Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Borci zadam vas o radu
Vypada to ze tour pujde po skoro sedmi letech z domu a nahradi ho dve pod auta
Jedno bude mit zena ,asi C4 aby mohla brat deti do skolky atd..libi se ji a me celkem taky..lidi si to chvalej. No a ja si predstavuju neco malyho na jezdeni do prace z prace..puvodni zamer bylo nejaka nakupni taska typu clio II za 30 a srat na to..ale po vysmechu vsech mych kamaradu ze si mam " aspon "tricu koupit..jsem si aspon rekl ze tu nahodim debatu na tohle tema. Jestli to nekdo resil, na jezdeni do prace. Jde mi o to abych do toho nemusel vrazet desetitisice a nejak extra to nezralo. Trica by se mi opravdu libila ale i v holote ale bez koroze a nebourany asi nerealne ze, kolem tech 30ti.. Jako nejakou vybavu nebo mtech apod opravdu neresim, jde mi jen o bezproblemovy vozeni do prace a udrzeni kultu komaxit na napravy a vareni podlahy u me nepripada v uvahu
Nicmene si myslim ze asi nepochodim a zkoncim u neceho malyho od konkurence, do ceho by jste sli vy? Krom vrtule..
Koukal jsem na clio II 1.2i, Fiesta,Golf 4..
Diky za kazdy nazor.
Ps: pripadni zajemci o tour viz podpis co maj bud penize, nebo peknyho chroma na vymenu s doplatkem at se klidne taky ozvou
Vypada to ze tour pujde po skoro sedmi letech z domu a nahradi ho dve pod auta
Jedno bude mit zena ,asi C4 aby mohla brat deti do skolky atd..libi se ji a me celkem taky..lidi si to chvalej. No a ja si predstavuju neco malyho na jezdeni do prace z prace..puvodni zamer bylo nejaka nakupni taska typu clio II za 30 a srat na to..ale po vysmechu vsech mych kamaradu ze si mam " aspon "tricu koupit..jsem si aspon rekl ze tu nahodim debatu na tohle tema. Jestli to nekdo resil, na jezdeni do prace. Jde mi o to abych do toho nemusel vrazet desetitisice a nejak extra to nezralo. Trica by se mi opravdu libila ale i v holote ale bez koroze a nebourany asi nerealne ze, kolem tech 30ti.. Jako nejakou vybavu nebo mtech apod opravdu neresim, jde mi jen o bezproblemovy vozeni do prace a udrzeni kultu komaxit na napravy a vareni podlahy u me nepripada v uvahu
Nicmene si myslim ze asi nepochodim a zkoncim u neceho malyho od konkurence, do ceho by jste sli vy? Krom vrtule..
Koukal jsem na clio II 1.2i, Fiesta,Golf 4..
Diky za kazdy nazor.
Ps: pripadni zajemci o tour viz podpis co maj bud penize, nebo peknyho chroma na vymenu s doplatkem at se klidne taky ozvou
Naposledy upravil(a) LiarLiar dne 30. 05. 2015 20:18, celkem upraveno 1 x.
EX E36 316i Compact Titansilber original look 80tkm
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
tříca.to je jasný přece
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Opravdu bych byl moc rad ,kdyby to tak dopadlo..
EX E36 316i Compact Titansilber original look 80tkm
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Jak daleko to máš do práce?
Od konce ledna dojížídím do práce 150km denně, na dvoře mk1 golf, kterýho mi na to bude vždycky líto, vyrámovaná tříca a druhá rozebraná v garáži. Pořídil jsem tedy Polovýmrd 6n1 1.9d - se vstupním servisem (spojka,čepy,čerpadlo,žhavičky,rozvody, olej...) jsem byl na asi 24tkč, teď měním olej po 15000km a jedinou závadou je vytrženej stabík vepředu, ale na to dlabu. Jezdím za 5 litrů, takže náklady na provoz a servis spíš sranda, až najede, tuším na podzim těch 25tkm, tak mě to stálo kolem 3kč/km včetně phm, pořízení, vlastnění a servisu. Člověk by si řekl supr auto, nesmrtelnej motor, všude tě to doveze, díra nedíra, neřešíš, bliká to troubí to, svítí to, topí to, rádio hraje... Dneska jsem ho vzal na 300km trip, z toho asi 200 po dálnici a držel sem ho hajzla ve 140ti na 4500otm a stejně to nevzdal.
bla bla bla bla.
