Moskvic 408 / 412
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2712
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Moskvic 408 / 412
Rad bych se zeptal, jestli tu ma nekdo nejake zkusenosti se staryma Moskvicema?
Jak me jednou kamarad chtel nastvat, je to v podstate takovy podobny jako Bawo (4 svetla, zadni nahon) ...
Ale vazne - zajimaji me modely 408, prip 412.
Jak me jednou kamarad chtel nastvat, je to v podstate takovy podobny jako Bawo (4 svetla, zadni nahon) ...
Ale vazne - zajimaji me modely 408, prip 412.
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moskvic 408 / 412
Kup 412, motor ti bude povědomý
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2712
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: Moskvic 408 / 412
Zeby M10?
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
- Huska
- Příspěvky: 2367
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moskvic 408 / 412
jojo okopírovali M10tku
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
Re: Moskvic 408 / 412
412 bylo moje první auto. Takže se, Honzo, klidně ptej, co Tě zajímá
Pod kapotou opravdu byla poctivá M10
Pod kapotou opravdu byla poctivá M10
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2712
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: Moskvic 408 / 412
Wow, to rad slysim ....
Nasi meli 4-okou 408 a docela si mi to auto libi.
Trosku nostalgie ...
Takze obecne - jaky jsou tak asi nejvetsi problemy s temito auty? Asi jsou hodne robustni, a moc elektroniky tam taky neni ....
Ze by rez?
Nasi meli 4-okou 408 a docela si mi to auto libi.
Trosku nostalgie ...
Takze obecne - jaky jsou tak asi nejvetsi problemy s temito auty? Asi jsou hodne robustni, a moc elektroniky tam taky neni ....
Ze by rez?
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
Re: Moskvic 408 / 412
......s tebou je prostě sranda..
Prvně myslím e46 / pak e39, w123, XC70, Focus ST170, X-type a teď Moskvič...
takže tipuji že nakonec to bude něco z toho co tady chybí, něco mezi Oplem OPC a Audi
Prvně myslím e46 / pak e39, w123, XC70, Focus ST170, X-type a teď Moskvič...
takže tipuji že nakonec to bude něco z toho co tady chybí, něco mezi Oplem OPC a Audi
M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual, Z3 2.8 M52TU Coupe manual, Alpina B6 #056 e63 4.4 Alpinablau… a pár dalších non BMW
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2712
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: Moskvic 408 / 412
Tak jsem rad, ze se bavis ... Ja se bavim naramne.
Aspon to tu neni tolik jedno (resp dvou) barevny.
BTW: uz jsi dlouho nic nenapsal o svojich hrackach. Nechce se mi verit, ze nemas nic noveho ...
PS: Audi mozna, ale Opel doufam nikdy.
Nebo treba Ford A kabrio ...
Aspon to tu neni tolik jedno (resp dvou) barevny.
BTW: uz jsi dlouho nic nenapsal o svojich hrackach. Nechce se mi verit, ze nemas nic noveho ...
PS: Audi mozna, ale Opel doufam nikdy.
Nebo treba Ford A kabrio ...
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
Re: Moskvic 408 / 412
Po jednom starém 280sl které už jsem tady dával a 2x m3 e46, naposledy 7/2018 jsem si koupil další auto, Suv, ketré mi por prodaném chybělo. Dokonce jsem prodal off road LR Discovery a Mini Coopera S. Takže místo dvou jedno... Taky jsem ho trochu vymazlil, rozpočet jak na e30 m3, ale je to moc nové a tady to nepatří. Taky mám absťák - koukám po něčem "novém" zajímavém (na zábavu), ale nároky na zajímavost rostou, málo času, hodně práce... A hlavně nemám kde parkovat, mám plné garáže takže asi až zase něco prodám, ale je možné že zase něco najdu
A ty už teda víš co koupit? 528i jak manuálu, tak automatu je mraky. Především v CH kde auta kupuješ, jich bude hodně a zachovalých, to by pro tebe byl asi nejlepší nástupce si myslím..proti e34 520i ti ta 528i nejlépe manuál doublevanos (někdy od 1998 - měsíc přesně nevím - prostě motor z období prvních e46) bude připadat jako raketa....
