
Verejne priznavam ze jsem ridil japonske podauto Nissan SX 200, nebo co to vlastne je, zkratka Geroxuv Nissan a musel jsem pochvalit jizdni vlastnosti pri jizde bokem, ktere ac to nerad rikam jsou lepsi nez u BMW E30.
Po projeti nekolika kolecek meho noveho oblibeneho oblouku, jsem si docela rychle zvykl.
Ac mi to auto nerika vubec nic, tak na driftovani a obecne jezdeni bokem je idealni, diky dobre rozlozene hmotnosti, geometrii naprav a citlivemu rizeni.
A co z toho vypliva ?
Vsichni co driftujou temahle japoncema a sklizeji obdiv, tak to neni tolik moc o jejich umeni, ale hlavne o tom, ze maji zkratka auta, ktera jsou na to primo idealni a nechaji se vodit uplne luxusne bokem a poslouchaji pri tom uplne jak kdyby telepaticky vedeli, kudy je ridic chce vest.
Abych porad jen nechvalil, musim tez uvest zaporna fakta - ze se mi to auto vubec nelibi a nic jineho krom vyse uvedeho mi nerika, jsem rekl, vyhovoval by mi v nem spise silnejsi atmosfericky motor, protoze konkretne tento model s turbinou je trochu zradny, nebot odspoda je to auto totalne mrtvy, nicmene jiz po dvou koleckach jsem si na to zvyknul, ze musim jet trochu rychleji, resp. hlavne ve vyssich otackach kvuli tlaku.
K ergonomii mam taky jiste vyhrady, ale zas tak rozsahlou recenzi tohoto vozidla psat nehodlam.
Zkratka idealni auto na jezdeni bokem, nic vic v nem nevidim.
Tak co Gerox, mas radost ze jsem ti pochvalil Nissana, resp. nechvalim, jen objektivne hodnotim subjektivni dojmy, ktere jsem za jeho volantem nabyl a samozrejme dekuji za zapujceni a ziskani novych zkusenosti.