Kravina.
Kdykoliv v tom jedu, jsem nasranej, nudim se a chci vystoupit. Kdykoliv se na to podívám, když to někde stojí, chci to zapálit. Je to hnusný, nezábavný a jakýkoliv finance od nafty po vodu do ostřikovačů co tam leju si neužiju...
Každou cestu do práce a z práce žiju už jedinou myšlenkou, že než se Polu kolečka otočí naposled, tak snad složim tu druhou třícu a vzhledem k tomu, že mám asi 2 motory navíc, dostane místo turba LPG a pořádně si jí každej den užiju. Někdo asi dokáže mít radost z "levnýho" auta co jezdí "levně", já to ale při cestě do práce a z práce nejsem.
Moje rada zní, pokud můžeš, nekupuj si žádnou mrdku, která tě nebere za srdce, neboť jak tu kdysi někdo psal, život je moc krátkej na to, jezdit nudnejma autama. Při troše štěstí koupíš i tu pěknou třícu, byť třeba šestnáctku, ale pořád je to k auto, ke kterýmu se na parkovišti mezi čímkoliv chodí hezky.
P.S.: K tvému výběru - příťule má mk4 golfa, spolu s pětkou jsou to ty povedenější, pětka se bere u nás v práci jako nejpovedenější.. Pro holku je to hodně fajn auto, podvozkově takový neslaný, nemastný, špatně to nevypadá na ta léta a s vhodnou motorizací je to příjemný přibližovadlo... Clio 2. generace asi facelift (nevyznám se v nich) jsem taky řídil, ale připadal jsem si v tom možná hůř než v 6n1. Myslím, že po E46ce to bude dobrej očistec. S fiestama jsem nejezdil, moje první auto byl poslední eskort kombík a jediná dobrá věc byla, že se v tom pěkně ve dvou spalo. Docela dobře se mi někam dojíždí posledních dvou oktách, silnější tdi a dsg z toho dělají docela odpočinkový auto, kde si ani moc neuvědomuješ, že řídíš, splýváš s ostatníma a nijak tě to netrápí. Chvíli jsem koukal po Alfách, designově se mi v relaci do těch 50tkč líbí po bmw asi nejvíc, třeba 147 nebo 159. Většina těch, co je neměli na to nadávaji, ti co je měli je chváli, klasika jako u všeho. Mně by asi 156sw vůbec nevadila na denní trestání do práce místo Pola.
Dokud jsem to měl do práce 10 minut pěšky, tak jsem si to nedokázal ani představit, jak moc dokáže nesprávný auto člověka nudit. Mít to do 10km nebo po městě, tak to asi takhle nehrotim a jezdim klidně na kole nebo multiplou, kdyby mi jí někdo daroval. Ale trávit 2 hodiny denně v něčem, co ti nic neříká...
Od konce ledna dojížídím do práce 150km denně, na dvoře mk1 golf, kterýho mi na to bude vždycky líto, vyrámovaná tříca a druhá rozebraná v garáži. Pořídil jsem tedy Polovýmrd 6n1 1.9d - se vstupním servisem (spojka,čepy,čerpadlo,žhavičky,rozvody, olej...) jsem byl na asi 24tkč, teď měním olej po 15000km a jedinou závadou je vytrženej stabík vepředu, ale na to dlabu. Jezdím za 5 litrů, takže náklady na provoz a servis spíš sranda, až najede, tuším na podzim těch 25tkm, tak mě to stálo kolem 3kč/km včetně phm, pořízení, vlastnění a servisu. Člověk by si řekl supr auto, nesmrtelnej motor, všude tě to doveze, díra nedíra, neřešíš, bliká to troubí to, svítí to, topí to, rádio hraje... Dneska jsem ho vzal na 300km trip, z toho asi 200 po dálnici a držel sem ho hajzla ve 140ti na 4500otm a stejně to nevzdal.
bla bla bla bla.
Kravina.