A ty už teda víš co koupit? 528i jak manuálu, tak automatu je mraky. Především v CH kde auta kupuješ, jich bude hodně a zachovalých, to by pro tebe byl asi nejlepší nástupce si myslím..proti e34 520i ti ta 528i nejlépe manuál doublevanos (někdy od 1998 - měsíc přesně nevím - prostě motor z období prvních e46) bude připadat jako raketa....
M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual, Z3 2.8 M52TU Coupe manual, Alpina B6 #056 e63 4.4 Alpinablau… a pár dalších non BMW
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2712
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: Moskvic 408 / 412
No clovece, budes se divit, ale prave tech 528i moc neni. A pokud ano, tak vetsinou M52TU (double Vanos). A ja bych radsi single Vanos.
Zacal jsem uz taky koukat po 540i, tech je o neco vic. A zhruba za stejnou cenu (ale zase vyssi najezd).
Souhlas, ze e39 528i by asi byla nejlepsi volba jako nahrada za e34 520i. Nicmene minuly tyden jsem vezl kolegovo Lexus IS200 - nebylo spatny, ale neco mu tukalo v palubovce ... a to mi rozcilovalo ... moje vana je naprosto ticha. Tak uvidim, kdy se s ni rozloucim.
Zacal jsem uz taky koukat po 540i, tech je o neco vic. A zhruba za stejnou cenu (ale zase vyssi najezd).
Souhlas, ze e39 528i by asi byla nejlepsi volba jako nahrada za e34 520i. Nicmene minuly tyden jsem vezl kolegovo Lexus IS200 - nebylo spatny, ale neco mu tukalo v palubovce ... a to mi rozcilovalo ... moje vana je naprosto ticha. Tak uvidim, kdy se s ni rozloucim.
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
Re: Moskvic 408 / 412
Nevidím rozumný důvod chtít singlevanos, co si tak pamatuji oba motory.... Jj, přesně jsem si myslel že v Švajcu bude víc 540i, ale skoro všechno automat. Ty automaty padají, při věku toho auta problémy s řetěz rozvody, olejovým čerpadlem a pridřeným motorem, mrtvý servotronic, všemožné úniky oleje, atd... 540i a 528i jsou servisně a uživatelsky úplně jiné auta.. 528i je držák. Tím netvrdím že je 540i špatná, ale já osobně nebyl nadšený ani z e39 540i manuálu, m-paket / facelift - takový rychlejší sedan na dnešní dobu - žadná modla jak se z toho dělá, pouze z m5 e39. Obě jsem řídil.. Kde patří 40i je e38. 740i je skvělá kára na kterou nikdy nezapomenu, ale to už jsme zase jinde..
Naposledy upravil(a) Alois dne 27. 01. 2019 23:56, celkem upraveno 1 x.
M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual, Z3 2.8 M52TU Coupe manual, Alpina B6 #056 e63 4.4 Alpinablau… a pár dalších non BMW
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2712
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: Moskvic 408 / 412
Souhlasim, ze udrzbove to bude asi rozdil.
Ja spis nejsem jeste uplne jistej, estli e39 528i je vhodna jako daily do prace, kdyz to mam 15 km po dalnici / po statni silnici. A v praci relativne malo mista na parkovani. Ze takovy kompakt by stacil ... a ve verzi 323 nebo 325ti to bude taky takova mala raketa ...
Ja spis nejsem jeste uplne jistej, estli e39 528i je vhodna jako daily do prace, kdyz to mam 15 km po dalnici / po statni silnici. A v praci relativne malo mista na parkovani. Ze takovy kompakt by stacil ... a ve verzi 323 nebo 325ti to bude taky takova mala raketa ...
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
Re: Moskvic 408 / 412
No, to asi nemá smysl řešit 528i, 540i nebo compact e36 323ti , e46 325ti... Na to už asi nemám argument.. Možná by se to chtělo v těch autech svézt a ujasnit si co chceš..
