,co tam mají ty ostatní :)

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 13. 03. 2005 11:10

2.0 4-válec....to nemusí bejt vůbec špatná kombinace. Oni ty šestiválce jsou sice tahouni, ale na zrychlení žádná sláva, to ten 4-válec by mu dal asi napít co ? Je fakt, že když jsem se honil s nějakou MX-3, tak do kila jsem se nechytal, ale od kila už jsem ho dojížděl a v zápětí předjížděl.Docela bych se v tom svezl...

Uživatelský avatar
TH
Příspěvky: 45
Registrován: 20. 09. 2004 10:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od TH » 14. 03. 2005 15:08

Scimitar píše:
duska píše:
Scimitar píše:Ne že bych byl nějaký expert ale nejhorší poměrově mi přijde M20 2.0 protože na to kolik žere toho zas tolik neprodukuje, je to sice šestivál ale na čtyřválce se lépe shání díly. A to ručení je stejné jako u 2.5
ja sem mel taky 320 z 86´ a zrychleni bylo paradni, zvuk nezapomenutelny..sice zabiral ve dvou fazich, odzacatku, pak chvili nic a pak zase od vyzsich otacek to bylo super. A s tou spotrebou? najel sem 240km za 500kc, bylo to na velkou vzdalenost, polovinu cesty sem jel doslova na spotrebu jako duchodce, druhou polovinu po ceste domu sem se honil s jednim polakem jako pubertak. A motor slapal jako hodinky i kdyz vse ostatni bylo ve spatnem vstavu..
jiste se tu zase rozpouta hadka o tom ze zere jako 325 a jede jako 318, ale ja sem si ten motor nemohl vynachvalit.
tot moje zkusenosti a muj nazor :roll:
No já taky říkám svoje zkušenosti... když jsem jel hodně lehkou nohou tak spotřeba kolem 11, brzda plyn o hodně hodně hodně víc...
mám 320i a lehká noha je u mě 7,6 a průměrná spotřeba u normální jízdy
s občasným úletem je 8,5 ... pouze město jsem neřešil, tam toho moc nenajezdím
není nic lepšího, než zdravý rozum a BMW.

Dolly
Příspěvky: 126
Registrován: 13. 04. 2004 13:15
Bydliště: Jeseniky okolo PRADEDU

Příspěvek od Dolly » 14. 03. 2005 18:06

no tak kluci vzdycky vsecko prectu ale nakonec zapomenu co jsem chtel napsat ale tady jsem si nahodou vzpomel a tak to ze me vypadne prave ted...

Mel jsem 2,0l a nevim kdo se vezl ve vilitanym ale ja mel jednoho kterej byl delanej na amatersky vrchy a reknu vam ze nejak 1.8 asi trosku ne..Jel jako svine a musim nechat jezdil sem do 10 litru a to tak ze 1.8 bych uhnal...A jak se rika zvuk to melo krasnej a dalo se s tim jet jak s dieslem :P Ale ze by to ztihalo 2.5 to se rict neda tu sem mel potom a ta je uplne nekde jinde ale taky se spotrebou ja nejel za min ja 11 jen dalkovou a to za 8 jinak po mestecku az okolo 17 litriku a nebyla to vybehana mrcha proste rovinky kratky kopcu mnoho a poradnych..

Kdybych dneska mel moznost vratit cas vzal bych zpet toho dvoulitra na 2.5 bych ani nepomyslel a flerymu i ostatnim ukazal jak vrni ( skoro) novej 2,0 M20 ..Vydrz to ma jak krava a jed to jede jak tank -PORAD :twisted: 2,0 M20 RULEZZZ
320I pak 325I touring->KOCAREK...a snad 318.... -- Kočárek už mám a k tomu e36 320 i MUEHEHE ----- Škoda Octavia TDI a když jedu pořád tam něco píská :D

Uživatelský avatar
laďas
Příspěvky: 97
Registrován: 19. 12. 2004 21:18
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od laďas » 15. 03. 2005 11:15

na mího dvou litra stříkačku šesti válec mi nesahejte!-zlatej motor! :twisted:
mam menší prekérku-hledám sponzora na benzín!