Kdykoliv v tom jedu, jsem nasranej, nudim se a chci vystoupit. Kdykoliv se na to podívám, když to někde stojí, chci to zapálit. Je to hnusný, nezábavný a jakýkoliv finance od nafty po vodu do ostřikovačů co tam leju si neužiju...
Každou cestu do práce a z práce žiju už jedinou myšlenkou, že než se Polu kolečka otočí naposled, tak snad složim tu druhou třícu a vzhledem k tomu, že mám asi 2 motory navíc, dostane místo turba LPG a pořádně si jí každej den užiju. Někdo asi dokáže mít radost z "levnýho" auta co jezdí "levně", já to ale při cestě do práce a z práce nejsem.
Moje rada zní, pokud můžeš, nekupuj si žádnou mrdku, která tě nebere za srdce, neboť jak tu kdysi někdo psal, život je moc krátkej na to, jezdit nudnejma autama. Při troše štěstí koupíš i tu pěknou třícu, byť třeba šestnáctku, ale pořád je to k auto, ke kterýmu se na parkovišti mezi čímkoliv chodí hezky.
P.S.: K tvému výběru - příťule má mk4 golfa, spolu s pětkou jsou to ty povedenější, pětka se bere u nás v práci jako nejpovedenější.. Pro holku je to hodně fajn auto, podvozkově takový neslaný, nemastný, špatně to nevypadá na ta léta a s vhodnou motorizací je to příjemný přibližovadlo... Clio 2. generace asi facelift (nevyznám se v nich) jsem taky řídil, ale připadal jsem si v tom možná hůř než v 6n1. Myslím, že po E46ce to bude dobrej očistec. S fiestama jsem nejezdil, moje první auto byl poslední eskort kombík a jediná dobrá věc byla, že se v tom pěkně ve dvou spalo. Docela dobře se mi někam dojíždí posledních dvou oktách, silnější tdi a dsg z toho dělají docela odpočinkový auto, kde si ani moc neuvědomuješ, že řídíš, splýváš s ostatníma a nijak tě to netrápí. Chvíli jsem koukal po Alfách, designově se mi v relaci do těch 50tkč líbí po bmw asi nejvíc, třeba 147 nebo 159. Většina těch, co je neměli na to nadávaji, ti co je měli je chváli, klasika jako u všeho. Mně by asi 156sw vůbec nevadila na denní trestání do práce místo Pola.
Dokud jsem to měl do práce 10 minut pěšky, tak jsem si to nedokázal ani představit, jak moc dokáže nesprávný auto člověka nudit. Mít to do 10km nebo po městě, tak to asi takhle nehrotim a jezdim klidně na kole nebo multiplou, kdyby mi jí někdo daroval. Ale trávit 2 hodiny denně v něčem, co ti nic neříká...
"Popelka" 325iX '89
"Millennium Falcon" E39 530i '00
"Karkulka" - Golf1 '78
ex: 325iX'87,325iX'88,Golf1'81,Escort'96,AudiA6'96,Octavia'06,Polo'94
"Millennium Falcon" E39 530i '00
"Karkulka" - Golf1 '78
ex: 325iX'87,325iX'88,Golf1'81,Escort'96,AudiA6'96,Octavia'06,Polo'94
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Dik za info! No mam to pomerne kousek cca 15km
Alfu urcite ne.. Je to asi syndrom ,ale budi to ve me pruser uz dle znacky
Ja bych fakt nejradsi tricu, ale trh je dost omezenej.. Klido sestnactku, ze zavodeni jsem uz dospel,jen aby to bylo v dobrym stavu no.
Alfu urcite ne.. Je to asi syndrom ,ale budi to ve me pruser uz dle znacky
Ja bych fakt nejradsi tricu, ale trh je dost omezenej.. Klido sestnactku, ze zavodeni jsem uz dospel,jen aby to bylo v dobrym stavu no.
EX E36 316i Compact Titansilber original look 80tkm
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
třica ve stavu ktery chceš tě bude stat to co dostaneš za e46, tak si ji rovnou nech jinak spiš asi e36 ty jsou teď nejlevnějši
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Clen Kean tu prodal moc pekny vinovy kupe v sestihrnku za 50 tak nevim za to bych e46 fakt nedal to bych musel mit nevim jakou sracku..