M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual, Z3 2.8 M52TU Coupe manual, Alpina B6 #056 e63 4.4 Alpinablau… a pár dalších non BMW
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2712
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: Moskvic 408 / 412
... ja zadny argument nehledam.
Ale povozit se by asi nebylo od veci, to jo ...
Nicmene tohle tema je o Moskvici 408 / 412 ...
A ten by urcite nebyl na daily do prace.
Ale povozit se by asi nebylo od veci, to jo ...
Nicmene tohle tema je o Moskvici 408 / 412 ...
A ten by urcite nebyl na daily do prace.
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
Re: Moskvic 408 / 412
Nebud mekej, to dasSwissCabrio píše: ↑28. 01. 2019 02:36
Nicmene tohle tema je o Moskvici 408 / 412 ...
A ten by urcite nebyl na daily do prace.
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2712
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: Moskvic 408 / 412
adam320 píše: ↑28. 01. 2019 10:29Nebud mekej, to dasSwissCabrio píše: ↑28. 01. 2019 02:36
Nicmene tohle tema je o Moskvici 408 / 412 ...
A ten by urcite nebyl na daily do prace.
Ale ja nejsem rusky muzik ....
Jednou jsem jel Zigulem 2101 z Jihlavy do Bratislavy a mel jsem docela dost. Celkem makacka.
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
- Huska
- Příspěvky: 2367
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moskvic 408 / 412
SwissCabrio mi připomíná mou manzelku: "neví co chce, ale chce to"
v tomto ohledu mu nemá smysl radit, protože si na to bude muset přijít sám
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
Re: Moskvic 408 / 412
Honzo, říkáš, že Opel snad nikdy. Kamaráde, brácha měl Corsu B GSi, to byl takový malý hajzl podivočený, hyperaktivní to bylo jak jack russel terier, dobré sedačky, perfektní auto na lítání po okreskách Kamarád měl "Éčkového" Kadetta GSi - byl to jen 8-mi ventil, ale někdo mu ještě v Německu musel něco udělat, protože s prstem v nose pojížděl Kadetty GSi 16v. To auto lítalo úplně hovadsky a donedávna jsem neřídil většího divočáka, než bylo kamarádovo GSi, vždycky jsem byl natěšený jak prvnička, když mi ho půjčil na svezení. Dneska takového Kadetta mít, tak si pískám
Co se týče Moskviče - jestli ho chceš, kup si ho. Jak říká můj kamarád: "Kdo chce kam, chuj s ním.." Já myslím, že z Moskviče nikdy nebude perspektivní cokoli. Jízdní vlastnosti zemědělské Ify na agrokolech s plným sudem splašek na korbě a bez vlnolamu. Trefnější přirovnání mě nenapadá.
Na Moskviči není dobré asi nic. Na tom mém bylo dobré to, že jsem v něm neustále obšťastňoval svoji tehdejší přítelkyni, ale to je všechno
Co je na něm ještě fajn - nejde moc rozbít, ani když chceš. Ale o to se Ty asi pokoušet nebudeš Jednou jsem s ním trefil tak blbě švestku a jen se ohnul nárazník, trošku blatník a upadlo zrcátko. Švestka, ta svině, tam stála do loňska Pak je na Moskviči super, že všechny Moskviče vydávají takový specifický zápach v interiéru, prostě smrdí všechny stejně mixem oleje, benzínu, imitace koženky na sedadlech a ještě spoustou dalších věcí. Prostě když otevřeš dveře, máš jistotu, že jsi správně ve svém autě. Pak je super topení, resp. jeho ovládání - buď jde vzduch chladný, nebo z výdechů jde teplo jak z vysoké pece, nic mezi tím. Takže pro regulování teploty interiéru slouží malá trojúhelničková okénka v předních dveřích.
Vynikající je taky přístup v motoru k čemukoliv. Nejdřív si ale musíš vylézt na blatník, protože ze země nemáš šanci vyměnit ani vzduchový filtr - je to vysoké jak hovado.