Uživatelský avatar
jurais
Příspěvky: 62
Registrován: 27. 03. 2005 11:15
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jurais » 02. 04. 2005 10:00

Borci je lepší u 318 M40 nebo M10, jo anketka hovoří jasně, ale rád by jsem slyšel názor tady ve fóru...

dikec

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 02. 04. 2005 16:00

jurais píše:Borci je lepší u 318 M40 nebo M10, jo anketka hovoří jasně, ale rád by jsem slyšel názor tady ve fóru...

dikec
M10 je držák, starej dobrej motor :idea:
Po koupi jsem měnil palivový čerpadlo a od tý doby nic 8)
M40 maj velký problémy s hydroštelama - cvakaj.
Koukni se do techniky, kolikrát tam někdo něco řeší s M10 :wink:

pr.petr
Příspěvky: 17
Registrován: 03. 01. 2010 21:12

Příspěvek od pr.petr » 23. 01. 2010 18:49

Zdravím
sr,že vytahuju 5 let starej topik ale věci se mění a rád bych slyšel váš názor na motory dnes..2,5 je málo a jsou vylítaný,prostě jestli by sjte mohli napsat klady a zápory určitých motorů dnes..díky moc.
Naposledy upravil(a) pr.petr dne 23. 01. 2010 23:48, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 01. 2010 23:53

pr.petr píše:Zdravím
sr,že vytahuju 5 let starej topik ale věci se mění a rád bych slyšel váš názor na motory dnes..2,5 je málo a jsou vylítaný,prostě jestli by sjte mohli napsat klady a zápory určitých motorů dnes..díky moc.
stale plati vysledky jako tehdy. Zda je motor starej 15 nebo 20 let, je uz jedno. Argument o vylitanosti je, mirne receno, usmevnej, protoze zdaleka nelze pausalizovat na cokoliv a uz vubec ne na auta.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
..::Brutus::..
Příspěvky: 446
Registrován: 24. 07. 2005 09:51
Bydliště: kdesi u Budějc

Příspěvek od ..::Brutus::.. » 24. 01. 2010 00:10

A sráč zůstane sráčem. (čti M40) :D

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 24. 01. 2010 01:43

sakra..někdo zaškrt M20B25 :lol: asi ho nenadchla spotřebou :lol:
nebo nemá rád šicí stroje :lol:

jinak sem vybral M40 :D

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 24. 01. 2010 11:04

Pů píše:
jinak sem vybral M40 :D
to jsme radi, ze jsi M40 zvolil jako SRAC.
A jakou s tim "sracem" mas osobni zkusenost Mistre MOTORARI krome toho, ze JEDNA PANI POVIDALA...?
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 24. 01. 2010 11:12

Sráč je celý tohle téma.

Stačí se podívat na anketu - hned první dva její řádky.

M10 316i 29 hlasů

M10 318i 5 hlasů

- a mezi těma motorama je rozdíl jen v datu výroby, ale to je celkem jedno, když jde o hustey pokec...


:twisted:

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 24. 01. 2010 12:54

No vzdyt to rikam:

"Franta" z dilny rikal, ze M40 je srac = tak mu to taky osolim i kdyz skoro nevim jake jsou kontrukcni prvky a reseni daneho "srace"...

je to cca stejne jako kazde hlasovani "lidu" at uz jde o volby, zakony a ruzne ceske "kontesty" Miss pocinaje a zlatem "v hrdle" konce :)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 24. 01. 2010 14:00

Mi osobně se M40 po výměně hydroštelů za nové líbila....hezky to jelo a mělo to hodně hezkou spotřebu.takže bych to rozhodně sráčem nenazýval..

a tak jako se mi dříve nelíbil m20 2.0(který v hlasování bezkonkurenčně vede)... tak už se u dvoulitrů držím přes 3 roky a změnil jsem názor... :) jediné co se mi na něm nelíbí jsou problémy s praskajícími vahadly... ale jinak celkově spokojenost a už ani necítím potřebu výměny za m20 2.5:)
e36 2.0

Odpovědět