EX E36 316i Compact Titansilber original look 80tkm
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Jo a predtim jsem tri roky mel e36 tu uz nechci mel jsem kupe..
EX E36 316i Compact Titansilber original look 80tkm
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Já tenhle týden přivezl pro otce na dojíždění do práce Saxo VTS, je to sice jen osmiventil ale o víkendu jsem to byl protáhnout kolem Berounky a zážitek parádní a v benzínu jsem projel o polovinu míň než s třícou i když jsem jel stejnou pilu
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Saxo vts ale asi nebude za cca 25.dle mého je malolitrova trica stejně nejekonomictejsi z vozů, ktery se dá používat jako daily do práce a který ti ještě nebude srat kvůli vzhledu či jízdním vlastnostem.jestli chceš jezdit ultra ekonomicky,máme v depu na prodej multiplu 1.6 v LPG 2001 za 40 tisíc.náklady na km cca koruna
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Stálo to 32 tisíc peněz
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
jasny no na saxo jsem taky koukal..ale vts to tusim nebylo.. na tech 25ti nestavim..max strop je 50.
Horsi je ze tricy nejsou skoro naprodej.. aji bych rekl ze prece musi existovat 1.6 nebo 1.8 bez koroze za tech 30 40 ale proste nejsou zadny. I kdybych chtel dat kilo stejne zadny nejsou V nemecku by se treba i naslo ale pro pricteni vsech okolnich poplatku se to stejne silene navrsi.
Horsi je ze tricy nejsou skoro naprodej.. aji bych rekl ze prece musi existovat 1.6 nebo 1.8 bez koroze za tech 30 40 ale proste nejsou zadny. I kdybych chtel dat kilo stejne zadny nejsou V nemecku by se treba i naslo ale pro pricteni vsech okolnich poplatku se to stejne silene navrsi.
EX E36 316i Compact Titansilber original look 80tkm
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Já měl podobné dilema, koupil jsem si koncern a chrochtám - ale mám druhé auto pro radost Na koncern všechno skladem a za pár kaček takže pohodex V tvém případě bych se podíval asi na nějakou E36 a asi něco seženeš a 328 to nebude Věci na to nestojí svět a dá se s tím žít
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Já mám na ježdění do práce svojeho toura na prdy. Jezdim v přepočtu za 6,5 - 7 litru benzinu, styl dodrzuju, s udrzbou je to momentalne horsi, ale sehnat spotrebni veci prece neni problem stejne jako na koncern. Vsecko stejne obednavam pres e-shopy. A jsem spokojenej.
Auto jsem zkousel i nekolikrat prodavat ale nikdy se nikdo neodhodlal, tak s nim jezdim neustale
Auto jsem zkousel i nekolikrat prodavat ale nikdy se nikdo neodhodlal, tak s nim jezdim neustale
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Ja bych si nechal 46ku, mas ji moc peknou. Kdyz ji prodas za 130 a pak koupis nejakou hujdu za 50, do ktere stejne zahuci jeste dalsi love, tak ten cenovy rozdil neni tak propastny myslim
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Pokud by jsi uvažoval i o koncernu tak budu za nějaký čas prodávat GIII variant tdi syncro, s dělanym motorem a plno jinejch blbostí.
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Jako dailynu mám E36 318is kupé.... spokojenost Resp. lepší než E46 kupé co jsem měl předtim... to mě nebavilo moc
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
já ti nevim, já to mám asi tak že za poslední 2roky jsem měl pár e39, a k tomu vždycky nějakýho mazlíka, jednou jsem si řekl že už na to kašlu udžovat v nějakym stavu 2 bmw, a že si tedy koupím něco jen na lítání, a budu to jen huntovat, to bylo v době kdy jsem si pořídil kabrio, koupil jsem tedy audi a6 1.9....... to mi vydrželo celých 8 dni resp... 3 a 5 jsem ji prodával, a jel jsem pro e39, ty jsi měl nebo ještě máš hodně pěknou e46, tak si kup nějakýho vhodnýho nástupce i když levnějšího, jinak budeš furt akorát nas..... tohle je věc ve které neexistujou kompromisy, to znamená BMW za mě bych doporučoval např jak píše zavařenec iso jede svižně nic moc nežere, a v tvé cenové relaci jich je spousta