Naopak jsou fajn veškeré servisní úkony - stačí jakýkoliv plochý klíč na škrábání se na prdeli, když si nevíš rady, a pak jen majzl, sikovky a kladivo, nic víc Jednou jsem prosil šéfa, když jsme měli míň práce (bylo to v roce 96), jestli bych si mohl něco lehce opravit na autě. Když souhlasil, najel jsem na rampu (naše firma sídlila v bývalém JZD) a v pracovní době jsem vyměnil převodovku, protože mi vyskakovala čtverka Pak, když jsem to skládal, chybělo mi napojit poslední věc - trubku na nádobku s kapalinou, no a ta prdla. Jenže v Moskviči bez spojky nezařadíš (v Žigulu jo). Takže jsem na místě dal za 3, pustil dolů z rampy a tak dojel 10 km domů
Takže pokud chceš spoustu dobrodružství, jdi do toho po hlavě!
Co se týče Moskviče - jestli ho chceš, kup si ho. Jak říká můj kamarád: "Kdo chce kam, chuj s ním.." Já myslím, že z Moskviče nikdy nebude perspektivní cokoli. Jízdní vlastnosti zemědělské Ify na agrokolech s plným sudem splašek na korbě a bez vlnolamu. Trefnější přirovnání mě nenapadá.
Na Moskviči není dobré asi nic. Na tom mém bylo dobré to, že jsem v něm neustále obšťastňoval svoji tehdejší přítelkyni, ale to je všechno
Co je na něm ještě fajn - nejde moc rozbít, ani když chceš. Ale o to se Ty asi pokoušet nebudeš Jednou jsem s ním trefil tak blbě švestku a jen se ohnul nárazník, trošku blatník a upadlo zrcátko. Švestka, ta svině, tam stála do loňska Pak je na Moskviči super, že všechny Moskviče vydávají takový specifický zápach v interiéru, prostě smrdí všechny stejně mixem oleje, benzínu, imitace koženky na sedadlech a ještě spoustou dalších věcí. Prostě když otevřeš dveře, máš jistotu, že jsi správně ve svém autě. Pak je super topení, resp. jeho ovládání - buď jde vzduch chladný, nebo z výdechů jde teplo jak z vysoké pece, nic mezi tím. Takže pro regulování teploty interiéru slouží malá trojúhelničková okénka v předních dveřích.
Vynikající je taky přístup v motoru k čemukoliv. Nejdřív si ale musíš vylézt na blatník, protože ze země nemáš šanci vyměnit ani vzduchový filtr - je to vysoké jak hovado.
Naopak jsou fajn veškeré servisní úkony - stačí jakýkoliv plochý klíč na škrábání se na prdeli, když si nevíš rady, a pak jen majzl, sikovky a kladivo, nic víc Jednou jsem prosil šéfa, když jsme měli míň práce (bylo to v roce 96), jestli bych si mohl něco lehce opravit na autě. Když souhlasil, najel jsem na rampu (naše firma sídlila v bývalém JZD) a v pracovní době jsem vyměnil převodovku, protože mi vyskakovala čtverka Pak, když jsem to skládal, chybělo mi napojit poslední věc - trubku na nádobku s kapalinou, no a ta prdla. Jenže v Moskviči bez spojky nezařadíš (v Žigulu jo). Takže jsem na místě dal za 3, pustil dolů z rampy a tak dojel 10 km domů
Takže pokud chceš spoustu dobrodružství, jdi do toho po hlavě!
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2712
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: Moskvic 408 / 412
No pekne jsi to napsal Asmo, to je primo jako z reklamniho plakatu ...
Budu nad tim teda uvazovat.
Budu nad tim teda uvazovat.
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2712
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: Moskvic 408 / 412
Tak ted nevim, jestli se mam urazit nebo byt hrdy ...
Presne tak, nehledam rady, ale zkusenosti.
A nakonec to budu muset stejne rozseknout sam (podle aktualni situace na trhu a uvolnenych financi). Kazdopadne diky za nazory, rad se dozvidam nove veci (i o sobe .... )
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)